kamaa

minä vain

heips!! olen ollut habossa siitä saakka kun se avattiin. olen myös siitä saakka itselleni hakkinut kamaa... eli sitä on aika paljon... nyt aattelin, että jos te tahtoisitte nämä kamat? kun itse olen lopettemassa habon.. olenhan jo 17 niin olisi minun korkea aika lopettaa... [email protected] laittaa tohon nyt hahmon tunnus ja salis.. annan kamat sitten teille..

5

486

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älkää uskoko tohon.
      Kenellekkään ei saa antaa salista ja hamon nimeä,koska se ryövää teiltä kamat mitä teidän ukollanne on.
      Sanon sen vielä kerran ettete unohda sitä.

Ilmeselvä PEELO.
      Tietenkin en kiellä uskomasta jos haluatte antaa saliksenne ja antaa kamat tolle peelolle niin siitä vaan.

• peelo

mitäsä teet sillä salasanalla jos sä annat ne kama...et sä voi niitä toisen ukolla sille ottaa...

• sou-bouman

tarvi antaa salista ku se voi tulla habboon ja menette semmoseen paikkaan pissä voi vaihtaa niin siinä se vois antaa kamaa niin mitä siinä tarvis antaa salasanansa niin hyvin voi antaa kamaa ei siihen tarvi antaa salasanaa....:/ miks siinä ees pitäis? ja sinä siellä ihan ylhäällä niin sanon sulle kysymyksen ja se tulee tässä:miks pitää antaa salasanan?...

• minä vain
        sou-bouman kirjoitti:

tarvi antaa salista ku se voi tulla habboon ja menette semmoseen paikkaan pissä voi vaihtaa niin siinä se vois antaa kamaa niin mitä siinä tarvis antaa salasanansa niin hyvin voi antaa kamaa ei siihen tarvi antaa salasanaa....:/ miks siinä ees pitäis? ja sinä siellä ihan ylhäällä niin sanon sulle kysymyksen ja se tulee tässä:miks pitää antaa salasanan?...

niin on helpompi. aikoinani kun jaoin kamaa ILMAN salista on käynyt niin ettei kamaa haluavalla hahmolla ole ollut huonetta. salasanan avulla saan laitettua kamat suoraan hahmon käteen niin ettei hänen tarvitse vaivautua yhtään

• Werty92
        minä vain kirjoitti:

niin on helpompi. aikoinani kun jaoin kamaa ILMAN salista on käynyt niin ettei kamaa haluavalla hahmolla ole ollut huonetta. salasanan avulla saan laitettua kamat suoraan hahmon käteen niin ettei hänen tarvitse vaivautua yhtään

En voi uskoo että täälläki peeloillaan näin pahasti! Kyl mä tajuun mut mix haluut toisten kamat ko kerran oot lopettamas habon!

Kaikki tietää että oot peelo! Kehtaakin 17 vuotias varastaa! LAPSELLISTA! Voit ihan hyvin käyä ne vaihtaan meneehän ne vaihtamallaki suoraan vastaan ottajan käteen! Mee vaihtaan ne! Ei tarvi tulla tänne varastelemaan! PEELO!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      148
      2503
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      180
      1748
    3. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1598
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      69
      1583
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      6
      1005
    6. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      80
      958
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      68
      891
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      61
      856
    9. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      188
      844
    10. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      61
      818
    Aihe