Juha...

Omasi

Tule jo...ikävä on mieletön. Rakastan Sinua! Piinaat mua sanomalla että teet mulle jotain ihanaa, kaikki se on mielettömän ihanaa mitä tehdään ja tunnetaan yhdessä. Nautin joka sekunnista! Kuten olet sanonut...tunne ei katoa. Ei koskaan!

13

4972

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tarja ässä

samassa veneessä ollaan,
      näitä sätticasanovia riittää
      ja Juhalla on monta multinikkiä....

....mutta riittääpä meitä sättihorojakin :))

• Omasi

Juha on yleinen nimi/nimimerkki, joten tuskin samasta puhutaan.

• Utelias
        Omasi kirjoitti:

Juha on yleinen nimi/nimimerkki, joten tuskin samasta puhutaan.

Uskallatko kuvailla meille unelmiesi Juhaa?
        Sillähän saisimme varmuuden, olemmeko kukaties kuunnelleet saman miehen kiihkeitä kuvauksia

• Siipeensä saanut
        Utelias kirjoitti:

Uskallatko kuvailla meille unelmiesi Juhaa?
        Sillähän saisimme varmuuden, olemmeko kukaties kuunnelleet saman miehen kiihkeitä kuvauksia

Juha on yleinen nimi mutta ei se täällä , tässä asiassa ole niiiiiiin yleinen.

Monet, monet naiset ovat viestitelleet tuota samaa, itsekin aikoinaan.

Miehellä on monta nikkiä mutta jokaisen naisen kanssa sama asia:) Valehtelua ja pettämistä.
        Kun seurustelimme, seurusteli pari muutakin ( ainakin ) samaan aikaan. Vakavasti.

Sitten 12.10. 2002 tällä palstalla oli viestiketju Talluskylän sättiroomeosta.
        Riittävästi todistusta useammalle naiselle.

Lueteltiin tuntomerkeiksi kaljuus ja asuinpaikka.
        Se siitä

• tukallinen Juha
        Siipeensä saanut kirjoitti:

Juha on yleinen nimi mutta ei se täällä , tässä asiassa ole niiiiiiin yleinen.

Monet, monet naiset ovat viestitelleet tuota samaa, itsekin aikoinaan.

Miehellä on monta nikkiä mutta jokaisen naisen kanssa sama asia:) Valehtelua ja pettämistä.
        Kun seurustelimme, seurusteli pari muutakin ( ainakin ) samaan aikaan. Vakavasti.

Sitten 12.10. 2002 tällä palstalla oli viestiketju Talluskylän sättiroomeosta.
        Riittävästi todistusta useammalle naiselle.

Lueteltiin tuntomerkeiksi kaljuus ja asuinpaikka.
        Se siitä

Onnellinen saamastaan synninpäästöstä...

• Ehkä kuitenkin?

Näyttäisi olevan jonkun kaunaisen ja katkeran tuotosta koko viestiketju...? *surullista*

• ei kaunainen eikä katkera

kyllä täällä on useampikin kuin yksi herra, jolla kymmeniä nimimerkkejä postareita. sinisilmäisyyttä, jos ei uskota. ja osaa olla ikähaitarista 16 v. - 100!!!!!!!!! Voihan olla leidejäkin!!!!!!!!!

• Omasi

Mun Juha on ihana, nuori, komea, miellyttävä, erittäin sexy, huomaavainen, oikea aarre, kaikkea mitä nainen voi toivoa....siis unelma. Hurmaava mies. Kuten jo ed. kirjotin täällä on varmaan monta Juhaa...

• Mun Juha on komea, 185cm pitkä, normaalipainoinen tanssiopettaja. Hän on 30-vuotias ja maailman ihanin ja söpöin ihminen. Ihan käy itseään kateeksi, kun miestäni katson.

Hän on ihan oikea; ei mikään virtuaaligigolo. Hän on maailman kiltein ja hyväluonteisin ihminen. Hänessä ei ole mitään vikaa, lähinnä itse olen välillä rasittava.

Rakastamme toisiamme Roomeon ja Juulian lailla...

• juha

No johan nyt on...onko noin typeriä naisia vie olemassa et on hurahtanu johonki SÄTTI tuttuun.. sehän voi olla vaikka nainen...nimiä aina vaihdellen.. Juu juhan kanssa kyllä myös itsekin jutellut.. ja lupaa..naiselle ihania asioita heh
        ALKÄÄ NYT IHAN KAIKKEA USKOKO..))varattu mies ainakin on sen tiedän....

• Omasi

..olen...kiitos eilisestä. Olet Rakkain...

• Tsiisussentään

Siipeensä saaneelle...elämä opettaa...jospa sätti romeokin saisi aikanaan ansionsa mukaan eli pettymyksen kitkerää kalkkia... Vierestä seurasin kun tuttua naista vei kuin pässiä narusta, Ei mennyt hyvin ei. Sen miehen naruissa paljon selvittelemistä.

• ViekkuLiekku

Ouuu...mitä täältä löytyikäään!! Tarinaa tyypistä joka on niin minun kuin monen muunkin ex-sex. Ja ken miehen tuntee, niin on myös monen tuleva ja menevä viekkukaveri - tosin vakituiseksi ja uskolliseksi ei tule oppimaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4161
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      490
      2305
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      141
      1845
    4. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      76
      1474
    5. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      158
      1446
    6. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      9
      1204
    7. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      106
      727
    8. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      34
      724
    9. Mies miten tämä

Tilanne ratkaistaan?
      Ikävä
      27
      711
    10. Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?

Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?
      Ikävä
      25
      681
    Aihe