onko kuskaan kokeillut noita matkoja maatalouden vuotuispoistoihin ja miten hyvin ne on menneet läpi verotuksessa, jos vaikka käy saksassa kattelemas koneita niin pitäshän verottajan silloin hyväksyy matkat?
nykyisin vois toi kiinan reissukin onnistuu saamaan verotukseen, ohan se nousevii maita ja kaipa siä jotan maakoneita tehdään et pystyy sen verottajalle perusteleen
ulkomaanmatkat
4
596
Vastaukset
- P-T
Itse olen käynnyt maatalousmatkoilla Hollannisssa, tuossa puukenkien ja polkupyörin maassa. Ja monenmoista uutta virikettä maataloustuotannon kehittämiseen tarttunut matkoilta mukaan. Varsinaisesti mitään koneita en ole matkoilla muistaakseni katsellut kun en ole niistä kiinnostunut. Ainakin minulla on kaikki mennyt veroilmoituksessa läpi, tarkastukseen en ole koskaan joutunnut (vero).
- noista matkoista
..muuten tehä sen päiväraha vähennyksen?
eikös se mennyt jotenkin et jos matka kestää yli 8 tuntii niin... hitto ku en enää muista miten se meni. kertokoon joku viisaampi - verokonsultti
noista matkoista kirjoitti:
..muuten tehä sen päiväraha vähennyksen?
eikös se mennyt jotenkin et jos matka kestää yli 8 tuntii niin... hitto ku en enää muista miten se meni. kertokoon joku viisaampiEi verottajakaan enää ehdi läheskään kaikkia veroilmoituksia käydä läpi, joten kaikkee voi yrittää laittaa sinne, mutta ikävä juttu on vaan se, että voi sitten tulla vuosien päästä verotarkastuksen yhteydessä kunnon mätkyt.
Yleensä vaaditaan erityinen syy matkaa eli investointi, käyttäjäkurssi tai elukan osto.
Pojat vähän näpertelee asioilla, verotus on kuulkaa miesten puuhaa =). verokonsultti kirjoitti:
Ei verottajakaan enää ehdi läheskään kaikkia veroilmoituksia käydä läpi, joten kaikkee voi yrittää laittaa sinne, mutta ikävä juttu on vaan se, että voi sitten tulla vuosien päästä verotarkastuksen yhteydessä kunnon mätkyt.
Yleensä vaaditaan erityinen syy matkaa eli investointi, käyttäjäkurssi tai elukan osto.
Pojat vähän näpertelee asioilla, verotus on kuulkaa miesten puuhaa =).kaikkea,vaan se mikä on matkan todellinen tarkoitus ja siitä tarvittava ohjelma kirjanpitoon
ja jos täyttää verottajan (kannattaa kysyä se asia vaikka etukäteen) kriteerit niin voi vähentää sen päivärahankin, eikä tule ikäviä yllätyksiä myöhemmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131218
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201071- 134959
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten302772Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514