hanskat

jusa

A dentist noticed that his next patient, an elderly lady, was looking Very nervous so he decided to tell her a little joke as he put on his gloves.
"Do you know how they make these gloves?" he asked. "No, I don't." she replied. "Well," he spoofed, "there's a building in China with a big tank of latex And workers of all hand sizes walk up to the tank, dip in their hands, Let them dry, then peel off the gloves and throw them into boxes of the right size."
She didn't crack a smile.
"Oh, well. I tried," he thought.
But five minutes later, during a delicate portion of the dental procedure, she burst out laughing.
"What's so funny?" he asked.
"I was just picturing how condoms are made!" she said.
Gotta watch those little old ladies! Their minds are always working!

4

4946

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Perttel

Ohjelmalla "Syntax 7.0" Englanti-Suomi

Hammaslääkäri huomasi että hänen seuraava kärsivällinen, vanha nainen, oli katse kovin hermostunut so hän päättäväinen kerro hänet pieni vitsi kuin hän laittaa hänen hanskat:llansa. "tunnetko kuinka he tekevät nämä hanskat?" hän kysyi. "ei, Minä äläkä." hän vastati. "hyvin," hän petkutus, "rakennuksen siellä Kiinassa ison tankillisen maitiasnesteen kanssa ja kaikin käden koot:n kävelyn työntekijä ylös säiliölle, upota heidän käsissansa, Salli heillä kuiva, silloin kuori pois hanskat ja heitto heillä oikealle koolle laatikko." hän teki ei haljennut hymy. "Oh, hyvin. Minä yrittin," hän ajateli. mutta viisi minuuttia myöhempi, hentoisen hammasen käytännön aikana, hän puhkea ulos nauraminen. "midän so hauska?" hän kysyi. "minä olin juuri kuvailemassa kuinka kondomit on tehty!" hän sanoi. täytyy rannekello niitä pieni vanha hyvät naiset! Heidän mieleinsa ovat aina työssä!

• Perttel

Hotta itsekin ymmärtäisit!
      Tällaista se sitten on koneella suomennettuna!

• jeesus

Ei mulla ainakaan ollut vaikeuksia ymmärtää.
        Nuo käännösohjelmat ovat kyllä aika huonoja kääntäjiä, kun sanoilla voi olla monia merkityksiä ja sanajärjestys on tuolla tavoin käännetyssä tekstissä tietysti sama kuin englanninkielisessä tekstissäkin.

Otsikkoon olisi kyllä aloittaja voinut pistää, että vitsi on enkuksi.

• oikein pitkä

VITTU !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      169
      3111
    2. Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin

Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii
      Maailman menoa
      44
      1909
    3. Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki

Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K
      Maailman menoa
      31
      1894
    4. Kaivattusi silmin

Minkälaisen kuvan olet omasta mielestäsi antanut itsestäsi kaivatullesi?
      Ikävä
      198
      1840
    5. Saisinpa halata sinua joka päivä

ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a
      Ikävä
      26
      1700
    6. Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa

Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,
      Perussuomalaiset
      77
      1276
    7. Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne

Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja
      Maailman menoa
      90
      1220
    8. Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä

Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii
      Maailman menoa
      182
      1083
    9. Martinan pankkikortti

Seiska uutisoi, että Martina antoi pankkilortin tyttärilleen. Siinä on vaan sellainen pointti, että pankkikorttia ei saa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      211
      1073
    10. Kadonnut Kajaanissa

Yllättävän hyvät kuvat poliisilla, luulisi löytyvän niiden perusteella?
      Kajaani
      21
      1039
    Aihe