Eli firefoxini hukkasi kirjanmerkit, mistä saan ne pelastettua? Ovatko ne jossain kovalevyllä?
Kiitos.
Firefox hukkasi kirjanmerkit!!!
14
958
Vastaukset
- f.f:n ongelmana
hukkas multakin ja eiku sitte vaan kaikki uusiks, kyllä ne varmaan jostain löytyykin, mielenkiinnolla odotan mieki sit tietoa
Firefox joskus tahtoo vaihtaa itsestään käyttäjän profiilia. Profiilin voi vaihtaa takaisin Profile Managerista.
http://kb.mozillazine.org/Profile_Manager
Tossa on jotain sekavaa.
Ja kannattaa aina välillä käydä Exporttaamassa ne bookmarksit sieltä Manage Bookmarks kohdasta (jos oikein muistan), eli tavallaan tallennat ne johonkin.
Kiinnostaa vain, miksi Firefox tekee tätä? Ärsyttävä ongelma.- Reiska
lammas-jr kirjoitti:
Firefox joskus tahtoo vaihtaa itsestään käyttäjän profiilia. Profiilin voi vaihtaa takaisin Profile Managerista.
http://kb.mozillazine.org/Profile_Manager
Tossa on jotain sekavaa.
Ja kannattaa aina välillä käydä Exporttaamassa ne bookmarksit sieltä Manage Bookmarks kohdasta (jos oikein muistan), eli tavallaan tallennat ne johonkin.
Kiinnostaa vain, miksi Firefox tekee tätä? Ärsyttävä ongelma.Internet kuvaketta näpsäyttämällä ei tapahdu mitään,
samoin suosikit ei aukene.Liittyisivätköhän nämä
probleemit ko.systeemiin? - tieltä eksy
Reiska kirjoitti:
Internet kuvaketta näpsäyttämällä ei tapahdu mitään,
samoin suosikit ei aukene.Liittyisivätköhän nämä
probleemit ko.systeemiin?Ei avaudu suosikit,tulee vain ilmoitus ,että
välityspalvelimen asetuksia tunnistetaan .Mitäs
tässä tapauksessa pitäisi tehdä? - kokeile
tieltä eksy kirjoitti:
Ei avaudu suosikit,tulee vain ilmoitus ,että
välityspalvelimen asetuksia tunnistetaan .Mitäs
tässä tapauksessa pitäisi tehdä?toimiiko.
ASetuksista. - taas.
kokeile kirjoitti:
toimiiko.
ASetuksista.Kyllä nyt toimii.Olisikohan välityspalvelin ollut
vielä unten mailla.Kiitti!
- Von-Bruker
Eli näin on käynyt. Sulla on jäänyt firefox päälle, vaikka se ei olekkaan ollut päällä. Se on näkynyt kyllä task managerissa, mutta ethän ol esitä voinut sitlä osata lopettaa, joten kun olet uudelleen aukaissut firefoxin, niin se tarjoo uuttaa profiilia. JA tässähän ei ole mitään kirjainmerkkejä eikä muita. Joten laita kansio asetuksista piilotetut tiedostot näkyviin ja etsi seuraava polku C:\Documents and Settings\KÄYTTÄJÄ NIMESI\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles täältä poista (leikkaa muualle) se profiili, joka on juuri luotu... ja taas rokkaa
- Saako takaisin?
Mistä pääsen sinne?
- jossakin
en itekään päässyt kirjanmerkeistä enkä suoraan otsikkoriville kirjoittamalla tänne suomi24.ään. Mutta kun hain suomi24:n googlen kautta, niin pääsin.
Nyt taas pääsee. Eli ongelma ei ainakaan tässä tapauksessa ollut kirjanmerkeissä. Mutta jos ne merkit katoo kokonaan, sitten on kyse siitä että tosiaan on syntynyt uusi profiili, kun entinen FF ei ole mennyt kiinni vaan jäänyt roikkumaan taustalle.
Kaksi eri ongelmaa siis.- täälläkin
"Mutta jos ne merkit katoo kokonaan, sitten on kyse
siitä että tosiaan on syntynyt uusi profiili, kun
entinen FF ei ole mennyt kiinni vaan jäänyt
roikkumaan taustalle."
Kirjanmerkit ei katoa sieltä koneelta, kuten jo
Von-Bruker jo selitti. Profiili kyllä voi syntyä
uudestaan. - että...
täälläkin kirjoitti:
"Mutta jos ne merkit katoo kokonaan, sitten on kyse
siitä että tosiaan on syntynyt uusi profiili, kun
entinen FF ei ole mennyt kiinni vaan jäänyt
roikkumaan taustalle."
Kirjanmerkit ei katoa sieltä koneelta, kuten jo
Von-Bruker jo selitti. Profiili kyllä voi syntyä
uudestaan.koneelta katoovat. Vaan siis näennäisesti kokonaan että kun avaa Firefoxin siinä ei näyttäis olevan niitä kirjanmerkkejä.
Mulla ei kyllä ole häiriötilanteissa käynyt jostain kumman syystä niin. Vaikka näyttää olevan useempi FF auki kun katsoo ctrl alt del, niin kirjanmerkin on paikallaan. win 98 käytössä. Oliskohan xp:n ongelma.
Mutta siis ne löytyy bookmark.html-tiedostona, jos jostain muusta syystä katoisivat. Eiks je? - täälläkin
että... kirjoitti:
koneelta katoovat. Vaan siis näennäisesti kokonaan että kun avaa Firefoxin siinä ei näyttäis olevan niitä kirjanmerkkejä.
Mulla ei kyllä ole häiriötilanteissa käynyt jostain kumman syystä niin. Vaikka näyttää olevan useempi FF auki kun katsoo ctrl alt del, niin kirjanmerkin on paikallaan. win 98 käytössä. Oliskohan xp:n ongelma.
Mutta siis ne löytyy bookmark.html-tiedostona, jos jostain muusta syystä katoisivat. Eiks je?Jep!
- Fox
että... kirjoitti:
koneelta katoovat. Vaan siis näennäisesti kokonaan että kun avaa Firefoxin siinä ei näyttäis olevan niitä kirjanmerkkejä.
Mulla ei kyllä ole häiriötilanteissa käynyt jostain kumman syystä niin. Vaikka näyttää olevan useempi FF auki kun katsoo ctrl alt del, niin kirjanmerkin on paikallaan. win 98 käytössä. Oliskohan xp:n ongelma.
Mutta siis ne löytyy bookmark.html-tiedostona, jos jostain muusta syystä katoisivat. Eiks je?Jos laitat hakuun bookmarks.html niin sitten löytyy paremmin (toi s kuuluu nimeen = monikko).
Jos Firefoxin sammuttaa ja päättääkin käynnistää heti uudestaan, prosessi on vielä päällä ja siksi se kysyy luodaanko uusi profiili. Siinä kohtaa kannattaa miettiä mitä vastaa. - Saisko takaisin?
Fox kirjoitti:
Jos laitat hakuun bookmarks.html niin sitten löytyy paremmin (toi s kuuluu nimeen = monikko).
Jos Firefoxin sammuttaa ja päättääkin käynnistää heti uudestaan, prosessi on vielä päällä ja siksi se kysyy luodaanko uusi profiili. Siinä kohtaa kannattaa miettiä mitä vastaa.Mutta mitä siellä pitää poistaa?
Mulle tuli tällaista kun klikkasin bookmarks.html:ää
Kirjanmerkit
Kirjanmerkkipalkin kirjanmerkkikansio
Tämän kansion kirjanmerkit ovat Kirjanmerkkipalkissa
Firefoxin aloitussivu
Uutisotsikot
Pikahaut
Näppäriä osoitepalkissa tehtäviä pikahakuja
Dictionary.com-pikahaku (EN)
Kirjoita osoitepalkkiin "dict " hakeaksesi sanaa useasta sanakirjasta.
Google-pikahaku
Kirjoita osoitepalkkiin "google " hakeaksesi sivua Googlesta.
IMDB-pikahaku (EN)
Kirjoita osoitepalkkiin "imdb " etsiäksesi tietoja Internetin elokuvatietokannasta (IMDB).
Slangi-pikahaku (EN)
Kirjoita osoitepalkkiin "slangi " hakeaksesi sanaa slangisanakirjasta.
Wikipedia-pikahaku
Kirjoita osoitepalkkiin "wp " hakeaksesi aiheesta suomenkielisestä Wikipediasta, vapaasta tietosanakirjasta.
Firefox- ja Mozillalinkit
Firefoxin aloitussivu
Firefoxin perusteet
Suomennoksen kotisivut
Teemat ja laajennukset
Firefoxin tuotesivu
Mozilla Europen kotisivu
MozillaZine
Mozilla-säätiön kauppa
Auta levittämään Firefoxia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä752196- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1341434- 1451123
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673