Miten ssan näkyviin Ruotsin kanavan TV4? Löytyykö tavanomaisessa digiboksin skannauksessa (muistaako kukaan sen kanavakoodia) ja jos ei löydy, voiko sitä mitenkään virittää? Entä näkyykö netin kautta? Meillä ei ole kaapeliverkkoa eli antennin kautta virittelen.
...Siellähän menee Lost_in toinen tuotantokausi...
* Ruotsin TV4??
DonnaDee
2
539
Vastaukset
- Svea-Mamma
Kaapelista ja satelliitista saat
Vaasan seudulla ainakin mahdollista. Signaali tulee kohtuudella Pohjanlahden yli, riippuen vähän säästä.. Tarvitsee vain tarpeeksi hyvän ja oikein suunnatun antennin. SVT1, SVT2, TV4, 24, Barnkanal ja Kunskapskanal. Nämä näkyvät digiboksilla sellaisenaan (ilmaisia)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503784
- 1053395
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342751Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262408- 201859
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51769- 1851736
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841437- 271397
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91198