Mietin vaan, että kun toi liekehtivä pikari tulee dvd:lle niin tuleeko suomeen myös dvd boxi jossa on kaikki elokuvat?? Onko kellään tietoo kun en itse ole sattunut löytämään?!?!?
Liekehtivä pikari dvd:stä
Mii_
4
364
Vastaukset
- ...en tosin tiedä...
että tuleeko juuri 29.3,mutta joskus tässä kuitenkin ja boksin hinta tulee olemaan 70€
No boxeista en tiedä, mutta minä sain liekehtivä pikari dvd:n sain pari päivää sitten. Vaikka julkaisupäivä on 29.3
- jo sait?
flareon85 kirjoitti:
No boxeista en tiedä, mutta minä sain liekehtivä pikari dvd:n sain pari päivää sitten. Vaikka julkaisupäivä on 29.3
Onko se tilattu jostain? Ja onko siinä suomenkielinen tekstitys?
jo sait? kirjoitti:
Onko se tilattu jostain? Ja onko siinä suomenkielinen tekstitys?
Homeenter videoclubista. Tilasin sen ennakkoon dvd:nä ja siinä saa suomenkielisen tekstitys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2124893- 1892683
- 671562
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss501260Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?971241Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa91232- 1311225
Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1091174Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1461139- 731133