Auttakaa!

isossa pulassa

pelaan vice city peliä ja sitä yhtä helikopteri tehtävää jossa pitää kuljettaa pommeja rakennustaloon ja nopeasti niin sitä ei voita sitten millään! Auttakaa haluan jatkaa peliä!

9

606

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niiden pommien vienti kannattaa aloittaa ylimmästä kerroksesta koska sinne menee eniten aikaa eikä sit loppussa ole aikaa mennä sinne mitään erikoista kikkaa ei siihen ole eli yritys palkitaan

• vcfani

se on tyhmä tehtävä kaverini pääsi sen sillain että meni ekaks ekaan kerroksen ja sitten toiseen ja kolmanteen ja sitten neljänteen

• spriteZ

Mutta niinkuin tuossa oli jo mainittukin, niin ylimpään kerrokseen ensin ja kannattaa painaa mieleen missä tynnyrit kussakin kerroksessa on ja miten niiden tynnyrien luo pääsee helpoiten. Jos joku tyypeistä ampuu niin kannattaa vaikka vaan lentää ukkoa päin ja näin tappaa se jotta kopteri pysyy ehjänä. Itse jouduin ekalla kerralla koettamaan liian monesti sitä tehtävää, mutta siinä yrittäessä oppii ja pikku tauko kummasti parantaa suoritusta, eli jos illalla pelaat, etkä pääse millään, niin seuraavana päivänä voi mennä ekalla läpi.

• Erkko

Aika lähtee juoksemaan vasta, kun nostat ensimmäisen pommin rc-helikopterin kyytiin. Lennä siis ensin räjäytettävän talon sisään tapa kaikki äijät lentämällä heitä päin. Sitten voit aivan kaikessa rauhassa lentää hakemaan pommeja. Aika riittää heinosti, koska ei joudu panikoimaan vihujen kanssa.

PC:llä jos pelaat niin kannattaa muuttaa nappeja hieman. Default napit on todella huonot. Ilotikku auttaa lentämään.. tämän olen huomannut San Andreaksessa, jossa lentäminen on oikeastaan ihan mukavaa.

Itse käytin tälläisiä nappeja lentäessä:
      W = nopeammin
      S = hitaammin
      A = kääntö (paikallaan) vasemmalle
      D = kääntö (paikallaan oikealle
      Numpadista
      8 = nokka alas
      5 = nokka ylös
      4 = kaarto vasemmalle
      6 = kaarto oikealle

Numpadia kannattaa käyttää noihin nokka ylös/alas mieluumin kuin nuolinäppäimiä, koska nokka ylös/alas ovat sama kuin keuliminen. Selvennystä tähän: Minä siis ajan nuolilla ja oikealla kädellä. Ja WASD ja vasemmalla kädellä, koska hiirtä käytän oikealla. Hankalaa eikö?

• zira^^

Mä en päässy sitä tehtävää ikinä läpi, ja sit en oo pelannu sitä pitkää aikaa.. pitää vissii kokeilla taas, noitten vinkkien avulla :)

• auttaa kun tarttee!

on se ihan vaikee mutta minä en itse sitä tee vaan munu serkku :S se on kyllä mustakin ihan vaikee mutta koita pärjätä näille ekoille vinkeille B. :)

• ...on.....

aivan helppo tehtävä viet vaan ne pommit äkkiä niihin hemmetin tynnyreihin ja siin se sit onkin.....

• s£r

Pääsen sen läpi helposti. Eka ekaan kerrokseen ja toiseen, ja pääsen aina läpi.

• hjfkk

niinhän kaikki on helppoa kun tekee vaan mitä pitää tehdä ja jos onnistuu tekemään,niin yllätys yllätys tehtävä menee läpi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4036
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      184
      2449
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1597
    4. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1167
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      23
      1117
    6. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      894
    7. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      892
    8. Junan kylkeen autolla

Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä
      Pyhäjärvi
      73
      851
    9. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      101
      829
    10. Oletko päättänyt

Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa
      Ikävä
      72
      810
    Aihe