Elikkä tarviiko Battlefield 2 Modern Combatin verkkopelaamiseen Central Station tunnuksia?En ole nimittäin saanut vielä pin koodia.Olisi mukava tietää ku en pääse sitä pelaa jos tarvitsee.Tarkotus ois tänään ostaa se
Vastaukset 8
Tarvii. Eli kaikki pelit joissa on kotelon sivussa se central station logo tarvii sen koodin.
- 321
Peli ei tarvitse Central Station -tunnuksia.
Kun alat pelaamaan, sinun täytyy tehdä GameSpy-tunnus. 321 kirjoitti:
Peli ei tarvitse Central Station -tunnuksia.
Kun alat pelaamaan, sinun täytyy tehdä GameSpy-tunnus.En edes muista minkälainen se pinkoodi jupakka edes oli, kun on jo aikaa kun sen tein, mutta eikö se juuri noin mene että niitä pelejä ei voi pelata netissä joissa on tuo central station tuki siis ilman rekisteröitymistä? Joka tapauksessa kaikkia pelejä ei voi pelata ilman rekisteröitymistä central stationiin.
- 321
hell_patrol kirjoitti:
En edes muista minkälainen se pinkoodi jupakka edes oli, kun on jo aikaa kun sen tein, mutta eikö se juuri noin mene että niitä pelejä ei voi pelata netissä joissa on tuo central station tuki siis ilman rekisteröitymistä? Joka tapauksessa kaikkia pelejä ei voi pelata ilman rekisteröitymistä central stationiin.
Central Station -pelit vaativat CS-tunnuksen.
Kaikki verkkopelit eivät ole CS-pelejä. 321 kirjoitti:
Central Station -pelit vaativat CS-tunnuksen.
Kaikki verkkopelit eivät ole CS-pelejä.Sitähän minä jo meinasin tuossa ensimmäisessä viestissäni. Eli kaikki ne on central station pelejä joissa on siinä pelikotelon kyljessä se logo. Eli niihin se rekisteröityminen on pakollinen.
hell_patrol kirjoitti:
Sitähän minä jo meinasin tuossa ensimmäisessä viestissäni. Eli kaikki ne on central station pelejä joissa on siinä pelikotelon kyljessä se logo. Eli niihin se rekisteröityminen on pakollinen.
Eihän siinä kotelossa sitä merkkiä ollutkaan. Väärässä olin.
- Basso
hell_patrol kirjoitti:
Eihän siinä kotelossa sitä merkkiä ollutkaan. Väärässä olin.
Peli ei vaatinut CS tunnusta.Mutta olin kyllä huvittunut kun kaupasta tulin pelin kanssa niin postilaatikosta löyty pin koodi :D eli vaika olisi tarvinnut ni olisin päässyt pelaamaan :D
Basso kirjoitti:
Peli ei vaatinut CS tunnusta.Mutta olin kyllä huvittunut kun kaupasta tulin pelin kanssa niin postilaatikosta löyty pin koodi :D eli vaika olisi tarvinnut ni olisin päässyt pelaamaan :D
Pidä nyt hyvässä tallessa se pin koodi että pääset pelaamaan Socom 3:sta kun se julkaistaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta913943Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii4121442Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää
Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty391127Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon
Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä231953Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty72933Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?
Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s292845Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas
Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto24822Sysmä tarvitsee päätöksiä
Sysmä tarvitsee päätöksiä – ei p*anjauhantaa** Kirjoitan kuntapolitiikan ulkopuolisena tarkkailijana. Sysmän poliittinen25747Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen
Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel33721Älä katoa elämästäni
Kävelyllä mietin olisitpa varjo takanani vierelläni sivullani Älä katoa koskaan ole siinä pidä kädestäni kiinni ole kan42712