http://www.itviikko.fi/uutiset/uutisalue.asp?alue=paiva&UutisID=73094
Mikillä pyörii bisnekset,miten Linuxilla?.
8
637
Vastaukset
- juubaatuubaa
on syvältä. Juuri tyypillistä markkinavetoista jenkkiskeidaa tuommoiset verkkobrändit...
Linux VS. Sony PSP. kirjoitti:
http://www.ehomeupgrade.com/entry/1891/gp2x_personal_entertainment
GP2X:n omistajana voin sanoa sen olevan ihan mielenkiintoinen laite, joka poikkeaa noista massakonsoleista. Vaikka laitteelle ei olekaan vielä julkaistu kaupallisia pelejä/ohjelmia (pitäisi kuitenkin olla tulossa), niin sille on tullut todella nopeasti ja paljon erilaisia vapaasti levitettäviä pelejä, emulaattoreita, yms. ohjelmia. Etenkin Commodore-emulaattori tuo aika nostalgisia hetkiä, kun sen näkee ensi kerran tuollaisen kannettavan näytöllä, ja pelit toimivat yhtä hyvin kuin oikeakin kone toimi aikoinaan.
http://www.gp2x.fi/
http://archive.gp2x.de/cgi-bin/cfiles.cgi
http://www.gp32x.com/
- Sony PSP. ;)
Linuxilla on paljon kehittämistä vielä,jos meinaa Sonyn PSP:tä vastaan taistella:
http://psp.ign.com/
Huhuja on liikkeellä,että PSP 2 olisi kehitteillä jo!.- jak
Miten niin Linuxilla? Onko Linux konsoli?
- paremmin
Ei ole yhtään sakkotuomiota vielä Linuxilla.
Mäsällä sensijaan pitäisi löytyä pari miljoonaa päivässä, takautuvasti joulukuulta asti.
http://www.itviikko.fi/uutiset/uutinen.asp?UutisID=72849
Joten maksakaahan pois älkääkä waretelko niin wintoysejanne. - Wintoy & Visva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416