Siispä , voiko/kannattaako tai saako laittaa leveämmän takarenkaan . Rekkariotteessa mainittu rengaskoko olis 160/70-17 , aattelin laittaa 170/60-17 , siis kuis on ??? Pyörä on Honda ST1100 -94
leveämpi takagummi
6
1668
Vastaukset
Muistaakseni ei sais laittaa isompaa kuin otteessa lukee mutta voin olla väärässä.
Kannattako pelkän ulkonäköseikan takia muuttaa ajo-ominaisuuksia huonompaan päin ja maksaa siitä hyvästä vielä n.50 egee enemmän.
Esim.Mootoripyörä.org.issa pannariin tarkoitettu Britgestone kustantaa 163 egee.- Niin juttiinsa...
Ei missään nimessä kannata mennä vaihtamaan renkaan kokoja.... Kyllä ne insinjöörit on porukalla miettiny että minkä kokonen rengas on paras. Jos haluat ulkonäköö rattaalla kohottaa niin se on sitte ihan toinen juttu,mitään muuta sillä et saavuta...
- okvo63
Niin juttiinsa... kirjoitti:
Ei missään nimessä kannata mennä vaihtamaan renkaan kokoja.... Kyllä ne insinjöörit on porukalla miettiny että minkä kokonen rengas on paras. Jos haluat ulkonäköö rattaalla kohottaa niin se on sitte ihan toinen juttu,mitään muuta sillä et saavuta...
no ny ois sitte myynnis uusi Bridgestone Battlax BT-020 koko siis 170/60-17 mitä siitä sais, uusi maksaa kai n.200eur. puh.050-3724063
- okvo63
okvo63 kirjoitti:
no ny ois sitte myynnis uusi Bridgestone Battlax BT-020 koko siis 170/60-17 mitä siitä sais, uusi maksaa kai n.200eur. puh.050-3724063
myirähän gummi 150eur. soita jos kiinnostaa voisin myös vaihtaa 160/70-17 touring renkaaseen . puh.050-3724063
- soitto
soitto katsastuskonttoriin,niin asia selvii
- vampe 2
Mulla ei ainakaan 170 x 60 shinko sopinut pyörimään ollenkaan, otti haarukkaan kiinni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100871
- 75703
- 51595
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13501ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381