Olen 39v kaunis ja iloinen nainen. Työpaikka on, harrastuksia ja ystäviä....jotka kohta on kaikki viety miehelään, vierestäni. Minusta ei kiinnostu kuin ukkomiehet(en harrasta yhden yön juttuja) tai peräkammarin pojat.Heti kun tapaan mielestäni mielenkiintoisen miehen, niin stop sanoo mies.En ole roikkujatyyppi jne. Mies lupaa ummet ja lammet, mutta yhteydenpitoa ei kuulu.En ymmärrä miten ihmeessä teidän kanssa pitää toimia, että jostain tuttavuudesta tulis muutakin kuin vain kaverimies???????En ole ronkeli, mielestäni...huumorintajuinen, älykäs ja naista arvostava mies on minun makuuni...onko liikaa pyydetty??? Terkuin Sukkaparien määrä senkun kasvaa....
Valitusten valitus MIEHILLE naiselta
10
1222
Vastaukset
- vinkkivink..
siirtyy stay-uppeihin..
- m39
mulla on sama paitsi oon mies vaikee ottaa yhteyttäku ie tiijä onko kiinnostunu epä varma oon
- kutoo sukkaa kotona
ota mies rohkeasti yhteyttä, jos sinua joku nainen kiinnostaa...me naiset vielä ajatellaan, että miehen pitää olla se aktiivisempi..ehkä olen väärässä......taas yksi sukan varsi kohta valmis...odotan viestiä mieheltä jonka haluaisin tavata, mutta kun ei kuulu niin...
- m39
kutoo sukkaa kotona kirjoitti:
ota mies rohkeasti yhteyttä, jos sinua joku nainen kiinnostaa...me naiset vielä ajatellaan, että miehen pitää olla se aktiivisempi..ehkä olen väärässä......taas yksi sukan varsi kohta valmis...odotan viestiä mieheltä jonka haluaisin tavata, mutta kun ei kuulu niin...
en osaa sanoa mistä johtuu epäilen kai
Kyllä se on liikaa vaadittu, että voisit miehen puolesta päättää. Oikeasti olet sittenkin ronkeli. Ilmeisestikään et halua olla muuta kuin kaveri? Flirttailu voisi auttaa. Oletko koskaan kokeillut sanoa suoraan mitä ajattelet?
- Pettynyt mies,39vee
Työpaikka on....
Miksi heti korostaa sitä??
Oon ite pitkäaikaistyötön,tuskin kiinnostaisin sua vaikka olisin miten ihana ihmisenä!!- ei oo
kai mee ittees
- Tavallisen näköinen varattu...
Että 95% naisista on omasta mielestään kauniita? Kun katselee esim. kadulla vastaantulijoita prosenttiluku on kyllä jotain aivan muuta.
Tämä tolkuton, epärealistinen omakuvanne voi olla yksi syy miksi on vaikea löytää järkevää seuraa. Itse en ainakaan jaksaisi naista joka on ihan tavallinen mutta kuvittelee olevansa kaunis.- ole tehnyt
suomi naisista . virolaiset onkin erimaata pitkäsäärisiä sutjakoita kohteliaita . onpa suomalainen lihava tai ryppyinen naama kuin petolinnun perse se vain näkee peilistä kaunottaren . suurin osa on persjalkoja vartalo epäsuhtainen , mutta käytös kuin merirosvolla . kannattaa miettiä miksei löydy kiinnostuneita , muni on mieluummin yksin kuin riihipirun kumppanina ,
- Friitu
ole tehnyt kirjoitti:
suomi naisista . virolaiset onkin erimaata pitkäsäärisiä sutjakoita kohteliaita . onpa suomalainen lihava tai ryppyinen naama kuin petolinnun perse se vain näkee peilistä kaunottaren . suurin osa on persjalkoja vartalo epäsuhtainen , mutta käytös kuin merirosvolla . kannattaa miettiä miksei löydy kiinnostuneita , muni on mieluummin yksin kuin riihipirun kumppanina ,
Niin, nyt mä ymmärrän, miksei tälläinen tavis kelpaakaan, kun kaikki miehet haluavat missin. Harmi vain, ettei niitä kaikille riitä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741