Koodeista

Sen Verran

Eli kuinka moni käyttää koodeja GTA:a pelatessa?
Itse aina välillä San Andreaksessa on tullu käyteltyä koska muuten se on niin helvetin tylsä peli.Vice City ja GTA 3 oli sentään mielenkiintoisia ja hyviä pelejä joita jaksaa pelata uudelleen ja ilman koodeja.San Andreas ei vaan sytytä ja täytyy sanoa että se on ensimmäinen peli jonka kohdalla mulla on ollu heti alkumetreiltä tunne että rahat meni hukkaan kun ostin tuon pelin.

3

326

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Peli-expertti

Gta VC:tä jaksaa rämpyttää vaik kuinka kauan eikä kyllästy ja gta3 sama juttu eli gta3 ja VC on kivempii ilman koodeja mutta SA:N kans tuntu että meni pikkusen överiks osto.

• vice cityssä ja Gta3:ssa käytin koodeja mutten san adreaksessa.San andreas on kyllä tylsä peli sen jälkeen kun sen on läpipelannut ja uudelleen sitä ei jaksa (liian laaja alue)toisaalta en ole muitakaan Gta:ta pelannut uudelleen läpi ja yli 6kk kun edes koskin mihinkään Gta peliin (muut pelit pelattavana)

• Joo

Mä käytän musta koodit on välill hyvii! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka tekee näitä aloituksia

jotka aina ovat tällaisia.... Nämä on jonkun saman ihmisen käsialaa, joka paukuttaa tänne loputtomasti ketjuja, joissa
      Ikävä
      55
      4947
    2. Persujen kannatusromahduksen syynä bensan ja kaljan hinnan nostot

Marinin aikaan bensalitra 1,3e ja laatikon Sandelsia sai Lidlistaä 22 eurolla. Nyt hinnat ovat nousseet noin 50 prosent
      Maailman menoa
      254
      3554
    3. Juhana Vartiainen(ex-sd): Köyhien pitää tehdä jotain elämälleen säilyttääkseen tukensa

Juhana Vartiainen ehdottaa Suomeen ”Tanskan mallia”, jossa sosiaaliturvaa saadakseen pitäisi hakea ensisijaisesti etuuks
      Maailman menoa
      281
      3420
    4. Oot mahtava tyyppi

En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot
      Ikävä
      36
      2703
    5. Miksi tunnustukselliset muslimit saapuvat länteen?

Onko koskaan kysytty, että miksi islamilaisesta maailmasta tuleva tunnustuksellinen muslimi tarvitsisi turvapaikkaa väär
      Maailman menoa
      296
      2646
    6. Miksi vihereät ja vasemmisto haluavat tuhota tämän maan?

He halusivat, että kannabis tulisi lailliseksi? - eikö kylliksi nuoria tuhota jo nyt huumeilla? - kannabis tuhosi minun
      Maailman menoa
      55
      1937
    7. Rydmanin nousu sote-ministeriksi on kauttaaltaan irvokas

Mutta samalla se oli ainut todennäköinen lopputulema. Se myös alleviivaa sitä, mistä tällä hallituksella ja aivan erityi
      Maailman menoa
      274
      1829
    8. En ymmärrä näitä SDP:n ja muun vasemmiston kannattajia

Eivätkö ihmiset tiedä, että Suomen ongelmat johtuvat vasemmistolaisesta yhteiskuntamallista? Suomessa on ollut vasemmis
      Maailman menoa
      143
      1809
    9. Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti

– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm
      Maailman menoa
      30
      1416
    10. Harmi, etten koskaan saa tietää

Olinko vai olenko sun kaivattusi, Jii…
      Ikävä
      120
      1165
    Aihe