Auttakaa!

isossa pulassa

pelaan vice city peliä ja sitä yhtä helikopteri tehtävää jossa pitää kuljettaa pommeja rakennustaloon ja nopeasti niin sitä ei voita sitten millään! Auttakaa haluan jatkaa peliä!

9

655

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niiden pommien vienti kannattaa aloittaa ylimmästä kerroksesta koska sinne menee eniten aikaa eikä sit loppussa ole aikaa mennä sinne mitään erikoista kikkaa ei siihen ole eli yritys palkitaan

      • vcfani

        se on tyhmä tehtävä kaverini pääsi sen sillain että meni ekaks ekaan kerroksen ja sitten toiseen ja kolmanteen ja sitten neljänteen


    • spriteZ

      Mutta niinkuin tuossa oli jo mainittukin, niin ylimpään kerrokseen ensin ja kannattaa painaa mieleen missä tynnyrit kussakin kerroksessa on ja miten niiden tynnyrien luo pääsee helpoiten. Jos joku tyypeistä ampuu niin kannattaa vaikka vaan lentää ukkoa päin ja näin tappaa se jotta kopteri pysyy ehjänä. Itse jouduin ekalla kerralla koettamaan liian monesti sitä tehtävää, mutta siinä yrittäessä oppii ja pikku tauko kummasti parantaa suoritusta, eli jos illalla pelaat, etkä pääse millään, niin seuraavana päivänä voi mennä ekalla läpi.

    • Erkko

      Aika lähtee juoksemaan vasta, kun nostat ensimmäisen pommin rc-helikopterin kyytiin. Lennä siis ensin räjäytettävän talon sisään tapa kaikki äijät lentämällä heitä päin. Sitten voit aivan kaikessa rauhassa lentää hakemaan pommeja. Aika riittää heinosti, koska ei joudu panikoimaan vihujen kanssa.

      PC:llä jos pelaat niin kannattaa muuttaa nappeja hieman. Default napit on todella huonot. Ilotikku auttaa lentämään.. tämän olen huomannut San Andreaksessa, jossa lentäminen on oikeastaan ihan mukavaa.

      Itse käytin tälläisiä nappeja lentäessä:
      W = nopeammin
      S = hitaammin
      A = kääntö (paikallaan) vasemmalle
      D = kääntö (paikallaan oikealle
      Numpadista
      8 = nokka alas
      5 = nokka ylös
      4 = kaarto vasemmalle
      6 = kaarto oikealle

      Numpadia kannattaa käyttää noihin nokka ylös/alas mieluumin kuin nuolinäppäimiä, koska nokka ylös/alas ovat sama kuin keuliminen. Selvennystä tähän: Minä siis ajan nuolilla ja oikealla kädellä. Ja WASD ja vasemmalla kädellä, koska hiirtä käytän oikealla. Hankalaa eikö?

      • zira^^

        Mä en päässy sitä tehtävää ikinä läpi, ja sit en oo pelannu sitä pitkää aikaa.. pitää vissii kokeilla taas, noitten vinkkien avulla :)


    • auttaa kun tarttee!

      on se ihan vaikee mutta minä en itse sitä tee vaan munu serkku :S se on kyllä mustakin ihan vaikee mutta koita pärjätä näille ekoille vinkeille B. :)

    • ...on.....

      aivan helppo tehtävä viet vaan ne pommit äkkiä niihin hemmetin tynnyreihin ja siin se sit onkin.....

    • s£r

      Pääsen sen läpi helposti. Eka ekaan kerrokseen ja toiseen, ja pääsen aina läpi.

      • hjfkk

        niinhän kaikki on helppoa kun tekee vaan mitä pitää tehdä ja jos onnistuu tekemään,niin yllätys yllätys tehtävä menee läpi


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      73
      633
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe