Kotimaanlennot

kotimaanlentäjä

Onko Blue1 halvin vaihtoehto lennettäessa HKI-KUOPIO väliä, vai onko jotain edullisempaa/saman hintaista olemassa?

Kiitos.

10

969

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 19 euroa

      Kannattaa lentää Ryanairilla.

    • polkupyörä'......

    • myös

      FinnCommilla fc.fi. Aikataulut ovat vissiin vain suppeat...

    • näin..

      Junallakin pääsee, esim. opiskelija-alennuksilla.. www.vr.fi
      Oletko ajatellut että juuri lyhyillä kotimaan matkoilla juna tulee yhtä nopeaksi, kun jää pis kaikki turvatarkastukset ja siirtymiset kentällä/kentältä jne...

      • niinvissiin

        junallahan toki pääsee Kuopioon, mutta mistäs sen opiskelija-alennuksen saa kun ei ole opiskelija. Jos tarvitsisin junatietoja, menisin niita kysymaan, mutta kysyin nimenomaan LENTOJA. Toki nyt mielummin menen kentälle 25min ennen lentoa, lennän 45 min Kuopioon ja saan matkalaukun vartissa. Tuosta maksan 39 euroa, kun junalla olen ehka samassa ajassa Lahdessa. Ja juna Kuopioon maksaa 50 euroa.

        Mutta kiitos sinulle joka tuon fincomin tms. kerroit, tsekkaan sen vielä.


      • Finncommin
        niinvissiin kirjoitti:

        junallahan toki pääsee Kuopioon, mutta mistäs sen opiskelija-alennuksen saa kun ei ole opiskelija. Jos tarvitsisin junatietoja, menisin niita kysymaan, mutta kysyin nimenomaan LENTOJA. Toki nyt mielummin menen kentälle 25min ennen lentoa, lennän 45 min Kuopioon ja saan matkalaukun vartissa. Tuosta maksan 39 euroa, kun junalla olen ehka samassa ajassa Lahdessa. Ja juna Kuopioon maksaa 50 euroa.

        Mutta kiitos sinulle joka tuon fincomin tms. kerroit, tsekkaan sen vielä.

        Ja näyttää siltä, että aloittavat reitin lentämisen 25.6. Hinnat ovat tosin kohillaan, eli 22 verot!!


      • jo kauan
        Finncommin kirjoitti:

        Ja näyttää siltä, että aloittavat reitin lentämisen 25.6. Hinnat ovat tosin kohillaan, eli 22 verot!!

        Onhan Finncomm lentänyt Kuopioon jo vuosia.


    • pokoiuj

      Ryanair on halvin ja sit flyme

      • höh

        nyt kyseltiin kuopiota, sinne ei ryan eikä flyme lennä. mistään.


      • mutta..
        höh kirjoitti:

        nyt kyseltiin kuopiota, sinne ei ryan eikä flyme lennä. mistään.

        Eikö tällä palstalla raijjan olekinn standardivastaus kaikille halpaa halajaville..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      466
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe