Luetelkaas hyvii piirrettyi!
Alvin ja pikkuoravat
Calimero ja ystävät
Casper
Flipper ja Lopaka
Halinallet
Ivanhoe
Peter Pan ja merirosvot
Pikku hippo
Pikkuponit
Sissi
Smurffit
Taikabussi
Prätkähiiret
Kaukametsän pakolaiset
Muumit
Sagwa
Tos o noit mitä mä jo tiedän! Kertokaa lisää!
Hyviä piirrettyjä!!!
58
5075
Vastaukset
- icy trix
Winx klubi
Roni neutroni
Poinzi
Kukkulan kuningas
Dragonball Z
Rakkain terveisin Felix
Antti Aamunen...- Bloom fani
Nämä piirretyt ovat minusta parhaita (järjestyksessä):
1. Winx Club
2. B.Daman
3. Bratz
4. Roni Neutroni
5. Antti Aamunen
6. Felix
7. Sagva
8. Poinzi
9. Kaukometsän pakolaiset
10. Dragonball Z (Ei kovin hyvä, minusta)
no, siinä oli osa... kyllä niitä muitakin on, mutten nyt vain satu muistamaan. winx Club on minusta koko Tv:stä tulleiden sarjojen paras. Kiitos Bloom fani kirjoitti:
1. Winx Club
2. B.Daman
3. Bratz
4. Roni Neutroni
5. Antti Aamunen
6. Felix
7. Sagva
8. Poinzi
no, siinä oli osa... kyllä niitä muitakin on, mutten nyt vain satu muistamaan. winx Club on minusta koko Tv:stä tulleiden sarjojen paras. KiitosEi sitä tarvitse jatkuvasti jankata XD
- possu
Bloom fani kirjoitti:
1. Winx Club
2. B.Daman
3. Bratz
4. Roni Neutroni
5. Antti Aamunen
6. Felix
7. Sagva
8. Poinzi
no, siinä oli osa... kyllä niitä muitakin on, mutten nyt vain satu muistamaan. winx Club on minusta koko Tv:stä tulleiden sarjojen paras. Kiitosniin tuota minkä ikänen sä oot? :)
- Layla-Fan
half-mouse kirjoitti:
Ei sitä tarvitse jatkuvasti jankata XD
1. winx club
2. dragon ball z
3. roni neutroni
4. sailor moon
5. kukkulan kunigas
6. lassen maailma
7. simpsonit
8. siskoni on noita
9. oliver b
10. duck man
971325875861786784658657846876814768346894658346782368684687827682678676263456868678678687768768768868346348634868686846386876856835763876846789768923785689746874867485784. prätkä hiiret
She-Ra
He-Man
Tao Tao
Peukaloisen retket
Alfred J. Kwak
Ankkakronikka
Tikun & Takun Pelastuspartio
Popples
Inspector Gadget
Tarinatuokio
Oravan seikkailut
Jaki & Nuka
Maija Mehiläinen
Ville Vallaton
Kapteeni Planeetta
Turtlesit (huom. ne vanhat jaksot!)
The Littles- "BLOOM"of Winxclu...
Winx-klubi (on ykkönen!)
Pikku-ponit
Hopeaharja(Silver Brumby)
Fullmoon wo sagashite
time stranger Kyoko
Kamikaze kaitou Jeanne
Winx-klubi on sit tietty mun ykkönen!
Mut tos on muitaki piirrettyi.. Tao tao, ville vallaton, Alfred J. Kwak, maija mehiläinen, peukaloisen retket, ankkaronikka..
Noita tullu joskus pienen vähä katottuuki :D- Joku
"BLOOM"of Winxclu... kirjoitti:
Winx-klubi (on ykkönen!)
Pikku-ponit
Hopeaharja(Silver Brumby)
Fullmoon wo sagashite
time stranger Kyoko
Kamikaze kaitou Jeanne
Winx-klubi on sit tietty mun ykkönen!
Mut tos on muitaki piirrettyi..Haluaisin perustaa Winx-kerhon. Itse olen Bloom ja ne ketkä haluavat olla Stella, Flora, Layla, Tecna tai Musa niin ilmoittautukaa. Mieluiten 8 vuotiaita. Se olisi sitten vain tämän keskustelun välinen.
- flora
Joku kirjoitti:
Haluaisin perustaa Winx-kerhon. Itse olen Bloom ja ne ketkä haluavat olla Stella, Flora, Layla, Tecna tai Musa niin ilmoittautukaa. Mieluiten 8 vuotiaita. Se olisi sitten vain tämän keskustelun välinen.
hei joku! mä haluun olla winx kerhon flora! oon 9v haittaako? ja mun sisko haluis olla tecna. mun sisko on 7v.
- A-Kisu
Ubos-loitsukirja
Peikkotarinoita
Da Möb
Grim & Evil
Aikamatka
Scoody-doo
Da Möbist sä ainaskin tykkäsit Joitain anime-sarjoja [esim. Tokyo mew mew, Cardcaptor Sakura (sorkke jos kirjoitin väärin) Ranma ½...], Prätkähiiret ja sitten jotain muuta...
- PennywiseTheClown
Heh, tuli mieleen yksi sarja joka pyöri telkassa silloin vuonna nakki ja makkara... Nimeltään oli piirretty kai Super Ted tai jokin sellanen.... xD Höhöö..! Mutten muista siitä juuri mittään... Mutta justiinsa tuollaisia hyviä vanhoja sarjoja kuten jotain Sissiä tai Prätkähiiriä kannattaisi näyttää uudestaan.... 9_9
PennywiseTheClown kirjoitti:
Heh, tuli mieleen yksi sarja joka pyöri telkassa silloin vuonna nakki ja makkara... Nimeltään oli piirretty kai Super Ted tai jokin sellanen.... xD Höhöö..! Mutten muista siitä juuri mittään... Mutta justiinsa tuollaisia hyviä vanhoja sarjoja kuten jotain Sissiä tai Prätkähiiriä kannattaisi näyttää uudestaan.... 9_9
Super Ted, meillä on sitä nauhalla. Ihan hyvä. Mutta Lätkähiiret ruutuun XD
- PennywiseTheClown
half-mouse kirjoitti:
Super Ted, meillä on sitä nauhalla. Ihan hyvä. Mutta Lätkähiiret ruutuun XD
Jeejee! Sie muistat! xD Siinä Super Tedissä oli kanssa joku kuumiäs (joka btw näytti banaanilta) joka oli sen Tedin kaveri... ^^
Mikä siihen muuten on syynä, että joitain vanhoja piirrettyjä ei näytetä vaikka uusiakin ois vähän ja vois laittaa niitä vahoja tilalle....? O_o Olen vähän pönttö. - NoJopas
Jeejee! Sie muistat! xD Siinä Super Tedissä oli kanssa joku kuumiäs (joka btw näytti banaanilta) joka oli sen Tedin kaveri... ^^
Mikä siihen muuten on syynä, että joitain vanhoja piirrettyjä ei näytetä vaikka uusiakin ois vähän ja vois laittaa niitä vahoja tilalle....? O_o Olen vähän pönttö.http://images.google.fi/images?hl=fi&q=superted&sa=N&tab=wi
En muistaakseni pitänyt tästä. PennywiseTheClown kirjoitti:
Mikä siihen muuten on syynä, että joitain vanhoja piirrettyjä ei näytetä vaikka uusiakin ois vähän ja vois laittaa niitä vahoja tilalle....? O_o Olen vähän pönttö.... On muistaakseni Pilkku... Ohjelma sopis hyvin lapsille oikeestaan. Mutta on siinä jotain hyvää.
- PennywiseTheClown
half-mouse kirjoitti:
... On muistaakseni Pilkku... Ohjelma sopis hyvin lapsille oikeestaan. Mutta on siinä jotain hyvää.
Pilkku. xD Juuh, olihan/on se vissiin ihan sopiva lapsille, ite en vaa pienempänä välittäny siitä kauhiasti..... :o Jostain syystä.....
Muutes, A-Kisu taisi mainita tuolla Grimin ja Evilin.... Se on hyvä sarja! :D Jag tycker! PennywiseTheClown kirjoitti:
Pilkku. xD Juuh, olihan/on se vissiin ihan sopiva lapsille, ite en vaa pienempänä välittäny siitä kauhiasti..... :o Jostain syystä.....
Muutes, A-Kisu taisi mainita tuolla Grimin ja Evilin.... Se on hyvä sarja! :D Jag tycker!Mä tykkään eniten niistä Grim-osioista. Niiku niissähän kerrottiin vuoron perään joko siitä tai Evilistä... Jotku puhuu yhä koulussa, että viikatemies on mun lempihahmo XD
- PennywiseTheClown
half-mouse kirjoitti:
Mä tykkään eniten niistä Grim-osioista. Niiku niissähän kerrottiin vuoron perään joko siitä tai Evilistä... Jotku puhuu yhä koulussa, että viikatemies on mun lempihahmo XD
Mäkin tykkään eniten Grimin osiosta. :D Sellainen kiva, hulvaton uggeli. ^w^ On Evilkin silti aika äijä.... ^^,
- Herra Asiallinen
Kyllä se on neiti tiukka anaali ja hänen poppoo.
Kaikkien aikojen paras piirretty :) prätkähiiret ja sen semmoisetkaan eivät helpolla unohdu, oi niitä aikoja :D hepeanuolta katoin muuten vast äsken, hankein japanilaiset leikkaamattomat :) Mukavaahan niit on katella.
En jostain syystä muista, kaikki kaverit aina sanoo, että voi kun se on niin hyvä!!! Mutta mä en muista siitä yhtään :'( Kertoisko joku siitä?
half-mouse kirjoitti:
En jostain syystä muista, kaikki kaverit aina sanoo, että voi kun se on niin hyvä!!! Mutta mä en muista siitä yhtään :'( Kertoisko joku siitä?
karhut riehuvat vuorilla ja tappavat ihmisiä, ihmiset eivät saa niitä hengiltä joten koirat alkavat kasata armeijaa karhuja vastaan ja kiertävät japania kasaten koira armeijaa. Ja lopuksi tuhoavat karhut ja vuorilla on jälleen turvallista.
Mielenkiintoisimpia piirrettyjä mitä on tehty, jos et ole nähnyt niitä ja yhtään kiinnostaa niin vauhdilla hankkimaan jostakin :) Itsekkään en ollut leikkaamattomia nähnyt, niitäjuuri katselen :)- Panzer Meyer
Tassu89 kirjoitti:
karhut riehuvat vuorilla ja tappavat ihmisiä, ihmiset eivät saa niitä hengiltä joten koirat alkavat kasata armeijaa karhuja vastaan ja kiertävät japania kasaten koira armeijaa. Ja lopuksi tuhoavat karhut ja vuorilla on jälleen turvallista.
Mielenkiintoisimpia piirrettyjä mitä on tehty, jos et ole nähnyt niitä ja yhtään kiinnostaa niin vauhdilla hankkimaan jostakin :) Itsekkään en ollut leikkaamattomia nähnyt, niitäjuuri katselen :)Ei ole piirretty.....
Se on anime.......
Der verdammte schweinehund..... Tassu89 kirjoitti:
Mielenkiintoisimpia piirrettyjä mitä on tehty, jos et ole nähnyt niitä ja yhtään kiinnostaa niin vauhdilla hankkimaan jostakin :) Itsekkään en ollut leikkaamattomia nähnyt, niitäjuuri katselen :)Kuulostaa mielenkiintoiselta, ja sulle Panzer Meyer (Sori jos kirjoitin nimesi väärin) anime on japania ja tarkoittaa animaatiota eli piirrettyä.
- PennywiseTheClown
half-mouse kirjoitti:
Kuulostaa mielenkiintoiselta, ja sulle Panzer Meyer (Sori jos kirjoitin nimesi väärin) anime on japania ja tarkoittaa animaatiota eli piirrettyä.
Niin kuin edellä jo sanottiinkin, MYÖS anime on piirrettyä.... ._. mutta japsien piirrettyä... ^^
Niin kuin edellä jo sanottiinkin, MYÖS anime on piirrettyä.... ._. mutta japsien piirrettyä... ^^
Kiva, ku säkin oot samaan aikaan.
- PennywiseTheClown
half-mouse kirjoitti:
Kiva, ku säkin oot samaan aikaan.
Myah! Ei liity asiaan mutta käyhän kattomassa tuolta mun profiilista uusi linkki nim Iloisia miähiä! :D Olkaa ihmiset "iloisia" kuten he! ;D
Myah! Ei liity asiaan mutta käyhän kattomassa tuolta mun profiilista uusi linkki nim Iloisia miähiä! :D Olkaa ihmiset "iloisia" kuten he! ;D
Tietysti. Ja mitä minuun tulee, olen jo nyt hilpeä, kun ajattelen kaunista keskustelukuvaketta mesessäni XD Siinä on Alucard... Upeineen ilmeineen XD Näkisitpä!!!
Katsoin. Aika taidokkaasti tehty.
- PennywiseTheClown
half-mouse kirjoitti:
Tahtosin nähä sen mese-Alun.... :D Varmaan tosi ihku....! xD
- Panzer Meyer
half-mouse kirjoitti:
Eikö se oo ihan selvää että jos mä pyyrrän piirrettyjä niin en haluu kuulla juttuja jostain Sailor Moonista! Te vertaatte jotain prätkähiiriä ja Gingaa niin kuin ne olisivat sama asia! Ihan sama olisi jos minä vertaisin mangaa ja Aku Ankkaa ja sanoisin niiden olevan sama asia mutta erikielellä!
Tahtosin nähä sen mese-Alun.... :D Varmaan tosi ihku....! xD
I can send it picture for you... Do you want it? But don't send it somebody else!!! (Heh sori jos tuli virheitä XD)
Panzer Meyer kirjoitti:
Eikö se oo ihan selvää että jos mä pyyrrän piirrettyjä niin en haluu kuulla juttuja jostain Sailor Moonista! Te vertaatte jotain prätkähiiriä ja Gingaa niin kuin ne olisivat sama asia! Ihan sama olisi jos minä vertaisin mangaa ja Aku Ankkaa ja sanoisin niiden olevan sama asia mutta erikielellä!
Mutta kai sitä saa muistuttaa hiukan kieliopistakin XD
Panzer Meyer kirjoitti:
... täällä esität siviiliä ja muualla natsia, hui miten kauheeta >:D
Ajattelin alkaa taistelemaan...- Panzer Meyer
half-mouse kirjoitti:
... täällä esität siviiliä ja muualla natsia, hui miten kauheeta >:D
Ajattelin alkaa taistelemaan...Sulla ei ole oikeutta sanoa mulle mitään! Sinä et tunne minua!
- A-Kisu
Panzer Meyer kirjoitti:
Sulla ei ole oikeutta sanoa mulle mitään! Sinä et tunne minua!
Eipä ole tarpeellista puhua tolleen, hra Dalmatialainen. Jotenkas rauhoitu nyt ja mene leikkimään hymiöillä! ;D
A-Kisu kirjoitti:
Eipä ole tarpeellista puhua tolleen, hra Dalmatialainen. Jotenkas rauhoitu nyt ja mene leikkimään hymiöillä! ;D
Kivasti keksitty.
- PennywiseTheClown
A-Kisu kirjoitti:
Leikkimään hymiöillä.... xD
Niin siis Half-Mouse voisin mie sen kuvasen tahtoa... :D Enkä sitten levittele sitä. ^^ PennywiseTheClown kirjoitti:
Niin siis Half-Mouse voisin mie sen kuvasen tahtoa... :D Enkä sitten levittele sitä. ^^TÄÄLTÄ TULEE!!!
Niin siis Half-Mouse voisin mie sen kuvasen tahtoa... :D Enkä sitten levittele sitä. ^^Nuorineiti... (taas käyttäydyn, kuin herrasmies!!!) XD
- PennywiseTheClown
half-mouse kirjoitti:
Nuorineiti... (taas käyttäydyn, kuin herrasmies!!!) XD
Nami kuva! ^w^
- PennywiseTheClown
half-mouse kirjoitti:
Ihan näköiseni XD
Totta...... xD
- noniiiiiiiii....
Tassu89 kirjoitti:
Mielenkiintoisimpia piirrettyjä mitä on tehty, jos et ole nähnyt niitä ja yhtään kiinnostaa niin vauhdilla hankkimaan jostakin :) Itsekkään en ollut leikkaamattomia nähnyt, niitäjuuri katselen :)Mä en oo ihan varma mutta, olikos siinä alussa tunnarin aikana ne koirat jossain vuorilla ja sitten oli jotain salaman tapaisia.............olin ihan pieni kun luultavasti tätä katsoin, ja muisti on hämärä.........
- asros
Teinititaanit on huippu sarja. Tietäiskö kukaan onko niistä suomenkielisiä sivuja?
- Robin and TT fan!!!
joo, titaaneista (animaatio versiosta) on ainaki yhet sivut suomeks ja muistaakseni toisekki. (varmaan enemmänkin, mutta puhunkin niistä mitä itte muistan)
mutta harmiksi muistan vaan sen toisen joka alotti vasta hiljakkoin. www.freewebs.com/viimeinenhevonen
- ham ham
...taika tuoli homma
Jos siinä oli sellanen lentävä tuoli, kaks lasta tyttö ja poika ja sitten joku tonttu/haltija.
- A-Kisu
half-mouse kirjoitti:
Jos siinä oli sellanen lentävä tuoli, kaks lasta tyttö ja poika ja sitten joku tonttu/haltija.
Siin yhes jaksos ne joutus jonnekin ihmeen karkkimahan missä oli limuvirta ja suklaast tehty puunrunko! ^^
- hyvii leffoja
Bratz
Winx klubi
Barbie
Kaunotar ja hirviö
Muumit
Alvin ja pikkuoravat 2
Shrek
Kotia kohti
Viiru & pesonen - muisti pätkii
Herkules
Lehmäjengi
Timo ja pumpa
Karvinen2
Tiku ja taku - kiusankappaleina
Kim possible
Ankronikka- hyvii leffoja
5/5 tähten piiretyi!!!
- batmaannn
Yks parhaista on ainakin 90-luvun Batman the Animated series
- Uudestaaan!!
Heiii! Mie haluisin tosi kovasti nähä Super Ted animaation uudestaan. En löydä mistään suomenkielista dubbii.... Tietäsikö joku mistä voisin katsia suomeksi?
Tiedättehän Super Tedin? Uudestaaan!! kirjoitti:
Heiii! Mie haluisin tosi kovasti nähä Super Ted animaation uudestaan. En löydä mistään suomenkielista dubbii.... Tietäsikö joku mistä voisin katsia suomeksi?
Tiedättehän Super Tedin?tässä on lista kaikenlaisita piirrossarjoista
Smurffit
Kaukametsänpakolaiset
Hopenuoli
Weed
Pokemon
Ville Vallaton
Hopeaharja
Montana
Prätkähiiret (vanhat)
Turtles (vanhat)
Sissi
Aaresaari
Nascar rangers (kattelin aikoinaan Fox kids nimiseltä kanavalta)
Scooby Doo
Digimon
Super Ted
My little Pony (alkuperäinen dubbi oli parempi)
Pieni Merenneito (Marina)
Eevokit
Varjoankka
Ankronikka
Nokkapokka
Animaaniset
Väski Vemmelsääri ( muut hahmot)
Indestor Gadget
Prinssi Rohkea
Ivahoe
Casper
Matka maailman ympäri 80 päivässä
Taotao
Pörri Orava
Peukaloisen retket
Muumilaakson tarinoita
Maija Mehiläinen
Muskettikoirat
Alfred J Kwak
Vili Vilperi
Noitia, peikkoja ja jättiläisiä
Karhuvaarin tarinoita
Beyblade
U.B.O.S loitsukirja
- Oddkizu
Code Lyoko
Ankronikka
Nokkapokka
Simpsonit
Willy Fog -sarja
Muumit
6teen
ja moniahan niitäki on...ovat:
Winx-club
Hamtaro
Pokemon ja digimon
Muumit
Sailor Moon
Fritz-kissan seikkailut (vähän aikuisempaan makuun)
Hopeanuoli ja Weed
Simpsonit
Maailman ympäri 80 päivässä
Disney/Dreamworks/MGM-piirroselokuvat
Studio Ghibli-animaatioelokuvat
Tom and Jerry Adventures
monet muut
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti38440530Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s1179003Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos316110Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös224748Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi623895Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta543710Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D753282- 352904
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192458Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!192292