TAAS keskenmeno

Rochetta

Olen vihainen, masentunut, lohduton jne... Jo toinen keskenmeno puolen vuoden sisällä. Eihän jaksa/uskalla enää iloita jos tulisikin taas kaksi viivaa raskaustestiin. Olen jo 36 vuotta ja tietysti "oma vika" että ei ole aikaisemmin hankkinut lapsia. Mutta rajansa kaikella. Tiedän että monet kokevat montakin keskenmenoa ja olette ehkä sitä mieltä että voi voi mutta nyt minulla on paha olla ja en tiedä miten olisin ja kenelle puhuisin. Itken ja toivon että heräisin tästä pahasta unesta. Jos jumala tai joku muu haluaa minua rankaista niin oneksi olkoon olen lyöty!

4

833

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HALEJA MILJOONA KILOA!!!!!!!!!!!OLEN HENGESSÄ MUKANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:(

    • kslkskdaslökdoqwdoppåw

      Olen kokenut osaltani saman, hieman eri tavalla.

      Ensimmäinen lapseni kaavittiin ulos rv12 kehityshäiriöiden takia. En koskaan edes voinut kuvitella, että keskenmeno voisi kohtua omalle kohdalle, joten shokki oli kova!
      Puoli vuotta yritettiin ja seuraava tärppäsi. Edellisestä kerrasta viisaanpana en kertonut mieheni kanssa kuin lähimmille. Salasin raskauttani melkein loppuun asti kaikilta. Kaunis poika vauvamme syntyi kaksi vuotta sitten. olimme onnesta soikeita, tietenkin ja tuntui, että kaikki suru oli taakse jäänyttä. Kaksi viikkoa myöhemmin kaunis poikamme kuoli kät kyt kuoleman. Syytä ei koskaan saatu selville ja sairaalan mukaan poika oli nukkunut kauniin kuoleman omaan sänkyynsä. Irtisanouduin työstäni, jätin ystäväni joidenka mielestä oli syytä puhua muustakin kuin meitä kohdanneesta pohjattomasta surusta. Olin hetken aikaa psykiatrisessa laitoksessa paikkailemassa itseäni. Se auttoi päällimmäiseen suruun, mutta sain hullun leiman, samoin mieheni. Muutimme, lopetimme ehkäisyn. kaksi vuotta eikä vieläkään tärppäämistä. Tuntuu surkealta, lievästi sanoen. Lääkärin mukaan syy voi olla missä vaan, mutta epäilee psykologista. En edes tiedä haluanko koskaan enää tulla raskaaksi. Lapsen haluan, mutta jotenkin muuten kuin "perinteisellä" keinolla.
      Tuntu samalta, että Jumala tai mikä lie kirosi minut mennessään ohi viemällä lapseni...
      Voimia suruusi, me vahvat jaksamme vaikka pohja mutia myöden.

    • Mulle kävi samassa

      iässä samoin. Sitten sain lapsen ja sitten taas kolme keskenmenoa. Ei kaksi vielä mitään. Voi olla sattumaakin. Tsemppiä silti. Tiedän olotilasi.

    • keskenmenox2

      Aloitin lapsenteon 24-v. ja keskenmenot alkoivat
      samantien. Syytä ei ole saatu selville.
      Jaksamisia kuitenkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      94
      1145
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      968
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      83
      708
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      283
      699
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe