Mommasin tommoisen Farkun ja tekis mieli kysellä saako moiseen tuplaputkia, ralli penkkejä, tummennettuja takavaloja, yms tavaraa jostain edullisesti.
Mitä mieltä olette ko laitteesta ylipäänsä?
Ford mondeo V6 2.5l vm98
2
1733
Vastaukset
Tuplaputket saa ihan mihin vaan, joutuu tosin ehkä itte tekee, mutta siis kyllä saa.
Rallipenkeillä tarkoittanet kuppipenkkejä? kyllä saa, tosin penkin kiskot ja jalusta osan saattaa joutuu rakentaa uudestaan hieman erilaiseksi.
takavaloja ei taida saada muuten ku "laiton spray tummennus" en oo varma, mondeo farmariin ei taho saada oikein mitään, muuta ku "peruskamoja" (vanteet, poljinpinnat vaihekepin nuppi. yms) korisarjoja on todella vähän, ja farmariin ei tietääkseni ole suunniteltukkaan mitään, tos on pari linkkii korisarjoihin http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=95&conference=568&posting=22000000015077951- Oudi
Juu karin tänään Turun super tuning kaupassa ja kyselin Kaarinalaisesta viritys pajasta putkistoa on aika hulppean hintaisia.
Martelius tuplaputki katista eteenpäin 680€ ROSTERIA eli ikuinen.
Simons:sin putki 480€ EI TUPLA eikä sovi automaattiin.
JA joku racing putki super tuningista lähemmäs 800€
Orkkis putki Fordilla 200 280 200 Eli sama ku Martelius!!
Motonetistä orkkis 209€.
Paloista sen olis kyllä saanut kyhättyä, mut EI JAKSA!.
MISTÄ TIETÄÄ, et ilmastointi toimii TALVELLA!!
Tuntuu, et mitään ei tapahdu, kun painaa AC:n päälle, vai onko niissä joku talviesto.
(räntää sataa 3/-1c´) lasit huurussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251248
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89914- 94884
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede22818Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat283723- 93717
- 109636
- 33617
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50571Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet125540