Kontakti puhelin käyttää miestä hyväksi

Pääsky64

ja riistää.Mies hakee sieltä läheisyyttä ja kontaktipuhelin ottaa pois sen vähäisenkin läheisyyden.Antaa tilalle suuren tyhjyyden.

Mies yrittää täyttää sitä tyhjyyttä kohtaamillaan naistuttavilla.Siitä tulee loputon kierre.
Catin miehissä kuulee että he ovat käyneet samaa koulua.Opetelleet ulkoa samat sanat ja niinpä voi arvata jo etukäteen miten ne litaniat luetaan.

Puheluissa on seksi erotettu läheisyydestä ja sillä paljaalla seksin puhumisella mies luulee tulleensa kylläiseksi.
Joka kerta läheisyyden puuttuminen kuluttaa käyttäjää.
Kohta kaikki miehet käyvät virtuaali seksillä ja tyhjyys vaatii aina lisää,eikä tyhjyys täyty ennekuin saa läheisyyttä.

Tätä olen pohtinut ystävieni kanssa vuoden catt kokemuksista.

34

2742

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Silja

Ei kumppania helposti löydä muuten kuin kohtaamalla 'kasvokkain'. Seksikumppanin mies voi ehkä tilata puhelimella, mutta aito ystävyys-rakkaussuhde ei synny siten.

• Pääsky64

sellainen rahastuksen paikka että kumma jos ei näitä tunteita olisi pantu rahaksi.
        Kyllähän miehet huomaa jos enää osaa muuta sen jälken ajatella järkevästi.

Aluksi moni saattoi luulla että tämähän on hyvä yksin eläville tai muuten elämässään naista ilman jääneelle.
        On hyvä puhua tästä kun niin paljon käyttävät kontakti ja seksi palstoja.

Ne miehet jotka ovat asiakkaana yrittävät sanoa naisille että se on hyvä ja normaalia.
        Itsellä heillä on tullut niin suuri läheisen kaipuu johon ei kukaan voi vastata.

Luulempä monien avioerjen syynä olevan tämäkin.

Naisille onneksi ei ole järjestetty ei ole ollut tuottoisaa.
        Kuka hoitaisi nämä tunne elämänsä vaurioittaneet miehet jotka muuten olisivat parhaita rakastajia.

• kontakti hömpötystä
        Pääsky64 kirjoitti:

sellainen rahastuksen paikka että kumma jos ei näitä tunteita olisi pantu rahaksi.
        Kyllähän miehet huomaa jos enää osaa muuta sen jälken ajatella järkevästi.

Aluksi moni saattoi luulla että tämähän on hyvä yksin eläville tai muuten elämässään naista ilman jääneelle.
        On hyvä puhua tästä kun niin paljon käyttävät kontakti ja seksi palstoja.

Ne miehet jotka ovat asiakkaana yrittävät sanoa naisille että se on hyvä ja normaalia.
        Itsellä heillä on tullut niin suuri läheisen kaipuu johon ei kukaan voi vastata.

Luulempä monien avioerjen syynä olevan tämäkin.

Naisille onneksi ei ole järjestetty ei ole ollut tuottoisaa.
        Kuka hoitaisi nämä tunne elämänsä vaurioittaneet miehet jotka muuten olisivat parhaita rakastajia.

tänäpäivänä löytyy viestintävälineistä pilvinpimein joihin lankee niin naiset kuin miehetkin mitä erillaisin menestyksin, näitäkin nykyaikana tarvitaan ,saadaan jännitettä elämään, ettei se olisi liian ykstoikkoista. Jokainen taaplaa tyylillään,toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä jne.

• Pääsky64
        kontakti hömpötystä kirjoitti:

tänäpäivänä löytyy viestintävälineistä pilvinpimein joihin lankee niin naiset kuin miehetkin mitä erillaisin menestyksin, näitäkin nykyaikana tarvitaan ,saadaan jännitettä elämään, ettei se olisi liian ykstoikkoista. Jokainen taaplaa tyylillään,toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä jne.

mitä se ihmiseen tekee kun jää pelkän virtuaali seksin harrastamiseen.
        Aletaan vaatia omilta vaimoilta samoja suorituksia.
        Vaimolla on antaa vain läheisyyttä ei sitä toista puolta.
        Se on sitten huono vaimo.
        Kun vaimo muuttuu kylmäksi ja lähtee pois nyt sitten se hyvä tilalle.
        Ei ole olemassakaan sellaisia mitä puhelimessa oli.
        Mies on petetty tyhjillä seksi hömpätyksillä.

• kokemuksestasi ?
        Pääsky64 kirjoitti:

mitä se ihmiseen tekee kun jää pelkän virtuaali seksin harrastamiseen.
        Aletaan vaatia omilta vaimoilta samoja suorituksia.
        Vaimolla on antaa vain läheisyyttä ei sitä toista puolta.
        Se on sitten huono vaimo.
        Kun vaimo muuttuu kylmäksi ja lähtee pois nyt sitten se hyvä tilalle.
        Ei ole olemassakaan sellaisia mitä puhelimessa oli.
        Mies on petetty tyhjillä seksi hömpätyksillä.

Eikö muka naisia ole petetty tyhjillä seksi hömpötyksillä ?
        Ennenvanhaan nämä kontakti ym asiat paljolti hoiteli sentraali santrat eikä ollu turhanpäivän hömpötyksiä.
        ps. mieskin voi muuttua kylmäksi miten sitten suu pannaan ??

• Pääsky64
        kokemuksestasi ? kirjoitti:

Eikö muka naisia ole petetty tyhjillä seksi hömpötyksillä ?
        Ennenvanhaan nämä kontakti ym asiat paljolti hoiteli sentraali santrat eikä ollu turhanpäivän hömpötyksiä.
        ps. mieskin voi muuttua kylmäksi miten sitten suu pannaan ??

virtuaali seksin ansiosta luulisin kylmyyden hiipivän tavalliseen suhteeseen.

Naisia on samalla lailla petetty.Tässä vahingoitetaan vain itseään.Maksamalla siitä vielä.
        Ennen kun merimies meni rannassa tyttölään sillä oli oikea kananen kainalossa.Nyt muovia tai puhelin.

• ullapulla (toisinpäin)

miehiä --eiväthän he toistensakanssa puhu --siinähän tarvitaan nainen . Ja kuka sen sitten voi sanoa onko se huonoa vai hyvää --varsinkaan kun ei ole omakohtaista kokemusta .
      Minä tykkään että ei siinä keskustelussa varmaankaan ketään vahingoiteta--varsinkaan jos molemmat ovat jo aikuisia .
      Voihan olla että lapsillakin on tähän hupiin mahdollisuus . Siihen on vaan vanhempisn puututtava , se voi olla jotenkin turhan aikasta kasvatusta, ja väärällä tavalla.

• kommenttisi

asian tiimoilta on täysin paikkaansa pitävä, jäädäänpä odottelemaan keskustelun aloittajan kommentit.

• Pääsky64

kuka on sylissä,kuka suu,,,,e.Se läheisyys on puhelin ja maksettu.
        Onko ihmistä kenen kanssa jutella.Ei tyhjyys vain.
        Siihen hätään pitää saada ihminen eikä ole ja odotukset ovat samat kun puhelin heilalla.On vain tavallinen ämmä jota ei ole vuoteen haluttanut.
        Todella miehen puheet ovat aina vain samaa sitä mitä eilen ja tänään.Ystävälläni on sellainen netistä hankittu heila.Ei osaa muuta puhua. Arvelimma että se on oppinut kontakti pumelimesta sen kaavan ja muuta ei ole päässä.

Lasten kokeiluista tiedän kansa.Mutta kokeilun jälkeen eivät ole halunneet.Nuorille ei kauan puppua syötetä.

• vahvasti olevan
        Pääsky64 kirjoitti:

kuka on sylissä,kuka suu,,,,e.Se läheisyys on puhelin ja maksettu.
        Onko ihmistä kenen kanssa jutella.Ei tyhjyys vain.
        Siihen hätään pitää saada ihminen eikä ole ja odotukset ovat samat kun puhelin heilalla.On vain tavallinen ämmä jota ei ole vuoteen haluttanut.
        Todella miehen puheet ovat aina vain samaa sitä mitä eilen ja tänään.Ystävälläni on sellainen netistä hankittu heila.Ei osaa muuta puhua. Arvelimma että se on oppinut kontakti pumelimesta sen kaavan ja muuta ei ole päässä.

Lasten kokeiluista tiedän kansa.Mutta kokeilun jälkeen eivät ole halunneet.Nuorille ei kauan puppua syötetä.

sitä mieltä että mies on kaiken alku ja paha tässäkin asiassa, no jos ihminen noin ykspuolinen on niin eikai sille mittään mahda.

• Pääsky64
        vahvasti olevan kirjoitti:

sitä mieltä että mies on kaiken alku ja paha tässäkin asiassa, no jos ihminen noin ykspuolinen on niin eikai sille mittään mahda.

vaan että mies tekee itselleen vahinkoa,ei naiselle.
        Kun se sitten löytää lopulta oikean naisen joka pitäsi siitä.Pitäsi osata muustakin puhua tai lähtöpassit odottaa.
        Vanhan ajan lähestymis keinot vaan kun on oppinut uudet.Ne hommat millä se aloittaa kuuluisi vasta kun on tutustunut.
        Ei kait niin päälle käyvää voi päästää syrjäkylään.ei riitä naiset.

• kuinkas se olikaan
        Pääsky64 kirjoitti:

vaan että mies tekee itselleen vahinkoa,ei naiselle.
        Kun se sitten löytää lopulta oikean naisen joka pitäsi siitä.Pitäsi osata muustakin puhua tai lähtöpassit odottaa.
        Vanhan ajan lähestymis keinot vaan kun on oppinut uudet.Ne hommat millä se aloittaa kuuluisi vasta kun on tutustunut.
        Ei kait niin päälle käyvää voi päästää syrjäkylään.ei riitä naiset.

Eeva antoi jne.

• ...jo etukäteen, mitenkään aliarvioimatta kyseisten linjojen vaaroja (joidenkin mielestä kenties etuja?), muistelen näissä yhteyksissä näkemääni sketsiä, jossa maksullisen linjan vastaaja (hehkeänä mimminä esittäytynyt) mummeli kutoo sukkaa keinutuolissaan kiikkuen, huohottaen siinä lisätuloja eläkeläiselle.

Jos loukkasi jotakuta, poistan kyllä.

• Pääsky64

siitä kummemmaksi tule.Näen tämän vain kun seuraan miten äijän käy jos puheet ei parane.On vielä muutama päivä armon aikaa.

• Voi jukra kun nauratti, kun kuvittelin miltä tuo mummeli näytti :DDDD ja kuullosti :DDD

• Se on siinä
        Pääsky64 kirjoitti:

siitä kummemmaksi tule.Näen tämän vain kun seuraan miten äijän käy jos puheet ei parane.On vielä muutama päivä armon aikaa.

Pojat ovat poikia vaikka olisivat 90v. Olen parikin ukkelia auttanut tolpilleen kun ovat n 40 aviovuoden jälkeen leskeytyneet.
        Mitä ne tekevät tänäpäivänä.

Toinen hehkuu kontaktipuhelimessa, katsoo netistä sexisivuja, ostaa sexishopista videokasetteja ja on niin kliimaksissa että voi sentään. Osallistuu sentään johonkin kerho toimintaan ja laskee rahojaan. Siinä on ukkelin elämänsisältö kun kontaktit ovat miltei poikki itsepäisyyden ja pirullisuuden vuoksi läheisiin.

Toisen hurahti uskonasioihin srk:n ryhänvetäjien ylipuhumina. Nykyisin hän saa enkeleiltä viestejä, istuu kuin "Lohtaan rovasti" kirkossa aina kun ovi on vain raollaan. Hoidossakin olokin on tuttua hänelle. Ja sitä sexiä pitää kuulema saada ja modernisti, siksi hankkinut taloudenhoitajan tulojensa lisääjäksi ja käyttöönsä.
        Että tällätavalla, kuka hurahtaa mitenkin ja millä tavalla. Kuuntele sitten heidän tarinoitaa naama peruslukemilla.

• reetta2

Tuohan on tosi hyvä vihje kun nuo eläkkeetkin ovat alakantissa. Ei muuta kun avaamaan kontaktipuhelin ja hehkuttamaan äijiä parhaimman jälkeen. Saa käyttää luovuuttaan aidosti.
        Pikkutuloa, arvelisin minuuttihinnan olevan n 2€ ppm. Eiköhän se hehkutus kestä vähintäin 20min!

• Suvi2

ähän saumaan kerrottakoon, että taas tuli viesti, jossa sanottiin, että vasta eilen illalla on minun kanssa chattailtu.

En ole kuuna päivänä missään chatissa käynyt. Palstoilla liikkuu Suvi, mutta minä olen Suvi2.

Näköjään 60-vuotias mummeli menee aivan täydestä.

• Suvi2 kirjoitti:

ähän saumaan kerrottakoon, että taas tuli viesti, jossa sanottiin, että vasta eilen illalla on minun kanssa chattailtu.

En ole kuuna päivänä missään chatissa käynyt. Palstoilla liikkuu Suvi, mutta minä olen Suvi2.

Eihän rahalla rakkautta saa. sexillä ja rakkaudella on suuri ero.
        Rakkaus lähtee sydämestä, ei lompakosta.
        tosin olen tietämätön, koska en ole vielä rahalla ostanut sexiä enkä rakkautta.
        Virtuaalirakkaus ei myöskään tule koskaan voittamaan live rakkautta, kosketusta, lähellä oloa lämpöä, hellyyttä, näitähän riittää.

Toivotaan, että jonkun nurkantakaa se tulla tupsahtaa itse kullekin. Sehän tulee jos on tullakseen, taikka sitten ei.

• perusteta
        reetta2 kirjoitti:

Tuohan on tosi hyvä vihje kun nuo eläkkeetkin ovat alakantissa. Ei muuta kun avaamaan kontaktipuhelin ja hehkuttamaan äijiä parhaimman jälkeen. Saa käyttää luovuuttaan aidosti.
        Pikkutuloa, arvelisin minuuttihinnan olevan n 2€ ppm. Eiköhän se hehkutus kestä vähintäin 20min!

Kuumat kontakti linjat Oy, toimitusjohtaksi pääsky64, joka tuntuu olevan hyvinkin sopiva tähän tehtavään valittavaksi ei muuta kun tuumasta toimeen ja linjat kuumiksi.

• Pääsky64
        perusteta kirjoitti:

Kuumat kontakti linjat Oy, toimitusjohtaksi pääsky64, joka tuntuu olevan hyvinkin sopiva tähän tehtavään valittavaksi ei muuta kun tuumasta toimeen ja linjat kuumiksi.

mutta en jaksa monta tuntia hehkuttaa.Pitäkää sitten vireinä ukkelit niin ei rahan tulo heti lakkaa.
        Ennemmin en tiennyt että muummut ovat näin kysyttyjä seksimarkkinoilla.
        Oikeasti aloimme ystävän kanssa ihmetellä että mistä ihmeestä tuo mies ei usko vaikka kuinka sanoisi että ensin pitää tutustua ja sitten puhutaan vasta or,,,,a.
        Antoi muutaman päivän aikaa että jos ei ala puheet muuttua niin loppu.Se on harmi jos menee hyvä mies sen vuoksi.

Pitäny nopeaan puhua seksipuhelimeen etti tule paljon laskua.Nyt ei osaa enää edetä hitaasti.

• huohhuoh
        Pääsky64 kirjoitti:

mutta en jaksa monta tuntia hehkuttaa.Pitäkää sitten vireinä ukkelit niin ei rahan tulo heti lakkaa.
        Ennemmin en tiennyt että muummut ovat näin kysyttyjä seksimarkkinoilla.
        Oikeasti aloimme ystävän kanssa ihmetellä että mistä ihmeestä tuo mies ei usko vaikka kuinka sanoisi että ensin pitää tutustua ja sitten puhutaan vasta or,,,,a.
        Antoi muutaman päivän aikaa että jos ei ala puheet muuttua niin loppu.Se on harmi jos menee hyvä mies sen vuoksi.

Pitäny nopeaan puhua seksipuhelimeen etti tule paljon laskua.Nyt ei osaa enää edetä hitaasti.

Mitäs jos nauhalle muutaman tunnin ottaisitte, olis vähemmän kuluja? :D

• reetta2
        Suvi2 kirjoitti:

Samansuuntainen viesti minullekin on tullut, ole chatissä illalla. En edes ole vieraillut koko chatissa.
        Ilmeisesti se on niin että chatissa on mummokin hyvä!

• Pääsky64
        ylikypsa kirjoitti:

Eihän rahalla rakkautta saa. sexillä ja rakkaudella on suuri ero.
        Rakkaus lähtee sydämestä, ei lompakosta.
        tosin olen tietämätön, koska en ole vielä rahalla ostanut sexiä enkä rakkautta.
        Virtuaalirakkaus ei myöskään tule koskaan voittamaan live rakkautta, kosketusta, lähellä oloa lämpöä, hellyyttä, näitähän riittää.

Toivotaan, että jonkun nurkantakaa se tulla tupsahtaa itse kullekin. Sehän tulee jos on tullakseen, taikka sitten ei.

toimia niinkuin ylykypsäkin joka pelkällä carmilla hurmaa.Puhelimessa vain ei näe sitä.
        Kun joku häneen iskee kyntensä niin seurataan mielenkiinnolla.
        Nyt tiedät edetä hitaasti jos kaveri sanoo että ei aleta loppu osasata.
        Eihän hyvää naisystävää saa hätyyttämällä loukkoon vaan niinkuin sanot.

• ullapulla (toisinpäin)

tämähän on pelkkoo säästöö kaikki --Olen kuullut että ne Viakrat ovat kalliita ja vielä monelle vaarallisiakin . Tässähän on papat jo valmiita kun luuri korvaan vaan ja toimiin --ikävä vaan että mulla ei ole sllasta pappaa.
        Voishan sitä kyllä ensin kysästä lääkäriltä jos pappa on jo kovin huonokuntonen , että ei siittä ole sillain mitään vaaraa--mutta luulisin että sehän olisi luonnon mukasempaa kun ne viakrat --naati ny Pääsky.

• ullapulla (toisinpäin)
        Suvi2 kirjoitti:

onkin ideaa ,nyt säästyy rahaa kun ei pappojen ostaa niitä pillereitä. Ei muuta kun luuri koevaan vaan , ja mummu kumoon.

• isoäiti**
        MdK-MdK kirjoitti:

Voi jukra kun nauratti, kun kuvittelin miltä tuo mummeli näytti :DDDD ja kuullosti :DDD

Mullahan olis se keinutuolikin...

• pitää ottaa nauhalle
        huohhuoh kirjoitti:

Mitäs jos nauhalle muutaman tunnin ottaisitte, olis vähemmän kuluja? :D

makkarissa äänet.Luonnon äänet pitää tallettaa ennen kuin ne loppuu.Joilla vielä makuuhuoneessa on kaveri suojelemaan uusuitumatonta luonnon varaa.

• ullapulla (toisinpäin)

aina joskus Chatissa ,mutta ei ole tullut minkäänlaisia ehdotuksia . Se onkin varmaankin sellasille jotka harrastavat niitä "kaappia"
        Minä en olekkaan sitten ollut väärässä niiden suhteen kun joskus joku ehdottaa Yksityisesti ,olen sanonut että olen yleinen ,Siis yleisellä puolella .:=)
        Ja jos vielä on tullut epäselväksi sanon että kaapeissa Pruukaa olla koita , ja ne lentää lumpusta lumppuun. Siihen jää ehdotukset.

• nuhdesaarna
        ullapulla (toisinpäin) kirjoitti:

aina joskus Chatissa ,mutta ei ole tullut minkäänlaisia ehdotuksia . Se onkin varmaankin sellasille jotka harrastavat niitä "kaappia"
        Minä en olekkaan sitten ollut väärässä niiden suhteen kun joskus joku ehdottaa Yksityisesti ,olen sanonut että olen yleinen ,Siis yleisellä puolella .:=)
        Ja jos vielä on tullut epäselväksi sanon että kaapeissa Pruukaa olla koita , ja ne lentää lumpusta lumppuun. Siihen jää ehdotukset.

kuka olisi sellainen lumppu.Mies ja nais energiat siellä virtailee.Nykyaikaan ei sovi lumppu sana.Miksi sitten avoliittolaisia sanoisi.

• Pääsky64

tämä kuuma keskustelu.Kuka harrastaa puhelimella seksiä tekee sen omalla vastuullaan.Varoitettu on sen vaaroista.
      Että voi tulla kylymäksi ja tulla tyhjä olo ja tietää että muummeli siellä keinutuolissa kutoo ja ähisee.

Mummoissa onkin energia varasto naisenergiaa.

• lassiiihhh

Yksinäiselle on tärkeää, että pystyy juttelemaan vaikka keskustelupalstoilla. Nettiseksistä en
      tiedä, ehkä se joskus auttaa. Kun molemmat ovat
      yhtä mieltä ja haluavat nauttia.

• Pääsky64

siellä voi olla ehkä ihminen lähempänä kun kontakti palstoilla.
        Täällä keskustelussa uskaltaa paremmin kertoa itsestään kun seurassa vähäpuheisempi saa toisilta kommentteja.
        Keskuisteluissa huomaa että niin toisetkin on ollut heikoilla.
        Olemme kaikki vain heikkoja ihmisiä.Päässeet tänne asti eikä enää hätää.
        Nämä asiat ovat kaikista arimpia juteltavia.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      146
      1100
    2. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      51
      1092
    3. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      60
      1055
    4. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      44
      807
    5. Nyt tiistain galluppi alkaa....

Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä
      Ikävä
      55
      788
    6. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      69
      785
    7. Miten aiot saada kaivattusi?

1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?
      Ikävä
      54
      735
    8. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      54
      720
    9. KIIKKUSTUOLI

Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin
      80 plus
      71
      701
    10. Upea takamus

Sulla on nainen upea takamus.
      Ikävä
      32
      652
    Aihe