Firefox hukkasi kirjanmerkit!!!

Saako takaisin?

Eli firefoxini hukkasi kirjanmerkit, mistä saan ne pelastettua? Ovatko ne jossain kovalevyllä?

Kiitos.

14

958

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • f.f:n ongelmana

      hukkas multakin ja eiku sitte vaan kaikki uusiks, kyllä ne varmaan jostain löytyykin, mielenkiinnolla odotan mieki sit tietoa

      • Firefox joskus tahtoo vaihtaa itsestään käyttäjän profiilia. Profiilin voi vaihtaa takaisin Profile Managerista.

        http://kb.mozillazine.org/Profile_Manager
        Tossa on jotain sekavaa.

        Ja kannattaa aina välillä käydä Exporttaamassa ne bookmarksit sieltä Manage Bookmarks kohdasta (jos oikein muistan), eli tavallaan tallennat ne johonkin.

        Kiinnostaa vain, miksi Firefox tekee tätä? Ärsyttävä ongelma.


      • Reiska
        lammas-jr kirjoitti:

        Firefox joskus tahtoo vaihtaa itsestään käyttäjän profiilia. Profiilin voi vaihtaa takaisin Profile Managerista.

        http://kb.mozillazine.org/Profile_Manager
        Tossa on jotain sekavaa.

        Ja kannattaa aina välillä käydä Exporttaamassa ne bookmarksit sieltä Manage Bookmarks kohdasta (jos oikein muistan), eli tavallaan tallennat ne johonkin.

        Kiinnostaa vain, miksi Firefox tekee tätä? Ärsyttävä ongelma.

        Internet kuvaketta näpsäyttämällä ei tapahdu mitään,
        samoin suosikit ei aukene.Liittyisivätköhän nämä
        probleemit ko.systeemiin?


      • tieltä eksy
        Reiska kirjoitti:

        Internet kuvaketta näpsäyttämällä ei tapahdu mitään,
        samoin suosikit ei aukene.Liittyisivätköhän nämä
        probleemit ko.systeemiin?

        Ei avaudu suosikit,tulee vain ilmoitus ,että
        välityspalvelimen asetuksia tunnistetaan .Mitäs
        tässä tapauksessa pitäisi tehdä?


      • kokeile
        tieltä eksy kirjoitti:

        Ei avaudu suosikit,tulee vain ilmoitus ,että
        välityspalvelimen asetuksia tunnistetaan .Mitäs
        tässä tapauksessa pitäisi tehdä?

        toimiiko.
        ASetuksista.


      • taas.
        kokeile kirjoitti:

        toimiiko.
        ASetuksista.

        Kyllä nyt toimii.Olisikohan välityspalvelin ollut
        vielä unten mailla.Kiitti!


    • Von-Bruker

      Eli näin on käynyt. Sulla on jäänyt firefox päälle, vaikka se ei olekkaan ollut päällä. Se on näkynyt kyllä task managerissa, mutta ethän ol esitä voinut sitlä osata lopettaa, joten kun olet uudelleen aukaissut firefoxin, niin se tarjoo uuttaa profiilia. JA tässähän ei ole mitään kirjainmerkkejä eikä muita. Joten laita kansio asetuksista piilotetut tiedostot näkyviin ja etsi seuraava polku C:\Documents and Settings\KÄYTTÄJÄ NIMESI\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles täältä poista (leikkaa muualle) se profiili, joka on juuri luotu... ja taas rokkaa

      • Saako takaisin?

        Mistä pääsen sinne?


    • jossakin

      en itekään päässyt kirjanmerkeistä enkä suoraan otsikkoriville kirjoittamalla tänne suomi24.ään. Mutta kun hain suomi24:n googlen kautta, niin pääsin.
      Nyt taas pääsee. Eli ongelma ei ainakaan tässä tapauksessa ollut kirjanmerkeissä. Mutta jos ne merkit katoo kokonaan, sitten on kyse siitä että tosiaan on syntynyt uusi profiili, kun entinen FF ei ole mennyt kiinni vaan jäänyt roikkumaan taustalle.

      Kaksi eri ongelmaa siis.

      • täälläkin

        "Mutta jos ne merkit katoo kokonaan, sitten on kyse
        siitä että tosiaan on syntynyt uusi profiili, kun
        entinen FF ei ole mennyt kiinni vaan jäänyt
        roikkumaan taustalle."

        Kirjanmerkit ei katoa sieltä koneelta, kuten jo
        Von-Bruker jo selitti. Profiili kyllä voi syntyä
        uudestaan.


      • että...
        täälläkin kirjoitti:

        "Mutta jos ne merkit katoo kokonaan, sitten on kyse
        siitä että tosiaan on syntynyt uusi profiili, kun
        entinen FF ei ole mennyt kiinni vaan jäänyt
        roikkumaan taustalle."

        Kirjanmerkit ei katoa sieltä koneelta, kuten jo
        Von-Bruker jo selitti. Profiili kyllä voi syntyä
        uudestaan.

        koneelta katoovat. Vaan siis näennäisesti kokonaan että kun avaa Firefoxin siinä ei näyttäis olevan niitä kirjanmerkkejä.
        Mulla ei kyllä ole häiriötilanteissa käynyt jostain kumman syystä niin. Vaikka näyttää olevan useempi FF auki kun katsoo ctrl alt del, niin kirjanmerkin on paikallaan. win 98 käytössä. Oliskohan xp:n ongelma.

        Mutta siis ne löytyy bookmark.html-tiedostona, jos jostain muusta syystä katoisivat. Eiks je?


      • täälläkin
        että... kirjoitti:

        koneelta katoovat. Vaan siis näennäisesti kokonaan että kun avaa Firefoxin siinä ei näyttäis olevan niitä kirjanmerkkejä.
        Mulla ei kyllä ole häiriötilanteissa käynyt jostain kumman syystä niin. Vaikka näyttää olevan useempi FF auki kun katsoo ctrl alt del, niin kirjanmerkin on paikallaan. win 98 käytössä. Oliskohan xp:n ongelma.

        Mutta siis ne löytyy bookmark.html-tiedostona, jos jostain muusta syystä katoisivat. Eiks je?

        Jep!


      • Fox
        että... kirjoitti:

        koneelta katoovat. Vaan siis näennäisesti kokonaan että kun avaa Firefoxin siinä ei näyttäis olevan niitä kirjanmerkkejä.
        Mulla ei kyllä ole häiriötilanteissa käynyt jostain kumman syystä niin. Vaikka näyttää olevan useempi FF auki kun katsoo ctrl alt del, niin kirjanmerkin on paikallaan. win 98 käytössä. Oliskohan xp:n ongelma.

        Mutta siis ne löytyy bookmark.html-tiedostona, jos jostain muusta syystä katoisivat. Eiks je?

        Jos laitat hakuun bookmarks.html niin sitten löytyy paremmin (toi s kuuluu nimeen = monikko).

        Jos Firefoxin sammuttaa ja päättääkin käynnistää heti uudestaan, prosessi on vielä päällä ja siksi se kysyy luodaanko uusi profiili. Siinä kohtaa kannattaa miettiä mitä vastaa.


      • Saisko takaisin?
        Fox kirjoitti:

        Jos laitat hakuun bookmarks.html niin sitten löytyy paremmin (toi s kuuluu nimeen = monikko).

        Jos Firefoxin sammuttaa ja päättääkin käynnistää heti uudestaan, prosessi on vielä päällä ja siksi se kysyy luodaanko uusi profiili. Siinä kohtaa kannattaa miettiä mitä vastaa.

        Mutta mitä siellä pitää poistaa?

        Mulle tuli tällaista kun klikkasin bookmarks.html:ää

        Kirjanmerkit

        Kirjanmerkkipalkin kirjanmerkkikansio
        Tämän kansion kirjanmerkit ovat Kirjanmerkkipalkissa

        Firefoxin aloitussivu
        Uutisotsikot

        Pikahaut
        Näppäriä osoitepalkissa tehtäviä pikahakuja

        Dictionary.com-pikahaku (EN)
        Kirjoita osoitepalkkiin "dict " hakeaksesi sanaa useasta sanakirjasta.
        Google-pikahaku
        Kirjoita osoitepalkkiin "google " hakeaksesi sivua Googlesta.
        IMDB-pikahaku (EN)
        Kirjoita osoitepalkkiin "imdb " etsiäksesi tietoja Internetin elokuvatietokannasta (IMDB).
        Slangi-pikahaku (EN)
        Kirjoita osoitepalkkiin "slangi " hakeaksesi sanaa slangisanakirjasta.
        Wikipedia-pikahaku
        Kirjoita osoitepalkkiin "wp " hakeaksesi aiheesta suomenkielisestä Wikipediasta, vapaasta tietosanakirjasta.

        Firefox- ja Mozillalinkit

        Firefoxin aloitussivu
        Firefoxin perusteet
        Suomennoksen kotisivut
        Teemat ja laajennukset
        Firefoxin tuotesivu
        Mozilla Europen kotisivu
        MozillaZine
        Mozilla-säätiön kauppa
        Auta levittämään Firefoxia!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      75
      2196
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      134
      1434
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      145
      1123
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe