Uskotko ennustuksiin?

soilike

Tunnettu selvänäkijä kertoi -96 , että tapaan elämäni miehen ja muutan Havaijille.
Toivorikkaasti olen tähyllyt jokaista mahdollista näköpiiriin tullutta , mutta ei vaan oo vielä onnannu.
Pitäisikö jo luopua toivosta, vai ootanko vielä.

20

1412

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siusau

voithan tavata ukkelin, jonka kesämökin nimi on Hawaiji, heh :)

• koskaan tiedä

minkälainen pamputtaja sullekin vielä löytyy Havajilta, kyllä sieltä kiihkeitä alkuasukkaita löytyy ja ne rakastaa pohjolan tyttöjä, tekevät hommansa perusteellisesti päästä jalkoihin ja siltä väliltä.

• Hawaiji

Kyllä Hawaiji-ukko vielä ilmaantuu sinulle. Osta sinäkin I-alkuisesta firmasta pyöreä pyörivä sänky niin kyllä tarjontaa riittää.

• ii-li

Hän oli varmaan Suomen tunnetuin selvännäkijä.

Hänen avustajansa kirjoitti Ainoa Kassisesta. AK esimerkiksi hankki matkalle lähtiessään mukavia autokyytejä, kun hän ensin selitti, miten tärkeää hänen on päästä näkemään jokin tapahtumapaikka. Todellisuudessa hänellä oli paikkakunnalle aivan muuta asiaa.

Muistan hänen kysymys-ja-vastaus-palstansa. Eräs nainen kirjoitti: Olen kuolettavasti rakastunut erääseen mieheen, joka on naimissa. Olen naimisissa itsekin. Olen epätoivoinen. Mitä pitää tehdä? Millainen tulevaisuuteni on? - Aino Kassisen vastaus: Mitä sinä siinä haikailet muitten miesten perään, kun omakin on.

Hän kehitteli myös teorian, ettei ilman saastumisesta tarvitse niin kovasti kantaa huolta, koska avaruudesta tulevat UFO:t käyvät maapallolla puhdistamassa ilmakehää.

Vastaus kysymykseesi: En usko. Jos tapaat sen miehen ja muutat Havajille, niin kerro sitten täällä palstalla. :)

• Selema65

Oeskoon se ollu sama kaveri ku heitettiin maehin Naurusuarille männessä, jonnehhii helekatin kolokkaan (H:lla alakavaan) se jäe.
      Hyppee kyytiin meijän seoroovalla reissulla niin haetaan se poekkeen.

• soilike

Parempaan talteen.
        Miun uhkeaan kainalloon.

• Markeliina

sillä niinkauan kun on elämää on toivoakin. Ei sitä koskaan tiedä. mistä se tulla tupsahtaa se ylkä.

• Hintriika

Muistat varmaan laulun: "Mua lemmikkö vielä, oi Kustaa? Onko rakkautes ruastumaton...?" Kustaan morsian oli odottanut herkeämättä 30 vuotta, niin mitä sitä vielä 10 vuodessa höttöilemään!

• soilike
        Hintriika kirjoitti:

Muistat varmaan laulun: "Mua lemmikkö vielä, oi Kustaa? Onko rakkautes ruastumaton...?" Kustaan morsian oli odottanut herkeämättä 30 vuotta, niin mitä sitä vielä 10 vuodessa höttöilemään!

Paan unniini havaijin taustalle ja siihen istutan unelmien miehen.
        Jaksaa taas vähän aikaa.

• Hintriika kirjoitti:

lauloi tämän laulun kuninkaallemme Kalle Kustaalle ja Silvialle heidän häittensä edellä olleessa galaillassa.
        Tämä oli Lill Babsin menestyslappale 50-luvulta,
        kappale yhdistetään ikuisesti Lill Babsiin, joka vieläkin kohta 70-vuotiaana yhä edelleen on rautainen mimmi täällä naapurimaassa.

• miehen tullessa
        soilike kirjoitti:

Paan unniini havaijin taustalle ja siihen istutan unelmien miehen.
        Jaksaa taas vähän aikaa.

saattaa jaksaminen todella koetukselle joutua. On se kuitenkin sen arvoista!!!

• ii-li
        MdK-MdK kirjoitti:

lauloi tämän laulun kuninkaallemme Kalle Kustaalle ja Silvialle heidän häittensä edellä olleessa galaillassa.
        Tämä oli Lill Babsin menestyslappale 50-luvulta,
        kappale yhdistetään ikuisesti Lill Babsiin, joka vieläkin kohta 70-vuotiaana yhä edelleen on rautainen mimmi täällä naapurimaassa.

...missä päin Ruotsia kappaleen Marianne (?) asui. "Jag är hemma i ??? och ventar..." Missäpäin Ruotsia puhutaan niin hullunkurista murretta? - Suomeksi kappaleen esitti Brita Koivunen.

Lill-Babs on hyvin säilynyt daami. Siitä ei ole kauankaan, kun näin hänet täällä meillä näkyvässä SVT:n ohjelmassa. (SVT:n lähetykset muuten loppuvat täällä, kun siirrytään kokonaan digiaikaan.)

• ii-li kirjoitti:

...missä päin Ruotsia kappaleen Marianne (?) asui. "Jag är hemma i ??? och ventar..." Missäpäin Ruotsia puhutaan niin hullunkurista murretta? - Suomeksi kappaleen esitti Brita Koivunen.

Lill-Babs on hyvin säilynyt daami. Siitä ei ole kauankaan, kun näin hänet täällä meillä näkyvässä SVT:n ohjelmassa. (SVT:n lähetykset muuten loppuvat täällä, kun siirrytään kokonaan digiaikaan.)

Jos tarkoitat tätä samaa Lill-Babsin laulamaa kappaletta niin ei siinä ainakaan Marianne-nimistä tyttöä ole.
        Laulu alkaa näin:

"Är du kär i mej ännu Klas Göran?
        Har du kvar dina känslor för mej?
        Jag går hemma på fäbon och väntar, och jag har kvar mina känslor för dej."

Kai tarkoitus oli esittää jotakin jämtlannin-taalainmaan murteen sekoitusta :D
        Lill-Babs itse on kotoisin Hälsinglandista, Järvsöstä. Siellä hänen tyttärensä perhe vetää viihtyisää tunturiravintolaa/motellia. Söin siellä kerran hirvijauhelihapihvejä, joita ruokalistassa kehuttiin "Pahimman sortin hirvipihveiksi". Oli todella hyvää!

• ii-li
        MdK-MdK kirjoitti:

Jos tarkoitat tätä samaa Lill-Babsin laulamaa kappaletta niin ei siinä ainakaan Marianne-nimistä tyttöä ole.
        Laulu alkaa näin:

"Är du kär i mej ännu Klas Göran?
        Har du kvar dina känslor för mej?
        Jag går hemma på fäbon och väntar, och jag har kvar mina känslor för dej."

Kai tarkoitus oli esittää jotakin jämtlannin-taalainmaan murteen sekoitusta :D
        Lill-Babs itse on kotoisin Hälsinglandista, Järvsöstä. Siellä hänen tyttärensä perhe vetää viihtyisää tunturiravintolaa/motellia. Söin siellä kerran hirvijauhelihapihvejä, joita ruokalistassa kehuttiin "Pahimman sortin hirvipihveiksi". Oli todella hyvää!

Joo ilmeisesti muistin aivan väärin. Ei siinä ollut Mariannea (, luulen, että yhdistin laulun erääseen tuttuun Marianneen).

Sana, jota etsin oli se fäbod. Luulin sitä paikkakunnaksi. Minulla on vain ikivanha sanakirja, ja se kääntää sanan ”karjatalo”. En tiedä, mitä sekään varmasti tarkoittaa.
        Yleensä käytän netin sanakirjaa:

http://www-lexikon.nada.kth.se/skolverket/sve-fin.shtml

mutta sana ei ollut siellä ollenkaan.

Miten sitten on sana ”ännu”? Käytetäänkö sitä yleiskielessä, vai onko se vanhanaikainen. Suomenruotsissa sitä käytetään, mutta meidän tukholmalaiset työtoverimme pitivät sitä aina huvittavana.

• ii-li kirjoitti:

Joo ilmeisesti muistin aivan väärin. Ei siinä ollut Mariannea (, luulen, että yhdistin laulun erääseen tuttuun Marianneen).

Sana, jota etsin oli se fäbod. Luulin sitä paikkakunnaksi. Minulla on vain ikivanha sanakirja, ja se kääntää sanan ”karjatalo”. En tiedä, mitä sekään varmasti tarkoittaa.
        Yleensä käytän netin sanakirjaa:

http://www-lexikon.nada.kth.se/skolverket/sve-fin.shtml

mutta sana ei ollut siellä ollenkaan.

Miten sitten on sana ”ännu”? Käytetäänkö sitä yleiskielessä, vai onko se vanhanaikainen. Suomenruotsissa sitä käytetään, mutta meidän tukholmalaiset työtoverimme pitivät sitä aina huvittavana.

Ennen vanhaan on lampaita, kuttuja ja lehmiäkin laidunnettu kaukana kotoa ja paimenelle oli järjestetty tuollainen yöpymispaikka, jota sanottiin "fäbodiksi". Siellä voitiin tehdä mm. kutunjuustoa.

Itse käytän paljonkin sanaa "ännu" (vielä), mutta jotkut lyhentävät sen muotoon "än".
        Ehkä se riippuu missä päin Ruotsia asuu.

• ii-li
        MdK-MdK kirjoitti:

Ennen vanhaan on lampaita, kuttuja ja lehmiäkin laidunnettu kaukana kotoa ja paimenelle oli järjestetty tuollainen yöpymispaikka, jota sanottiin "fäbodiksi". Siellä voitiin tehdä mm. kutunjuustoa.

Itse käytän paljonkin sanaa "ännu" (vielä), mutta jotkut lyhentävät sen muotoon "än".
        Ehkä se riippuu missä päin Ruotsia asuu.

Meillä oli koulussa pakko käyttää ikivanhaa Cannelinin sanakirjaa, eli juuri sitä, josta katsoin sanaa fäbod.

Siinä kirjassa suomalaisetkin sanat olivat niin omituisia, ettei aina ymmärtänyt mitä nekään tarkoittavat. (Ensimmäinen painos sanakirjasta oli ilmestynyt vuonna 1906.)

Koulun ruotsinkirjoituksissa oli sitten pakko käytään niitä sanakirjan kummallisia sanoja.
        Esimerkki: Oli pakko kirjoittaa "portimo". Jos käytti normaalia suomen sanaa "kärppä", niin sitä tuli virhepisteitä.

Nykyajan koululaisilla on käytössään niin hyviä sanakirjoja, että ihan kateeksi käy.

• Pääsky64

ja kalastele ihan tavallisesti mies.Mene jo kohta lähiravintolaan siellä lesket odottaa.
      Kun on vapaat kädet mennä ja hakea.

• aatu--

Lähiravintoloissa tuskin on paljonkaan yli kuusikymppisiä kaljoittelevia leskimiehiä. Kaljamahaisia nuoria niissä on.
        Ne ovat aika paljon omissa oloissaan, sen verran kuin niitä yleensäkään on.
        Ketjun aloittajan Hawaijin oleskelu on aika kyseenalainen. Ihanasta miehestä ei sitä vastoin tiedä. On se sentään todennäköisempää.

• Kaarina64

ennustajalla ja kaikki hänen ennustuksensa ovat, yhtä lukuun ottamatta toteutuneet.
      Kuitenkaan en tahdo mennä enää koskaan kuulemaan mitään tulevaisuudessa tapahtuvia asioita selvännäkijältä, sillä minulla oli pitkän aikaa paha olla sen ensimmäisen ja ainoan käyntini jälkeen. Mitään kovin pahaa en kuullut siellä, mutta se ilmapiiri "tietäjän" luona oli jotenkin pelottava. Kotimatkalla iltapimeällä vilkuilin olkani yli, sillä tuntui kuin joku olisi hiipinyt kannoillani.

• Pääsky64

jos pelotti.Ennutajalla on varallista käydä.Sanotaan Raamatussa.

Lähikapakasta sanoi viikonloppuna nainen ja mies leski tavanneen.Eivät olleet mitään laitapuolen kulkijoita,hyvä tanssimaan oli mies.
        Mutta ei ollut monia sellaisia oli toiset oli eronneita.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      21
      5494
    2. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      53
      1535
    3. Grilli lopettaa?

Pitääkö huhu paikkaansa että grilli lopettaa lähiaikoina?
      Suomussalmi
      12
      981
    4. Mitä teet nainen

Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,
      Ikävä
      52
      937
    5. Pitääkö luovuttaa?

Sano nyt edes jotain 👾
      Ikävä
      57
      880
    6. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      48
      868
    7. Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa

Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      839
    8. Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?

Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
      Ikävä
      58
      828
    9. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      49
      806
    10. Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!

JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille
      Maajussille morsian
      10
      785
    Aihe