Luulin tälle areenalle,
kirjoittaa runoja rakkauden,
palaute kera ystäväin,
sanoi liika sa kirjoitit.
Miksi tunteitain piiloittaisin,
jos mulla mahdollisuus on,
ma miks käyttää sitä rakkauden tunnustuksiin vois,
miksi?
Onko sivulla tään,
rajoitettu julkaisujen määrä tää?
Lienen väärällä sivulla ma,
jos tunteitain en julkituoda saa,
luulempa et vääräs oon,
tunteitain kirjoittaa sivuilla näillä saan.
Rakastuminen...
4
312
Vastaukset
- kirjoittaa
vaikka kuinka paljon...
mutta täällä joku ottaa herneen nenään
jos yksi käyttää yli puolet sivusta
omalla nimimerkillä
Pitäisi kai sitten kirjoittaa yksi avaus
ja sitten kaikki muut runot vastauksina
you know?Kiitos sinulle. Kun kokee rakkauden "täs" vaiheessa ja löytää "kirjoittamisen" taidon tunteileen niin on tosi upeeta, et voi kertoa tuntemuksiaan muille.
Tosin ei kaikki, jotka sivuja lukee ole valitettavasti yhtä onnellisessa tilanteessa tämän rakkauden suhteen.
Hyvää jatkoa sinulle...:)
- kultasiipi-66
Kaunis kiitos kaikista upeista runoistasi,
hienoo, kun on rakastunut, ja hehkuta vaan ja kunnolla rakkauttas :))
Annetan kaikkien kukkien kukkia,
mielestäni erilaisuus on rikkaus,
pidämme joidenkin runoista enemmän ja
joidenkin vähemmän.
Jotkut koskettaa paljonkin, mulla ainakin, kyyneleetkin valuu joskus...
Oisko helpompi vastata, josko juolkaisit runoja, et ois väliä,..
Onnea rakkauteesi, sitä tarvoitaan,
rakkaus on hauras kuin perhosen siipi.
Hyvää yötä ja kauniita unia rakastunut :))Kiitoksia Sinulle kultasiipi66 palautteestasi. Näin olin itsekin asiaa pohtinut. Tunteilleni en voi mitään ne vaan on, tulee ja tuntee, siispä kirjoitan...
Kauniita ja leppeitä hetkiä myös sinulle Kultasiipi..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271316
- 1001013
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89944Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25927Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat299807- 97770
- 37673
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.55613Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet141602