niin, mistä noi bugit johtuu?
KATTOKAA! BUGEISTA KYSYTTÄVÄÄ!
2
304
Vastaukset
- sims 3;sen odotaja
jJos peli joutuu rasitukseen. tai vaan jumittaa. aaiemin sanoit että on kehittänyt paskan pelin mmutta ei ne niitä bugeja oo tehny/keksny.
Jaa-a kuule senkun tietäisi, niitä vaan tulee jokaisella ja vähän erilaisia, heh mul on käyny monesti joskus sillee et ammeeseen on jääny vesi tai "kuplat seuraa simin perässä" tai taaperoa seuraa ne "zzz" merkit vaikka se ei nuku ja kerran kävi niin et ku simit oli pelehtinyt sängyssä niin silti siinä sängystä tuli ne "raketit " vai mitkä ne nyt onne ilotulitukset ku pelehtii, niin ne oli siin paripäivää ja sit katos :D
Vaikka tää ei oo bugi mut eniten ärsyttää ne haamut mitkä laskee allensa heh niit on kyl yhen pihalla aikapaljon ja aamul kivoja lätäköitä :)
Noista rikkaruohoista muuten niitä on tosiärsyttävä nyppiä, kannattaa poistaa ne sil move objects on -koodilla vaan delete ja lätäköt kans yms roskat :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292083
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051906Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy661555Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331202- 841193
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561152- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023