Kertokaas jotain outoja asioita mitä on sattunut, mulle kävi kerran niin että tais olla kaunialassa, että se gootila se pappa en muista sen mimeä :D niin tuli yht äkkiä juoksi yhen simin taloon sisään ja läpsimään yhtä nais simiä :O heh ja se teki niin usein, mut nyt ei oo ku asensin simssin uusiksi niin se perhe sit katos :D mut kerran se oli potkimas roskista ja jotain tommosta, mutta se vaan tuli ja juoksi näitten taloon sisälle läpsimään :D
Bugeista yms kummallisuuksia
6
511
Vastaukset
Senverran vielä noista bugeista että mulle kävi niin kerran että se ketä tuo ruokaa se joku ruokaukko niin se ei lähtenyt tontilta pois se vaan seiso siinä pihalla, ja kerran lastenhoitaja jäi jumii johonkin et se vaan jäi paikalleen ja kiros siinä jotain ja laski alleensa eikä sil voinu puhua :O.D
- Calla
Simijäsi läpsivä kiukkuinen vanha pie-- siis suloinen käppänä on pelin ominaisuus. Pappa hurjistuu joka kerta kun menet tirkistelemään hänen toimiaan päiväsaikaan kaukoputkella.
Jumittunut lastenhoitaja on puolestaan poistettavissa moveobjects on komennolla. Täti raahataan myyntivalikkoon ja voela hän on kadonnut, mutta ei pysyvästi. Hän palaa kyllä seuraavalla vahtivuorolleen aivan normaaliin tapaan.Kiitos :D mut olen poistanut niitä jumittuneita tyyppejä tolla koodila tietenkin mutta kerran on joskus vahingos menny joku huonekalu seinälle tjs :D
- melliex
No kerran aliensimini jumittui raskausvaiheeseen. Juuri kun synnytyksessä tulee se ilmoitus "Uusi perheen jäsen on tulossa. Odottakaa vielä hetki, haikara noutaa paketteja. tms", niin tulee ilmoitus "Virhe, sovellus suljetaan tms" Seuraavaksi sims sitten sammuu ja kone palaa näytölle, niin kuin ei mtn olisikaan tapahtunut. Jouduin sitten tapattamaan tämän temppuilevan naisyksilön :/ Koodeja en käyttänyt siinä perheessä...
Mutta muilta ikävyyksiltä olen välttynyt. :)- AnCku89
Ei aliennainen voi saada alienlasta.
Saisivat korjata asian. - pehmopyyhe.
AnCku89 kirjoitti:
Ei aliennainen voi saada alienlasta.
Saisivat korjata asian.Mun siskon perheessä tuli bugi et lastenhoitaja seiso paikallaan kädet ylhäällä ja sen vartalo vaihto värejä sinisen sävyssä....
ja viikatemiestä ei näy, viikate laahaa maassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1491461
- 104911
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15563ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..37453- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402