mietin potter kirjojen nimiä ja rupesin kääntämään niitä väärinpäin ja huomasin tämän
lily evans jos sukunimen kääntää toisin päin tulee snave joka on lähellä Kalkaroksen englannin kielistä nimeä snape jos taas kääntää snapen toisin päin tulee epans joten mietin voisiko nämä jutut kertoa jotain lilyn menneisyydestä seiska kirjassahan on luvattu paljastaa siitä jotain....... itse kehittelin ajatusta että lilyn vanhemmat olisivat adoptoineet lilyn joka olisi kalkaroksen sisko tai jotain sukua tälle......
mietin tässä....
4
460
Vastaukset
- ........
Lily siis voisi olla Severus "Puoliverinen Prinssi" Kalkaroksen sisarpuoli. Severuksen isä, Tobias Kalkaros on/oli jästi.
Toinen mahdollisuus on että Lily oli tietämättään puoliverinen kuten Dean Thomas.Mun titääkseni Lilyn ei edes ole sukua Kalkarokselle. Ja mun tietääkseni Lily on
jästisyntyinen- tromedlov idrol
flareon85 kirjoitti:
Mun titääkseni Lilyn ei edes ole sukua Kalkarokselle. Ja mun tietääkseni Lily on
jästisyntyinense oli vain ajatus en mä sanonu ett se olis lukenu jossakin
- sdfsdgfg
flareon85 kirjoitti:
Mun titääkseni Lilyn ei edes ole sukua Kalkarokselle. Ja mun tietääkseni Lily on
jästisyntyinenMistä tiedät että Lily ei ole sukua Kalkarokselle? Kalkkiksen isä oli jästi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas nuoren kuolema
Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭1344735Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät
Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa703320"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin1053195Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma392641Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa
Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.282312- 1141624
- 491136
Trump asettaa Grönlannin kaappausta vastustaville Euroopan maille 10% tuontitullin
Suomi mukana näissä maissa. Myöhemmin Trump aikoo nostaa tuontitullit 25%:iin kesäkuun alusta, jos Grönlannin kaappausta3401130- 49872
Mitä luulet mies
Olisko tämä mun mustasukkaisuus iso ongelma meidän suhteessa? Tiedän, että se ei ole hyvä asia, mutta tykkään susta niin55691