MIITTI LÄHESTYY!!!

Miitti40Hki

HEI! MIITTI VIIKONLOPPU LÄHESTYY ELI LAUANTAINA 4.3.06 KLO 19 ALKAEN KOKOONNUTAAN TAAS ISOLLA PORUKALLA JOKO FRIDAYHIN TAI KUTEN MONIEN EHDOTUS OLI RAVINTOLA VLTAVAAN (ENT.FINNAIRIN TOIMISTO) RAUTATIEASEMAN KUPEESSA...ILMOITETAAN LOPULLINEN PAIKKA TORSTAINA 2.3 KLO 23:00 MENNESSÄ TÄMÄN VIESTIN ALLA...ELI VASTAUKSIA JA MIELIPITEITÄ PAIKAN VALINNAN HELPOTTAMISEKSI TOIVOTAAN JOKO TÄNNE TAI SITTEN SINNE Miitti40hki MAILI OSOITTEESEEN...TERVETULOA MUKAAN KAIKKI UUDET JA VANHAT CHATTILAISET...

12

4243

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietenkin

      Tietenkin Vltavaan, parempi ilmastointi ja monipuolisempi olutvalikoima!!!

      • explondi

        paikka olisi Vltava juuri sen ilmastoinnin vuoksi. Joukossamme niitäkin , jotka ei polta ja ei haluais olla epäkohtelias heitä kohtaan.
        Toivottavasti näkyillään isolla porukalla

        Plone


    • Miitti40Hki

      POISTIMME AIKAISEMMAN SAMAN SISÄLTÖISEN VIESTIN PALSTALTA SINNE TULLEIDEN ASIAAN KUULUMATTOMIEN VIESTIEN TAKIA (HUOM!NIITÄ USEAMPIA)...PS.EIKÄ TÄMÄ OLLUT ENSINMÄINEN KERTA...VÄHENTÄÄKSEMME PALSTAN VALVOJAN JA YLLÄPIDON TÖITÄ,
      TOIVOMME ETTÄ TÄMÄ VIESTI SAISI OLLA RAUHASSA JA ILMOITUKSIAMME HÄIRIKÖIVÄ HENKILÖ LOPETTAISI JO HENKILÖ KOHTAISUUKSIIN MENEVÄN KIUSANTEKONSA...

    • sweet_mama_85

      olisiko hyvä jos miitti porukka menis syömään nii pääsis myös itse mukaan?? ku ei saa neidille hoito paikkaa silloin!! kiitos jo etukäteen

    • Ystävilleni tiedoksi olen tulossa joten on kiva nähdä taas :))))))

    • Tokkiinsa Ilmestyn...
      Mukahan Vain... UUDET/VANHAT "Keskustelijat/seuraajat.
      Mukavata ON ollunna. Ja Ööööööööööööööhhhhhhhhhh..
      Tullooooooooooooop Olemaan. *Uskoooooooooo*

    • Miitti40Hki

      Hei! Kovasti tullut kyselyjä ravintola Vltavasta.Eli Ravintola Vltava sijaitsee osoitteessa Elielin aukio 2 eli ihan siinä rautatieaseman vieressä (ent.Finnairin toimisto).
      Ravintola Vltava on suomen suurin tsekkiläinen ravintola.
      Ravintolan tilat ovat jakautuneet moneen kerrokseen.
      Katutasossa sijaitsevat STARE MESTO-baari (jossa mainoksen mukaan dj/livebändi?) sekä
      KUNDERA-baari viihtyisine olotiloineen.Hanoista saa runsaasti erilaisia ulkolaisia sekä kotimaisia oluita sekä siidereitä (vinkki: olutseuraohrantahkan edustajalta).
      Toisessa kerroksessa MILA´-baari eli baari rakkauden nimeen (huom!tieto ravintolan omilta sivuilta).
      Ylemmissä kerroksissa mahdollisuus ruokailuun tai esim.erilaisten tilaisuuksien järjestämiseen.

    • Miitti40Hki

      HEI! ENEMMISTÖN KANNATUKSESTA MIITTI PAIKAKSI NYT MAALISKUUSSA VALITTU RAVINTOLA VLTAVA...
      ELI SIELLÄ SITTEN LAUANTAINA 4.3 KLO 19:00 ALKAEN KOKOONNUTAAN...
      PÖYDÄSSÄ SUOMEN LIPPU ELI SIITÄ MEIDÄT TUNNISTAA JOS EI MUUTEN...
      JOKO KATUTASON BAAREISSA TAI SITTEN SIEL 2 KERROKSESSA...
      KATSOTAAN MISTÄ TILAA LÖYTYY KUN SINNE EI SAA PÖYTÄ VARAUKSIA TEHTYYN ETUKÄTEEN...
      ELI TERVETULOA KAIKKI MUKAAN :-)

      • explondi

        Tavataan ;)


      • pukeutuminen

        miten sinne pukeudutaan... onko yhtä vapaata pukeutuminen kuin fridayssä... vaiko siistimpää???


      • herrasmies
        pukeutuminen kirjoitti:

        miten sinne pukeudutaan... onko yhtä vapaata pukeutuminen kuin fridayssä... vaiko siistimpää???

        ..Pukeudun chattiin tullessani aina frakkiin tai tummaan pukuun, joten ehkä tästä olisi apua myös sinne miittipukeutumiseen.


      • Miitti40Hki
        pukeutuminen kirjoitti:

        miten sinne pukeudutaan... onko yhtä vapaata pukeutuminen kuin fridayssä... vaiko siistimpää???

        Eli asu vapaa mutta pakollinen (ps.lämmintä alle jos palelu taxi jonossa ei innosta illan päätteeksi)...eli eiköhän sinnekin käy ihan samanlainen vaatetus kuin fridayhinkin...mutta toki jos haluat sen puvun tai pikku mustan mekon päällesi laittaa sekin käy. Myös jo elämää nähneet mukavasti muotoutuneet ja kuluneet vaatekappaleet ylläsi olet ihan yhtä tervetullut mukaan...;-)


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2063
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1149
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      731
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      547
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe