Vai mikä nyt nimesi olikaan. Jäi juttumme kesken kun ketju poistetiin.
Eräs kirjoittaja antoi linkin jossa oli linkki keskusteluun 60 palstalle jossa kirjoitin, se siis pitää paikkansa, mutta en ole siellä missään pyydellyt apuja. Tarkistin asian, sinne olen 4 viestiä yhteensä kirjoittanut.
Joten olen anteeksi pyynnön siltä osin velkaa.
Celine
11
994
Vastaukset
- celine3
anteeksi jos tahdot, mutta onko tälläisellä anteeksipyynnöllä mitään merkitystä kun yhä vieläkin muistan sinun nimimerkilläsi kirjoitetun sellaisen viestin, että mitäs tässä nyt tehdään kun tuolla toisella palstalla vaan haukutaan. Siellä sheriffi Bil Man kehoitti sinua pyytämään, että asiattomat viestit poistettaisiin, eikä hän tietenkään sen kummemmin voinut ottaa kantaa, koska se "avunpyyntö" oli jotenkin kantelevan pikkulapsen ajatusmaailman omaavan kynästä lähtenyttä.
Tuon Jermun viestiinhän minä vastasin, kun hän taivasteli, että mitä tälle palstalle tullaan valittamaan sherifeistä. Sanoin hänelle, että se trafikki näillä palstoilla näyttäisi olevan kaksisuuntaista, ja siinä yhteydessä mainitsin sinut, eli olit vain sivuroolissa.- animattiN
Venäjä. Hain laajalla haulla viestini 60 palstalta ja siellä ei ole sellaista viestiä, saat toki muistella mitä haluat, siltikään en halua että minua mainitaan jonain kantelevana lapsena.
Vedän takaisin oman anteeksi pyyntöni sinulta.
Jos joku on lapsellinen niin se olet tällä hetkellä sinä.
- ystävyys on sitä
ettei tarvitse pyydellä anteeksi.
- animattiN
Ystävyys on, että voi pyydellä anteeksi ja uskaltaa sanoa jos on väärässä. Eikä sen jälkeen vielä moiti samasta aiheesta jatkuvasti.
Jos toinen on sanonut oman kantansa niin on,,,, - sitten vielä
animattiN kirjoitti:
Ystävyys on, että voi pyydellä anteeksi ja uskaltaa sanoa jos on väärässä. Eikä sen jälkeen vielä moiti samasta aiheesta jatkuvasti.
Jos toinen on sanonut oman kantansa niin on,,,,uhoat?
- animattiN
sitten vielä kirjoitti:
uhoat?
Itse
- aina haluaa
animattiN kirjoitti:
Itse
viimeisen sanan vaikka ei ole mitään sanomista;D
- animattiN
aina haluaa kirjoitti:
viimeisen sanan vaikka ei ole mitään sanomista;D
On näreet. Kiitos muuten uudest nimestä
- välillä
animattiN kirjoitti:
On näreet. Kiitos muuten uudest nimestä
sillä R:llä alkavalla nikillä, ettei pääse unohtumaan.
- animattiN
välillä kirjoitti:
sillä R:llä alkavalla nikillä, ettei pääse unohtumaan.
On hukassa. Oikeasti en edes tiedä mitä nikkiä tarkoitat, taidat sekoittaa johonkin toiseen henkilöön.
animattiN kirjoitti:
Jos toinen on sanonut oman kantansa niin on,,,,uskoisit jo vähemmällä kinaamisella, heheeh, tarvittaessa tutti pois...
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873227
- 622937
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322455- 802283
- 742189
- 952026
- 121626
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j341618Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450