kutina rinnassa

kaipaustako

Minä kaipaan kovasti jotain meininkiä elämääni, on sellainen sisäinen kutina ja kaipaus, onko muilla vastaavaa?

12

1111

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pähkäilijä

rinnassa se kutina on? Oisko asiaa mammografiaan?
      Taitaa kyllä olla sitä sisäistä kutinaa, jota voi raapia vain kynnettömällä sormella...

• Katleija

Jos teilläpäin oli samanlainen aurinkoinen päivä kuin täällä, niin ei ihme että rinnassa kutisee. Päivät pidenneet, talitintit laulavat titityytä, yöpakkanen lauhtuu auringon noustessa lämmittämään. Talojen seinustoilla jalkakäytävät sulavat. Kevät on tulossa. Se vanhankin saa ylikierroksille. Olkaa varovaisia kuitenkin.

• viidanhelmi

Olen huomannut että jonkinlaista levottomuutta ilmenee.
      Ei oikein edes itse tiedä mitä haluaa, mutta jotain pitäisi tehdä.
      Pitänee aloittaa taas kerran kuntoilu ja dieetti.
      Naapurin kissakin oli ensi kertaa talven jälkeen liikkeellä, kevät tulee.

• soilike

Aivan kuten sanoit
        Ei oikein edes itse tiedä mihin nyt ruppeis
        Onko joku asia vielä tekemätön
        Olisiko joku ihana elämän osio vielä koettavissa, tässäkin iässä.

• hormoonit alkaa hyrräämään
        soilike kirjoitti:

Aivan kuten sanoit
        Ei oikein edes itse tiedä mihin nyt ruppeis
        Onko joku asia vielä tekemätön
        Olisiko joku ihana elämän osio vielä koettavissa, tässäkin iässä.

tulee tunne että pitäs lähteä kauas ja jokin kumma raukeus kun aurinko lämmittää.

• *Satu
        hormoonit alkaa hyrräämään kirjoitti:

tulee tunne että pitäs lähteä kauas ja jokin kumma raukeus kun aurinko lämmittää.

tulee hassuttelun halu,

voisi nousta väärään bussiin,

ajaa toiseen kaupunkiin!

• Pääsky64
        *Satu kirjoitti:

tulee hassuttelun halu,

voisi nousta väärään bussiin,

ajaa toiseen kaupunkiin!

pitänyt ajaa niin pitkälle kun kesää riittää.
        Nyt jo pystyy olemaan paikallaan ja rauhallisesti ottamaan vastaan kevään ja katajan pöyn ajan.

Tuntuu että kaikki ilot ja hauskuudet ovat jääneet näkemättä,kun ei ole matkustanut etelämeren saarilla.
        Vappuna tekee mieli monesti heittäytyä kesävaatteille,kylmän saa ja sairastuu.Sinkuilla on vielä riijuut eessä että on teillä jännää.

• ...näin keväällä, oikeastaan juuri näihin aikoihin, elämässäni tapahtui suuri muutos.

Jo aiemmin olin kokenut jotain käsittämätöntä...melkein saanut vastauksen johonkin... mahdottomaan. Se 'melkein' on sitten seurannut minua etiketillä "niin sen kai sitten pitikin mennä".

Niin, silloin keväällä sairastuin, tuttavat (lääkäri myös tunnusti myöhemmin) jättivät tavallaan jäähyväisiä. Monella oli aavistuksia, niin itsellänikin.
      Pääsiäispyhiksi kirjoittauduin sisään sairaalaan. Osastolla sattui olemaan myös itse sairastunut lääkäri, ortodoksi, jonka kanssa katselimme pääsiäisyön tv-lähetystä.
      Oudolta tuntuu vieläkin, kuinka hauskana ...todellakin...koin tuon kuukauden.

Pääsin ulkoilemaan, kävelin mm. eräänä sumuisena iltana rannalla ja kuuntelin kurkien muuttoa. Niin ainakin kuvittelin vaikken lintuja nähnytkään äänet kuullessani.

Tässä nyt siitä kerron, kokeneena parantumisen ihmeen. Myös perhe-elämässä tapahtui käänne parempaan.

Noita pienten ja suurempien hetkien aikaa, melkein saatujen vastauksien ja sisintä koskettaneiden tapahtumien muistoa vaalin ja etsin...eniten näin keväisin.

• Muistuu kertomastasi mieleen talvi 1948, kun meitä oli kaksi sairasta kotona, mummoni ja minä.
        Perhe oli valmistautunut kaksiin hautajaisiin.
        Kaipasin ulos leikkimään sisarusteni kanssa, katselin heidän peuhaamistaan lumessa ja kysyin äidiltä, koska minä pääsen ulos. Äiti vastasi että sitten kun lumet ovat sulaneet.
        Pari vuotta nuorempi veljeni alkoi luoda lunta että kesä tulisi nopeammin! Ehti tulla monta takapakkia ennenkuin oltiin keväässä.

Mummo kuoli, mutta minä aloin parantua, vaikka mummo olikin ennustanut että "myö ee M:n kansa käkkee kukuteta".
        Muistan tuon toukokuun päivän kun täytin 8 vuotta ja pääsin ulos monen kuukauden sisälläolon jälkeen.
        Muistan kaikki äänet, tuoksut, purojen lorinan ja lintujen viserryksen. Juoksin kuin vasikka laitumella joka paikkaa tutkimaan. Kevät on aivan ihanaa aikaa vieläkin!

• on ihaninta
        MdK-MdK kirjoitti:

Muistuu kertomastasi mieleen talvi 1948, kun meitä oli kaksi sairasta kotona, mummoni ja minä.
        Perhe oli valmistautunut kaksiin hautajaisiin.
        Kaipasin ulos leikkimään sisarusteni kanssa, katselin heidän peuhaamistaan lumessa ja kysyin äidiltä, koska minä pääsen ulos. Äiti vastasi että sitten kun lumet ovat sulaneet.
        Pari vuotta nuorempi veljeni alkoi luoda lunta että kesä tulisi nopeammin! Ehti tulla monta takapakkia ennenkuin oltiin keväässä.

Mummo kuoli, mutta minä aloin parantua, vaikka mummo olikin ennustanut että "myö ee M:n kansa käkkee kukuteta".
        Muistan tuon toukokuun päivän kun täytin 8 vuotta ja pääsin ulos monen kuukauden sisälläolon jälkeen.
        Muistan kaikki äänet, tuoksut, purojen lorinan ja lintujen viserryksen. Juoksin kuin vasikka laitumella joka paikkaa tutkimaan. Kevät on aivan ihanaa aikaa vieläkin!

aikaa,täytyi aivan pysähtyä kuuntelemaan talitin laulua ihmetellä talvi on takanapäin.Kohta pajunkissat tuodaan vaasiin.mukava kutina rinnassa.

• lenkkeilijä

Kyllä on täälläkin ei vaan tiedä mitenkä sen kutinan sais loppumaan,yks toive olisi kumpa löytäisi kumppanin tähän keväiseen oloonsa.

• Pääsky64

toteutua ja sitä minäkin toivon että saisit kainaloisesi.Laulamallako se lemminkäinen sai kun sillä oli joka sormelle tyttö.

rakkauden tuli palaa,
        kun öljy pumpulissa,
        päivin olet mielessäin
        ja öisin unelmissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      86
      2247
    2. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      433
      2140
    3. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      77
      1442
    4. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      110
      1420
    5. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      67
      1313
    6. Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien.

Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien. Norjassa on käynnissä ve
      NATO
      107
      1065
    7. Haluatko tietää totuuden?

Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun
      Ikävä
      81
      1032
    8. Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan

Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut
      Maailman menoa
      257
      1023
    9. Sofia Virta pyyhkii pöytää Keskisarjalla A studiossa

Hurjaa on meno. Keskisarja ihan kanveesissa.
      Perussuomalaiset
      269
      1017
    10. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      15
      952
    Aihe