Nyt meni hermot

emmma

Olin koirani kanssa äsken lenkillä. Erään kerrostalon kohdalla ojassa makasi humalainen pariskunta (ikää yli 40), joilla oli narun päässä kaksi koiraa. He kirosivat kovaan ääneen ja mies oli huolissaan kaljoista joita nainen kantoi. Etteivät vain olisi menneet rikki.

Kun olimme heidän kohdallaan, alkoivat pariskunnan koirat riehua, jolloin kaksikosta kännisempi ja rumempi (nainen) huusi minulle että "painu vi***un sen rakkis kanssa s****na!". Tuntui kuin ois kivellä heittänyt päähän.

Kävelin hammasta purren pois. Koko ajan halusin kääntyä ja huutaa sille eukolle, että kannattais pitää naamansa kiinni siltä varalta että se tulee joskus samassa kunnossa yksin mua vastaan. Sitten sain kaikkia väkivaltaisia ajatuksia siitä mitä sellaisessa tilanteessa sille naiselle voisi sattua.

Rauhoituin kyllä nyt kun sain jakaa tämän jonkun kanssa. Sitäpaitsi, se ämmähän siellä ojassa makasi, kännisenä, lihavana, rumana ja vanhana. Ja minä olen se sievä, nuori ja reipas joka elää sitä elämää mistä se haaveili pikkutyttönä. HAHHHAHHHAHHAHAHAHAAA.

Niin, jutun idea nyt oli se, että onpas ihmisillä huonot käytöstavat. Koskaan en ole nuorilta ihmisiltä kuullut tuollaista.. Ja toinen pointti oli se, että minussa ilmeisesti asuu pieni psykopaatti. Kertokaa jos teillä on ollut samanlaisia tilanteita, miten hallita hermot seuraavalla kerralla..?

Sääliksi käy niitä kauniita koiria jotka niillä oli.

5

586

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • parempi se on että käy vain milessään läpi nuo väkivaltaisuudet, ja toteaa sitte että itellä menee paremmin ja jättää tekemättä kun että rupee riehumaan. Joillekkin se viina ei sovi ollenkaan, valitettavasti semmoiset sitä juo ja yleensä liikaa.

    • lassiiihhh

      No ehkä ne on työttömiä ja erää sossun penneillä.
      Ei niitä kateeksi käy. Aina kannattaa ajatella
      asiaa vähän tarkemmin. Tuskin koirille riittää
      edes ruokaa kunnolla. Jos sulla menee hyvin, niin
      uhoaminen pois. Paras elellä päivä kerrallaan ja
      olla onnellinen.

    • Ei voi muuta sanoa

      Harmi että tuollaiset kakkosluokan kansalaiset edes hankkivat koiria :(

      Joo ei kannata ottaa tuollaisesta pulttiin. Hermot saa pidettyä kurissa kyllä parista huutelusta. Ei noista spurguista ole muuhun kun huutelemaan rivoja. Todennäköisesti parin vuoden kuluttua luontainen poistuminen on jo korjannut tuonkin pariskunnan autuaimmille metsästysmaille...

    • m78...

      porukkaa, todella ikävää tuo mitä kerroit,
      jos yhtään helpottaa niin sinulla menee varmasti paremmin, kuin sillä känni ämmällä!

    • dark wolf

      kyllähän minullekkin kävi kerran jos toisen silleen. kun minulla oli tanskandoggi ja vastaani tuli aina tälläinen "matami ihminen" lihava nirppanokkanen "omanarvonsa" tunteva-nais henkilö päästi aina pienen buudelinsa "räksyttämään" isommalle koiralle. vaikka tämä nainen oli monesti nähnyt että koirani ei pidä tästä kun tullaan räkyttämään.

      kerran kun sitten mentiin taas koiran kanssa ohi ko naisesta totesin kovaan ääneen: vaikka muut on tyhmiä ja tekee noin meidän ei tarvitse olla mennään pois. johan ämmä kävi kattelemaan pahasti aina kun meidät näki;D

      ELI!! kommentoi ihmeessä jotain nasevaa tuollaisessa tilanteessa:D

      BTW ehkä olisi ollut parasta ja toivottavasti joku on soittanutkin eläinsuojeluun.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      117
      1279
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1153
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      47
      1050
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe