Hyviä piirrettyjä!!!

Panzer Meyer

Luetelkaas hyvii piirrettyi!

Alvin ja pikkuoravat
Calimero ja ystävät
Casper
Flipper ja Lopaka
Halinallet
Ivanhoe
Peter Pan ja merirosvot
Pikku hippo
Pikkuponit
Sissi
Smurffit
Taikabussi
Prätkähiiret
Kaukametsän pakolaiset
Muumit
Sagwa

Tos o noit mitä mä jo tiedän! Kertokaa lisää!

58

5075

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • icy trix

Winx klubi
      Roni neutroni
      Poinzi
      Kukkulan kuningas
      Dragonball Z
      Rakkain terveisin Felix
      Antti Aamunen...

• Bloom fani

Nämä piirretyt ovat minusta parhaita (järjestyksessä):

1. Winx Club
        2. B.Daman
        3. Bratz
        4. Roni Neutroni
        5. Antti Aamunen
        6. Felix
        7. Sagva
        8. Poinzi
        9. Kaukometsän pakolaiset
        10. Dragonball Z (Ei kovin hyvä, minusta)

no, siinä oli osa... kyllä niitä muitakin on, mutten nyt vain satu muistamaan. winx Club on minusta koko Tv:stä tulleiden sarjojen paras. Kiitos

• Bloom fani kirjoitti:

1. Winx Club
        2. B.Daman
        3. Bratz
        4. Roni Neutroni
        5. Antti Aamunen
        6. Felix
        7. Sagva
        8. Poinzi

no, siinä oli osa... kyllä niitä muitakin on, mutten nyt vain satu muistamaan. winx Club on minusta koko Tv:stä tulleiden sarjojen paras. Kiitos

Ei sitä tarvitse jatkuvasti jankata XD

• possu
        Bloom fani kirjoitti:

1. Winx Club
        2. B.Daman
        3. Bratz
        4. Roni Neutroni
        5. Antti Aamunen
        6. Felix
        7. Sagva
        8. Poinzi

niin tuota minkä ikänen sä oot? :)

• Layla-Fan
        half-mouse kirjoitti:

Ei sitä tarvitse jatkuvasti jankata XD

1. winx club
        2. dragon ball z
        3. roni neutroni
        4. sailor moon
        5. kukkulan kunigas
        6. lassen maailma
        7. simpsonit
        8. siskoni on noita
        9. oliver b
        10. duck man
        971325875861786784658657846876814768346894658346782368684687827682678676263456868678678687768768768868346348634868686846386876856835763876846789768923785689746874867485784. prätkä hiiret

• She-Ra
      He-Man
      Tao Tao
      Peukaloisen retket
      Alfred J. Kwak
      Ankkakronikka
      Tikun & Takun Pelastuspartio
      Popples
      Inspector Gadget
      Tarinatuokio
      Oravan seikkailut
      Jaki & Nuka
      Maija Mehiläinen
      Ville Vallaton
      Kapteeni Planeetta
      Turtlesit (huom. ne vanhat jaksot!)
      The Littles

• "BLOOM"of Winxclu...

Winx-klubi (on ykkönen!)
        Pikku-ponit
        Hopeaharja(Silver Brumby)
        Fullmoon wo sagashite
        time stranger Kyoko
        Kamikaze kaitou Jeanne

Winx-klubi on sit tietty mun ykkönen!
        Mut tos on muitaki piirrettyi..

• Tao tao, ville vallaton, Alfred J. Kwak, maija mehiläinen, peukaloisen retket, ankkaronikka..

Noita tullu joskus pienen vähä katottuuki :D

• Joku
        "BLOOM"of Winxclu... kirjoitti:

Winx-klubi (on ykkönen!)
        Pikku-ponit
        Hopeaharja(Silver Brumby)
        Fullmoon wo sagashite
        time stranger Kyoko
        Kamikaze kaitou Jeanne

Winx-klubi on sit tietty mun ykkönen!
        Mut tos on muitaki piirrettyi..

Haluaisin perustaa Winx-kerhon. Itse olen Bloom ja ne ketkä haluavat olla Stella, Flora, Layla, Tecna tai Musa niin ilmoittautukaa. Mieluiten 8 vuotiaita. Se olisi sitten vain tämän keskustelun välinen.

• flora
        Joku kirjoitti:

Haluaisin perustaa Winx-kerhon. Itse olen Bloom ja ne ketkä haluavat olla Stella, Flora, Layla, Tecna tai Musa niin ilmoittautukaa. Mieluiten 8 vuotiaita. Se olisi sitten vain tämän keskustelun välinen.

hei joku! mä haluun olla winx kerhon flora! oon 9v haittaako? ja mun sisko haluis olla tecna. mun sisko on 7v.

• A-Kisu

Ubos-loitsukirja
      Peikkotarinoita
      Da Möb
      Grim & Evil
      Aikamatka
      Scoody-doo

Da Möbist sä ainaskin tykkäsit

• Joitain anime-sarjoja [esim. Tokyo mew mew, Cardcaptor Sakura (sorkke jos kirjoitin väärin) Ranma ½...], Prätkähiiret ja sitten jotain muuta...

• PennywiseTheClown

Heh, tuli mieleen yksi sarja joka pyöri telkassa silloin vuonna nakki ja makkara... Nimeltään oli piirretty kai Super Ted tai jokin sellanen.... xD Höhöö..! Mutten muista siitä juuri mittään... Mutta justiinsa tuollaisia hyviä vanhoja sarjoja kuten jotain Sissiä tai Prätkähiiriä kannattaisi näyttää uudestaan.... 9_9

• PennywiseTheClown kirjoitti:

Heh, tuli mieleen yksi sarja joka pyöri telkassa silloin vuonna nakki ja makkara... Nimeltään oli piirretty kai Super Ted tai jokin sellanen.... xD Höhöö..! Mutten muista siitä juuri mittään... Mutta justiinsa tuollaisia hyviä vanhoja sarjoja kuten jotain Sissiä tai Prätkähiiriä kannattaisi näyttää uudestaan.... 9_9

Super Ted, meillä on sitä nauhalla. Ihan hyvä. Mutta Lätkähiiret ruutuun XD

• PennywiseTheClown
        half-mouse kirjoitti:

Super Ted, meillä on sitä nauhalla. Ihan hyvä. Mutta Lätkähiiret ruutuun XD

Jeejee! Sie muistat! xD Siinä Super Tedissä oli kanssa joku kuumiäs (joka btw näytti banaanilta) joka oli sen Tedin kaveri... ^^
        Mikä siihen muuten on syynä, että joitain vanhoja piirrettyjä ei näytetä vaikka uusiakin ois vähän ja vois laittaa niitä vahoja tilalle....? O_o Olen vähän pönttö.

• NoJopas
        PennywiseTheClown kirjoitti:

Jeejee! Sie muistat! xD Siinä Super Tedissä oli kanssa joku kuumiäs (joka btw näytti banaanilta) joka oli sen Tedin kaveri... ^^
        Mikä siihen muuten on syynä, että joitain vanhoja piirrettyjä ei näytetä vaikka uusiakin ois vähän ja vois laittaa niitä vahoja tilalle....? O_o Olen vähän pönttö.

http://images.google.fi/images?hl=fi&q=superted&sa=N&tab=wi

En muistaakseni pitänyt tästä.

... On muistaakseni Pilkku... Ohjelma sopis hyvin lapsille oikeestaan. Mutta on siinä jotain hyvää.

• PennywiseTheClown
        half-mouse kirjoitti:

... On muistaakseni Pilkku... Ohjelma sopis hyvin lapsille oikeestaan. Mutta on siinä jotain hyvää.

Pilkku. xD Juuh, olihan/on se vissiin ihan sopiva lapsille, ite en vaa pienempänä välittäny siitä kauhiasti..... :o Jostain syystä.....
        Muutes, A-Kisu taisi mainita tuolla Grimin ja Evilin.... Se on hyvä sarja! :D Jag tycker!

Pilkku. xD Juuh, olihan/on se vissiin ihan sopiva lapsille, ite en vaa pienempänä välittäny siitä kauhiasti..... :o Jostain syystä.....
        Muutes, A-Kisu taisi mainita tuolla Grimin ja Evilin.... Se on hyvä sarja! :D Jag tycker!

Mä tykkään eniten niistä Grim-osioista. Niiku niissähän kerrottiin vuoron perään joko siitä tai Evilistä... Jotku puhuu yhä koulussa, että viikatemies on mun lempihahmo XD

• PennywiseTheClown
        half-mouse kirjoitti:

Mä tykkään eniten niistä Grim-osioista. Niiku niissähän kerrottiin vuoron perään joko siitä tai Evilistä... Jotku puhuu yhä koulussa, että viikatemies on mun lempihahmo XD

Mäkin tykkään eniten Grimin osiosta. :D Sellainen kiva, hulvaton uggeli. ^w^ On Evilkin silti aika äijä.... ^^,

• Herra Asiallinen

Kyllä se on neiti tiukka anaali ja hänen poppoo.

• Kaikkien aikojen paras piirretty :) prätkähiiret ja sen semmoisetkaan eivät helpolla unohdu, oi niitä aikoja :D hepeanuolta katoin muuten vast äsken, hankein japanilaiset leikkaamattomat :) Mukavaahan niit on katella.

• En jostain syystä muista, kaikki kaverit aina sanoo, että voi kun se on niin hyvä!!! Mutta mä en muista siitä yhtään :'( Kertoisko joku siitä?

• half-mouse kirjoitti:

En jostain syystä muista, kaikki kaverit aina sanoo, että voi kun se on niin hyvä!!! Mutta mä en muista siitä yhtään :'( Kertoisko joku siitä?

karhut riehuvat vuorilla ja tappavat ihmisiä, ihmiset eivät saa niitä hengiltä joten koirat alkavat kasata armeijaa karhuja vastaan ja kiertävät japania kasaten koira armeijaa. Ja lopuksi tuhoavat karhut ja vuorilla on jälleen turvallista.

Mielenkiintoisimpia piirrettyjä mitä on tehty, jos et ole nähnyt niitä ja yhtään kiinnostaa niin vauhdilla hankkimaan jostakin :) Itsekkään en ollut leikkaamattomia nähnyt, niitäjuuri katselen :)

• Panzer Meyer
        Tassu89 kirjoitti:

karhut riehuvat vuorilla ja tappavat ihmisiä, ihmiset eivät saa niitä hengiltä joten koirat alkavat kasata armeijaa karhuja vastaan ja kiertävät japania kasaten koira armeijaa. Ja lopuksi tuhoavat karhut ja vuorilla on jälleen turvallista.

Mielenkiintoisimpia piirrettyjä mitä on tehty, jos et ole nähnyt niitä ja yhtään kiinnostaa niin vauhdilla hankkimaan jostakin :) Itsekkään en ollut leikkaamattomia nähnyt, niitäjuuri katselen :)

Ei ole piirretty.....
        Se on anime.......
        Der verdammte schweinehund.....

• Tassu89 kirjoitti:

Kuulostaa mielenkiintoiselta, ja sulle Panzer Meyer (Sori jos kirjoitin nimesi väärin) anime on japania ja tarkoittaa animaatiota eli piirrettyä.

• PennywiseTheClown
        half-mouse kirjoitti:

Kuulostaa mielenkiintoiselta, ja sulle Panzer Meyer (Sori jos kirjoitin nimesi väärin) anime on japania ja tarkoittaa animaatiota eli piirrettyä.

Niin kuin edellä jo sanottiinkin, MYÖS anime on piirrettyä.... ._. mutta japsien piirrettyä... ^^

Niin kuin edellä jo sanottiinkin, MYÖS anime on piirrettyä.... ._. mutta japsien piirrettyä... ^^

Kiva, ku säkin oot samaan aikaan.

• PennywiseTheClown
        half-mouse kirjoitti:

Kiva, ku säkin oot samaan aikaan.

Myah! Ei liity asiaan mutta käyhän kattomassa tuolta mun profiilista uusi linkki nim Iloisia miähiä! :D Olkaa ihmiset "iloisia" kuten he! ;D

Myah! Ei liity asiaan mutta käyhän kattomassa tuolta mun profiilista uusi linkki nim Iloisia miähiä! :D Olkaa ihmiset "iloisia" kuten he! ;D

Tietysti. Ja mitä minuun tulee, olen jo nyt hilpeä, kun ajattelen kaunista keskustelukuvaketta mesessäni XD Siinä on Alucard... Upeineen ilmeineen XD Näkisitpä!!!

Katsoin. Aika taidokkaasti tehty.

• PennywiseTheClown
        half-mouse kirjoitti:

Tahtosin nähä sen mese-Alun.... :D Varmaan tosi ihku....! xD

• Panzer Meyer
        half-mouse kirjoitti:

Eikö se oo ihan selvää että jos mä pyyrrän piirrettyjä niin en haluu kuulla juttuja jostain Sailor Moonista! Te vertaatte jotain prätkähiiriä ja Gingaa niin kuin ne olisivat sama asia! Ihan sama olisi jos minä vertaisin mangaa ja Aku Ankkaa ja sanoisin niiden olevan sama asia mutta erikielellä!

Tahtosin nähä sen mese-Alun.... :D Varmaan tosi ihku....! xD

I can send it picture for you... Do you want it? But don't send it somebody else!!! (Heh sori jos tuli virheitä XD)

• Panzer Meyer kirjoitti:

Eikö se oo ihan selvää että jos mä pyyrrän piirrettyjä niin en haluu kuulla juttuja jostain Sailor Moonista! Te vertaatte jotain prätkähiiriä ja Gingaa niin kuin ne olisivat sama asia! Ihan sama olisi jos minä vertaisin mangaa ja Aku Ankkaa ja sanoisin niiden olevan sama asia mutta erikielellä!

Mutta kai sitä saa muistuttaa hiukan kieliopistakin XD

• Panzer Meyer kirjoitti:

... täällä esität siviiliä ja muualla natsia, hui miten kauheeta >:D
        Ajattelin alkaa taistelemaan...

• Panzer Meyer
        half-mouse kirjoitti:

... täällä esität siviiliä ja muualla natsia, hui miten kauheeta >:D
        Ajattelin alkaa taistelemaan...

Sulla ei ole oikeutta sanoa mulle mitään! Sinä et tunne minua!

• A-Kisu
        Panzer Meyer kirjoitti:

Sulla ei ole oikeutta sanoa mulle mitään! Sinä et tunne minua!

Eipä ole tarpeellista puhua tolleen, hra Dalmatialainen. Jotenkas rauhoitu nyt ja mene leikkimään hymiöillä! ;D

• A-Kisu kirjoitti:

Eipä ole tarpeellista puhua tolleen, hra Dalmatialainen. Jotenkas rauhoitu nyt ja mene leikkimään hymiöillä! ;D

Kivasti keksitty.

• PennywiseTheClown
        A-Kisu kirjoitti:

Leikkimään hymiöillä.... xD
        Niin siis Half-Mouse voisin mie sen kuvasen tahtoa... :D Enkä sitten levittele sitä. ^^

Niin siis Half-Mouse voisin mie sen kuvasen tahtoa... :D Enkä sitten levittele sitä. ^^

TÄÄLTÄ TULEE!!!

Nuorineiti... (taas käyttäydyn, kuin herrasmies!!!) XD

• PennywiseTheClown
        half-mouse kirjoitti:

Nuorineiti... (taas käyttäydyn, kuin herrasmies!!!) XD

Nami kuva! ^w^

Nami kuva! ^w^

Ihan näköiseni XD

• PennywiseTheClown
        half-mouse kirjoitti:

Ihan näköiseni XD

Totta...... xD

• noniiiiiiiii....
        Tassu89 kirjoitti:

Mä en oo ihan varma mutta, olikos siinä alussa tunnarin aikana ne koirat jossain vuorilla ja sitten oli jotain salaman tapaisia.............olin ihan pieni kun luultavasti tätä katsoin, ja muisti on hämärä.........

• asros

Teinititaanit on huippu sarja. Tietäiskö kukaan onko niistä suomenkielisiä sivuja?

• Robin and TT fan!!!

joo, titaaneista (animaatio versiosta) on ainaki yhet sivut suomeks ja muistaakseni toisekki. (varmaan enemmänkin, mutta puhunkin niistä mitä itte muistan)
        mutta harmiksi muistan vaan sen toisen joka alotti vasta hiljakkoin. www.freewebs.com/viimeinenhevonen

• ham ham

...taika tuoli homma

• Jos siinä oli sellanen lentävä tuoli, kaks lasta tyttö ja poika ja sitten joku tonttu/haltija.

• A-Kisu
        half-mouse kirjoitti:

Jos siinä oli sellanen lentävä tuoli, kaks lasta tyttö ja poika ja sitten joku tonttu/haltija.

Siin yhes jaksos ne joutus jonnekin ihmeen karkkimahan missä oli limuvirta ja suklaast tehty puunrunko! ^^

• hyvii leffoja

Bratz
      Winx klubi
      Barbie
      Kaunotar ja hirviö
      Muumit
      Alvin ja pikkuoravat 2
      Shrek
      Kotia kohti
      Viiru & pesonen - muisti pätkii
      Herkules
      Lehmäjengi
      Timo ja pumpa
      Karvinen2
      Tiku ja taku - kiusankappaleina
      Kim possible
      Ankronikka

• hyvii leffoja

5/5 tähten piiretyi!!!

• batmaannn

Yks parhaista on ainakin 90-luvun Batman the Animated series

• Uudestaaan!!

Heiii! Mie haluisin tosi kovasti nähä Super Ted animaation uudestaan. En löydä mistään suomenkielista dubbii.... Tietäsikö joku mistä voisin katsia suomeksi?

Tiedättehän Super Tedin?

• Uudestaaan!! kirjoitti:

Heiii! Mie haluisin tosi kovasti nähä Super Ted animaation uudestaan. En löydä mistään suomenkielista dubbii.... Tietäsikö joku mistä voisin katsia suomeksi?

Tiedättehän Super Tedin?

tässä on lista kaikenlaisita piirrossarjoista

Smurffit
        Kaukametsänpakolaiset
        Hopenuoli
        Weed
        Pokemon
        Ville Vallaton
        Hopeaharja
        Montana
        Prätkähiiret (vanhat)
        Turtles (vanhat)
        Sissi
        Aaresaari
        Nascar rangers (kattelin aikoinaan Fox kids nimiseltä kanavalta)
        Scooby Doo
        Digimon
        Super Ted
        My little Pony (alkuperäinen dubbi oli parempi)
        Pieni Merenneito (Marina)
        Eevokit
        Varjoankka
        Ankronikka
        Nokkapokka
        Animaaniset
        Väski Vemmelsääri ( muut hahmot)
        Indestor Gadget
        Prinssi Rohkea
        Ivahoe
        Casper
        Matka maailman ympäri 80 päivässä
        Taotao
        Pörri Orava
        Peukaloisen retket
        Muumilaakson tarinoita
        Maija Mehiläinen
        Muskettikoirat
        Alfred J Kwak
        Vili Vilperi
        Noitia, peikkoja ja jättiläisiä
        Karhuvaarin tarinoita
        Beyblade
        U.B.O.S loitsukirja

• Oddkizu

Code Lyoko
      Ankronikka
      Nokkapokka
      Simpsonit
      Willy Fog -sarja
      Muumit
      6teen

ja moniahan niitäki on...

• ovat:

Winx-club
        Hamtaro
        Pokemon ja digimon
        Muumit
        Sailor Moon
        Fritz-kissan seikkailut (vähän aikuisempaan makuun)
        Hopeanuoli ja Weed
        Simpsonit
        Maailman ympäri 80 päivässä
        Disney/Dreamworks/MGM-piirroselokuvat
        Studio Ghibli-animaatioelokuvat
        Tom and Jerry Adventures
        monet muut

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut

– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti
      Maailman menoa
      384
      40530
    2. Särkynyt sydän

Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s
      Ikävä
      117
      9003
    3. Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..

Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos
      Ikävä
      31
      6110
    4. Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta

Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös
      Ikävä
      22
      4748
    5. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      62
      3895
    6. Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!

Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta
      Suomalaiset julkkikset
      54
      3710
    7. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      75
      3282
    8. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      35
      2904
    9. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      19
      2458
    10. Keilahalli

Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!
      Ähtäri
      19
      2292
    Aihe