GOD OF WAR APUA EPÄTOIVO ISKEE

Zeru€l

Miten pääsee eteenpäin siitä kohasta kun on athenessa ja on se kohta jossa se pelkuri ukko ei laske sulle siltaa alas ja pitää jälleen etsiä uusi reitti eteenpäin niin miten siitä jatketaan

9

558

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se äijä Zeus furylla. Eli ammut niitä nuolia sitäpäin.

• zeru€l

mistä ja miten mä saan sen zeuksen salaman oon ehtiny aika häsässä jotain reittejä mutta aina se sama et mä huomaan kiertäväni kehää

• zeru€l kirjoitti:

mistä ja miten mä saan sen zeuksen salaman oon ehtiny aika häsässä jotain reittejä mutta aina se sama et mä huomaan kiertäväni kehää

Pitäishän sulla se olla jo. Ne taiat saa väkisin mukaan. Nuolinäppäimistä pystyy vaihtelemaan niitä loitsuja.

• zeru€l
        hell_patrol kirjoitti:

Pitäishän sulla se olla jo. Ne taiat saa väkisin mukaan. Nuolinäppäimistä pystyy vaihtelemaan niitä loitsuja.

kyllä mä tiiän mistä niitä taikoja saa käyttöön on mulla medusas gaze ja poseidon rage mut mä oon ilmeisesti jossain kohi paukkinu sen zeuksen ohi

• zeru€l kirjoitti:

kyllä mä tiiän mistä niitä taikoja saa käyttöön on mulla medusas gaze ja poseidon rage mut mä oon ilmeisesti jossain kohi paukkinu sen zeuksen ohi

Hitto ku en edes muista mistä sen sai. Ootko kattonut läpipeluuohjeista. Eiköhän siinä kerrota.

• zeru€l
        hell_patrol kirjoitti:

Hitto ku en edes muista mistä sen sai. Ootko kattonut läpipeluuohjeista. Eiköhän siinä kerrota.

Juu mistä mä voin käydä kattoo ne ohjeet, ei voi mitään jos oon vähän tyhmä :)

• zeru€l
        hell_patrol kirjoitti:

Tässä yks http://faqs.ign.com/articles/598/598618p1.html

Kiitoksia erittäin paljon tämä sai pienet aivoni täytyymään kosmisella ymmäryksellä ja vältit samalla mun konsolin ja pelin tuhoutumisen sillä vielä pari kertaa sitä turhauttavaa juoksentelua niin... mut kiitos paljon.

• lauri p

olentko käynyt siellä paikassa missä on se nuoli tykki kone liikutat sen sinne huoneeseeen jossa on se ovi joka ei aukee siellähän on sellanen kohta mista saaa ne rappuset alas laitat sen nuoli jutun siihen ympyrään ja sitte meet vääntään sitä vipuu ja se tykki kääntyy vähän sen jälkeet työnnä tykki siitä rinkulalta pois
      ja väännät sen rappuset ylös ja sitte työnnä se nuoli tykki siihen rinkulaan uusiksks ja väännä vipuu ja se kääntyy siihen oven suuntaaan ja sitten siirrät sen sinne oven eteen ja ammut siiinä sulle apu T:lauri piilola

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      151
      1883
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1786
    3. Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma

Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va
      Joensuu
      39
      1614
    4. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      196
      1218
    5. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      94
      1215
    6. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      85
      1178
    7. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      358
      1024
    8. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      62
      879
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      831
    10. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50