Teen koulussa tutkielmaa tuningista.oon 5.luokalla ja tarttis kuvia siihen. Lähetä sähkö postiin tai sano mulle jos tunnet jonkun kuka ois kuvannut niitä niin se vois kai lähettää. Kiitos jo etu käteen
tarvis tuning kuvia
6
686
Vastaukset
www.mazdago.net ja esitä kysymyksesi vieraskirjassa, ne on suomen mazdakerhon sivut
sitte googleta eri "automerkki kerho clubi" ni löytyy miltei kaikille automerkeille omat sivut, kaikissa uskoakseni on jokunen tuunari jäsenenä, ja kaikilla kerhoilla jotka löytyy varmaan löytyy vieraskirjakin.- kummasta
tarviit kuvia?Kun moottoria viritetään vai sitten ulkokuorta laitetaan vai molemmista?
Mulla on nyt itelläni työn alla yks auto, mutta vasta verhoillaan korisarjaa...ja kaikki noi osat teen ite, että jos kuvat kiinnostaa niin laitatko tuon meiliosottees?- tutkielman tekijä
no.... öö tarvisin kuvia sisustasta mut se ei pakollista mut jos viittit niin kerro mulle auton merkki ja ulkokuroesta jos sais niin ois kivaa. anna ne tonne: [email protected]
PS: Jos sulla on muistakin tuningeist kuvia niin lähetä tonne ok??
- monni
ne tuuning höpinät poikkeen.kerro ennemmin miten entistetään vanha muskeliauto.nuita teholastuja ja hörpöttimiä myyrään tosta vaan mut vanhojen laitteihen kans pitää olla juani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo769402Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per623396- 442784
- 282292
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto532255Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212217- 141965
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151793- 691725
- 181659