Onko hintatietoa?

Nelson

Onko kellään tietoa rakennustarvikkeiden hinnoista viipurissa? Esim. maalit,tapetit,laatat siis ihan kaikki. Kertokaa hintoja ja kokemuksia jos niitä on. Ja kertokaa löytyykö niitä viipurista ja mistä.

12

3115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nelson

      Ja onko kellään tietoa mitä tullirajoitteita tollasille tavaroille on? Onko kiloraja vai euro/rupla raja vai miten toimii?

      • kerran viipurin päätullista minkä verran saa tuoda yleensä tavaraa ulos venäjältä.siis ei tuonti kiellossa olevia.tullimies tutki papereita ja sanoi että 10 000 us dollarin arvosta.totesi perään että silloinhan voi viedä maasta mitä vain!


    • 170 euron

      tullausraja sattaa tulla vastaa Suomen tullissa.

      • Kirjan(kiinni)pitäjä

        Tavaroistahan saa kuitin. Sellaisen kun haluaa.


      • alaksi

        viipurissa tuontitarvikkeet osa kaliipia kuin suomessa.venäläisten omat tuotteet ovat edullisia ? huom laatu. iso rautakauppa löytyy muutamakilometri keskutasta kannaksentietä pietarin suuntaan vasemmalla puolella.löytyy mekein mitä vain.palvelu venäjänkielellä.venäjän hitataso noussut kannatta vetailla hintaa suomen hintaan.ostippa mitä vaan.


      • viidakkojim
        Kirjan(kiinni)pitäjä kirjoitti:

        Tavaroistahan saa kuitin. Sellaisen kun haluaa.

        ja kuka uskoo venäläisen kuittiin?


    • Timbe R Manni

      Saa edullisesti ja parempaa kun Suomesta, esim Säkkijärven sahalta.

      • alaksi

        päin säkkijäveä ko saha


      • Itäsuomalainen
        alaksi kirjoitti:

        päin säkkijäveä ko saha

        Ennen "keskustaa" kääntyy tie oikealle, sahan rakennukset näkyvät tielle. Alueella jonkinlainen konttori. Vähän tuollainen etsivä löytää tyyppinen juttu, mutta puu on hyvää ja hinnat kohillaan. Tosin jos asuinrakaennuksen runkotavaraa hakee, pitää se leimauttaa suomessa, jotta kelpaa rakennustarkastjalle. Itsekin olen tuota puutavaran suomeen palauttamista vasta harkitsemassa, mutta parilla kaverilla on omakohtasta tietoo. Laitetaan tähän vielä suunnistamisen helpottamiseksi, että tienviitassa lukee Kondratjevo, vaikka moisesta joku mielensä pahoittaakin.


      • reissaaja
        Itäsuomalainen kirjoitti:

        Ennen "keskustaa" kääntyy tie oikealle, sahan rakennukset näkyvät tielle. Alueella jonkinlainen konttori. Vähän tuollainen etsivä löytää tyyppinen juttu, mutta puu on hyvää ja hinnat kohillaan. Tosin jos asuinrakaennuksen runkotavaraa hakee, pitää se leimauttaa suomessa, jotta kelpaa rakennustarkastjalle. Itsekin olen tuota puutavaran suomeen palauttamista vasta harkitsemassa, mutta parilla kaverilla on omakohtasta tietoo. Laitetaan tähän vielä suunnistamisen helpottamiseksi, että tienviitassa lukee Kondratjevo, vaikka moisesta joku mielensä pahoittaakin.

        Mielenkiintoista, muistaakseni yksi puolituttu isäntä meiltäpäin omisti kymmenen vuotta sitten kyseisen sahan puoliksi jonkun paikallisen kanssa. No, eräänä päivänä sille tehtiin konkreettisesti selväksi yrityksen "uudelleenjärjestelyistä". Selvisi sentään hengissä tuosta osingonjaosta...

        t:reissaaja


      • Itäsuomalainen kirjoitti:

        Ennen "keskustaa" kääntyy tie oikealle, sahan rakennukset näkyvät tielle. Alueella jonkinlainen konttori. Vähän tuollainen etsivä löytää tyyppinen juttu, mutta puu on hyvää ja hinnat kohillaan. Tosin jos asuinrakaennuksen runkotavaraa hakee, pitää se leimauttaa suomessa, jotta kelpaa rakennustarkastjalle. Itsekin olen tuota puutavaran suomeen palauttamista vasta harkitsemassa, mutta parilla kaverilla on omakohtasta tietoo. Laitetaan tähän vielä suunnistamisen helpottamiseksi, että tienviitassa lukee Kondratjevo, vaikka moisesta joku mielensä pahoittaakin.

        ennen keskustaa jos kerta on kondratjevo


    • hommaa paku

      Hae rakennustarvikkeet Virosta. Voi tuoda laillisesti niin paljon kuin haluaa. Hintataso n. 60-70 % Suomen hinnoista. Ja aivan samaa tavaraa kuin täällä. Netistä löytyy asiallisia rautakauppaketjujen sivuja.

      Muutenkin Viro huomattavasti sivistyneempi paikka.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe