Mulle Tenox 10 mg tai puolikas tekee sellaisen vaivan, et sydän alkaa hakkaamaan (makuuasennossa) hirmusesti. Kestää niin kauan kuin nukahdan ja joskus kun oon heränny kesken unien, sydän jumpsuttaa edelleenkin.
Onko kellään vastaavaa, tai tietoo, mistä tuo voisi johtuu?
Tenox ja sydämentykytys
6
7391
Vastaukset 6
itse syönyt kans tenox 10mg mut ei aiheuttanut tuollaista..ota yhteys lääkäriin ja kysyppä sieltä
- Nita
minulla taas auttaa sydämentykytykseen..Herään yöllä tykytykseen, enkä saa uudelleen unesta kiinni. otan puolikas Tenox, ja taas nukutaan ilman tykytyksiä...
- tykytystä
Nita kirjoitti:
minulla taas auttaa sydämentykytykseen..Herään yöllä tykytykseen, enkä saa uudelleen unesta kiinni. otan puolikas Tenox, ja taas nukutaan ilman tykytyksiä...
minä otan kerran -kaksi viikossa tenox 20 mg,enkä ole huomannut ,ihan totta,mitään sivuvaikutusta,nukun noin 7 tuntia herään kyllä pariin otteeseen,mutta pääsen kyllä pian takaisin uneen.
Muistan jossaki tilanteesa että määrätiin tota lääkettä 20mg 1-2 yöksi. Ei se ainakaan minuun tehonnu valvoin vaan ja otin tota lääkettä ja päivät oli pikkusen pöllähtäny olo ainoastaan valvomisesta, pystyin kumminkin ottamaan pienet päivä tirsat. Totesin kumminkin että ei tota lääkettä kannata käyttää koska ei auttanu. Sulla on hyviä heittoja. Enkä yleensä vonkaa, kaikkihan tapahtuu aivan lunnostaan jos on tapahtuakseen. En mäkään ihan terve ole, mut hyvä huumori kumminkin pitää mut hengissä.
- leeou
Tenox aiheuttaa lihasheikkoutta ja myös sydämentykytystä.
Itse olen joskus koko seuraavan päivän pois pelistä koska on käsien vapinaa ja lihasheikkoutta.
Sairastan syöpää ja välillä on parempia päiviä, välillä menee tosi huonosti. Silloin ei uskalla mennä pehkuihin ilman tenoxia (20 mg), joskus täytyy ottaa kaksikin ja silloin on veto pois.
Täytyy jutella asiasta lääkärin kanssa jos on sivuoireita esim. sydämentykytystä. Minun kohdallani vaan aina kiltisti uusitaan sadan ja nyt kaksisataa kerralla eikä varoiteta mistään.- Nita
siinä näkee miten lääkkeet vaikuttavat eri tavalla eri ihmisiin.Tenox on sopinut minulle erittäin hyvin. Kärsin nimenomaan sydämentykytyksistä ja Tenox rauhoittaa että voi nukkua. Seuraava päivä on aivan pirteä olo.Olen kyllä ottanut 20mg tabletista puolikkaan koska se riittää minulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831684
Kai mua vähän
Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine1391253Onko karhukanta jo liian iso? Lenkkeilijä kohtasi kontion juoksulenkillä
Rantasalmella lenkkeilijä kohtasi karhun. Kylällä karhun näkeminen on ollut tosi harvinaista. Onko karhukanta jo liian i126995Vanhat konkarit ulos Elämäni biisistä - Yle selittelee
Elämäni biisi starttaa taas tänä syksynä. Mukana on ripaus uutta, mutta poissa on iso osa vanhaa... Poissa ovat Markku29893S-ryhmän Israel-boikotti liiketalouden opintojen tapausesimerkkinä
Tätä S-ryhmän Israel-boikottitapausta käsitellään jo kauppakorkeakoulujen ja johtamiskorkeakoulujen esimerkeissä. Se ant32825Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀41778KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi14704Mitä tehdä kun rakastan yhtä ja olen rakastunut toiseen
Kamala tilanne. Voinko pitää molemmat? 😁68690Mitä vit,,tua!
Mikä hiivatin kommunistien teltta oli kirsikan nurkalla, olivat vähällä jäädä telttoinensa auton alle kun olivat sen kul29666Hyvä Kukkola! toitte tänne taas jotain uutta
Niin sitä pitää! Kehittää oikeasti tarjontaa. Nyt on maut kohdillaan! Käykäähän herkuttelemassa wingseillä ja siipiweikk69640