Itselläni vain hyää sanottavaa.Onnekseni sain
lievitystä suruuni,kysymykseni sivuaa keskustelu-
aihetta;Kunnes kuolema...Olisiko muita,jotka ovat
saaneet apua vastaavasta,tai mistä muusta?Onhan
monia tapoja selviytyä.Tietenkin positiivinen asenne elämään auttaa jo paljon.Mukavaa viikonloppua kaikille.
Mitä mieltä vyöhyketerapiasta?
17
1301
Vastaukset
- sulate juusto
ja Samueli --sellainen olisi varmaankin ihan kivaa.
- kanssa yksi
ns. "terapeutti" ehdotellut vyöhyketerapiaa, mutta olen onnistunut välttämään kyseisen hintavan hoidon käymällä kerran/kk uimassa ja sen jälkeen porealtaassa n.20 minuuttia. Mieltä virkistävää ja tehokasta ilman hörsseleitä ja hössötyksiä.
- jemina
Vyöhyketerapiaa en ole itse kokeillut, ystävättäreni on ja kertoi saaneensa siitä apua. Itse kävin reiki hoidossa mieheni kuoleman jälkeen, sain siitä apua ahdistukseeni. Oli muuten mielenkiintoinen kokemus. Eiköhän positiivinen mieli ja usko siihen hoitoon, oli se mikä tahansa auta. Jokaiselle löytyy varmaan se oma juttu.
auttavat ja parantavat ihmistä aina, kun itse uskaltaa antautua hoidettavaksi. Olen hämmästynyt, että melkein mikä tahansa hoito tuntuu tekevän hyvää, vaikkei siihen edes itse uskoisi. Jälkikäteen huomaa olonsa paremmaksi, kun on lepäillyt rentoutuneena ja vastaanottavaisena. Olisikohan niin, että ne parhaat parantavat voimat ovatkin omien korvien välissä, mutta ne tarvitsevat jonkin katalysaattorin alkaakseen toimia?
Mielestäni myös hyvät ystävät voivat auttaa joskus enemmän kuin paraskaan terapeutti, ellei kyse ole vakavista mielenterveydellisistä ongelmista.
Aurinkoisia kevätpäiviä sinulle.törkeää hyväuskoisten huijausta on vyöhyketerapia, homeopatia, korvakynttilät sun muut humpuukit. Ihmetyttää, että joku vielä edes kuvittelee näissä jotakin muutakin olevan.
- etsivivä-amadeus
Olen käynyt hoidoissa monta monituista kertaa,apua on.
Halvemmalla pääset kun hankit UUSI VYÖHYKE-TERAPIA kirjoittanut Joseph Corvo tai lainaat kirjastosta.Sitten Kynttiläillallisilla kirja esiin ja ryhmä hierontaa.
Itse minä itseäni hieron, kun mieheni kädet ovat niin huonossa kunnossa.
Selvisin myyräkuumeestakin kotona,vaikka alkoi tulla näköhäiriöitä.Painelin munuaisten kipupisteitä,ja jo alkoi nesteet virrata,ja selviydyin kotikostein.
Terapiapisteen tuntee itse paremmin,hoska se aristaa.
Minulla on niin pienet eläketulot,että kaikessa täytyy säästää.- Katleija
Myyräkuume on virustauti,johon antibiootit eivät auta. Lievät muodot paranevat itsestään ihan ilman vyöhyketerapiaakin. Kehossa on moniaita arkoja pisteitä, meissä kulkee hermoradat. Onko ne kaikki terapiapisteitä?
- etsivivä-amadeus
Katleija kirjoitti:
Myyräkuume on virustauti,johon antibiootit eivät auta. Lievät muodot paranevat itsestään ihan ilman vyöhyketerapiaakin. Kehossa on moniaita arkoja pisteitä, meissä kulkee hermoradat. Onko ne kaikki terapiapisteitä?
Minulle tuli myyriksen lisäksi keuhkoputkentulehdus,joka on yleistä.Sain antibioottikuurin ja kuume laski olo parani,viikon sairastettuani.
Ainoa joka muistutti myyriksestä oli kamala päänsärky.Se katosi noin kahden viikon sisällä.
En täysin usko väittämääsi.
Olin kuukausi sitten rannekanavaleikkauksessa,siellä oli nuori kaveri
jolla oli ollut samoin myyris ja keuhkoputkentulehdus.Hänkin oli saanut samat lääkkeet ja pääsi vähän helpommalla.
Olet varmaankin asiantuntija joko hoitsu tai
joku muu asiaa tunteva.
Kyllähän se näin menee,sentähden ei antibiootteja
anneta joka vaivaan,niinkuin ennen. - etsivivä-amadeus
Katleija kirjoitti:
Katleija:en lukenut kannanottoasi loppuun.Jos ja kun on myyräkuume.Sehän pystytään osoittamaan verikokeessa vasta 6vuorokauden jälkeen.
Ja sitten kun tulee näköhäiriöitä,niin sehän viittaa munuaisten vajaatoimintaan.Minä 67.v mummo hoidin kotona ko.sairauden.Juomalla nestettä vähintään 5litraa vuorokaudessa.On minulla tuttuja nuoria miehiä jotka ovat joutuneet sairaalahoitoon tiputukseen.
Myyräkuume sesonki on vasta edessä.
Se on vakava sairaus se voi altistaa sokeritaudille rytmihäiriöille munuaisten vajaatoiminnalle.
Ei siis mikään lastentauti.
Ja sitten niihin pisteisiin ne ovat normaaleita akupisteitä hermoradoissa joita käsitellään vyöhyketerapiassakin.Luulin Sinua viisammaksikin?
- lassiiihhh
Luovuus antaa positiivista elämänvoimaa. Kun vaikka
kirjoittelee tai harrastaa luovia asioita, niin
mieli pysyy virkeänä. Minulla on yksi kaveri, se on
avohoidossa ( psyykkiset syyt) mutta keitellään
kahvia ja jutellaan, naureskellaan. Sekös vaimoa
kiukuttaa, kun minulla on kaveri. Haukuskelee meitä homoiksi. Vaimolla taas jutut kääntyy aina syytökseen. Tällaista ei meillä kaveruksilla ole. - varmasti
Itse olen sitä mieltä, että kaikki nämä hoidot virkistävät mieltä. Jopa kampaajalla käynti. En niin paljon usko fyysiseen parannukseen, mutta kun mieli virkistyy, niin kai ruumiskin voi paremmin.
Koska ovat kalliita, niin itse pitää keksiä muita keinoja. Minulla tällaisia itsehoito-ohjeita:
Jalkahieroma-amme (tai mikä lie), ei kallis, mutta tehokkuutta voi itse kokeilla. Minulle ei edes mitään kovettumia, mutta niin vain pisti nesteet kiertämään päänsärkyyn asti. Ohjeissa kyllä sanottiin, että korkeintaan 10min, musta se oli niin mukavaa, eikä tuntunut missään joten olin kai vähän kauemmin ja vesitankkauskin unohtui.
Aromakynttilä on myös halpa, pimeinä iltoina tuikku palamaan ja pari tippaa jotain hyvää hajua.
Kalliisiin turvesaunoihinkaan ei tarvitse mennä, ostaa itse turvetta ja ainakin on todella kivaa saunoa ystävien kanssa "mustana". Vaikka siinä purkissa luki, että nuorentaa, niin meitä ainakin nuorensi se nauru.
Aika halpa on myös hajuvesi eteisen pöydällä, sitä vähän pirskauttaa, kun lähtee lumitöihin, niin on niin tyytyväinen olo vaikka lumen lykkiminen ei yhtään kiinnosta. Ei tule kalliiksikaan. Mikäli ei muihin akupisteisiin, kuin jalkapohjassa kohdistaisikaan hierontaa ja painelua, rentouttaa jo se, että toinen hieroo jalkapohjaa.
Kiinassa ei aivan heti oteta kemiallisia lääkkeitä, vaan "kansanlääkärit" hoitavat tuhatvuotisen perinnön kautta saaduin hoito-ohjein. En usko sen hoidon olevan kovinkaan paljon huonompaa kuin 5 min lääkärikäynti ja nippu reseptejä.
PS tiesittekö että nykyisille lääkkeille on olemassa "teholuku". Se kertoo kuinka monta % kyseistä oiretta potevista saa avun lääkkeestä. Jos lääkkeen "teholuku" on yli 50, on se "tehokasta". Taitaa moni lääke olla plasebo!- etsivivä-amadeus
Kiitos Sinulle vaarivaari:Näinhän se menee: hermoradat ja Kiinalainen lääketiede,rentoutus sekä kaikki mikä kuuluu luontaiseen kehonhoitoon
on ehkä meille Suomalaisille vierasta.
Akua olen käynyt ottamassa paikkakunnan lääkärillä.
Olkapään limapussin tulehdukseen sain avun heti kertaheitolla.Kortisoni ei auttanut.
- PARMESAN
positiivisesta palautteesta.Paljonhan sitä voi tehdä hyvinvointinsa eteen,ihan pienin konstein.
Ulkoilu ja liikunta piristävät myös aina.Aurinkoisia ja valosia päiviä kaikille.- Pääsky64
vyöhyketerapiaa olin koekaniini kun se opikeli sitä.Tuntui hyvältä siinä tuli kylmä ja piti olla levossa jälkeen. Kait se silloin johonkin vaikutti.
Ottasin jos pitäisin sitä hierontaa parempana.
Eräs ystäväni oli ottanut 25 kertaa vyöh. ter. alkoi saada tärinää käsiin ja muutakin lääkäri kielsi.Sai liikaa.
Mieheni otti jotain itämaista hierontaa oli aivan pää pyörryksissä kun tuli.Mitä lienee tehneet kun vastaanottokin oli yksinäisessä talossa metsässä.
- Metusalem
huijaamista. Rahat pois vaan. Sama tulos vaikka söis lumenlääkettä.
Jotka vielä uskovat parantuneensa - Aasiassa.
Samalla lailla ne lääkkeet on lumetta. Pahanmakuiset varsinkin. Tosin juuri otin lääkettä nuhakuumeeseen (rommitoti), jonka olin itse itselleni määrännyt, vaikka minulle ei olekaan lääketieteellistä loppututkintoa yliopistosta. Lumeeksi vaan senkin lääkkeen otan!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle342735Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362581Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532564Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt962084Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle401951Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3121732- 1501526
- 731388
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231158Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.271113