näillä sivuilla.
Kaikki mikä liittyy laskiaiseen poistetaan heti.
Onko tuo joku venkku?
Meillä laskiainen oli iso juhlaa.
Syotiin hernesoppaa, laskiaispulla, sianluusta tehtiin laskiaislelu eli ns. vurri.
Korttejakin kirjoitettiin ja käytiin aina kaikki pulkkamäessä tuohumassa.
Mummeilta nyt kielletään laskiaisten muistaminen.
Venkut määräilee jo Suomessakin mitä saa juhlia!:(
joku pelkää
6
487
Vastaukset
- mökö
usealla palstalla. ehkä siksi poistettiin?
- murmelinna
Entä mitenkäs se palsta, jolta poisto tapahtui, arvottiin?
- BilMan.
murmelinna kirjoitti:
Entä mitenkäs se palsta, jolta poisto tapahtui, arvottiin?
Ilmoittamalla allaolevaan linkkiin.
http://keskustelu.suomi24.fi/complaint.cgi?complaint=1&category=2000000000000016&conference=563&posting=22000000014414442 - murmelinna
BilMan. kirjoitti:
Ilmoittamalla allaolevaan linkkiin.
http://keskustelu.suomi24.fi/complaint.cgi?complaint=1&category=2000000000000016&conference=563&posting=22000000014414442..että vain tällä palstalla esitetään poistoja?
murmelinna kirjoitti:
..että vain tällä palstalla esitetään poistoja?
Toisessa yhteydessä. Katsottiin kellonajoista mikä oli ensimmäinen ja poistettiin muut. Ei tarvinnut arpoa, koska yleensä ensimmäinen on alkuperäinen ja muut toisintoja ;-)
- moneen kertaan,
venkkut tarttevat jonkun syy.
Aina heille kansalliset juhlat ovat kiellettyinä ja erittäin nyt harmittaa kun Suomelle on tulossa kultaa ja venkkut hävisivät.:(
On se kautta historiaa ollut tuttu juttu tuo kansallisjuttujen ja pikkukansojen perintöjen sekä kielien kieltämistä - kaikki täytyy olla niin kuin iso Venäja sanoo!:(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat263593Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 42457
- 47427