Battlefield 2 Modern Combat

Basso

Elikkä tarviiko Battlefield 2 Modern Combatin verkkopelaamiseen Central Station tunnuksia?En ole nimittäin saanut vielä pin koodia.Olisi mukava tietää ku en pääse sitä pelaa jos tarvitsee.Tarkotus ois tänään ostaa se

8

370

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tarvii. Eli kaikki pelit joissa on kotelon sivussa se central station logo tarvii sen koodin.

      • 321

        Peli ei tarvitse Central Station -tunnuksia.
        Kun alat pelaamaan, sinun täytyy tehdä GameSpy-tunnus.


      • 321 kirjoitti:

        Peli ei tarvitse Central Station -tunnuksia.
        Kun alat pelaamaan, sinun täytyy tehdä GameSpy-tunnus.

        En edes muista minkälainen se pinkoodi jupakka edes oli, kun on jo aikaa kun sen tein, mutta eikö se juuri noin mene että niitä pelejä ei voi pelata netissä joissa on tuo central station tuki siis ilman rekisteröitymistä? Joka tapauksessa kaikkia pelejä ei voi pelata ilman rekisteröitymistä central stationiin.


      • 321
        hell_patrol kirjoitti:

        En edes muista minkälainen se pinkoodi jupakka edes oli, kun on jo aikaa kun sen tein, mutta eikö se juuri noin mene että niitä pelejä ei voi pelata netissä joissa on tuo central station tuki siis ilman rekisteröitymistä? Joka tapauksessa kaikkia pelejä ei voi pelata ilman rekisteröitymistä central stationiin.

        Central Station -pelit vaativat CS-tunnuksen.
        Kaikki verkkopelit eivät ole CS-pelejä.


      • 321 kirjoitti:

        Central Station -pelit vaativat CS-tunnuksen.
        Kaikki verkkopelit eivät ole CS-pelejä.

        Sitähän minä jo meinasin tuossa ensimmäisessä viestissäni. Eli kaikki ne on central station pelejä joissa on siinä pelikotelon kyljessä se logo. Eli niihin se rekisteröityminen on pakollinen.


      • hell_patrol kirjoitti:

        Sitähän minä jo meinasin tuossa ensimmäisessä viestissäni. Eli kaikki ne on central station pelejä joissa on siinä pelikotelon kyljessä se logo. Eli niihin se rekisteröityminen on pakollinen.

        Eihän siinä kotelossa sitä merkkiä ollutkaan. Väärässä olin.


      • Basso
        hell_patrol kirjoitti:

        Eihän siinä kotelossa sitä merkkiä ollutkaan. Väärässä olin.

        Peli ei vaatinut CS tunnusta.Mutta olin kyllä huvittunut kun kaupasta tulin pelin kanssa niin postilaatikosta löyty pin koodi :D eli vaika olisi tarvinnut ni olisin päässyt pelaamaan :D


      • Basso kirjoitti:

        Peli ei vaatinut CS tunnusta.Mutta olin kyllä huvittunut kun kaupasta tulin pelin kanssa niin postilaatikosta löyty pin koodi :D eli vaika olisi tarvinnut ni olisin päässyt pelaamaan :D

        Pidä nyt hyvässä tallessa se pin koodi että pääset pelaamaan Socom 3:sta kun se julkaistaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe