Elikkä tarviiko Battlefield 2 Modern Combatin verkkopelaamiseen Central Station tunnuksia?En ole nimittäin saanut vielä pin koodia.Olisi mukava tietää ku en pääse sitä pelaa jos tarvitsee.Tarkotus ois tänään ostaa se
Battlefield 2 Modern Combat
8
370
Vastaukset
Tarvii. Eli kaikki pelit joissa on kotelon sivussa se central station logo tarvii sen koodin.
- 321
Peli ei tarvitse Central Station -tunnuksia.
Kun alat pelaamaan, sinun täytyy tehdä GameSpy-tunnus. 321 kirjoitti:
Peli ei tarvitse Central Station -tunnuksia.
Kun alat pelaamaan, sinun täytyy tehdä GameSpy-tunnus.En edes muista minkälainen se pinkoodi jupakka edes oli, kun on jo aikaa kun sen tein, mutta eikö se juuri noin mene että niitä pelejä ei voi pelata netissä joissa on tuo central station tuki siis ilman rekisteröitymistä? Joka tapauksessa kaikkia pelejä ei voi pelata ilman rekisteröitymistä central stationiin.
- 321
hell_patrol kirjoitti:
En edes muista minkälainen se pinkoodi jupakka edes oli, kun on jo aikaa kun sen tein, mutta eikö se juuri noin mene että niitä pelejä ei voi pelata netissä joissa on tuo central station tuki siis ilman rekisteröitymistä? Joka tapauksessa kaikkia pelejä ei voi pelata ilman rekisteröitymistä central stationiin.
Central Station -pelit vaativat CS-tunnuksen.
Kaikki verkkopelit eivät ole CS-pelejä. 321 kirjoitti:
Central Station -pelit vaativat CS-tunnuksen.
Kaikki verkkopelit eivät ole CS-pelejä.Sitähän minä jo meinasin tuossa ensimmäisessä viestissäni. Eli kaikki ne on central station pelejä joissa on siinä pelikotelon kyljessä se logo. Eli niihin se rekisteröityminen on pakollinen.
hell_patrol kirjoitti:
Sitähän minä jo meinasin tuossa ensimmäisessä viestissäni. Eli kaikki ne on central station pelejä joissa on siinä pelikotelon kyljessä se logo. Eli niihin se rekisteröityminen on pakollinen.
Eihän siinä kotelossa sitä merkkiä ollutkaan. Väärässä olin.
- Basso
hell_patrol kirjoitti:
Eihän siinä kotelossa sitä merkkiä ollutkaan. Väärässä olin.
Peli ei vaatinut CS tunnusta.Mutta olin kyllä huvittunut kun kaupasta tulin pelin kanssa niin postilaatikosta löyty pin koodi :D eli vaika olisi tarvinnut ni olisin päässyt pelaamaan :D
Basso kirjoitti:
Peli ei vaatinut CS tunnusta.Mutta olin kyllä huvittunut kun kaupasta tulin pelin kanssa niin postilaatikosta löyty pin koodi :D eli vaika olisi tarvinnut ni olisin päässyt pelaamaan :D
Pidä nyt hyvässä tallessa se pin koodi että pääset pelaamaan Socom 3:sta kun se julkaistaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416