Elikkäs haluaisin tietää, millasia kiintolevyjä Teiltä löytyy?
Täs ois mun: 2 x 232gt Samsungin SP2504C S-ATA II levyä. (Kyllä, waretan...)
232gt = n. 250000000000 tavuu.
Samsungilla työskentelee kieroo porukkaa...
Millanen kovo löytyy??
9
1643
Vastaukset
Elikkä 2 x SAMSUNG SP80 120GB DMA/133 7200 RPM 8MB
Raidattuna. Nopeutta löytyy mutta muuten niin hiljaisten levyjen värinä aiheuttaa helevetinmoisen resonoinnin kotelossa. Auttoi kyllä kun vaihdoin tukevampaan ja äänieristettyyn koteloon.
Olen muuten harkinnut noita Samsungin SP2504C S-ATA II kovoja. Kerro on hiljaiset?
Harkinnassa on myös paluu 5400 RPM kovoihin jos löytyy jostain (SV1203N tai SV1204H) kun vituttaa tuo resonointi.- jazzzman333
En huomaa ääntä. (virtalähde on sen verran äänekäs)
Kun toinenkin pyörähtää takaisin päälle, sen käynnistymisen kuulee, mutta sen jälkeen ääni katoaa... :)
Eli ei kovin äänekkäät. - jee
Sama
- Erkko
Pikku hiljaa kun tila on loppunut, olen ostanut uusia levyjä.
Nyt koneessa on Seagateja, koska olen huomannut niiden olevan todella luotettavia.
Käyttis on 120Gb levyllä. Suunnitelmissa ostaa uusi SATA levy WD:ltä Raptorissa olisi nopeutta. Muut levyt ovat 160Gb, 200Gb ja viimeisenä ostoksena 300Gb.
Tallennus kapasiteettia siis himpun vajaa 800Gb.- Räplääjä
on kiinni 6 X 200 Gb Seagate sata-levyjä.
Emo on Msi Pan4 diamond
- Darth
...1998-vuoden 19gT:n levy. Valmistajaa en tiedä.
- VOILEIPÄMAKKARAJUUSTO
WD Raptori tms 37giganen tais olla ja pyrörii joku 10.000rpm hakuajat kohtuu pienet ja muutenkin hyvä.
Tais olla jopa niin että siihen sai 5vuoden takuun.
Olihan se tallennus kapasiteettiin nähden kallis mut olen ollut erittäin tyytyväinen siihen.- mutta ei kummoinen
Mutta ei testien mukaan tuo raptor ole sen kummempi kuin uudet 500G levyt.
Kummasti se nopeus tulee siitäkin että pakataan tiheämpään, jokaisella kierroksella saadaan enemmän tavaraa.
Raptor on ensimmäinen 10000rpm IDE-levy ja näyttää sille että jääkin sellaiseksi, vielä ainakin toviksi.
Omassa koneessani 10000rpm SCSI levyt ja tyytyväinen olen niihinkin.
mulla käytösssä 2 kpl Maxtoreita
HD0: Maxtor 2F040L0
HD1: Maxtor 71336 AP
hyvin toimineet tähän asti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä631782- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1281277- 1401064
- 101917
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625