Ylisuuret häpyhuulet..

Yves_B

Kerrankin paikka, jossa voin keskustella aiheesta ilman että kukaan näkee kasvojani.. ihanaa..

en muista millon ensimmäisen kerran huomasin että jotain on vialla emättimessäni.. loppuvaiheessa ala-astetta ja yläasteella oli vaikeaa ja useasti olisin halunnut kertoa asiasta joko äidilleni tai silloiselle luotettavalle ystävälleni kenen kanssa oli aina helppo puhuu kaikista intiimeistäkin asioista.. mutta ikinä en saanut suustani mitään ulos, vaan jätin asian omaan mieleeni vain.. uimahalleissa oli vaikeaa, ja enkä voinut enään näyttäytyä ilman housuja kenenkään edessä, en edes perheeni, vaikka olimmekin aina niin läheisiä..

9.luokalla menin ensimmäisen kerran gynekologille koska hankin e-pillerit.. olin pelosta kankea, koska pelotti kun en tiennyt mikä alapäässäni oli vikana.. kerroin asiasta ensin lääkärille minkä kautta meni gynekologille että mua pelottaa hirveesti ja myöhemmin gynekologilla ennen housujen pois ottoa purskahdin itkuun koska en olisi halunnut näyttää alapäätäni..

gynekologi hoiti asian hienosti, kyseli ennen housujen pois ottoa kysymyksiä vaivastani ja minun oli vaikea puhua mitään.. itkin vain, mutta kuitenkin olin rohkea ja tein kaiken..

gynekologi kertoi että minulla on suurentuneet häpyhuulet, että se on yhtä samalainen ominaisuus kuin karvoitus että toisilla sitä on enemmän ja toislla vähemmän.. hän sanoi minun olevan "vaikeusasteikolla" 0-10, niin arviolta 7, (0 on tavalliset häpyhuulet..)..

onko täällä olemassa muita ihmisiä jotka kärsivät samasta vaivasta.. haluaisin jutella teidän kanssanne.. minua kiinnostaa eniten suhtautumisenne itseenne.. huoh..

129

47084

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä

      et ole yksin!kirjoituksesi oli kuin suoraan minun kirjoittamani..!häpeän itseäni, vaikka ei kai aihetta olisi, eiköhän monella muullakin ole isot häpyhuulet..eikä mieheni ole koskaan sanonut niistä mitään, joten ei kai siitä haittaa ole..pyörällä kun ajaa niin välillä saattaa koskea, mutta muuten olen jo tottunut!minulle ei gynekologi ole sanonut "vaikeusasteikosta" mitään, totesi vain että toinen häpyhuuli on aika iso.
      kyllä me ollaan sun kanssas ihan hyviä, eikä häpeään ole aihetta!=) uskotaan ainakin niin!

    • här

      Sama juttu minulla eli ovat melkoisen isot. Nuorempana häiritsi jonkin verran, mutta ei enää. Karvoitus kuitenkin peittää aika hyvin 'roikkuvat osat'. Koska niistä ei ole mitään vaivaa eikä kukaan ole valittanut sanallakaan (mieheni) niin en ole enää vuosiin edes ajatellut asiaa. Kaikissa meissä on jotain erilaista ja tämä 'vika' on huomattavan hyvin piilossa ihmisten katseilta :) Joten ei kannata välittää asiasta ellei vaivaa muutoin, kipeydy tms.

      • nimimerkki

        että puhutaanko tässä nyt ylisuurista sisemmistä vai ulkoisemmista häppäreistä?


    • voi leikkauttaa

      jos ne kovasti vaivaavat, esim. hankaavat tms. !

      • enpä

        olisi uskonut, että täältä löytyy näinkin monta. Minullakin on häpyhuulet ihan yli-isot. Nuorempana häpesin niitä, ja välttelin saunoja ja uimahallea tms. Nykyään ne ei enä vaivaa, muuta kuin tosiaan pyörällä ajaessa. Mutta nykyään ajelen itseni melkein posliiniksi, eikä kukaan koskaan ole niistä mitään maininnut.


      • minullakin
        enpä kirjoitti:

        olisi uskonut, että täältä löytyy näinkin monta. Minullakin on häpyhuulet ihan yli-isot. Nuorempana häpesin niitä, ja välttelin saunoja ja uimahallea tms. Nykyään ne ei enä vaivaa, muuta kuin tosiaan pyörällä ajaessa. Mutta nykyään ajelen itseni melkein posliiniksi, eikä kukaan koskaan ole niistä mitään maininnut.

        Hienoa että voit kertoa avoimesti asiastsi nainen.
        Ei se katso sukupuolta,meillä miehillä on myös samansuuntaiset ongelmat,eli samassa venheessä olhaan.Muuten posliini tussu on vau.....?
        Naiset jos haluatte yllättää miehenne, niin tussut paljaaksi. Terveisin kokemusta on.Voin ajella tussut paljaaksi.


      • Miten isot
        enpä kirjoitti:

        olisi uskonut, että täältä löytyy näinkin monta. Minullakin on häpyhuulet ihan yli-isot. Nuorempana häpesin niitä, ja välttelin saunoja ja uimahallea tms. Nykyään ne ei enä vaivaa, muuta kuin tosiaan pyörällä ajaessa. Mutta nykyään ajelen itseni melkein posliiniksi, eikä kukaan koskaan ole niistä mitään maininnut.

        ne oikein ovat, jos täytyy uimahalleja ja saunoja vältellä? Ei kai ne sieltä uimapuvun lahkeen reunan alta sentään esille tule ja harva kai saunassakaan haarojaan kamalasti levittelee muille nähtäväksi? ;)

        Itselläni on toinen häpyhuuli selkeästi isompi, mutta en ole jaksanut siitä kantaa huolta.


    • labia

      Ei kannata hävetä suuria huulia. Ne ovat tosi sexyjä!!!

      • tykkää

        Isot pienet on aivan mahtavat, kauniit ja lumoavat! Pitäkää niistä hyvä huoli. Älkää vaan leikelkö ym.


    • Isotpa hyvinkin

      Ilmeisesti tämä aikamme ruokkii kaikenlaisia käsityksiä ns. täydellisistä ulkoisista ominaisuuksista. Kun jokaisen on mahdollisuus kuvata itsensä ja laittaa kuvat nettiin ja ties minne, niin onhan sitä valikoimaa mihin itseään verrata. Ennen on ollut enemmän piilossa "suurelta yleisöltä" nämä privaatit osat. Miehet tuntuvat tykkäävän monenlaisista naisista ja niinhän me naisetkin pidämme erinäköisistä ja -kokoisista miehistä. Mutta silti tuntee itsensä rumaksi lerppalapputytöksi, kun tuota osastoaan tarkastelee. Viimeaikoina siitä on meinannut tulla suorastaan pakkomielle, että liian suuret pienet omistan. Olisihan se kiva olla pieni sievä sieltä ja täältä. Rintavarustus on taas aivan lauta-suippomallia, joten joskus mietin mikä minusta ehkä piti tulla mutta jäikin kesken!! Nainen haluan todellakin olla, mutta olenko ulkoisesti tarpeeksi? Herkällä alueella liikutaan ja joskus tuntuu, että gynekologit voisivat pitää tuollaiset asteikot omana tietonaan.. Oi ja voi! Tsemppiä kaikille ulkonäkönsä hyväksymiseen oikein sydämestäni!

    • ölö

      meen seiskalle, ja mul on sama ongelma. en tiiä mitä kirjottaa:D
      en uskalla kertoo äidille, enkä parhaalle kaverilleni...

      • ei näin

        älä vaa tää on iha kauheeta seiskalla kanss....


      • Anonyymi

        mul on sama juttu, oon myös 7lk,.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mul on sama juttu, oon myös 7lk,.

        moi, mulla on sama ongelma. oon nyt kasilla eli ilmeisesti ollaan saman ikäsiä (2007) ja meillä lähestyy koulu-uinnit, enkä todellakaan voi mennä. taisin tajuta tän asian alkuvuodesta tai aiemmin. en oo myöskään uskaltanu kellekään asiasta kertoa. mietin että mitä ihmettä teen kun näkyy kaikille kun oon vaikkapa alusvaatteissa. toivottavasti näkisit tän viestin vielä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        moi, mulla on sama ongelma. oon nyt kasilla eli ilmeisesti ollaan saman ikäsiä (2007) ja meillä lähestyy koulu-uinnit, enkä todellakaan voi mennä. taisin tajuta tän asian alkuvuodesta tai aiemmin. en oo myöskään uskaltanu kellekään asiasta kertoa. mietin että mitä ihmettä teen kun näkyy kaikille kun oon vaikkapa alusvaatteissa. toivottavasti näkisit tän viestin vielä

        En tiedä mitä kirjottaisin, muutakuin sen että samaistun täysin! Olen saman ikäinen (07) ja luulin todella olevani ainoa… Hävettää niin paljon legginssien käyttö ja uimahalleissakin yritän vältellä parhaani muitten katseilta. Tässä oon jo pitkään miettinyt, että pitäiskö sitä käydä jossain leikkauksessa, jotta sais itsetunnon nousemaan, mutta kovasti hävettäisi siitä vanhemmilta kysyä…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä mitä kirjottaisin, muutakuin sen että samaistun täysin! Olen saman ikäinen (07) ja luulin todella olevani ainoa… Hävettää niin paljon legginssien käyttö ja uimahalleissakin yritän vältellä parhaani muitten katseilta. Tässä oon jo pitkään miettinyt, että pitäiskö sitä käydä jossain leikkauksessa, jotta sais itsetunnon nousemaan, mutta kovasti hävettäisi siitä vanhemmilta kysyä…

        Joo hei mulla on sama homma. Itse harrastan vielä kilpauintia ja joka päivä pitää olla hallilla. (outoja katseita tulee välillä) olen pariin otteeseen maininnut äitille itkun kera. Äiti vain aina sanoo että täydellinen se on ei mitään hätää. Hän ei ymmärrä. Mä oon vielä aika nuori (2008 syntyny) oon selvittäny asiaa että minkä ikäisenä semmoisen leikkauksen voisi ottaa mutta mistään ei löydy. Mua ahdistaa tää asia koska mun luokkalaiset pojat puhuu koko ajan seksistä jne.
        Helpottaa kuitenkin että en ole asian kanssa yksin.


    • joku vaa

      Itsekkin tossa aloin kiinnittää huomiota että oisko nyt jotai vikana?Jotai siellää TT tunneilla sillo joskus sanottu mutta ei enää muista. Päätin sitte etsiä aiheesta ja tää autto paljon. Kenellekkää en oo kertonu enkä kerro.Hyvä tietää olevansa normaali. :D

    • mies 49v

      Joskus olemme miesporukassa pohtineet naisten "alahuulien" kokoa ja yleisin mielipide oli, että kookkaat sisemmät häpyhuulet ovat tosi seksikästä. Pelkkä rako ei ole mitään, pitäähän naisilla "röyhelöitä" olla siinäkin paikassa. Hyvää asiatietoa löytyy: the-clitoris.com (englanniksi)

      • teetta näillä

        naisten terveyspalstoilla?


    • hetskuteukka

      ku räpläsin kikkulan minnan pillua 25 vuotta sitten.sillä oli ainaki 5 cm pitkät häppärit, vieläki etin samanlaisia,kauniit

      • Jumaloin niitä!!!!!

        Voi kun sais nähä sellaset.
        sellaset on kiihottavat !!!


      • tarkistaja

        Puhut pötyä, ei sellaista löydy Eniro Finderista.


      • isot on sexyt huulet
        tarkistaja kirjoitti:

        Puhut pötyä, ei sellaista löydy Eniro Finderista.

        Mennyt varmaa naimisiin :)


    • me to!

      Mulla on ihan sama ongelma, en oo edes uskaltanu käydä gynekologilla ku ajattelen et emmätiiä, hui kun pelottaa! Seksiäkin tulee harrastettua aina erittäin monen drinksun jälkeen, kun muuten häpee niin paljon.. Tosin noh, ainakin tähänastin oon saanu vaan positiivisia kommentteja;) Mutta jotenki tuntuu et mulla on vaan niiiin järkyttävän isot ja hävettää ja argh. Yhen kaverin kanssa puhuttiin tästä ja se sano et "hyi helvetti jos ois semmoset hirveet lerpat ne" menin vähän hiljakseks..

      • ....o

        Miten isot on sitten "liian" isot mielestänne? Onko joku "senttikoko"? Itteenikin hävettää toi alaosasto vähän, ja kyllä pienemmätkin häppärit riittäis.


      • Sama jatkuu
        ....o kirjoitti:

        Miten isot on sitten "liian" isot mielestänne? Onko joku "senttikoko"? Itteenikin hävettää toi alaosasto vähän, ja kyllä pienemmätkin häppärit riittäis.

        Voi älkää nyt hävetkö niitä. Ovat aivan upeat!
        Oletteko harvinaisuuksia vai onko minulla joskus toivoa nähdä moisia.

        Anteeksi kuolaaminen.


      • anonymous13
        Sama jatkuu kirjoitti:

        Voi älkää nyt hävetkö niitä. Ovat aivan upeat!
        Oletteko harvinaisuuksia vai onko minulla joskus toivoa nähdä moisia.

        Anteeksi kuolaaminen.

        Minun ongelmani taas on olemattomat häpyhuulet, ja siitä voi olla vaivaa esim. yhdynnässä. Itseäni puolestaan hävettää se, että näytän 5-vuotiaalta alapäässä:P

        Ja ikääkin on jo 23 vuotta...


      • 0400 410607

        Eihän me kukaan olla täydellisiä. KENELTÄ puuttuu järki,kauneus,lyhyt penis,pienet rinnat,isot tissit,yms.Oikotie onneen itsensä kanssa on vain hyväksyä itsensä,tätä kautta hyväksyt myös toiset.
        HARMI kun jotkut nuoret antaa liian aikaisin periksi,jaksaisivat elää muutaman vuoden yli 20 - vuoden,sittenhän se elämä alkaa.
        Nuorten aikuisten pitäisi viettää vähintään viisi vuotta itsenäistä elämää ennen kuin hakeutuu vakavampaan seurustelu suhteeseen.PS. kysellä voi..


      • nuppineulan pää
        anonymous13 kirjoitti:

        Minun ongelmani taas on olemattomat häpyhuulet, ja siitä voi olla vaivaa esim. yhdynnässä. Itseäni puolestaan hävettää se, että näytän 5-vuotiaalta alapäässä:P

        Ja ikääkin on jo 23 vuotta...

        Minullakin on äärimmäisen pienet sisemmät häppärit, pelkkä viiru näkyy siinä missä seksikkäät naisen osat pitäisi olla. Klitoriskin on äärimmäisen pieni, hyvä kun sitä edes löytää (noin puolet nuppineulan päästä...). Olkaa onnellisia isoine häpyhuulinenne, varmasti löytyy mies jonka makuun sopii. Eivätkä miehet pimpsan näköä pahemmin kommentoi, minulle nyt joskus siitä että missähän se klitoris oikein piilottelee, kun ei sellaista melkein olekaan.

        En itse ajele posliiniksi, koska silloin näyttää niin 5-vuotiaalta ettei ole tosikaan. Ikää minulla myös 22v...


    • 0400 410607

      Ole onnellinen nuori naisen alku. Uskoisin etä 90 prosenttia meistä tykkä isoista,siis miehistä.
      Jokaisella meillå ikään,sukupuoleen katsomatta on ongelmia oman identiteetin kanssa,ikään katsomatta.
      Siis kun me vanhetaan,me löydämme ja pääsemme tunteman oman itsemme,ja tunnemme omat voimavaramme.
      Kärsivällisyyttä nuoret Rakkaat naisen alut.
      Toivon että voimme keskustella, ikään,sukupuoleen
      katsomatta tasarvon nimissä.

    • häpeävänainen.

      Minullakin on suuret pienet häpyhuulet. Ne eivät sinänsä roiku, seistessä noin 0,5cm enimmillään, mutta ne ovat todella paksut ja tuntuu että sitä ihoa on siinä aivan liikaa. Tämä vaivaa itseäni niin paljon että välillä olen ihan masentunut asian vuoksi. fyysistä haittaa ei ole, joten leikkaus täytyisi tehdä yksityisellä.. siihen ei ole varaa. Avomieheni sanoo että häpyhuulissani ei ole mitään vikaa ja että hän ei ymmärrä miksi haluan leikkauksen.. En ole ikinä hänelle kyllä itseäni esitellyt "silleen" ja seksi on aika rajoittunutta. Eihän se ole mukava kenenkään katsella paksuja, ryppyisiä häpyhuulia jotka tursuavat isompien välistä...

    • miekkonennnn84

      viivapillut on ruminta mitä tiedän! haluthan siinä menee jos naisella on pelkkä viiva jalkojen välissä! Pitää nyt naisella jotain olla mitä kosketella. olemme myös kavereiden kanssa puhuneet aiheesta, ja jokaikinen kaverini oli sitä mieltä että viivat saa painua lastenleikkikentälle, ei meidän vuoteisiimme! eAnteeksi vaan kaikki viivapillut, mutta EI KIITOS!

      • JJ

        mulla on toinen pienempi häpyhuuli 2cm ja toine vähä yli sentin..onko paha ? :s


    • ...

      ittelläni on todella suuret ja kurttuiset pienet häpyhuulet,jotka roikkuvat inhottavasti. Näky ei ole kaunis ja siksi esim.seksi aiheuttaa päänvaivaa..kiva miehen alkaa erottelemaan lerppuja toisistaan ennen kun pääsee "tositoimiin"..itse en ainakaan haluaisi:D myös gynekologi käynnit kauhistuttavat,koska ei tee mieli häpyhuulten takia levitellä jalkojansa.Myös ns.oikeaa harmiakin aiheutuu esim.pyöräillessä,jolloin hankaa todella epämielyttävästi. Tosi kiva kuitenkin huomata että muutkin painii saman "vaivan" kanssa..ehkä tähän vielä joskus tottuu.

      • jepajes

        sama täällä. aloitan pian ammattikoulun ja olen 15v. Häpeän alapäätäni enkä kehtaisi millään lähteä uimarannalle tai hankkia seurustelukumppania jottei tämä säikähtäisi ajan myötä. Enkä nyt valita turhasta vaan häpärini ovat todellakin ylisuuret. Kaverilta olen kuullut rumista lerpakkeista hupaisia kommentteja silloin tällöin kun tämä ei omasta ongelmastani tiedä mitään. pitäisiköhän gynekologille?


      • tietämätön1
        jepajes kirjoitti:

        sama täällä. aloitan pian ammattikoulun ja olen 15v. Häpeän alapäätäni enkä kehtaisi millään lähteä uimarannalle tai hankkia seurustelukumppania jottei tämä säikähtäisi ajan myötä. Enkä nyt valita turhasta vaan häpärini ovat todellakin ylisuuret. Kaverilta olen kuullut rumista lerpakkeista hupaisia kommentteja silloin tällöin kun tämä ei omasta ongelmastani tiedä mitään. pitäisiköhän gynekologille?

        ei ne suuret häpyhuulet nuorena vielä ongelma ole, eikä vanhempanakaan kun vaan muistaa pitää puhtaudesta huolen. tosiasia on että jotkin tykkää suurista ja jotkin pienistä. jos ei kumppanille kelpaa se millaiset on niin se voi sitten mennä, ei ole oikea kumppani. ymmärrän tietenkin jos ne on aivan liian suuret että haittaa normaalia elämää niin ehdottomasti hakemaan hoitoa terkkarilta tai lääkäriltä mutta älkää ns. panikoiko jos ei todellista aihetta :)


      • sellaset
        jepajes kirjoitti:

        sama täällä. aloitan pian ammattikoulun ja olen 15v. Häpeän alapäätäni enkä kehtaisi millään lähteä uimarannalle tai hankkia seurustelukumppania jottei tämä säikähtäisi ajan myötä. Enkä nyt valita turhasta vaan häpärini ovat todellakin ylisuuret. Kaverilta olen kuullut rumista lerpakkeista hupaisia kommentteja silloin tällöin kun tämä ei omasta ongelmastani tiedä mitään. pitäisiköhän gynekologille?

        Oon 13 vuotias tyttö ja omistan kans sellaset rumat suuret häpyhuulet. Pikkuhousuissa ja uikkareissakin alapää näyttää ihan kolmiolta joka on tosi noloa. En viitsi puhua ongelmasta kellekkään, kun kellään muulla ei sellasia tunnu olevan.


      • 9uå
        sellaset kirjoitti:

        Oon 13 vuotias tyttö ja omistan kans sellaset rumat suuret häpyhuulet. Pikkuhousuissa ja uikkareissakin alapää näyttää ihan kolmiolta joka on tosi noloa. En viitsi puhua ongelmasta kellekkään, kun kellään muulla ei sellasia tunnu olevan.

        Ei ne näy, ole huoleti.


      • hävettää..
        sellaset kirjoitti:

        Oon 13 vuotias tyttö ja omistan kans sellaset rumat suuret häpyhuulet. Pikkuhousuissa ja uikkareissakin alapää näyttää ihan kolmiolta joka on tosi noloa. En viitsi puhua ongelmasta kellekkään, kun kellään muulla ei sellasia tunnu olevan.

        minulla on sama ongelma, kuin teillä muillakin. seksin harrastaminen kyllä kammottaa, koko ajan tulee vain mieleen mitähän poika ajattelee ja mitä sen jälkeen kun hän on ne nähnyt, tietääkö koko kaupunki sen jälkeen!?! voiko niitä leikkauttaa? paljonko maksaa? itseäni asia häiritsee todella paljon ja hävettää. kaverini puhuvat myös isoista pienistä häpyhuulista "rumat on" yms.


      • on isot..
        hävettää.. kirjoitti:

        minulla on sama ongelma, kuin teillä muillakin. seksin harrastaminen kyllä kammottaa, koko ajan tulee vain mieleen mitähän poika ajattelee ja mitä sen jälkeen kun hän on ne nähnyt, tietääkö koko kaupunki sen jälkeen!?! voiko niitä leikkauttaa? paljonko maksaa? itseäni asia häiritsee todella paljon ja hävettää. kaverini puhuvat myös isoista pienistä häpyhuulista "rumat on" yms.

        Minulla myös tosi isot pienemmät häpyhuulet, sen takia olenkin nykyisin ilman miestä, kun en kehtaa housuja riisua kuin pimeässä, hävettää niin.. mulla on valehtelematta 4-5 cm, tummat, paksut ja ryppyiset, todella hirveät!! Helpottaa vähän kun tietää nyt etten ole ainoa, kun tätä lukenut.. Kertokaa miehet mikä on maximi pituus, ettette oksenna kun menette naisen kanssa sänkyyn??


      • häppärix

        ulkonevista kysymys: Kuinka yleistä on että sisemmät ovat esillä "jatkuvasti"


      • Ei ole liian isoja
        on isot.. kirjoitti:

        Minulla myös tosi isot pienemmät häpyhuulet, sen takia olenkin nykyisin ilman miestä, kun en kehtaa housuja riisua kuin pimeässä, hävettää niin.. mulla on valehtelematta 4-5 cm, tummat, paksut ja ryppyiset, todella hirveät!! Helpottaa vähän kun tietää nyt etten ole ainoa, kun tätä lukenut.. Kertokaa miehet mikä on maximi pituus, ettette oksenna kun menette naisen kanssa sänkyyn??

        Ei ole maximi pituutta... huulet kunniaan :)


      • Anonyymi
        on isot.. kirjoitti:

        Minulla myös tosi isot pienemmät häpyhuulet, sen takia olenkin nykyisin ilman miestä, kun en kehtaa housuja riisua kuin pimeässä, hävettää niin.. mulla on valehtelematta 4-5 cm, tummat, paksut ja ryppyiset, todella hirveät!! Helpottaa vähän kun tietää nyt etten ole ainoa, kun tätä lukenut.. Kertokaa miehet mikä on maximi pituus, ettette oksenna kun menette naisen kanssa sänkyyn??

        ihan parhaat on sulla, kaikki miehet haluaa


    • häpyheikki

      sun häpyhuulet on jees

    • honkkeli6666666

      Nyt kaikille isot häpyhuulet omistaville naisille tiedoksi että suurin osa miehistä kokee suuret häpyhuulet seksikkäiksi. Ainakin itse sekä kaikki kaverini pitävät suurista häpyhuulista, joten älkää olko huolissanne häpyhuulistanne vaan olkaa onnellisia että teillä joillain on isot häpyhuulet. :D

      • monen sentin xl

        onneks tulin tänne lukemaan ennenku päätin leikkauksesta. olen yli 40v ja kuvitellu koko ikäni, että justiinsa miehet pitää näitä hörhelöitä ällötyksinä. yks kyllä kerran sano, et älä vaan ikinä leikkaa niitä, mut jotenkin en jaksanu uskoa. ja nyt näiltä nettisivuilta selviää, että me naiset ollaanki "perhosia" ja että miehet tykkää. wau, mikä pimpintuntokohotus! muillekin hörhösiskoille vaan really häpy days :)


      • esteetikko(mies)
        monen sentin xl kirjoitti:

        onneks tulin tänne lukemaan ennenku päätin leikkauksesta. olen yli 40v ja kuvitellu koko ikäni, että justiinsa miehet pitää näitä hörhelöitä ällötyksinä. yks kyllä kerran sano, et älä vaan ikinä leikkaa niitä, mut jotenkin en jaksanu uskoa. ja nyt näiltä nettisivuilta selviää, että me naiset ollaanki "perhosia" ja että miehet tykkää. wau, mikä pimpintuntokohotus! muillekin hörhösiskoille vaan really häpy days :)

        Turhaan pidätte asiaa ongelmana. Kaikki naiset ovat kauniita. Ja isot huulet ovat kuin iloviesti suoraan paratiisista.


      • :((
        esteetikko(mies) kirjoitti:

        Turhaan pidätte asiaa ongelmana. Kaikki naiset ovat kauniita. Ja isot huulet ovat kuin iloviesti suoraan paratiisista.

        Joo minulla on sama juttu ja luulen että sisemmät häpyhuuleni ovat koko universumin suurimmat. Edes kävely ja istuminen eivät suju ilman hankausta ja pikkuhoususilleen ne näkyvät. Minua hävettää ja seksin harrastaminen hirvittää kamalasti. Tahtoisin leikkaukseen mutta en tiedä miten..


      • man1977
        :(( kirjoitti:

        Joo minulla on sama juttu ja luulen että sisemmät häpyhuuleni ovat koko universumin suurimmat. Edes kävely ja istuminen eivät suju ilman hankausta ja pikkuhoususilleen ne näkyvät. Minua hävettää ja seksin harrastaminen hirvittää kamalasti. Tahtoisin leikkaukseen mutta en tiedä miten..

        eteen ottaa ajatuskin suurista häppäreistä


      • miehilläkin
        esteetikko(mies) kirjoitti:

        Turhaan pidätte asiaa ongelmana. Kaikki naiset ovat kauniita. Ja isot huulet ovat kuin iloviesti suoraan paratiisista.

        Minusta taas on kohtuu ällöä jos käsikopelolla ei saa selvää mitä on näpräämässä, kun ulokkeita ja reuhakkeita on liian kanssa.


    • uskokaa pois

      mul on toinen iiiso ja toinen normaalimman kokoinen
      Rumaa on... ;<
      Mut ei viel oo haitannu.

      • kokoiset

        mutta kun se ei miehiä tunnu häiritsevän, niin miksi minuakaan? Välillä toinen puoli kyllä hankaa inhottavasti pikkuhousuissa jne.


      • tyttö17
        kokoiset kirjoitti:

        mutta kun se ei miehiä tunnu häiritsevän, niin miksi minuakaan? Välillä toinen puoli kyllä hankaa inhottavasti pikkuhousuissa jne.

        Kiva kuulla että muillakin on tälläisia ongelmia. Luulin olevani ainoa. Mulla ei niistä ongelmaa ole ollut, siis isoista pienistä häpyhuulista. Poikaystäväni ainakin pitää niistä joten miksen itse pitäisi!


      • 1970
        tyttö17 kirjoitti:

        Kiva kuulla että muillakin on tälläisia ongelmia. Luulin olevani ainoa. Mulla ei niistä ongelmaa ole ollut, siis isoista pienistä häpyhuulista. Poikaystäväni ainakin pitää niistä joten miksen itse pitäisi!

        Samanlaista ongelmaa täälläkin, ulommaiset tuntuu liian suurilta. Joskuu alkkareissa ne jotenkin hankaa ja puutuu,leikkausta olen miettinyt mut en ilkee lekurilta kysyä...Yhdynnässä mä joudun ne "siirtämään" pois tieltä.


      • häpy
        1970 kirjoitti:

        Samanlaista ongelmaa täälläkin, ulommaiset tuntuu liian suurilta. Joskuu alkkareissa ne jotenkin hankaa ja puutuu,leikkausta olen miettinyt mut en ilkee lekurilta kysyä...Yhdynnässä mä joudun ne "siirtämään" pois tieltä.

        joo elikkä itselläni on kauhian isot. Mittasin just että jotain pälle 1centti. Roikkuu rumasti, mutta jos on karvoitusta niin ne ei näy. Nyt olen posliini ja näkyy kurjasti :( menen 8 luokalle. Toivotaan että poika ystävä ei jätä kun mennään sänkyyn :D Samoin ystävälläni on. Mutta ne on isommat :) kohottaa itse tuntoani :D vaikke nyt kun luin niin miehet tykkäävät :) kivaa. päivät pelastettu :)


      • moona70
        häpy kirjoitti:

        joo elikkä itselläni on kauhian isot. Mittasin just että jotain pälle 1centti. Roikkuu rumasti, mutta jos on karvoitusta niin ne ei näy. Nyt olen posliini ja näkyy kurjasti :( menen 8 luokalle. Toivotaan että poika ystävä ei jätä kun mennään sänkyyn :D Samoin ystävälläni on. Mutta ne on isommat :) kohottaa itse tuntoani :D vaikke nyt kun luin niin miehet tykkäävät :) kivaa. päivät pelastettu :)

        3 senttiä :(

        Toinen sisimmistä huulista on monta kertaa isompi kuin toinen.

        Hävettää ajatellakkin seksiä..

        Tekisin mieli leikkauttaa se riippuva rumilus.

        Tosin sen voi aina yrittää kätkeä isojen häippäreiden sisään..tosin se pysyy siellä vain hetken ja pulpahtaa ulos. Fillarilla ajaminen on tuskaa.


      • ei-tähän-keksi
        moona70 kirjoitti:

        3 senttiä :(

        Toinen sisimmistä huulista on monta kertaa isompi kuin toinen.

        Hävettää ajatellakkin seksiä..

        Tekisin mieli leikkauttaa se riippuva rumilus.

        Tosin sen voi aina yrittää kätkeä isojen häippäreiden sisään..tosin se pysyy siellä vain hetken ja pulpahtaa ulos. Fillarilla ajaminen on tuskaa.

        Moi!

        Itse leikkautin sisemmät häppärit yksityisellä puolella noin 5 vuotta sitten. Paikallispuudutuksessa ja kevyessä sedaatiossa tehtiin eli olin koko ajan hereillä (mitä nyt vähän nauratti ja juttua lensi...). Toipumisaika oli aika inhottava, mutta lopputulos ok. Nyt ne on ihan passelit, enkä halunnutkaan sellaisia pornotähtösten "typistettyjä" häppäreitä. Tunto ei ole hävinnyt kummaltakaan puolelta mihinkään eikä mitään arpihässäkkää ole jäänyt :).


      • Tyttö polo
        ei-tähän-keksi kirjoitti:

        Moi!

        Itse leikkautin sisemmät häppärit yksityisellä puolella noin 5 vuotta sitten. Paikallispuudutuksessa ja kevyessä sedaatiossa tehtiin eli olin koko ajan hereillä (mitä nyt vähän nauratti ja juttua lensi...). Toipumisaika oli aika inhottava, mutta lopputulos ok. Nyt ne on ihan passelit, enkä halunnutkaan sellaisia pornotähtösten "typistettyjä" häppäreitä. Tunto ei ole hävinnyt kummaltakaan puolelta mihinkään eikä mitään arpihässäkkää ole jäänyt :).

        Oon 13vuotias tyttö ja niin isot on että hävettää,ei ne hirveesti roiku tai mitään mutta pelottaa noi sänky jutut myös ;/Mitä jos se toinen pelästyy tai jotain..8(


      • ööäää
        moona70 kirjoitti:

        3 senttiä :(

        Toinen sisimmistä huulista on monta kertaa isompi kuin toinen.

        Hävettää ajatellakkin seksiä..

        Tekisin mieli leikkauttaa se riippuva rumilus.

        Tosin sen voi aina yrittää kätkeä isojen häippäreiden sisään..tosin se pysyy siellä vain hetken ja pulpahtaa ulos. Fillarilla ajaminen on tuskaa.

        Minulla sama juttu, en tiiä mitä pitäis tehä. Ja en voi kertoa kellekkään sillä mun äiti kuoli kun oli 7 v. ja isälle en todellakaan halua kertoa, ei se ymmärtäis kumminkaa.. Mietityttää sitten tuo seksi, sillä pelkään että poikaystävä säihkätää,,


      • normihäppärit
        ööäää kirjoitti:

        Minulla sama juttu, en tiiä mitä pitäis tehä. Ja en voi kertoa kellekkään sillä mun äiti kuoli kun oli 7 v. ja isälle en todellakaan halua kertoa, ei se ymmärtäis kumminkaa.. Mietityttää sitten tuo seksi, sillä pelkään että poikaystävä säihkätää,,

        Ei sinun tarvitse kertoa yhtään kenellekään. Jos poikaystäväsi on normaalijärjellä varustettu ihminen niin hän ei tasan säikähdä häpyhuuliasi - ne ovat nimittäin aivan normaalit. Pienet häpyhuulet ovat normaalit, isot häpyhuulet ovat normaalit ja kaikki siltä väliltä on normaalia. Jos et voi näyttää poikaystävällesi häpyhuuliasi niin sitten teidän ei pitäisi vielä harrastaa seksiäkään. Parisuhteessa on kyse siitä, että hyväksyy sen toisen ihmisen juuri sellaisena kuin se on ja samalla tulee itse hyväksytyksi samalla tavalla. Parisuhde ei ole sitä, että muutetaan itseä niin että "kelvataan" sille toiselle. Sitä paitsi jos poikaystäväsi on myös kokematon seksin suhteen, niin luulenpa, että häntä mietityttää myös oman alakertansa ulkonäkö ja mitä sinä siitä sanot. Tutustukaa itseenne ja toisiinne kaikessa rauhassa älkääkä hoppuilko sen seksin kanssa. Ja kaikkein tärkeintä on, että lakkaat huolehtimasta asiasta, missä ei ole mitään huolehtimista. Niin ja muuten, minulla on keskimääräistä suuremmat häpyhuulet, eikä niitä tasan ole kukaan koskaan säikähtänyt... ;)


      • kysyttävää
        ei-tähän-keksi kirjoitti:

        Moi!

        Itse leikkautin sisemmät häppärit yksityisellä puolella noin 5 vuotta sitten. Paikallispuudutuksessa ja kevyessä sedaatiossa tehtiin eli olin koko ajan hereillä (mitä nyt vähän nauratti ja juttua lensi...). Toipumisaika oli aika inhottava, mutta lopputulos ok. Nyt ne on ihan passelit, enkä halunnutkaan sellaisia pornotähtösten "typistettyjä" häppäreitä. Tunto ei ole hävinnyt kummaltakaan puolelta mihinkään eikä mitään arpihässäkkää ole jäänyt :).

        Paljon maksoi ja oliko toipumisaika paljon?:) ja tuliko lopputuloksesta normaalia muistuttava :) onko nuo leikkaukset miten yleisiä...


      • lerppahuuli 97

        mää oon 16 vee ja mullakin oli nuorempana erikokoiset, mutta nykyään on ihan yhtä isot... hävettää niin paljon ja pillereitäkään en uskalla hankkia kun pelottaa mennä gynelle.. ! ratsastaessa (hevosella..) ei aina haittaa mutta välillä kyllä hiertää ja tuntuu inhottavalta.. poikaystävä ei oo valittanu mutta luulen et sitä ällöttää ! :( help me !


      • nainen on nainen ain
        lerppahuuli 97 kirjoitti:

        mää oon 16 vee ja mullakin oli nuorempana erikokoiset, mutta nykyään on ihan yhtä isot... hävettää niin paljon ja pillereitäkään en uskalla hankkia kun pelottaa mennä gynelle.. ! ratsastaessa (hevosella..) ei aina haittaa mutta välillä kyllä hiertää ja tuntuu inhottavalta.. poikaystävä ei oo valittanu mutta luulen et sitä ällöttää ! :( help me !

        älkää nyt hyvät naiset ja tytöt luulko että miehet teitä häpäreiden vuoksi ottaa tai valitsee. Tosi typeriä ja lapsellisia ajatuksia tuollaiset. kyllä ihminen kokonaisuutena vaikuttaa eniten. Ei pojat jouda mitään häpäreitä tuijotteleen, vaan valtaosalla on tarkoituksena päästä itse aktiin. vanhat sedät tuijottelee viirupimpsoja. Ja he ovat sentään vähemmistönä maailmassa. Media saa teidät uskomaan kaiken shaiban.


    • Pienet pienet

      Nämä "liian isot" -keskustelut on aina yhtä käsittämättömiä, eikä pahalla. :) Omani on lähempänä viivaa, joten en ehkä täysin tunne "tuskaanne", mutta näin ajatuksena mä en käsitä että perhoset voisi olla yhtään sen huonompi vaihtoehto. Tosiaan, kuten täälläkin ilmi käy, suuret kiihottavat miehiä, näitä ihastuttavia visuaalisia olentoja... Ja vaikka itselläni virtaa vain hieman bi-verta, etten nyt varsinaisesti himoitse naisia, niin aika kiehtova ajatus se on kyllä... pehmeää, suloista, aulista ihoa.

      Toki jos hankaukseen asti on kiusaa, niin voisihan se olla "typistyksen" paikka, mutta älkää ainakaan ulkonäöllisistä syistä - ainakin minut on saatu vakuuttuneeksi että miehet

      • perhonenn

        ihanaa!!! en ole ainut!! :) tuli parempi mieli ku luin tämän keskustelun! itse olen myös aina hävennyt sis.huuliani. 8/9 miehistä ei ole sanonut niistä mitään MUTTA eräs hyvin idiootti mies(kaduttaa ja ällöttää että olen ollut sen kanssa) kommentoi niitä todella loukkaavasti!! no siitä on 2vuotta enkä ole kehdannut vielä näyttää nykyiselle miehelleni pimpsaa vaikka seksiä harrastetaan ja ollaan oltu puolivuotta yhdessä. luotan nykyiseen mieheeni kyllä mutta pitäisi vain ottaa se eka askel. hmm ja näitä lukiessani luulen että minulla iha kesk.kokoiset huulet.
        Miehet vain ovat niin idiootteja monesti!!! iskee arkaan paikkaan ja ei ikinä saisi kommentoida naisen "alueita" negatiivisesti. no itse ainakin opin että tuonkaan takia en kyllä hyppäisi ihan helposti(jos oisin sinkku) puolitutun miehen sänkyyn.. harmia sellasista suhteista on


    • tyttö15

      mulla on niin että toinen sisempi häppäri on noin 4 senttinen ja toinen ehkä noin 1 sentin... mua hävettää ihan hirveesti! pelottaa et mitä mun poikaystävä aattelis siitä!:( oon miettiny leikkausta... häppärini on niin ruma! toinen on paaljon pidempi ja tumma päädystä...:/ vihaan itteeni"!

    • Perhostyttö

      Mä oon niin iloinen et löysin tän keskustelun! Mulla on aivan sama ongelma, mun sisemmät häppärit on aika isot, paksut ja huomattavasti tummemmat kuin muu alapään iho. Istuessa ne "puutuu" ja kävellessä hankaa, mikä on noloa koska näyttäisi tosi urpolle ja ällölle kävellä käsi housujen sisällä kun yrittää jotenkin siirrellä niitä niin että ne eivät hankaisi.
      Mies kyllä tykkää leikkiä niiden kanssa (sekä sormilla että suulla) ;)...
      Oon ite niiden kanssa aika sujut muuten paitsi et gynelle meno nolottaa niin paljon että joskus tekis mieli itkeä, uimahallissa en kehtaa mennä saunaan ja (uimahallin) suihkussa pidän aina bikinin alaosan päällä.
      (Muutenkin ei se kyllä ole esteettisesti kovin nättiä kun alapää todellakin näyttää KOLMIOLLE..)
      Suurin syy minkä takia olen harkinnut leikkausta on just se hankaaminen. Pyörällä ajo yhtä tuskaa, kävely tuntuu lähes aina inhalta ja tiukkojen farkkujen pitäminen on sairasta, kun hankaa niin pahasti.
      Paljonko sellanen leikkaus suurin piirtein maksaisi?

    • Kyllä minullakin on. En ole mittaillut tai mitään mútta toinen on toista yli puolet suurempi. Seksikumppaneita se ei ole haitannut mutta SE ROIKKUU! Pelkään että se on epäseksikästä ja karkoitan kaikki miehet/pojat kun he näkevät alapääni.

    • pienet Isot on

      et varmaan karkota. Mullakin on toinen varmaan kolminkertainen verrattuna toiseen, roikkuu koko ajan näkyvillä, mies joutuu etsimään klittan kaikkien poimujen seasta, mutta ikinä ei kukaan ole huonosti kommentoinut. Kerran eräs jopa aivan huokaisi ja tuskin paheksuen, sillä jatkettiin suuseksillä...

    • Epätoivonen

      Sama jutttu!

      Mä häpeän niitä ja ne ärsyttää kun ne roikkuu ihan selkeästi näkyvissä vaikka jalat olisivat kiinni toisissaaan...... Urheilua harrastaessa ja muutenkin jos väähänkin hikoo niin housut hankaaa . En enää viitti missään ottaa housuja pois. Enkä viitti poikakaverin kanssa sänkyynkäänn mennä kun pelkään että se inhois niit....

      Oon tosin ilonen että en oo ainut

    • Tällästä

      Hei!:) Olen 15v tyttö ja minulla on sama ongelma kuin teillä, nuorempana se ei tuntunut haittaavan mutta vanhentuessa ajattelin, että minussa on joku vikana:/ Se on inhottavaa kun tiukat farkut hiertävät yms..Uikkareissakaan ei viittisi paljon aikaa vietellä:s Mutta kun löysin tämän palstan niin olin tosi iloinen että en ole ainoa. Koska enne koko aihe ahistutti minua. Välillä se masennuttaa ja välillä ei. Onko leikkaukset miten yleisiä? kiitos jo valmiiksi:) Ja onko monella prosentilla naisilla suuret häpyhuulet?

    • Vapauttakaa perhosen

      varmaan valtaosalla on enemmän tai vähemmän roikkuvat, koska se on LUONNOLLISTA. Pornoteollisuus alistaa naisen uskomaan että leikellyt, fotoshopatut pillut on normaaleja. Eivät ole. Miehillekin nämä porhokuvat aiheuttaa sen, että ne, jotka jo nuoresta asti näkee vaan feikkipilluja, luulee että kaikki on sellaisia.
      Jos naisen elimet olis tarkoitetu olemaan samanlaisia kuin viisivuotiaana, ne pysyisivät aikuiseksi asti sellaisina. Miettikäähän miksi näin ei kuitenkaan ole. eihän miehen elinkään pysy samanlaisena kuin pikkupoikana.

    • Uuno, naistenmies

      Olette HUPSUJA! On täysin normaalia että häpyhuulien koko vaihtelee naisesta (tai tytostä) toiseen ja että ne eivät ole samankokoiset tai näkoiset.
      Ainut hyvä asia näissä turhissa murheissa voi olla se että toivottavasti jotkut teistä nuorimmista murehtijoista jotka miettivät että mitä poikakaveri ajatteliisi odotatte vähän vielä, mieluiten ainakin 18v. ikään, ennen kuin saatte sen selville...

    • Panee hymyn huulille

      Niinkutsuttu tiukka hymy on paras.

    • :0000

      Oon 14-vuotias ja mulla on törkeen isot noi sisemmät häppärit. ärsyttävintä on että limakalvot kuivuu, ja ne hankaa. olen puhunut asiasta äitini kanssa ja hän sanoi että jos haluan se soittaa gynelle... mua vaan pelottaaa. lohtua sain nyt onneks siitä että en oo näköjään ainoo nuori jolla on tämmöstä. mulla on ennestäänkin huono itsetunto ja tää vaan pahentaa asiaa :| !

    • es-hävetttäää

      Omat sisemmät häppärit on ihan törkeen suuret, ne lerpsottaa ulompien hypyhuulten välistä ja kun housut on jalassa, taittuvat silleen rumasti.
      Ruman näkösetkin ovat, tummemmat sieltä päästä ja näin.
      Vihaan p*lluani ylikaiken, niin vastenmielisen näköinen se tuuppaa olemaan, tai oikeastaan nuo hypyhuulet ovat se suurinongelma :/
      Leikkaustakin olen harkinnut, paljon mahtaa maksaa?
      Yli 16v olen,mutta alle 18v, ei taida näillä näkymin miesrintamalla olla kovin tungosta, jokainen juoksee varmaan karkuun tätä näkyä.
      Ällöttää, masentaa ja surettaa :( Onneksi en taida olla ainoa..

      • Anonyymi

        kyllä oot ihan kaikkein paras.


    • Turhaa vonkumista

      Tässäkin ketjussa miehethän suorastaan hinkuu noita suuria häpäretiä. Itsellänikin on, eikä ole ikinä haitannut. Sitäpaitsi mitä jos leikkauksessa menee osa tuntoaistia tai myöhemmin tulee arpikuroumia yms ikävää repeää vaikka synnytyksessä.

    • helppotulija

      olen keskustellut asiasta kavereideni kanssa ja tunnunstanut usealle omistavani suuret. ensimmäisen kerran taisin sanoa kun olin 17 ja löytänyt ensimmäisen poikaystäväni. olen tunnustanut myös sen, että häpeän niitä. paras ystävnikin on toisinaan heittänyt läppää siitä, että minulla on se "rumap*llu". en ole mitannut sentti tarkasti omiani, mutta isot ne on ja aina ulkona. muistan kun yläasteella mentiin uimahalliin luokan kanssa ja yritin niitä epätoivoisesti piilotella kuivattamalla huulet ja "työntämällä" ne sisään. kyllä se auttoi, tuntui heti paremmalta kun näki "normaalin" römpsän peilistä. seksi on ollut hankalaa aina toisinaan. aloituksessa joskus täytyy todellakin repiä lehdet irti toisistaan ja joskus, jos akti on kestänyt jo tovin ja mehut alkaa kadota lähtee huulet liikkumaan peniksen mukana sisään..
      olen nyt 21 ja vasta vuosi sitten totuin suuseksiin. kesti kauan ennen kuin opin nauttimaan siitä kunnolla. tuleminen suuseksissä on silti erittäin vaikeaa, mutta aktissa se on helppoa. olen ystävä porukastani ehkä helpoin tulija ja olen ainoa jolla on oikeasti isot (tai ainoa joka on tunnustanut). joskus olen pohtinut, että saattaisiko helppo tulemiseni johtua isoista häppäreistä? ihanaa huomata, että muillakin on samat pulmat. itse menisin leikkaukseen, mutta vain jos saisin varmuuden siitä, että tulisin jatkossakin saamaan orgasmeja yhdynnän aikana yhtä helposti.

    • Lepattaja

      no mutta miettikääs nyt hyvät naiset:
      Eihän sillä siis todellisuudessa in real lire, ole mitään merkitystä MINKÄ NÄKÖISET häpärit itse kullakin on, vaan sillä MILTÄ TUNTUU RAKASTELLA.Siis jos nauttii rakastelusta satasella, ei liukkaudessa ole mitään ongelmaa normisti, eikä silloin ees ne isot mihinkään tartu, vaan liikkuu siinä missä muukin kudos. Silloin, jos asia pitkittyy ja liukkaus vähenee, tottakai häpärit voi joutua peniksen mukana hiukan sisäänkin, mutta silloin vain liukkaria peliin mukaan ja taas mennään satasella.
      Kyllä itsekin seksielämän alkumetreillä hpäesin ja jopa inhosin värkkiäni, mutta kukn huomasin, että miehet ei olleet asiasta millänsäkään, olen antanut asian olla ja keskittynyt olennaiseen, eli siihen, miltä minusta tuntuu. Ja kun tuntuu hyvälle niin viis häpäreistä. ;)

    • jo pettynyt

      Näköjään on ihan yleistä tuo häpyhuulien suuri koko.. itsellä on myös toinen sisempi häppäri isompi. Ei minua tuo koko sinänsä haittaa, mutta hävettää ihan kauheesti, kun se on myös tummempi, ihan kuin ois kuoliossa tai jotain :O onko tämä normaalia? gynelle en uskalla mennä..

      ja muuten tosta, että jotkut miehet tykkää ja jotkut ei, niin omalle kohdalle on kyllä sattunu niitä kusipäitä, jotka kysyy että onko sullakin penis!!! Meneehän tässä itsetunto ja kaikki :(

    • Skenaario tämäkin

      No, kohdallesi on sattunut oikeasti kusipäitä. Aikuisella naisella - siis huom. AIKUISELLA - häpärit nyt vaan ON tummemmat kuin keskenkasvuisella. Pimpsa muuttuu elämän kuluessa joka tapauksessa, eikä se pysy samankänöisenä kuin 10-12 v. Ottakaa nyt hyvät häpärikammoiset järki käteen. SEKSIFILMIEN ANTAMA V...U-MALLI EI OLE LUONNOLLINEN VAAN LEIKELTY JA KUVANKÄSITTELYLLÄ MUOKATTU. Pornotähtien alapääthän on nykyään kautta linjan melkein kuin pikkutyttöjen. Ei karvan karvaa ja pelkkä viiru johon nämä "mahtisonnit" survovat elimiään. Ei se ole mitään rakastelua vaan esitystä.
      Pornoteollisuus aiheuttaa nykynuorisolle varmaan eniten alemmuudentunnetta kaikien ulkoisten ominaisuuksien osalta. Kaikkien pitäisi olla tuollaisia seksinuken näköisiä muovikuvatuksia. Jokainen nainen on kuitenkin oma ainutlaatuinen yksilö.
      On todella kurjaa, että naisia alistetaan tälläkin saralla. Yritetään nainen ahtaa kaupalliseen muottiin jopa sukuelinten osaltakin. Tällä hommalla tienaa vain ne kirurgit, jotka tekee noita typistysleikkauksia. Eihän siitä ole kuin muutama askel siihen, kun markkinamiehet alkaa väittää, etä klitoriskin törröttää rumasti: siis leikataan pois.

      • Ufo

        Itse olen kohta neljätoista ja häpärit on tummat ja suuret. Onko se sitten normaalia? Puhutaan, että AIKUISELLA on tummat häpärit, mutta en ole aikuinen ja häpärit todellakin ovat TUMMAT ja ISOT. Vain siskoni on sen huomannut... Huomasi kesällä kun mentiin uimaan ja sanoi äänen: "Hyi hitto! mikä toi on?" Itkin ja juoksin pois. En ole edelleenkään vastannut mitään. Luokkasi kyllä.


      • Ufooooooo

        Itse olen kohta neljätoista ja häpärit on tummat ja suuret. Onko se sitten normaalia? Puhutaan, että AIKUISELLA on tummat häpärit, mutta en ole aikuinen ja häpärit todellakin ovat TUMMAT ja ISOT. Vain siskoni on sen huomannut... Huomasi kesällä kun mentiin uimaan ja sanoi äänen: "Hyi hitto! mikä toi on?" Itkin ja juoksin pois. En ole edelleenkään vastannut mitään. Luokkasi kyllä.


    • Lerppukurppa kans

      Itsekin tänne eksyin samaisesta syystä: toinen pieni häpyhuuleni on huomattavasti isompi ja roikkuu isompien häpyhuulien välistä "rumasti". Miesystäväni on kyllä sanonut että alapääni on kaunein hänen näkemänsä, jota on vaikea uskoa. Mutta jos kerta näin moni nainen painii täällä tämän asian kanssa niin eikö tämä "ongelma" oo melkein normaali? Yhessä kommentissa täällä oli toi sivusto http://the-clitoris.com/ ja menin kattoon kuvia, niin siellä n. 80 % kuvissa oli roikkuva häppäri ja se on loppujen lopuksi ajateltuna naisellisempaa, joten eiköhän nosteta naiset pää pystyyn, saatte vaan harmaita hiuksia kun mietitte alapäänne ulkonäköä noin tarkkaan. Minä ainakin aion jättää asian tähän hyvillä mielin, ehkä harrastaen spontaania seksiä tänään lerpattavine häpyhuulineni!

      • Same Here!

        Itselläni sama juttu isot pienet aiva tosi isot hävettää ja tuntuu ihan niinku olisin ainoa ja et olisin jotenkin epänormaali mutta onneksi en ole! (: oon joutunu 'piilottamaan' niitä esim koulun uimatunneilla ja pitänyt kokoajan alaosat visusti jaloissa ja ärsyttää. Sitten sekin kun pitää pitsialkkareita tai vastaavia niin se inhottavasti sattuu ku ne jää sinne väliin :S ja tosiaan en ole äidilleni kehdannut sanoa,hävettää ja masentaa. Niin tietoa kaipaisin et mitä ne leikkaukset maksaa? Tack so mycket!


    • Leikkeleet

      Aah, kylläpä kevensi mieltä lukea tämä keskustelu. Samaa mieltä ylemmän kommentoijan ja monen muun kanssa. Ollaan hei ihan OK lerputtimiemme kanssa kaikki vaan, jooko?

      Olen menossa ekaa kertaa gynelle (24 v) ja aloin juuri pelätä, että gyne sanoo joain loukkaavaa tai alkaa nauraa, ei löydä sisään, tai mikä pahinta, kysyisi vaan asiallisesti että haluanko lähetteen pienennykseen. En haluaisi alistua vääristyneen naiskuvan ikeeseen, mutta on hävettäny ihan sairaasti noin puolitoistasenttiset häppärit ja iso klitta. Kun seison jalat kiinni niin aika lailla tavaraa näkyy, NOLOA.

      Mutta kaiken täällä palstalla olevan luettuani päätin, että oon aika normaali ja näillä mennään. Poikaystävä on samaa mieltä, että ei mitään vikaa, ja alan vihdoin uskoa:) Tsemppiä kaikille kokoon katsomatta!

    • Leikkeleet

      Hei kaikki, olen edellisen viestin kirjoittaja, ja kävin nyt ekaa kertaa gynellä. Ei olisi kannattanut yhtään murehtia etukäteen! Heti kun näin sen naisen, putosi puolet jännityksestä pois. Oli tosi tavallinen, mukava ja sopivan reipas ja puhelias, kuitenkin asiallinen. Tuli sellainen olo, että eihän tää nyt niin noloa olekaan, toinen sentään tekee sitä työkseen. Tutkimus oli sellainen nopea penkominen, totesi, että löytyy kohtu ja munasarjat ja kaikki näyttää olevan hyvin, kesti ehkä minuutin. Helpotus:D

      Sitten sain lähetteen papaan hoitajalle, ja menin saman tien, kun vielä oli rohkeutta. Että levitellään nyt sitten kun vauhtiin päästiin, ei tarvi sit seuraavaan kolmeen vuoteen. Hoitaja oli sellainen vanhempi nainen, hyvin sen oloinen, että ottaa kaikenlaisia näytteitä ihmisistä kaiket päivät. Taas oma nolous melkein kokonaan katosi, kun tajusin, että minä se vaan pidän tätä tilannetta järkyttävän kiusallisena, toi toinen on ihan hohhoijaa. Sitten mäkin rentouduin. Älkää hyvät tytöt ja naiset hermoilko gynelle tai papaan menoa, ne tyypit on nähneet jo kaiken ja niille naisellinen monimuotoisuus on arkipäivää.

    • aikuisella naisella

      viirupimppi on aivan sairas ilmiö. vielä kun sen kaljuksi ajelee pornolehtien lanseeramalla tyylillä. Miettikää naiset oikeasti mihin maailma on mennyt! Media yrittää tasapäistää meidät joka päästä. enää ei pimppikään saa olla luonnollinen vaan se yitetään muokata pornolehtien standardien mukaiseksi viivaksi. sellainen on vain alle kymmenvuotiailla pikkutytöillä.
      Miesten kommenteista päätellen sellaisesta viehättyy vain pedofiliaan taipuvaiset ja tässäkin ketjussa valtaosa noista miehistä, jotka on kirjoittaneet, ovat sitä mieltä, että luonnolliset on kauniit. Oma miehenikin tykkää sellaisista kuin itselläni: toinen roikkuvampi kuin toinen, ei mahdu isompien häpäreiden alle, vaan kun vähänkään liikkuu, pullahtaa aina esiin.

    • masentavaaa

      ihanaa

      ihana kuulla et näin monella on tää sama vaiva! ite oon 17v ja viel neitsyt ihan vaan sen takii koska mun häpyhuulet ne on vaan niiiiin isot tummat ja ryppyset en oo sitte kenenkään kanssa kehannu olla ): ennen luulin et oon ainut maailmas joka omistaa tämmöset lörpäkkeet pelkään et kun eka kerran harrastan seksiä niin poika järkyttyy..! nuo häpyhuulet mulla tuntuu et Ne on vaan jotenki ylimääräset. mut mukava kuulla et se on näköjään ihan normaalia:) mut.. on ne silti vaan niin isot :D

    • Minulla myös

      Huh, oon tosi helpottunut luettuani tän keskustelun. Oon oikeesti aina luullu et oon ainoo kellä on ihan tosi suuret häppärit mut onneksi en ookkaan ainoo! Oon nyt 19 v, ja joskus 12-13 huomasin et nyt ei oo kaikki ihan kohdallaan ja siit lähtien ne on vaa kasvanu ja kasvanu .... Kukaan mies ei oo kyllä mitään niistä huomauttanut ja aina on seksi sujunut. Poikaystäväni mielestä alapääni on ihana eikä häntä todellakaan koskaan oo haitannut suuret häppärini. Omasta mielestäni ne ei kuitenkaan oo kivan näköset ku roikkuu tosi paljon ulkopuolella, leikkausta oon miettinyt useasti, mutta toisaalta.. en mä mun alapäätä kenellekkään näyttele ja ei siitä oo koskaan ollu mulle mitään haittaa.. On tosi kurjaa kun tosi nuorena saadaan käsitys pilluista pornon avulla jossa tosiaankin 90% niistä onleikeltyjä ja valkastuja yms. Tytöt olkaa ylpeitä että teillä on luonnollinen alapää! Kyllä ne pojat niistä enemmän tykkää ku jostai viivoista.

    • häpeäjä

      Minullakin on n.5cm....): hankaavat inhottavasti housuissa ja näyttävät ällöttäviltä! On lohduttavaa kuulla että en ole ainoa:-) En tiedä mitä ihmettä miehet näkevät näissä ruttuisissa lerpakkeissa :o mutta on hyvä jos siitä ei ole heidän mielestään seksin aikana haittaa 8)

    • think about it

      Isoissa häpäreissä on enemmän ihoa, enemmän hermoja ja siis enemmän tuntoaistia. Miettikääs oikeesti, jos menette niitä silvottamaan, niin arvissa yleensä on huonompi tuntoaisti ja mitä se merkkaa seksin aikana.... tuskin ainakaan parempaa seksiä.
      Silareissakin tuntoaisti on huonompi kuin luomutisuissa.

    • lerpukkalirpukka

      Joo o siis samasta ''lerputuksesta' kärsin ja menin niinkin pitkälle että jouduin jättämään poikaystäväni hänen ehdotettuaan seksiä, koska häpeän suuriä häpäreitäni ylikaiken! En siis pelkästään tämän takia jättänyt, mutta oli kyllä suuri tekijä... Välillä kävellessä hankaa varsinkin jos on pitsiset pikkarit jalassa...

    • Yks lerpattaja lisää

      Valitse sellaiset pikkarit, joissa ei siinä haarukassa ole mitään pitsejä. Hvin istuiva ja kauniita pikkareita löytyy sellaisiakin, jotka ei hankaa. Oikea koko pikkareissa on myös tärkeää. Kyllä ne minullakin ulkopuolella roikkuu, muttei haittaa, kun valitsee kunnon pikkareita. Enkä silti tarkoita, että tarvis mummoalushousuissa kulkea. Oikea koko on varmaan aivan a ja o.

    • lörppänä

      Täälläkin yksi jolla on suuret sisemmät huulet..
      Hankaavat kyllä kävellessä jos niitä ei ole "asetellut pikkareihin oikein" ja onhan se inhottavaa jos ylimääräistä tavaraa tursuaa alapäästä.
      Menisin oitis leikkauttamaan ne pienemmmiksi jos olisi tarpeeksi rahaa enkä nyt tarkoita että haluaisin mitään viivapillua mutta sellaisen normaalin.
      Vaikea kuvitella että pystyisin harrastamaan seksiä kyllä tämä asia niin paljon itsetuntoon vaikuttaa,enkä voi kuvitella miten joku mies voi pitää tälläisiä rumia lerpukoita jotenkin hyvänä asiana..

    • yks lerpattaja lisää

      miettikää nyt oikeasti mikä on NORMAALI. Nsisihmisellä on vasta muutaman kymmenen vuoden ajan ollut HOUSUT jalassaan. Ei alapää ole ehtinyt muotoutua sellaiseksi että stringit ai yleensäkään tiukat housut istuisivat ongelmitta normaaliin kroppaan.
      Näistäkin teksteistä ilmenee, että juuri lörppänät taitaa olla ne normaalit. Yleensäkin housut jotka painuu alapään kudoksiin näyttää tyhmiltä. olkoon kyse sitten alus tai päällysvaatteista. Kamelinvarvas ei tosiaan ole mitenkään hieno ilmestys. Alusvaatteidenkaan ei tarvi kaivautua huulien väliin.
      Etsikää sopivia alusvaatteita, älkääkä survoko itseänne monta numeroa liian pieniin vaatteisiin.

    • 12346789

      Normaali tai ei.Itse käytän mukavia alusvaatteita ja taatusti sopivan kokoisia mutta silti lärpykät tuppaa haittaamaan jokapäiväistä eloa.
      Varsinkin kuukautisten aikaan on tampponin käyttö hankalaa kun aina jotain ylimääräistä koittaa mennä mukana "sinne"
      Ja tottavie minä sen sanon että jos tavaraa näkyy yli viitisen senttiä niin ei se ihan NORMAALIA kyllä ole mutta minkäs teet kun tälläiseksi luoja on luonut.

    • Höpö-höpö

      Kyllä se sitli kultturi- ja markkinamiesten läpirunnoma juttu on tuo alapää asiakin. Samoin kuin rintojen muoto ja koko alapääkin yritetään standardisoida tietynlaiseksi ja kikki variaatiot on siis epänormaaleja.ennen naisten pikkuhousujen keksimistä tuskin kukaan on määritellyt millaiset naisten sisempien häpäreiden kuuluu olla. ei niitä tamponeitakaan varmaan oo ollut kun viimeiset vuosikymmenet.
      Onhan ne sormet, joilla ne häpärit voi erottaa toisistaan, kun jotain sisään tunkee. Olkoon sitten tamponi, dildo tai penis :D

    • lörppänä mullaki

      joo itse olen 14-vuotias ja mullakin sama ongelma hirveen rumat,harmaat ja löysät sisäiset hapyhuulet mulla on. Multakin on monesti poikaystävä pyytäny seksiä mutta en uskalla antaa kun minäkin pelkään hänen säihkätävän näkyä!:/
      Olen myös luullut että olen ainoa joka kärsii tästä mutta lohduttavaa että meiä on muitakin!:))

    • Höpö-höpö

      on se hirveeträ kun normaalista alapäästä on tullut niin hirveä, ettei voi nykynaiset sen kanssa elää. Miten ihmeessä ne on meidän esiäidit saaneet meidät aikaan, kun on ollut niin rumat alapäät. Miettikää nyt oikeesti miten v....u-keskeiseksi koko elämä menee, jos vaan miettii omia häpäreitään. On siinä rakastelussa muustakin kyse kun pelkistä häpäreistä. Ei nelitoistakesäisen tarvi alkaa kenenkään kanssa yhtään mihinkään ennenkuin on valmis, varsinkaan jos ei ees omaa kroppaansa kestä.

    • houiuf

      Sama homma, 23v. Olen nykyään tottunut tuohon eikä voisi vähempää kiinnostaa millaiset on.

      Itse asiassa jos yhtään lohduttaa, niin jo kaatunut sivusto joka kulki nimellä "1001 bautiful flowers" listasi top kympin sen sivuston alapäistä. Eräs nainen, jolla oli häpyhuulet kokoa 8 oli listalla sijalla yksi.Muutama vuosi sitten kuvan näin ja yllätys oli aika melkoinen.

    • ei vieläkään

      Mulla on noi ulkoiset häpyhuulet tosi isot ja ryppyset xd nolottaa oikee. oon 15 ja joo tiiän ettei mun ees tarvis harrastaa seksiä vielä, mutku oon seurustellu 3 vuotta mun jätkänkanssa eikä olla vieläkään harrastettu seksiä. ja toi ei mun mielestä tosiaan oo normaalia et ne ulkoset on sekä isot että ryppyset, mitä mun pitäs tehä, hiton noloa xd

    • Tosiasiaa

      hei, mietis nyt oikeesti. Oot viistoistavuotias vasta. Ei tosiaan ole kiire rakasteluun, jollei itse tunne olevansa valmis. Ja valmis ei ole, jos ajatuksissa eusijalla on vain omien häpäreiden muoto ja koko. Ei sittenkään vaikka olisitkin jo 3 vuotta seurustellut.
      Kuten höpö höpö tuossa kirjoittaa, nykyinen pornoteollisuus asettaa tytöille hirveitä paineita alapään ulkonäön suhteen. Hyvässä parisuhteessa KAIKKI EI TOSIAANKAAN RIIPU HÄPÄREISTÄ! Koittakaa nyt hyvät neidit kasvaa henkissestikin sille tasolle, että kannattaa edes harkita sukupuoliyheyteen alkamista. Tositilanteessa mielessä kuuluu olla kaikkea muuta kuin omat häpärit ja niiden rypyt ja poimut. Oikeasti miehet tykkää siitä, että on jotakin muutakin kuin pelkkä reikä ja viiru alapäässä.

    • sijadong9uå43

      Mullakin on isot häpärit ryppyset ja suuret ja pienet häpärit melkein olemattomat... musta tuntuu et se ei oo enää normaalia... tuleee mieleee rusina :o oon 19 , neitsyt, kerran seurustellut, siitäkään ei tullut seksin puuttteen takia mitään .( mies halusi kovasti rakastella ) mutta minä häpeen mun ISOJA häpyhuulia ! mitä teen ?

      • asdfghjkgfhyt

        Minulla on myös isot ryppyset häpyhuulet, ja munkin pienet häpärit melkeen olemattomat. mutta en ole neitsyt, olen harrastanut seksiä vain pimeässä. ite olen 16 vuotias D:


    • Tosiasiaa

      Voi, tyttö rukat,
      ette te niitä sileitä ja poimuttomia alapäitä näe ku pornokuvissa. Ne on leikelty ja kuvat käsitelty näyttämään lähes muovisilta kapistuksilta. Ei sellaisia ole oikesti kenelläkään, eikä ole tarkoitettukaan, että ihmiset olis jostakin samasta muotista kaikki.
      Niin kauan kun seksiä harrastaessa ei voi antaa vain mennä ja antautua intohimolle vaan mielessä on päällimmäisenä oma kroppa ja omien häpäreiden muoto ja koko, ei tyttö ole valmis mihinkään seksisuhteeseen. eiköhän kannata tutustua omaan kroppaan kunnolla, jolloin sen rakenteetkaan ei enää ole mitenkään kummallisia.
      Itseäni häiritsi 16 vuotiaana oikeassa nännipihassa oleva vaaleahko luomi, joka ei ole edes mitenkään iso eikä koholla ihosta. Se vain tuntui silloin jotenkin kauhealta. No, eipä tuo haitannut, sillä en koe jääneeni mistään paitsi.

    • Rakastan isoja häppäreitä ja/tai klittaa;) on niin ihanaa sellasta unelma ruusua nuolla nams;)
      Mulle vaan viestiä kaikki upeet naiset;) oon kokenut, vähintääki ok-näkönen 30v, hyvinvarustettu kielimies;)
      [email protected]

    • rukkaset

      sä voit tehdä niistä lentäjän lakkeja tai vähemmistö porukalle nahkatakkeja

    • Unknow00

      Joo itelläni on sama ongelma.. En oo vieläkään uskaltanu kertoa asiasta kellekkään. En tiiä haluunko mennä juttelee siitä kellekkään ammattilaiselle joten en tiiä mitä mun pitäis tehä.. Oot tosi rohkee ku puhuit asiasta jota ei kuka tahansa halua/viitsi kertoa.

    • Lippian-täti

      Hyvin harvoin sisempien häpyhuulien koko on ongelma. Ne ovat ylikasvaneet kun ne ulkonevat ulompien häpyhuulien välistä yli 4cm. Noin puolella naisista sisemmät häpyhuulet ovat koko ajan enemmän tai vähemmän näkyvissä.

    • Helpottunut

      Oon alle 16 vuotias tyttöja mää mietin kanssa että oonko ainut mutta onneksi se on normaalia. :)

    • Samaongelma

      Onhan ne seksissä vähän tiellä, mutta ei oo kukaan jätkä asiasta onneks mitään huomauttanu...ei oo kyllä kehuttukkaan :/

    • love2lickyou

      Terve,

      Rakastan isoja häpyhuulia, niiden nuolemista ja imemistä pitkään ja hartaasti. Jos sinulta löytyy isot häpyhuulet, klitoris tai ejakuloit ja haluat suomalaisen normaalin 30 miehen huomiota, niin ota yhteyttä sähköpostiini. [email protected]
      Mielellään Pirkanmaan läheltä, mutta voihan sitä pidemmänkin reissun ajella. Ota yhteyttä ja käydään vaikka kahvilla tai tavataan sinun tai minun luonani. Olen todella hyvä suuseksissä ja todellakin rakastan isoja huulia. :)

    • Klitan

      Mulla on iso klitta ja häppärit. Nautin niistä helvetisti ja saan todella helposti. Rakastelu on mulle suuri nautinto.

    • HäpeäväTyttö

      Oon 12 vuotias, häppärit hävettää ihan älyttömästi, toinen päälle 6 cm, toinen reilu 5. Haluisin sanoo äitille, että usein ratsastustunnilla hankaa inhottavasti, mut en kehtaa :/ sit niitä joutuu aina asettelemaa housuihin ja suihkussa jos ollaa luokan kanssa, nii sitte ku ne on aseteltu, näyttää silti rumalta, ni sitku vesi tulee ylhäältä, ni ne valahtaa roikkumaan alas, ja jää siis noin 3 cm ulompien ulkopuolelle asettelematta, käveleminen ERITTÄIN inhottavaa jos niitä ei oo asetellu, hankaa reisien välissä:/ haluisin samaa aikaa mennä gynelle tms, mut en vaa uskalla alottaa keskusteluu äitin/ terkkarin tms kanssa. Näistä on siis fyysistäkin haittaa, mutta hävettää alasti uimahalleissa/ suihkussa äidin kanssa, haluisin vaan olla normaalin näkönen tuolt alapäästä, mut eih.. ;( pikkarit jalassa näyttää siltä että haarovälissä on sellanen U kirjain :/ oon aika varma, että meen aikuisena leikkauttamaan nämä, en tiedä. Inhottaa nää, haluun nää pois!

      • viisasvanhus

        Harmi, että olet saanut terveydellisen haitan itsellesi. Odotathan täysi-ikäiseksi ennen kuin menet itseäsi leikkelemään. Voi olla että totut vielä ihopaloihin:)


    • keskki_ikäinen_nainen

      Minulla taitaa olla keskivertokokoiset häpyhuulet, mutta kuitenkin vähän isommat kuin pornofilmeissä näkee. Tällä hetkellä seurustelen miehen kanssa, joka muistelee kaiholla ensimmäistä tyttöystäväänsä, jolla oli kuulemma mahtavan isot ja roikkuvat häppärit. Sen takia haluaisi käyttää minuun häpypumppua. Enpä olisi ikinä uskonut, että joku pitää häpyhuuliani liian pieninä.

      Tahdoin tällä kertoa, että kaiken kokoisille ja näköisille värkeille on ihailijansa ja ottajansa.

    • Liidexi

      No sama on täälläkin mutta mulla on uloimmat todella isot,ne ei roiku on vaan pulleat siis TOSI pulleat,joskus ne haittaa elämistä mutta oon aatellu että lie se pieni vaiva kummsikin sitte kun tulee vaakavempia...

    • Anonyymi

      Et uskokaan, kuinka paljon tää tieto helpotti. Ite oon menossa kasille nyt, ja ne sisemmät häpyhuulet on tosi isot, enkä oo niistä uskaltanu sanoa äitille. Ja siis ne on tosi isot oikeesti. Ajattelin kysyä äidiltä että voitaisko joku päivä varata aika gynegologille mutta ei onneksi tarvikkaan, kiitos sun. No, nyt voi tästä lähtien nukkua rauhassa :)h

    • Anonyymi

      https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/a/8a9f8652-6d29-4466-aa21-66ff7b489f6b

      Häpeän voittamiseksi. Näin valokuvaaja Laura Dodsworth perustelee uusinta valokuvausprojektiaan, jossa hän kuvasi sata naista. Valokuvissa naiset näyttivät kameralle kaikkein yksityisimmän osan itsestään, vulvansa. Dodsworth on kuvannut aiemmin sadan miehen peniksen ja sadan naisen rinnat. Nyt oli vulvan, eli naisten ulkoisten sukuelinten vuoro.

      – Olin harkinnut ideaa, mutta työnsin sitä pois, Dodsworth kertoo The Guardianin haastattelussa.

      Kolme syytä saivat hänet toteuttamaan projektin. Ensimmäinen oli naisten sukuelinten kauneusleikkaukset.

      – Kun luin naisten ympäri maailmaa teettävän häpyhuulten muovausleikkauksia, minulle tuli paha olo, hän kertoi The Guardianissa.

      Dodsworthin kuvat tekevät selväksi, ettei ole yhdenlaista ja oikeannäköistä vulvaa. Kuvat voi katsoa The Guardianin jutusta.

      https://www.theguardian.com/lifeandstyle/2019/feb/09/me-and-my-vulva-100-women-reveal-all-photographs?CMP=Share_iOSApp_Other

      Me and my vulva: 100 women reveal all

    • Anonyymi

      moi!! mulla on kans isot sisemmät häpyhuulet, en pidä niistä.. olin joskus siskoni kanssa saunassa ja hän sanoi minulle "en oo koskaa nähny noin outoo" ja siitä se itsetunto sitte laski

    • Anonyymi

      Kyllä kunnon häppärit on nätit. Pelkät viivapillut ei oikeen sytytä.. Suuseksissä kunnon häppärit on parhaimmillaan..

      • Anonyymi

        Meitä on monenlaisia,jokainen ollaan yksilöitä niin mikään ei ole erikoista,ja kehittyvässä iässä ei vielä kananta huolesua minkään koosta jollei se ole terveydellinen ongelma.
        Myöhemmässä iässä sitten tärkeää ettei mikään kehonosa ole epämuodostunut josta aiheutuisi haittaa terveydelle,mikään muu ei ole syy leikata mitään.
        Jokaiselle meistä löytyy se oikea ottaja omakseen,siinä ei ulkoiset mitat mitään meinaa jos toinen tykkää oikeasti!


    • Anonyymi

      Keksitty juttu. Isot häppärit on parasta mitä miehet tietää

    • Anonyymi

      Aika sairasta sanoa tollasta ihmiselle joka on just itkenyt alapäänsä takia…normaalia ei ole kaikki on erillaisia, itsellä myös isot

      • Anonyymi

        Kummaa peltän niitä kehonosia joita kukaan muu ei edes näe kuin itse?
        Sitäkö se sitten johtuukin kun ei tiedetä millaset ne toisilla on?
        Eriasia on se jos joku paikka alkaa haittaamaan normaalia elämää,silloin voi olla syytä alkaa operoimaan pelkkä ulkonäkö ei ole minusta syy alkaa leikellä itseään.


      • Anonyymi

        se on onnen täyttymys


    • Anonyymi

      hei naisen pillu on tarkoitettu tekemään hyvin suurta nautintoa miehelle että syntyvyys jatkuu niin sitä on jatkunut, jos on isot huulet ne hyväilee myös miehen kiveksiä ja nautinto on suurta älkää missään ihmessä peitelkö sitä missä saatte miehen nauttimaan

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      93
      6738
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      29
      2676
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2263
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      80
      1931
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1681
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1477
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1377
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1294
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1243
    Aihe