Ihmetyttää, että yksi mies on apunikkeineen hookamassa tuolla pitkin palstoja ainoana missionaan solvata teidän palstan sefua (ja joitakin naisnikkejä kuulemma). No olemme tuolla 50 palstalla nyt muutaman kerran sanailleet tuon tyypin kanssa ja voin vakuuttaa, että ihan rennolla läimimisellä tuo tyyppi palautuu hetkeksi ruotuun. Kyllähän se katkeruutensa voimalla sieltä aina esiin ponnahtaa, kuin tivolin "nuiji myyrää" hahmo, mutta sitä kun aikansa poksuttelee, niin loppuu pelaaminen ja voitto on kotona.
Hyvää kevättä teille ja älkää ottako tuon yhden tyypin katkeruuden imeytyä itseenne. Reilu meininki!
Heitämpä sanasen teille 70+ palstalaiset
29
6453
Vastaukset
- merimona1
Tyyppi oli mielestäni kohtalaisen hissukseen, mutta sheriffi meni ja söhäisi hänet kuin talviuniltaan herätetyn karhun taas elämöimään.
Uusin aluevaltaus on runoketju, missä tyyppi äheltää runon muodossa keljuilujaan.
Se mihin sinä pystyt, ei meiltä aroilta pikku naisressukoilta ole onnistunut, eli miekkosen hiljentäminen.
Minä vetäisin turpiin jos tulisi vastaan ja tunnistaisin.- Jermu
Ensinnäkin Sefu laittoi ihan ok avauksen tuonne, ei siinä mitään. Se, että sinne tuli noita apunilkkejä sitten hookaamaan, olisi ollut joka tapauksessa vain ajan kysymys (vrt.myyräpeli)
Toinen juttu on sitten tää aristelu. En voi millään uskoa, etteikö löydy puhtia vastauksiin tästä porukasta tai sitten älkää laittako enää yhtään kolikkoa siihen peliin....
Lisäksi kuulosti hauskalta lukea, että oletten niinku kauheen arkoja ja sitten vielä turpiin lättäisitten..(Onkos täällä jotain karatemummoja? heh, vitsi vitsi) Jermu kirjoitti:
Ensinnäkin Sefu laittoi ihan ok avauksen tuonne, ei siinä mitään. Se, että sinne tuli noita apunilkkejä sitten hookaamaan, olisi ollut joka tapauksessa vain ajan kysymys (vrt.myyräpeli)
Toinen juttu on sitten tää aristelu. En voi millään uskoa, etteikö löydy puhtia vastauksiin tästä porukasta tai sitten älkää laittako enää yhtään kolikkoa siihen peliin....
Lisäksi kuulosti hauskalta lukea, että oletten niinku kauheen arkoja ja sitten vielä turpiin lättäisitten..(Onkos täällä jotain karatemummoja? heh, vitsi vitsi)että jos Merimona ja minä saataisiin tuo ääliö käsiteltäväksemme, niin ei jäisi äijänkäävästä paljoa jäljelle!
MdK-MdK kirjoitti:
että jos Merimona ja minä saataisiin tuo ääliö käsiteltäväksemme, niin ei jäisi äijänkäävästä paljoa jäljelle!
minä tulisin vielä päällepäsmäriksi,
Annettas sellainen löylytys,että muistais ilkeilleensä.
Kyllä asia on NIIN.- Jermu
muori67 kirjoitti:
Kyllä asia on NIIN.Se on oikeata henkeä tuo! Pistelette täällä sille sanallisesti pölkyllä päähän. Älkää antako hänen monien apunikkien hämätä teitä. Sama ukko se on itseään kehumassa, niinkuin tuokin sen housuista pudonnut. Kohta sille malliksi annan kyytiä...Hah!
muori67 kirjoitti:
Kyllä asia on NIIN.MDK:n perässä.
- sanomatta paras
Jermu kirjoitti:
Se on oikeata henkeä tuo! Pistelette täällä sille sanallisesti pölkyllä päähän. Älkää antako hänen monien apunikkien hämätä teitä. Sama ukko se on itseään kehumassa, niinkuin tuokin sen housuista pudonnut. Kohta sille malliksi annan kyytiä...Hah!
Jermunkaan ei tarvitse mennä petäykselle höylättäväksi kun on tuo muori jokapaikan höylä.
- Seleman edelle
muori67 kirjoitti:
MDK:n perässä.
Kapteeni Selema ei tykkää, jos jonossa kiilataan.
Kapteeni uskoo, että hänenlle kuuluu "ensiyön oikeus" Hajuun. - Jermu
sanomatta paras kirjoitti:
Jermunkaan ei tarvitse mennä petäykselle höylättäväksi kun on tuo muori jokapaikan höylä.
apunilkistä, kuin jätekaivon tukoksesta. Minkä hää sille mahtaa, että hää sua inhoaa?
- Selema65
Seleman edelle kirjoitti:
Kapteeni Selema ei tykkää, jos jonossa kiilataan.
Kapteeni uskoo, että hänenlle kuuluu "ensiyön oikeus" Hajuun.oottaa, silimukka on jo valamiina...Ee tarvihte hymyä väkisellä viäntee, se tuloo ihan itestään ku köys kutkuttaa leuan alta!
- Älä velä
Selema65 kirjoitti:
oottaa, silimukka on jo valamiina...Ee tarvihte hymyä väkisellä viäntee, se tuloo ihan itestään ku köys kutkuttaa leuan alta!
Älä velä Selema siitä mäliästä köylenpäästä ei se pilä./Hollolanlahdesta mukaellen lainattua
- Selema65
Älä velä kirjoitti:
Älä velä Selema siitä mäliästä köylenpäästä ei se pilä./Hollolanlahdesta mukaellen lainattua
Tarkotus onnii että se vettää ite ihtesä...
- tutkiskelevainen
Tunnissa 20 kt/40 viestiä ja viitisensataa lukijaaunohtanut kahvipirtin ja muut mukavat palstat.
- Miinhausseni
Selema65 kirjoitti:
Tarkotus onnii että se vettää ite ihtesä...
Vanha juttu, jo parrooni Miinhauseni nosti ittensa taivahiisihin tukasta.
Arkaadianmäelläkin pitää olla Pater Noster eli isä meitä kun ei äänet riitä ...
- sitten
Kirjoitellaan?
Ei täällä juuri muu aihe tunnu kiinnostavan kun häiriköt ja nikittömät.
Joku yrittelee jotain mutta siihen se menee kuitenkin.- Jermu
ja koskee kaikkia palstoja. Kerran joku taisi linkittää tuonne toiselta palstalta keskustelun joltain Kotieläimet-hamsterit palstalta ja siellä oli ihan sama tunnelma, joten huoli pois.
Sen verran sanoisin, että parissa vuodessa keskusteluiden ja vastauksien määrät ovat nousseet 10 000 tuonne 25 000 / vrk, joten kyllä nämä palstat ovat nykyään todella vilkkaita paikkoja. - tipat on ittellä
Ei kiinnosta tippaakaan
- tipat on ittellä.
- M75*
Hienoa, että muistat meitä vanhoja. Teillä nuorilla menee lujaa, vaikka jotkut tuntuvat jo alta viidenkympin huokailevan ikäänsä. Se on, voin kokemuksesta sanoa, parasta ikää ihan tuonne 7-kymppiin asti, mikäli osaa pitää itseään kunnossa. Ja kyllähän nykyisin tietoa ja keinoja piisaa, jos itse viitsii.
Täällä on viime aikoina voitu kirjoitella kaikessa rauhassa, kiitos tomeran sefun - eikä pahitteeksi ole sieltä päin tullut tukikaan. Käy toistekin!- yhdistää
Mikään ei yhdistä niin hyvin kuin yhteinen vihollinen. Vanha rakkaus ei ruostu.
- Jotkus Jermut
yrittää täällä kukkoilla.
- sanoo mummu
- Hyvää yötä,
sanoo mummu, ku silimä puhkes ! - katoava kansanviisaus
Pankaa taltehen katoavaa kansanviisautta ennenkuin lentää bittitaivaaseen !
- Antin sukulaanen
mä ymmärränki sun katkeran örinäs siel laattial, mihin sut köörättihin tyrmäyksest seliviämähän.
Porstuan pieles makasit ja kattelit puiren larvojen heilahruksia yläilimoos ja rukoolit armua.
Hyvänluontoonen oliki tuo krannin häjypoika kun jätti sun rauhahan. Toivotahan ny notta olisit opikses ottanu selekäsaunast.
Alakoko jo syrämestäs koukkimahan kun sait havaata, notta et pärijää, et millään.
Kipaasehan ny kotios makaamahan.
Puhutahan paremmal aijaal, kun ei ota enää noin kipijäst.
No, alahan mennä ny, ennenkun alakaa pahemmin päästäs tuijaamahan!- Antin sukulaanen
tarkootettu tyrmäyksen kohteheks joutunehelle, jolle ny alako kohtalon kellot kalakattamahan ja joka rupes porajamahan kun flikkamukula.
Menöö ny jo kotio kohoren ja ontuu mennessään.
Ny piisaas praataalemista iltapuhtehiks, mutta annetahan armon käyrä oikeuresta ja jätetähän poloonen rauhahan.
- BilMan
Tämän aloituksen jälkeinen näkyvä viestintä, josta varmaankin osa joutuu vielä delete näppäimen tallomaksi, ei näillä Seniorien palstoilla hyvällä katsota.
Näillä palstoilla emme tarvitse mitään "häirikkökirjoittajaa". Sellaiset poistuvat kun aika on.
Joten puhtain purjein uuteen aikaan,- piankin!
Kirjoittelemisiin. - Turisija
minun piti kahalata läpi tämäkin ketjuvvöhkäle.
Kirijottipa ne sanallaskut ja vuorosanat sitte vaikka ite vanaha vihtahousu niim minä kahton asijalliseksi konhvoijata koko letkan tänne itelle tekstinpuintikonneesseen. Ja sittem minä voim perkata siitä pois kaikem muun paiti mitä nyj jonku pohojalaasen sanampaukkaukset ja muut raattaukset ja sittet tallehtia.
Minä tein tuojjo aikannaan siltä varraa että jos koko letka pätkästäski äkkiä täältä pellon höystöksi. - sallittu
tätäkin ketjua kun lueskelee niin ilmiselvästi joku suosii tietylle henkilölle suunnatun "mollailun",eipä niitä viestejä poistella.
terv. kaks vastaan yks- viidanhelmi*
Antaa vain sanansäilän viuhua.
Ei aleta tiukkapipoiseksi vaikka vanhoja ollaan.
Ei tuossa kukaan jää toistaan vähemmälle.
Ja ei ole pakko lukea jos on liian herkkä. - merimona1
viidanhelmi* kirjoitti:
Antaa vain sanansäilän viuhua.
Ei aleta tiukkapipoiseksi vaikka vanhoja ollaan.
Ei tuossa kukaan jää toistaan vähemmälle.
Ja ei ole pakko lukea jos on liian herkkä.Emmekä ole mieleltämme kovin vanhojakaan.
Minäkin totesin, että pystyn oppimaan vielä uutta, kuten lammaspaistin valmistamisen.
Tänään teen toisen koetekeleen, niin että kyllä pääsiäisenä varmasti onnistuu.
Runoketjussa oli puhetta totutuista tavoista ja vaikka pikkuisen purnasinkin, tai ainakin sinne päin, niin en nyt kuitenkaan fondue pataa taida
vieraille tarjota pääsiäisaterialla, vaikka niin uhkasinkin.
Ketjusta on poistettu 182 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215494- 531535
- 12981
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,52937- 57880
- 48868
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom141839Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58828Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle49806Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!
JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille10785