JEEE!!! Evangelion palaa ruutuun 8.3.!!!
Jippii!!! Tai no ihan kiva juttuhan se on
Neon genesis evangelion
9
922
Vastaukset
- ...chibi...
Kiva kun kerroit kun minä en melkein koskaan katso mitään ohjelmatietoja ja sen takia minulta jääkin aina kaikkea kivaa näkemättä. :)
- ...
subbarin mukaan kaiki jaksot on jo näytetty...
mistä tallista kuulit? - ...chibi...
... kirjoitti:
subbarin mukaan kaiki jaksot on jo näytetty...
mistä tallista kuulit?Mä en oo kattonu ekoja jaksoja kun en tiennyt että se tulee ja en jaksa katsoa kaikkia tietokoneella. Mun mielestä se on sen takia kivaa.
- Pege81
SubTv näyttää jo kerran esitetyt jaksot uusintoina. Mitään uusia jaksoja tosta sarjasta ei ole olemassa.
- Oniyuri
mihin aikaan?
- ANA886
Colette kirjoitti:
8.3. se tulee 00:45. Ainakin subin nettisivuilla luki niin.
Subi osaa laittaa hyvät sarjat tulemaan mahdollisimman huonona päivänä ja aikaan...vai?
- Beef Man
ANA886 kirjoitti:
Subi osaa laittaa hyvät sarjat tulemaan mahdollisimman huonona päivänä ja aikaan...vai?
Ensinnäkin se ei ole naperoiden silmille eikä ne muutenkaan tajuis siitä mitään.
Mulle ei ajalla ainakaan ole väliä, vaikka käynki koulua, saatan mennä nukkumaan 3-4. ANA886 kirjoitti:
Koska kysessä on uusintakierroksella oleva sarja, se sijoitetaan ohjelmistoon sinne, missä tilaa on. Parhaat ajat ymmärrettävistä syistä (ja E! Entertainmentin) on varattu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 735027
- 1053535
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj403426- 512984
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262748Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72219- 242081
- 1991990
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4081610Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91528