Juha...

Omasi

Tule jo...ikävä on mieletön. Rakastan Sinua! Piinaat mua sanomalla että teet mulle jotain ihanaa, kaikki se on mielettömän ihanaa mitä tehdään ja tunnetaan yhdessä. Nautin joka sekunnista! Kuten olet sanonut...tunne ei katoa. Ei koskaan!

13

4977

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tarja ässä

samassa veneessä ollaan,
      näitä sätticasanovia riittää
      ja Juhalla on monta multinikkiä....

....mutta riittääpä meitä sättihorojakin :))

• Omasi

Juha on yleinen nimi/nimimerkki, joten tuskin samasta puhutaan.

• Utelias
        Omasi kirjoitti:

Juha on yleinen nimi/nimimerkki, joten tuskin samasta puhutaan.

Uskallatko kuvailla meille unelmiesi Juhaa?
        Sillähän saisimme varmuuden, olemmeko kukaties kuunnelleet saman miehen kiihkeitä kuvauksia

• Siipeensä saanut
        Utelias kirjoitti:

Uskallatko kuvailla meille unelmiesi Juhaa?
        Sillähän saisimme varmuuden, olemmeko kukaties kuunnelleet saman miehen kiihkeitä kuvauksia

Juha on yleinen nimi mutta ei se täällä , tässä asiassa ole niiiiiiin yleinen.

Monet, monet naiset ovat viestitelleet tuota samaa, itsekin aikoinaan.

Miehellä on monta nikkiä mutta jokaisen naisen kanssa sama asia:) Valehtelua ja pettämistä.
        Kun seurustelimme, seurusteli pari muutakin ( ainakin ) samaan aikaan. Vakavasti.

Sitten 12.10. 2002 tällä palstalla oli viestiketju Talluskylän sättiroomeosta.
        Riittävästi todistusta useammalle naiselle.

Lueteltiin tuntomerkeiksi kaljuus ja asuinpaikka.
        Se siitä

• tukallinen Juha
        Siipeensä saanut kirjoitti:

Juha on yleinen nimi mutta ei se täällä , tässä asiassa ole niiiiiiin yleinen.

Monet, monet naiset ovat viestitelleet tuota samaa, itsekin aikoinaan.

Miehellä on monta nikkiä mutta jokaisen naisen kanssa sama asia:) Valehtelua ja pettämistä.
        Kun seurustelimme, seurusteli pari muutakin ( ainakin ) samaan aikaan. Vakavasti.

Sitten 12.10. 2002 tällä palstalla oli viestiketju Talluskylän sättiroomeosta.
        Riittävästi todistusta useammalle naiselle.

Lueteltiin tuntomerkeiksi kaljuus ja asuinpaikka.
        Se siitä

Onnellinen saamastaan synninpäästöstä...

• Ehkä kuitenkin?

Näyttäisi olevan jonkun kaunaisen ja katkeran tuotosta koko viestiketju...? *surullista*

• ei kaunainen eikä katkera

kyllä täällä on useampikin kuin yksi herra, jolla kymmeniä nimimerkkejä postareita. sinisilmäisyyttä, jos ei uskota. ja osaa olla ikähaitarista 16 v. - 100!!!!!!!!! Voihan olla leidejäkin!!!!!!!!!

• Omasi

Mun Juha on ihana, nuori, komea, miellyttävä, erittäin sexy, huomaavainen, oikea aarre, kaikkea mitä nainen voi toivoa....siis unelma. Hurmaava mies. Kuten jo ed. kirjotin täällä on varmaan monta Juhaa...

• Mun Juha on komea, 185cm pitkä, normaalipainoinen tanssiopettaja. Hän on 30-vuotias ja maailman ihanin ja söpöin ihminen. Ihan käy itseään kateeksi, kun miestäni katson.

Hän on ihan oikea; ei mikään virtuaaligigolo. Hän on maailman kiltein ja hyväluonteisin ihminen. Hänessä ei ole mitään vikaa, lähinnä itse olen välillä rasittava.

Rakastamme toisiamme Roomeon ja Juulian lailla...

• juha

No johan nyt on...onko noin typeriä naisia vie olemassa et on hurahtanu johonki SÄTTI tuttuun.. sehän voi olla vaikka nainen...nimiä aina vaihdellen.. Juu juhan kanssa kyllä myös itsekin jutellut.. ja lupaa..naiselle ihania asioita heh
        ALKÄÄ NYT IHAN KAIKKEA USKOKO..))varattu mies ainakin on sen tiedän....

• Omasi

..olen...kiitos eilisestä. Olet Rakkain...

• Tsiisussentään

Siipeensä saaneelle...elämä opettaa...jospa sätti romeokin saisi aikanaan ansionsa mukaan eli pettymyksen kitkerää kalkkia... Vierestä seurasin kun tuttua naista vei kuin pässiä narusta, Ei mennyt hyvin ei. Sen miehen naruissa paljon selvittelemistä.

• ViekkuLiekku

Ouuu...mitä täältä löytyikäään!! Tarinaa tyypistä joka on niin minun kuin monen muunkin ex-sex. Ja ken miehen tuntee, niin on myös monen tuleva ja menevä viekkukaveri - tosin vakituiseksi ja uskolliseksi ei tule oppimaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      74
      3860
    2. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      187
      3110
    3. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      47
      2966
    4. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      61
      2483
    5. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      363
      2260
    6. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      161
      1890
    7. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      78
      1585
    8. Miksi mediheli

Mitä on tapahtunut ku poliiseja ja ambulanssi pyöri aamusta keskustassa
      Kiuruvesi
      33
      1495
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1398
    10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      39
      1372
    Aihe