Miten pääsee eteenpäin siitä kohasta kun on athenessa ja on se kohta jossa se pelkuri ukko ei laske sulle siltaa alas ja pitää jälleen etsiä uusi reitti eteenpäin niin miten siitä jatketaan
GOD OF WAR APUA EPÄTOIVO ISKEE
9
547
Vastaukset
Se äijä Zeus furylla. Eli ammut niitä nuolia sitäpäin.
- zeru€l
mistä ja miten mä saan sen zeuksen salaman oon ehtiny aika häsässä jotain reittejä mutta aina se sama et mä huomaan kiertäväni kehää
zeru€l kirjoitti:
mistä ja miten mä saan sen zeuksen salaman oon ehtiny aika häsässä jotain reittejä mutta aina se sama et mä huomaan kiertäväni kehää
Pitäishän sulla se olla jo. Ne taiat saa väkisin mukaan. Nuolinäppäimistä pystyy vaihtelemaan niitä loitsuja.
- zeru€l
hell_patrol kirjoitti:
Pitäishän sulla se olla jo. Ne taiat saa väkisin mukaan. Nuolinäppäimistä pystyy vaihtelemaan niitä loitsuja.
kyllä mä tiiän mistä niitä taikoja saa käyttöön on mulla medusas gaze ja poseidon rage mut mä oon ilmeisesti jossain kohi paukkinu sen zeuksen ohi
zeru€l kirjoitti:
kyllä mä tiiän mistä niitä taikoja saa käyttöön on mulla medusas gaze ja poseidon rage mut mä oon ilmeisesti jossain kohi paukkinu sen zeuksen ohi
Hitto ku en edes muista mistä sen sai. Ootko kattonut läpipeluuohjeista. Eiköhän siinä kerrota.
- zeru€l
hell_patrol kirjoitti:
Hitto ku en edes muista mistä sen sai. Ootko kattonut läpipeluuohjeista. Eiköhän siinä kerrota.
Juu mistä mä voin käydä kattoo ne ohjeet, ei voi mitään jos oon vähän tyhmä :)
zeru€l kirjoitti:
Juu mistä mä voin käydä kattoo ne ohjeet, ei voi mitään jos oon vähän tyhmä :)
- zeru€l
hell_patrol kirjoitti:
Kiitoksia erittäin paljon tämä sai pienet aivoni täytyymään kosmisella ymmäryksellä ja vältit samalla mun konsolin ja pelin tuhoutumisen sillä vielä pari kertaa sitä turhauttavaa juoksentelua niin... mut kiitos paljon.
- lauri p
olentko käynyt siellä paikassa missä on se nuoli tykki kone liikutat sen sinne huoneeseeen jossa on se ovi joka ei aukee siellähän on sellanen kohta mista saaa ne rappuset alas laitat sen nuoli jutun siihen ympyrään ja sitte meet vääntään sitä vipuu ja se tykki kääntyy vähän sen jälkeet työnnä tykki siitä rinkulalta pois
ja väännät sen rappuset ylös ja sitte työnnä se nuoli tykki siihen rinkulaan uusiksks ja väännä vipuu ja se kääntyy siihen oven suuntaaan ja sitten siirrät sen sinne oven eteen ja ammut siiinä sulle apu T:lauri piilola
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1186229Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631593992Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503325Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4762812Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2761823Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde341486- 871416
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151356Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1631327Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja141283