Eli kuinka moni käyttää koodeja GTA:a pelatessa?
Itse aina välillä San Andreaksessa on tullu käyteltyä koska muuten se on niin helvetin tylsä peli.Vice City ja GTA 3 oli sentään mielenkiintoisia ja hyviä pelejä joita jaksaa pelata uudelleen ja ilman koodeja.San Andreas ei vaan sytytä ja täytyy sanoa että se on ensimmäinen peli jonka kohdalla mulla on ollu heti alkumetreiltä tunne että rahat meni hukkaan kun ostin tuon pelin.
Koodeista
Sen Verran
3
307
Vastaukset
- Peli-expertti
Gta VC:tä jaksaa rämpyttää vaik kuinka kauan eikä kyllästy ja gta3 sama juttu eli gta3 ja VC on kivempii ilman koodeja mutta SA:N kans tuntu että meni pikkusen överiks osto.
vice cityssä ja Gta3:ssa käytin koodeja mutten san adreaksessa.San andreas on kyllä tylsä peli sen jälkeen kun sen on läpipelannut ja uudelleen sitä ei jaksa (liian laaja alue)toisaalta en ole muitakaan Gta:ta pelannut uudelleen läpi ja yli 6kk kun edes koskin mihinkään Gta peliin (muut pelit pelattavana)
- Joo
Mä käytän musta koodit on välill hyvii! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174366
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842499Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731627Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella251300Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641187- 113928
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42922- 171904
Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä75894Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72830