tarvis tuning kuvia

Antti

Teen koulussa tutkielmaa tuningista.oon 5.luokalla ja tarttis kuvia siihen. Lähetä sähkö postiin tai sano mulle jos tunnet jonkun kuka ois kuvannut niitä niin se vois kai lähettää. Kiitos jo etu käteen

6

677

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • www.mazdago.net ja esitä kysymyksesi vieraskirjassa, ne on suomen mazdakerhon sivut
      sitte googleta eri "automerkki kerho clubi" ni löytyy miltei kaikille automerkeille omat sivut, kaikissa uskoakseni on jokunen tuunari jäsenenä, ja kaikilla kerhoilla jotka löytyy varmaan löytyy vieraskirjakin.

    • kummasta

      tarviit kuvia?Kun moottoria viritetään vai sitten ulkokuorta laitetaan vai molemmista?

      Mulla on nyt itelläni työn alla yks auto, mutta vasta verhoillaan korisarjaa...ja kaikki noi osat teen ite, että jos kuvat kiinnostaa niin laitatko tuon meiliosottees?

      • tutkielman tekijä

        no.... öö tarvisin kuvia sisustasta mut se ei pakollista mut jos viittit niin kerro mulle auton merkki ja ulkokuroesta jos sais niin ois kivaa. anna ne tonne: [email protected]

        PS: Jos sulla on muistakin tuningeist kuvia niin lähetä tonne ok??


    • monni

      ne tuuning höpinät poikkeen.kerro ennemmin miten entistetään vanha muskeliauto.nuita teholastuja ja hörpöttimiä myyrään tosta vaan mut vanhojen laitteihen kans pitää olla juani.

    • kuolaaja

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1437
    2. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      349
      1141
    3. 37
      822
    4. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      70
      816
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      157
      775
    6. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      42
      762
    7. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      48
      732
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      695
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      44
      689
    10. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      49
      642
    Aihe