Taas mclaren "petti" ... eiköhän se ole vain niin että poika ei osaa ajaa autolla niin ettei se menisi jatkuvasti rikki. Ajotyylissä voisi olla parantamisen varaa.
Miksi kimi ei
10
1061
Vastaukset
- S.A.C
Syö pääs! Ei se johdu Kimin ajotyylistä vaan siitä että McLarenilla töröt autot, jos Kimi sais kunnon kaaran nii se ajais kaikki muut suohon.
- kummastelija
Miten Kimi voisi edes ajaa muut vastustajat suohon, kun eihän ratojen läheisyydessä ole edes soita!
Ja toinen kysymys, minkä takia Räikkösen auto hajoaa, mutta Montoyan ei? kummastelija kirjoitti:
Miten Kimi voisi edes ajaa muut vastustajat suohon, kun eihän ratojen läheisyydessä ole edes soita!
Ja toinen kysymys, minkä takia Räikkösen auto hajoaa, mutta Montoyan ei?montoya ei osaa käyttää auton ominaisuuksia viimeisen päälle hyväksi...
- Tellu
Eiks noi talvitestit ole sitä varten ettei sit kisassa auto hajoaisi. Eiks se Kimi pitäny lomaa silloin kuin muut testas? Kyllä talvella rakennetaan 60% siitä mestaruudesta. Ja muistelen et joku siellä eturivin lähtijöistä jätti loman kesken ja lähti kiertään rataa. Hannu Hanhihan ei muuten harjottele!
- Auton ominaisuudet
filosofia kirjoitti:
montoya ei osaa käyttää auton ominaisuuksia viimeisen päälle hyväksi...
Laskekaa testatut kilometrit ja lopettakaa ihmettely miksei auto kestä. Ja noi testirajoitukset on ihan hoopoja. Ei mäkihypyssäkään saa harjoitella kun keskiviikkona ja torstaina. Ja hiihtoon kävisi kyllä harjoittelu rajoitus kanssa.
Auton ominaisuudet kirjoitti:
Laskekaa testatut kilometrit ja lopettakaa ihmettely miksei auto kestä. Ja noi testirajoitukset on ihan hoopoja. Ei mäkihypyssäkään saa harjoitella kun keskiviikkona ja torstaina. Ja hiihtoon kävisi kyllä harjoittelu rajoitus kanssa.
ei selitä sitä miksi montoyalla kestää mutta kimillä ei.... Mutta sitä lujempaa ajetaan sitä enemmän tekniikka rasittuu, mclaren ei ilmeisesti ole ottanut autolle koituvaa rasitusta huomioon...
- OITTAAN RADAN KINGI
SILLÄ ON RÄKKÄTTIRASTAAN GEENEJÄ
- mariis
Kuten Keke joskus sanonut. Formula ykköstä ei saa ajamalla rikki.
- epeli
Vois ottaa kans huomion et mäkki saattas pikkasen suosii räikköstä! Ne voi yrittää saada räikkösen autost aina vähä nopeemman ku montoyan ja siks montoyn auto ei hajoo ku ei oo kehitetty nii äärirajoille ku räkän menopeli...
- jukujuku
ajamaan niin katsotaan mitä sulta hajoo ja kestääkö hermo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä631852- 1231354
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1281308- 1401064
- 101917
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten340854Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82744Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50663Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67644