Lima airport

Tapu

Lento Madridista pitäisi aikataulun mukaan saapua Limaan 03.30. En oikein luota tuohon enkä siksi uskalla ostaa jatkolentolippua etukäteen. Voiko Liman lentokentältä ostaa lentolipun Cuscoon aikaisin aamulla pyhäpäivänä ?

4

1172

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maissuuu

      Kyllä se on aika epävarmaa. Cuzcoon lennot ovat usein tupaten täynnä ja lisäksi lentotoiminta on epävarmempaa muutenkiin, lentoja jää kokonaankin pois ja kun matkustajia yhdistellään muihin lentoihin, niin tietää sen.....
      Ei se etukäteen varauskaan välttämättä päde paikan päällä ....

      • lennellyt

        Niinhan se huhujen mukaan on. Itse olen lennellyt Perussa useita kertoja, Liman, Arequipan, Piuran ja Cuscon valia eika koskaan ole ollut minkaanlaista ongelmaa. No pari kertaa on kone lahtenyt puoli tuntia tai tunnin myohassa mutta se kai on normaalia. Air Madridin lennot taas ovat useinkin huomattavasti myohassa, huhujen mukaan. Tosin lento jolla itse tulin Peruun oli lahes aikataulussa, mutta viimeksi Liman kentalla panin merkille etta lahteva Air Madridin kone oli jo 8 tuntia myohassa ja odotettiin lahtevan joskus 5 tunnin kuluttua.


      • Tapu
        lennellyt kirjoitti:

        Niinhan se huhujen mukaan on. Itse olen lennellyt Perussa useita kertoja, Liman, Arequipan, Piuran ja Cuscon valia eika koskaan ole ollut minkaanlaista ongelmaa. No pari kertaa on kone lahtenyt puoli tuntia tai tunnin myohassa mutta se kai on normaalia. Air Madridin lennot taas ovat useinkin huomattavasti myohassa, huhujen mukaan. Tosin lento jolla itse tulin Peruun oli lahes aikataulussa, mutta viimeksi Liman kentalla panin merkille etta lahteva Air Madridin kone oli jo 8 tuntia myohassa ja odotettiin lahtevan joskus 5 tunnin kuluttua.

        No nyt on lento varattu ja maksettu. Vappupäivänä pitäis lennon lähteä Limasta 9.30. Saavun aikataulun mukaan Limaan 03.30 joten on siinä muutama tunti aikaa myöhästyä. Lennon Madridista hoitaa Air Comet,ilmeisesti aika tuntematon pienempi yhtiö.


      • Tapu kirjoitti:

        No nyt on lento varattu ja maksettu. Vappupäivänä pitäis lennon lähteä Limasta 9.30. Saavun aikataulun mukaan Limaan 03.30 joten on siinä muutama tunti aikaa myöhästyä. Lennon Madridista hoitaa Air Comet,ilmeisesti aika tuntematon pienempi yhtiö.

        Cuzcoon on edullista matkata bussilla. Vie n.12h. Mutta on sitten läpileikkaus Perun maisemista. Ja välillä voi toki pysähtyä jonnekin tasaamaan korkeanpaikan tautivaaraa. Kyllä se useisiin iskee kolmen kilometrin jälkeen ja niin Cuzco kuin Titicacakin ovat reilusti yli sen. Machu Pichu taas on alempana. Lennon voi aika edullisesti tehdä myös USA:n kautta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1329
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1324
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1193
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1023
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      887
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      328
      820
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      629
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe