Onko täällä sellaisia

kevät

jotka ovat löytäneet rakkaan palstoilta?
Olen kirjoittanut eräälle palstalle melko kauan ja nyt olen ihastunut erääseen kirjoittajaan ja hänen tyyliinsä. Näyttää siltä että ihastus on molemmin puolista ja tapaaminen on todennäköisesti lähellä. Jännittää aivan kuten teininä!

50

2963

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muutama ollut

      ja sitten valittaneet ainakin kymmenessä aloituksessa kuinka huonosti on käynyt.
      Onnea vaan, sitä tuut tarvitsemaan.
      Täällä mies voi ollakin nainen ja päinvastoin:)

      • kevät

        onko mies vai nainen, selviää tavatessa todennäköisesti melko pienellä vaivalla :)) Mutta olet oikeassa, onneakin onneen tarvitaan


    • Jermu

      Pistät sitten meille viestiä, kuinka kävi. Onnea vaan!

      • kevät

        Jos hyvin käy saatan kertoakin, mutta huonossa tapauksessa nuolen haavani hiljaa. Aikoinaan sekin täytyi opetella


      • Jermu
        kevät kirjoitti:

        Jos hyvin käy saatan kertoakin, mutta huonossa tapauksessa nuolen haavani hiljaa. Aikoinaan sekin täytyi opetella

        juttu vaan, kerrot jos siltä tuntuu. Olis vaan mukava kuulla, jos kaikki on ok ja hyvin menee.
        Liian paljon valitusta kaikenaikaa jokapuolella.
        Joka tapauksessa saat tällaisella palstalla lokaa niskaan, meni hyvin tai huonosti. Yritä jaksaa ottaa se rennolla kädellä.


      • koomassa
        Jermu kirjoitti:

        juttu vaan, kerrot jos siltä tuntuu. Olis vaan mukava kuulla, jos kaikki on ok ja hyvin menee.
        Liian paljon valitusta kaikenaikaa jokapuolella.
        Joka tapauksessa saat tällaisella palstalla lokaa niskaan, meni hyvin tai huonosti. Yritä jaksaa ottaa se rennolla kädellä.

        olitkin se rontti, joka vei mun palstaihastukseni?
        Tunnusta pois, heti!


      • Jermu
        koomassa kirjoitti:

        olitkin se rontti, joka vei mun palstaihastukseni?
        Tunnusta pois, heti!

        Vai palstaihastuksen...Minuahan vihataan ihan kympillä..Kjäh!


      • siitäs
        Jermu kirjoitti:

        Vai palstaihastuksen...Minuahan vihataan ihan kympillä..Kjäh!

        sait, kjäh ittelles!


      • Jermu
        siitäs kirjoitti:

        sait, kjäh ittelles!

        Ihan kauheeksi menee täällä meno...


      • siinä käy
        Jermu kirjoitti:

        Ihan kauheeksi menee täällä meno...

        kun jatkuvasti muita monottaa ja hommaa menolippuja.


    • onneton mies

      Aivan sattumalta kävi, että yhteen kirjoitukseeni vastasi nainen, jonka viesti oli niin mukava, että vastasin. Hän jatkoi, minä jatkoin, sitten siirryimme privaattipostiin. Aloitimme hyvin perusteellisen, tarkasti ajatuksia selvittävän kirjoittelun, siinä tutustuimme, ihastuimme ja kun tapasimme, kuukausien jälkeen, rakastuimme, ja rakastamme yhä. Ei olisi voinut ihanampaa ihmistä löytyä mistään, ei niin yhteen sopivaa, emme kumpikaan uskoneet, että niin olisi voinut käydä. Mutta niin vain kävi.

      Nyt olen onneton, koska olen hänen luottamuksensa pettänyt, kauniin suhteemme rikkonut.

      • petit

        hänen luottamuksensa, etkö voi korjata asiaa ja
        selvittää sitä hänen kanssaan.
        Eikös sen rakkauden pitäisi kaiken kestää ja kärsiä?


      • kevät

        Tuot kuitenkin uskoa siihen, että täältäkin omansa saattaa löytää. Luulen, että aivan samoin tavoin kuin muualtakin.


      • onneton mies
        petit kirjoitti:

        hänen luottamuksensa, etkö voi korjata asiaa ja
        selvittää sitä hänen kanssaan.
        Eikös sen rakkauden pitäisi kaiken kestää ja kärsiä?

        Valhe, pienikin, vie uskottavuuden, sen jälkeen kun valhe on tullut julki, ei ole luottamusta enää. Anteeksi voi sanoin antaa, mielestä asia ei katoa koskaan. Mikä on mennyt rikki, on korjattu, ei enää entisen veroinen. Kuin maljakko. Liimalla sen voi korjata, mutta jälki näkyy ikuisesti.


      • ihmisen
        onneton mies kirjoitti:

        Valhe, pienikin, vie uskottavuuden, sen jälkeen kun valhe on tullut julki, ei ole luottamusta enää. Anteeksi voi sanoin antaa, mielestä asia ei katoa koskaan. Mikä on mennyt rikki, on korjattu, ei enää entisen veroinen. Kuin maljakko. Liimalla sen voi korjata, mutta jälki näkyy ikuisesti.

        elämä ole muutenkin anteeksiantoa ja pyyntöä, siis
        sellaista vuorovaikutusta?
        Jäljetkin voi joskus kadota olemattomiin.
        Olen joskus kirjoittanut, että pahat sanat ja teot tulisi kirjoittaa hiekkaan, jotta unohduksen tuulet
        veisi ne mennessään ja anteeksianto kaivertaa kiveen.


      • onneton mies kirjoitti:

        Valhe, pienikin, vie uskottavuuden, sen jälkeen kun valhe on tullut julki, ei ole luottamusta enää. Anteeksi voi sanoin antaa, mielestä asia ei katoa koskaan. Mikä on mennyt rikki, on korjattu, ei enää entisen veroinen. Kuin maljakko. Liimalla sen voi korjata, mutta jälki näkyy ikuisesti.

        kuin on rakkautta , on myös anteeksiantoa...


      • onneton mies kirjoitti:

        Valhe, pienikin, vie uskottavuuden, sen jälkeen kun valhe on tullut julki, ei ole luottamusta enää. Anteeksi voi sanoin antaa, mielestä asia ei katoa koskaan. Mikä on mennyt rikki, on korjattu, ei enää entisen veroinen. Kuin maljakko. Liimalla sen voi korjata, mutta jälki näkyy ikuisesti.

        Rakasta totuutta, mutta anna anteeksi erehdys.)))


      • miesvieläkurja
        bellaviitta kirjoitti:

        Rakasta totuutta, mutta anna anteeksi erehdys.)))

        Sanassa on parhaat elämän ohjeet, mutta kukaan ei pysty niiden mukaan ojentautumaan.

        Mistä löydät ihmisen, joka pettymyksensä voisi rakkauden tähden niellä ja anteeksi antaa. Kyllä se koettu loukkaus, pettymys, valhe, luottamuksen rikkominen jää pysyvästi mieleen ja kiusaa lopun ikää. Anteeksi antaminen on vähemmän kuin puolinaista, koko ajan mielessä kaihertaa epäily uudesta luottamuksen pettämisestä, eihän koskaan voi olla yhtä ainutta kertaa, ei kahta kolmannetta ja mihin koira karvoistaan pääsee ...

        Jos luottamus on mennyt, on mennyt pohja elää rakkauden tiellä. Ihmisen rakkaus on tyhjä puhe, se ei peitä, unohda, kestä itse asiassa mitään. Päinvastoin, kaikki se uskoo, luottamuksen rikkomisen jälkeen se uskoo tapahtuneen sellaista, mitä ei ole tapahtunut, koko ajan vain enemmän, pahempaa, ja mitään se ei silloin toivo.


      • käy

        mutta:

        ... rakkaus on pitkämielinen ...
        ... rakkaus ei muistele kärsimäänsä pahaa ...
        ... kaiken se kestää ...

        jos rakkautenne on ollut aitoa, tulevaisuuden toivo on olemassa


      • miesvieläkurja
        käy kirjoitti:

        mutta:

        ... rakkaus on pitkämielinen ...
        ... rakkaus ei muistele kärsimäänsä pahaa ...
        ... kaiken se kestää ...

        jos rakkautenne on ollut aitoa, tulevaisuuden toivo on olemassa

        Ihmiset saattavat kuvitella, että rakkaus on kahden ihmisen välillä täydellistä, kun kaikki sujuu mukavasti, ei varjoja tiellä.
        Ihminen ei kuitenkaan osaa todellisesti rakastaa. Rakkaus ei kestä luottamuksen rikkovaa pettämistä, ei valehtelua, ei vetäytymistä.

        Jokainen voi suullaan hokea anteeksi pyyntöä ja anteeksi antoa, mutta sydämessään kukaan ei pysty pettymystään unohtamaan, ei valehtelua anteeksi antamaan, ei luottamusta toiseen enää uudelleen rakentamaan. Rikki mennyt on aina rikki, uudeksi ja entisen kaltaiseksi se ei koskaan tule.

        Ihmisen rakkaus ei ole pitkämielinen, ei lempeä, ei kaikkea kestä, ei halua kärsiä. Myös osapuoli, joka on luottamuksen rikkonut, voi olla epäonnistumisensa takia ikuisesti onneton, eikä enää uutta yritystä edes uskalla ajatella, ei voi uskoa anteeksi saavansa.

        Vihkikaavan sanat ovat ylevää ohjetta, sen mukaan ei kukaan osaa elää. En tarkoita, että ei kannattaisi yrittää. Tottakai niin pitää tehdä, parasta tahtoa, ei vain toivoa, mutta onnistu ei tuon ohjeen mukaisesti kukaan elämään suhteessa!


      • Pirre*
        miesvieläkurja kirjoitti:

        Ihmiset saattavat kuvitella, että rakkaus on kahden ihmisen välillä täydellistä, kun kaikki sujuu mukavasti, ei varjoja tiellä.
        Ihminen ei kuitenkaan osaa todellisesti rakastaa. Rakkaus ei kestä luottamuksen rikkovaa pettämistä, ei valehtelua, ei vetäytymistä.

        Jokainen voi suullaan hokea anteeksi pyyntöä ja anteeksi antoa, mutta sydämessään kukaan ei pysty pettymystään unohtamaan, ei valehtelua anteeksi antamaan, ei luottamusta toiseen enää uudelleen rakentamaan. Rikki mennyt on aina rikki, uudeksi ja entisen kaltaiseksi se ei koskaan tule.

        Ihmisen rakkaus ei ole pitkämielinen, ei lempeä, ei kaikkea kestä, ei halua kärsiä. Myös osapuoli, joka on luottamuksen rikkonut, voi olla epäonnistumisensa takia ikuisesti onneton, eikä enää uutta yritystä edes uskalla ajatella, ei voi uskoa anteeksi saavansa.

        Vihkikaavan sanat ovat ylevää ohjetta, sen mukaan ei kukaan osaa elää. En tarkoita, että ei kannattaisi yrittää. Tottakai niin pitää tehdä, parasta tahtoa, ei vain toivoa, mutta onnistu ei tuon ohjeen mukaisesti kukaan elämään suhteessa!

        puhuitpa realistisen tajun omaavalla äänellä.


      • tsemppaa
        miesvieläkurja kirjoitti:

        Ihmiset saattavat kuvitella, että rakkaus on kahden ihmisen välillä täydellistä, kun kaikki sujuu mukavasti, ei varjoja tiellä.
        Ihminen ei kuitenkaan osaa todellisesti rakastaa. Rakkaus ei kestä luottamuksen rikkovaa pettämistä, ei valehtelua, ei vetäytymistä.

        Jokainen voi suullaan hokea anteeksi pyyntöä ja anteeksi antoa, mutta sydämessään kukaan ei pysty pettymystään unohtamaan, ei valehtelua anteeksi antamaan, ei luottamusta toiseen enää uudelleen rakentamaan. Rikki mennyt on aina rikki, uudeksi ja entisen kaltaiseksi se ei koskaan tule.

        Ihmisen rakkaus ei ole pitkämielinen, ei lempeä, ei kaikkea kestä, ei halua kärsiä. Myös osapuoli, joka on luottamuksen rikkonut, voi olla epäonnistumisensa takia ikuisesti onneton, eikä enää uutta yritystä edes uskalla ajatella, ei voi uskoa anteeksi saavansa.

        Vihkikaavan sanat ovat ylevää ohjetta, sen mukaan ei kukaan osaa elää. En tarkoita, että ei kannattaisi yrittää. Tottakai niin pitää tehdä, parasta tahtoa, ei vain toivoa, mutta onnistu ei tuon ohjeen mukaisesti kukaan elämään suhteessa!

        Selvitä asiat kykyjesi mukaan. Sanoilla sujuvasti kirjoitat, mutta sanat vaativat tekoja. Jos petit rakastettusi toisen naisen kanssa, on tie vaikea ja luultavasti mahdoton.

        Jos petoksesi oli jotain muuta niin puhumalla asiat voi selvittää. Mennyttä et takaisin saa, mutta hyvään suhteeseen on vielä mahdollisuus.

        Ehkä rakastettusi ei koe asioita niin kauheina kuin sinä tekosi. Kannattaa ottaa selvää ja miettiä "rauhanomaista" ratkaisua.

        Toivotan onnea.


      • miesvieläkurja
        tsemppaa kirjoitti:

        Selvitä asiat kykyjesi mukaan. Sanoilla sujuvasti kirjoitat, mutta sanat vaativat tekoja. Jos petit rakastettusi toisen naisen kanssa, on tie vaikea ja luultavasti mahdoton.

        Jos petoksesi oli jotain muuta niin puhumalla asiat voi selvittää. Mennyttä et takaisin saa, mutta hyvään suhteeseen on vielä mahdollisuus.

        Ehkä rakastettusi ei koe asioita niin kauheina kuin sinä tekosi. Kannattaa ottaa selvää ja miettiä "rauhanomaista" ratkaisua.

        Toivotan onnea.

        Puhumalla ihminen ensin valehtelee itselleen, sitten toiselle, jos rikottua luottamusta yrittää paikata. Sanoilla voi saada aselevon aikaan, vakauttaa tilanteen, niin että jotain sentään jää jäljelle. Mutta jos luottamus on mennyt, valheen takia, yhden kerran, vahinkoa ei mikään korjaa entiselleen. Tehty mikä tehty.
        Useimmin mies on se rikkova osapuoli, ja "unohtaa" tekonsa, nainen taas luottamuksen menettänyt kärsivä osapuoli. Hänkin voi "unohtaa" mutta muistaa kyllä, ja vaikka ei koskaan ääneen asiasta muistuttaisi, asenteisiin kärsimys jättää lähtemättömän tahran. Useimmiten niin pahan, että alkaa aktiivinen muistuttaminen, nalkutus, ehkä vakoilu ja syyttely mistä tahansa. Nainen on herkempi. Nainen on sisustanut miehelle pesän sisimpäänsä, ripustanut itsensä miehen varaan tai ainakin asettunut hänen rakkautensa valoon, mutta ei siinä enää viihdy, se pesä on muuttunut likaiseksi, loukkausta ei voi niellä. Siinä on kaatunut liian paljon.


      • valheita
        miesvieläkurja kirjoitti:

        Puhumalla ihminen ensin valehtelee itselleen, sitten toiselle, jos rikottua luottamusta yrittää paikata. Sanoilla voi saada aselevon aikaan, vakauttaa tilanteen, niin että jotain sentään jää jäljelle. Mutta jos luottamus on mennyt, valheen takia, yhden kerran, vahinkoa ei mikään korjaa entiselleen. Tehty mikä tehty.
        Useimmin mies on se rikkova osapuoli, ja "unohtaa" tekonsa, nainen taas luottamuksen menettänyt kärsivä osapuoli. Hänkin voi "unohtaa" mutta muistaa kyllä, ja vaikka ei koskaan ääneen asiasta muistuttaisi, asenteisiin kärsimys jättää lähtemättömän tahran. Useimmiten niin pahan, että alkaa aktiivinen muistuttaminen, nalkutus, ehkä vakoilu ja syyttely mistä tahansa. Nainen on herkempi. Nainen on sisustanut miehelle pesän sisimpäänsä, ripustanut itsensä miehen varaan tai ainakin asettunut hänen rakkautensa valoon, mutta ei siinä enää viihdy, se pesä on muuttunut likaiseksi, loukkausta ei voi niellä. Siinä on kaatunut liian paljon.

        Jokainen syyllistyy valkoisiin valheisiin, niistä jää kiinni tai sitten ei. Ne eivät kuitenkaan kenenkään rakkautta kaada.

        En ymmärrä, mikä muu kuin sukupuolinen pettäminen on sellainen sellainen teko, jota ei voi antaa anteeksi.

        Ilmeisesti rakastettusi on nuori ja kypsymätön ihmisenä, sillä ei 50 nainen muutu ilman aikaisempaa tapaansa nalkuttajaksi, vakoilijaksi ja syyttelijäksi mistä tahansa asiasta. Siinä iässä on jo vakiintuneet tavat eivätkä ne muutu.

        Vain suuri ikäero voi rakastetun saada niin loukatuksi ettei siitä ole paluuta.

        Jokaisen elämässä on niitä myötä- ja vastamäkiä ja jos luovuttaa liian helposti, saa aina luovuttaa.


      • miesvieläkurja
        valheita kirjoitti:

        Jokainen syyllistyy valkoisiin valheisiin, niistä jää kiinni tai sitten ei. Ne eivät kuitenkaan kenenkään rakkautta kaada.

        En ymmärrä, mikä muu kuin sukupuolinen pettäminen on sellainen sellainen teko, jota ei voi antaa anteeksi.

        Ilmeisesti rakastettusi on nuori ja kypsymätön ihmisenä, sillä ei 50 nainen muutu ilman aikaisempaa tapaansa nalkuttajaksi, vakoilijaksi ja syyttelijäksi mistä tahansa asiasta. Siinä iässä on jo vakiintuneet tavat eivätkä ne muutu.

        Vain suuri ikäero voi rakastetun saada niin loukatuksi ettei siitä ole paluuta.

        Jokaisen elämässä on niitä myötä- ja vastamäkiä ja jos luovuttaa liian helposti, saa aina luovuttaa.

        On monta tapaa pettää toisen odotukset, rikkoa luottamus, valehdella. En muuten tarkoittanut "valkoisia" valheita. En muuten puhunut omasta rakastetusta. Puhuin yleisesti.

        Yksi ihminen on herkempi kuin toinen. Yhden maailma romahtaa helpommin kuin toisen. Tämä täytyy osata ottaa huomioon suhteessa. Yksi kestää sen, mikä toiselle on liikaa. Jokaisella on muistissa elämän aikaisemmat kokemukset.

        Anteeksi voi sanoa antavansa, mutta kumpikaan ei sitä täydellisenä anteeksi antona silti koe.


    • koomassa

      ja kadottanut myös tänne jonnekin palstoille.
      Ettet vaan ole löytänyt sitä mun palstaihastustani?

      • kevät

        että koomassa ei huomaa vaikka toinen olisi vieressä? Annappa tuntomerkkejä? :)


      • Olenkohan

        se minä? *hymyilee vienosti ja toiveikkaana*


    • tehovetkutin

      On jo rakas,ei tarvitse etsiä enkä luule palstoilta usein sopivia löytyvän kenellekään?

      • Löytyy

        Ongelma vain on kuka ottais vaihdossa entisen.


      • tehovetkutin
        Löytyy kirjoitti:

        Ongelma vain on kuka ottais vaihdossa entisen.

        Oisko jotain muijanvaihtopäiviä?


      • Kaulimet
        tehovetkutin kirjoitti:

        Oisko jotain muijanvaihtopäiviä?

        Ja kutimet kaupanpäälisiksi.


    • Nauti joka hetkestä, niitä ei kukaan voi ottaa sinulta pois vaikkeivät unelmasi toteutuisikaan. Toivottavasti nekin toteutuvat.

      Aurinkoista kevättä ja keveitä askelia.;))

    • yksitypy

      vaikka kaks vuotta oon jo vongannut :=(((
      Kun ei onnaa, niin ei :=(((
      Onnea sulle onnekkaalle vaan :=))

      • Tuhiwai*

        Mä olen melkein kaksi vuotta seurannut sinun touhujasi. Et vaan huoli ketään. Kyllä sulla ottajia olisi ollut pilvinpimein. Taidat kumminkin tykätä eniten siitä, joka sulla on jo vuosikymmenet pyörinyt siellä nurkissa... tunnusta pois.


      • OmaNimi

        ...jos oot jo tuon kokenut, eihän sitä kannata vongata,
        kun sen oot jo ennenkin tehnyt,? :O

        Eikös se mennyt jotenkin näin:

        "Minulle tulee usein sellainen tunne.
        Esim. tänään kun tyhjensin tiskikoneen"


      • yksitypy
        Tuhiwai* kirjoitti:

        Mä olen melkein kaksi vuotta seurannut sinun touhujasi. Et vaan huoli ketään. Kyllä sulla ottajia olisi ollut pilvinpimein. Taidat kumminkin tykätä eniten siitä, joka sulla on jo vuosikymmenet pyörinyt siellä nurkissa... tunnusta pois.

        sen voisin laittaa. Niin kauan pyörinyt nurkissa tosiaan että sekaisin oon mennyt. Muuten olisin varmaan vaihtanut, jos vähänkin olis järkeä vielä päässä :=)))
        No.. mut ihan tosissaan. Kait sitä vielä jotain tunteita on. Vaikka joskus kyllä mietityttääkin.
        Jos joskus käy niin että kyllästyn tai sitten tämä kolli kyllästyy minuun, niin elelisin vapaan naisen elämää. Ei niin ihanaa kollia enää minulle tulis, että saman katon alle muuttaisin :=)))
        Sinulla taitaa olla muuten uusi nikki?


      • yksitypy
        OmaNimi kirjoitti:

        ...jos oot jo tuon kokenut, eihän sitä kannata vongata,
        kun sen oot jo ennenkin tehnyt,? :O

        Eikös se mennyt jotenkin näin:

        "Minulle tulee usein sellainen tunne.
        Esim. tänään kun tyhjensin tiskikoneen"

        on niin kivaa, kun ei sitä tarvi tosimielessä tehdä, vaan turvallisesti täällä ruudun takana :=))

        Ihan tosiasiassa ole aika vanhanaikainen nainen siinä mielessä, ja tykkään että miehet vonkaavat.
        Äitini sanoi kun olin vielä nuori, (tai siis vähän nuorempi kuin nyt), et muista olla vähän ylpeä, äläkä näytä miehelle heti et olisit kiinnostunut :=)))


    • toivontytär

      näyttää minullakin, molemminpuolista ihastusta, mieltymystä ja ajatukset sattuu yks yhteen. jännittää...sillä olen päättänyt tavata hänet....
      tsemppiä Sinullekin aika näyttää miten kävi?
      -"Rohkea rokan syö, kaino ei saa kaaliakaan"

      • koomassa

        aikamoisen riskin taidat ottaa?


      • siis

        jonkun tarttumaan kuvasi taka-alalla olevaan "verkkoon"?


      • koomassa kirjoitti:

        aikamoisen riskin taidat ottaa?

        monet, rakkaus sokaisee jokaisen....


      • toivontytär
        siis kirjoitti:

        jonkun tarttumaan kuvasi taka-alalla olevaan "verkkoon"?

        verkkoni on aika isosilmäinen siitä voi luikerrella aikamoinenkin vonkale, mutta eipä näy kuvassa nurkassa olevaa "astaloa" jos....


      • toivontytär kirjoitti:

        verkkoni on aika isosilmäinen siitä voi luikerrella aikamoinenkin vonkale, mutta eipä näy kuvassa nurkassa olevaa "astaloa" jos....

        että isosta reiästä voipi päästä helposti karkuunkin:)) Kannattaa pienentää reikiä ajoissa ettei hyvä saalis katoa parempiin suihin!


    • Urmas

      ihastumista, kun vain sais sen vastapelurin samoihin aatoksiin.

    • virtuaalista..:)

    • onnea orastavaan ystävyyteen.Toivottavasti haaveet vastaavat todellisuutta. Jos kohtalo suo, avatkaatte silmänne kaiken täyttävälle rakkaudelle.
      Itse olen ainakin onnellinen,löysin rakkaani täältä.

    • onnea, rietenkin sinulle - kerrotha meille kuinka treffit onnistuivat, löytyikö HÄN..:) ?

    • Täällä virtuaalimaailmassa ihastuminen on ihan yhtä tavallista kuin normaalissa elämässäkin. Erona on ainoastaan se, että reaalimaailmassa ihastumme todelliseen ihmiseen, mutta täällä virtuaali-elämässä ihastumme virtuaali-ihmiseen, joka on hyvin pitkälti oman mielikuvituksemme tuote. Tästä syystä virtuaali-ihastus monesti vaikuttaa hyvinkin täydelliseltä.

      Minullakin on täällä sellainen virtuaali-ihastus, mutta ei hänen tapaamisensa ole minulle mikään ongelma. Kun menen päivittäin Esson baariin, niin siellä tämä virtuaali-ihastukseni aina istuu kantapöydässäni ja särpii keskaria kanssani.

    • siitäkin

      mihin tyytyy. Itsekin kirjoittelin vuosi sitten erään miehen kanssa ja loin tietyn kuvan hänestä, joka ei vastannut todellisuutta lainkaan. Oli kyllä niin kova tyrmäys että enpä ole moiseen enää lähtenyt. Ainakin kuva mun täytyy nähdä ennen tapaamista. Muuten se voi olla kärsimystä kun katselee vain kelloa että koska on kulunut säädyllinen aika niin että kehtaa häippästä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2102
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1976
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1915
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe