turkulaisil murrekilpasil ja nii om mone muukki sanonu tämän kuivan kui vaa ja ja nii om mone muukki sanonu aurinkoisen päivän kunniaks. Ny hän mamman aurinko jo vilkahtelee kyl mar sit meil päinki ja kevät o pitkäl.Kamalan vaikea mun mut kumminki o ny mitään hyvää kysyttävää sult kekssi joten kysyn vaan sitten ei sunkka et nimpal mukavast mites sun mut kumminki kriffonit suhtautuu kevätkelien tulossen,ulkoilevat varmaan jo mieluummin ku keskitalvel?Meidän vaavien mielest kelit vois ol kylmemmätki,ei enää niin vilvoit ulosmeno nimpal mukavast =)
Haastan nimpal mukavast uman kui vaa
11
545
Vastaukset
et jos griffoni sais itte suunnitella ulkoilus, ni mont kertta ei mentäs, sil ei senttä kunno Griffon suostu uima kus lenkil. Kontit siin kastu pahimma kerran.
ajattelin et kriffonil o suhtees ja nii om mone muukki sanonu pitkät kintut niin ei hän haittaa ku ei maha sentään mut kumminki maas laahaa. Kohta he kuivat kelit varmaan turkuunki tulee,onhan hän sivistyksenki kehto,kai kevätilmoitten etuilija siis myäs =)
- hatam
miltä se aurinko edes näyttää.
Että se siitä aurinkoisesta päivästä ja turkulaisesta murteesta.
Yhtä harmaita ja märkiä molemmat. - SSE
Haha, eihä se Turumurre mihenkäs ol karonnu, ei vaik yks ministerherra nii kovi yrittiki. Iha toistappäi — onkelma o just siin et se puhumine ei ol enä turumurret mut ei mittä kirjakiältäkä. Semmost sekameteli, mitä o tosi kauhhia kuunnel!
-Tääl keli o aikas kolia,
onneks ei senttä sara- Voisiksää kääntää ton suameks? Meni tipalle, ettei meiän luokkaretki suuntauru Turkuun vaan mennäänki Porvooseen. Äänestys mikä äänestys. Täälä vaa tulee lisää räntää, joka sulaa toisesta päästä. Hullua :).
- SSE
Nykysi ko kovaste kuuluta Europpa, ni mone ova jo alkane sanoma etei sit enä mittä turu tauteika ol olemas.. mut kyl o ja iha niinko ennenki ;)))
Turkkusse vaa.. SSE kirjoitti:
Nykysi ko kovaste kuuluta Europpa, ni mone ova jo alkane sanoma etei sit enä mittä turu tauteika ol olemas.. mut kyl o ja iha niinko ennenki ;)))
Turkkusse vaa..Se o iha oma sakki. Mee ol niim pal paremppi ku koko Eurooppa. Mikä se semmone o. Kaik pyäri vaa Turu ympäril. Tääl o kaikke viisamma ihmiset, tääl o sivistys, tiäre ja kultturi ja kaik ossamis. Turkulaise kekkama tämäki:Ei olis täsä mailmas pal riitoi, jos ai vaan toine osapuali myäntäis turkulaise oleva ain oikkias. Kyl see näi o.
- SSE
umalehtinen kirjoitti:
Se o iha oma sakki. Mee ol niim pal paremppi ku koko Eurooppa. Mikä se semmone o. Kaik pyäri vaa Turu ympäril. Tääl o kaikke viisamma ihmiset, tääl o sivistys, tiäre ja kultturi ja kaik ossamis. Turkulaise kekkama tämäki:Ei olis täsä mailmas pal riitoi, jos ai vaan toine osapuali myäntäis turkulaise oleva ain oikkias. Kyl see näi o.
Tul Turuus mentty hammaslekuril. Iha ol oikke yksityine ja erikses tilattu ja varmaste tiättä hän hintas kans. Vähä semmone vanhemp naine ol ja huuta sissä huaneesses. Kättäs ny juur ja juur läpsä mut ei pahast kattonu eres päinkkä.
No ei mittä, mää mene makkama siihe tualisse. Ja tämä ei kysel mittä vaa alkka suara porama: ilma PUURUTTAMAT! Mää pomppa. Akka plara sit niit papereitas ja huama et katos vaa, sää olet halunnu puurutust...
Hammas saara lopultas paikotuks. Mittä ei tää kysel ja mittä se ei kerro; niinko vaik et kummoses kunnos hammaspyärä ova, ja tarttiskos muutaki joskus viäl tehrä?
Kyl Turu tauti o voimissas! :) - tahmatassun
SSE kirjoitti:
Tul Turuus mentty hammaslekuril. Iha ol oikke yksityine ja erikses tilattu ja varmaste tiättä hän hintas kans. Vähä semmone vanhemp naine ol ja huuta sissä huaneesses. Kättäs ny juur ja juur läpsä mut ei pahast kattonu eres päinkkä.
No ei mittä, mää mene makkama siihe tualisse. Ja tämä ei kysel mittä vaa alkka suara porama: ilma PUURUTTAMAT! Mää pomppa. Akka plara sit niit papereitas ja huama et katos vaa, sää olet halunnu puurutust...
Hammas saara lopultas paikotuks. Mittä ei tää kysel ja mittä se ei kerro; niinko vaik et kummoses kunnos hammaspyärä ova, ja tarttiskos muutaki joskus viäl tehrä?
Kyl Turu tauti o voimissas! :)tullu josta muualt, kyl Turkulaiset on hianoo sakkii.
- SSE
tahmatassun kirjoitti:
tullu josta muualt, kyl Turkulaiset on hianoo sakkii.
Ny munt väkisinki naurutta.
Se ol vaa yleist höpinät tiistaiehton ratoks.
Mää lähre taas...
kuuntelee sit säätiarotust :)) SSE kirjoitti:
Tul Turuus mentty hammaslekuril. Iha ol oikke yksityine ja erikses tilattu ja varmaste tiättä hän hintas kans. Vähä semmone vanhemp naine ol ja huuta sissä huaneesses. Kättäs ny juur ja juur läpsä mut ei pahast kattonu eres päinkkä.
No ei mittä, mää mene makkama siihe tualisse. Ja tämä ei kysel mittä vaa alkka suara porama: ilma PUURUTTAMAT! Mää pomppa. Akka plara sit niit papereitas ja huama et katos vaa, sää olet halunnu puurutust...
Hammas saara lopultas paikotuks. Mittä ei tää kysel ja mittä se ei kerro; niinko vaik et kummoses kunnos hammaspyärä ova, ja tarttiskos muutaki joskus viäl tehrä?
Kyl Turu tauti o voimissas! :)Se ol Savolaine iha vissi. kato se funtsas Ei se ol köyhä ko vaa o yks reikä, mut se on ku toivo enemmä. saa paremmi laitettu föli laskus lisä summa, ja sää ol köyhä se jälkke ko oot maksanu. Turkulaine mene ain vaa toisel Turkulasel. Ongelma o siin et aik vaikkia o enä tiättä kuka o aito, ko heidekreni ei enä ol olemassaka. Ja jos sää mene airol Turkulaisel ni siin saa pian peljätä syrämmest asti, vapiseeks sen käsi, ko ikkää ruppee olemaa aikastlail.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792342Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1401507- 1331462
- 1551214
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373937Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683
