Onko kukaan onnistunut tulemaan raskaaksi pakastetuilla alkiolla?
Minulla tehtiin IVF alkuvuodesta ja ensimmäinen alkio ei kiinnittynyt.
Viime perjantaina siirrettiin sitten pakastettu alkio.
Nyt vaan epäilyttää, että voiko tämä oikeasti onnistua. Kaksi alkiota kun sulatettiin, niin toinen ei edes sulatuksesta selvinnyt. Yksi siis vaan siirrettiin.
Pientä rohkaisua kaipasin. Ja olisi muutenkin kiva kuulla IVf hoidon läpikäyneiden kokemuksia.
pakastetut alkiot
3
759
Vastaukset
- härkä 76
Hei !
Minulle tehtiin IVF kesäkuun lopussa,2 alkiota siirrettiin ja kolme jäi pakkaseen. IVF epäonnistui eikä nuo kolme jakautuneet sulatuksen jälkeen. Mutta minulle sanottiin, että ihan yhtä hyviä tuloksia tulee tuoreilla kuin pakastetuillakin!!
Joulukuussa tehtiin minulle toinen IVF, kaksi alkiota taas laitettiin, kaksi jäi pakkaseen. Mutta tällä kertaa IVF onnistui, nyt rv 13 ja risat menossa!!
Tsemppiä, kyllä se vielä onnistuu tavalla tai toisella!!!! - alkiot
Meillä tehty kaksi IVF-hoitoa joista ensimmäisestä ei jäänyt pakkaseen ja ja toisesta jäi 6 kpl...näistä ensin siirrettiin kaksi jotka ei kiinnittynyt. Sitten oli suunniteltu alkion siirto ja neljästä viimeisestä yksi selvisi sulatuksesta ja nyt ollaan raskaana viikolla 8 2...maanantaina käytiin ultrassa ja siellä se tulokkaan sydän löi jo vahvasti. Et kyllä pakastetullakin alkiolla voi onnistua!
Hieno uutinen!!!!!!!!!Itselleni siirrettiin 2 pakastealkiota viikko sitten!Ans kattoo......!Haleja!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091185
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171014- 125906
- 94771
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten287722Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504