Minuun todella sattuu tuonne sielun syvyyksiin, sinne minua sattuu.
Sellaiset viestit jotka loukkaavat toista kirjoittajaa palstoilla!
Miksi jokin tekee meistä tavallisista "taaveista"
pirullisen ja kirjoituksissaan toisia arvostelevan, herjaavan henkilön?
Miksi jotkut meistä "kypsistä" aikuisista emme viesteissämme tahdo pysyä asialinjalla.
Miksi jotkut meistä haluavat myrkyttää koko palstan ilmapiirin herjatessaan toisia?
Ei ole kenenkään edun mukaista, että viestejä joudutaan poistamaan palstoilta niin runsaasti.
Kaikki palstoille kirjoitetut viestit, poistetutkin jäävät ylläpidon luettavaksi määräajaksi.
Kuten myös viestien lähettäjän tiedot. Kukaan palstoille kirjoittavista ei ole siis milloinkaan persoonaton.
Jokaisen viestin lähettäjä on tallella.
Minuun sattuu! Sattuu siksi, kun on tullut välillä tunne, että olen lyönyt päätäni karjalan mäntyyn, tai taistellut tuulimyllyjä vastaan.
Itsepäinen ja jukuripää. Sitä minä olen.
Siksi minuun sattuu.
Kirjoittelemisiin.
Minuun sattuu!!!
167
12550
Vastaukset
- kansalle
mitä kansa haluaa, anna poika palaa oikein sydämmen kyllyydestä, saadaan taas kerran panna "kynät" sauhuumaan.Taatusti takuuvarma keskustelunaihe, vetää puoleensa lukioita ja tulee kommentteja.
kun luin tuon.Muistelin minkälaisia olivat ne viestini jotka oli poistettu.Aijon jaksaa sen nolauksen kestää.Muistaakseni en ole toisista pahasti sanonut ainakaan tosissaan.
Pelleillyt olen monesti ja typerästi.Pahat sanat ovat loppumattomia.Ei kukaaan pysty maailman pahuutta poistamaan.Siinä näet miten pahalta luojasta tuntuu kun se näkee paljon enemmän.
Maailman lapsien puolesta minusta tuntuu pahalta.Koskee koska tälläkin hetkellä jotain lyödään.
En ole nähnyt nykyään kovin pahoja viestejä Tai sitten ne on poistettu.- fiiuliN
Kyllähän se on erittäin ikävää, kun sinuun sattuu.
Älä kuitenkaan ole milläsikään, et ole ainoa joukossa joihin sattuu.
Joskus tuntuu kuin veri pakkautuisi sydämeen ja sieluun jonkun täällä tapahtuneen jälkeen.
Kuitenkin aina tulee palattua takaisin kurkistamaan joko rauha olisi maassa ja omakin mieli rauhoittunut.
Ja useimmin on niin käynytkin, tuntuu mukavalta palailla ja kirjoitellakin niin kauan kuin taas ahdistuu.
Sitä se on ollut minunkin kohdallani jo kohta neljä vuotta. Joskus itsekin olen ollut aiheuttamassa pahan olon tuntua joillekin, mutta toivon että mennyt on aina mennyttä eikä niitä kaikkia kannata murehtia.
Olethan sinä tuonut jonkunlaista levollisuuttakin palstalle, joten hyvinhän täällä taas pyyhkii. - Katleija-T
Nyt on ollut ihan mukavan rauhallista. Oletkohan joutunut paljon töitä tekemään. Mutta kun tulee kunnon häirintä-invaasio, niin ei kai ole pahitteeksi jos vaikka ilmoittaisimme asiattomasta viestistä. En tunne tilannetta, mutta ajattelen että häiriköt ovat koko ajan toimessansa, mutta vaihtavat palstoja.
Kai sinunkin olisi suhtauduttava tuohon palstan vartijan ja siivoojan hommaan hieman leipäpappimaisemmin, jottei rupeaisi sytämestä ottamaan.- BilMan
Toisinaan rauhallisuuden saaminen vaatii teknisiä toimenpiteitä ja herkkää "liipasinsormea" . Tuolla tarkoitan sitä, että ollaan jatkuvasti ajan hampaassa muassa.
Ei päästetä herjaavaa rönsyä kukoistamaan.
Herjaamisen katkaisu kesken kaiken saattaa olla oivallinen muoto tasapainoisempaan tapaan toteuttaa mielipiteitään. - Markeliina
että näillä häiriköillä on kademieli. He eivät voi sietää sitä, että täällä käydään sopuisaa keskustelua, johon he eivät osaa liittyä.
Heidän täytyy saada purkaa sisintänsä, joka on täynnä mörköjä. Jos ei ole kotona ketään, kehen pahan olon purkaisi, niin tämä on oiva kanava. Ehkäpä tällainen häiriköijä nukkuu sitten yönsä paremmin, kun on saanut sylkäistä rumat sanansa tänne eetteriin.
Älä sinä Bilman mieltäsi pahoita. Ei tästä maailmasta saada hävitettyä häiriköitä. Kyllä he täällä porskuttelevat ja yrittävät kaikkensa, jotta saavat aiheuttaa pahaa mieltä. Ne pitää oppia vaan ohittelemaan sulavasti ja jättää omaan oloonsa.
- kukkii
Oletko ottanut koko palstan synnit heikoille hartioillesi,sitten sinun täytyy lopettaa serifinä oleminen,kun alat siitä noin paljon kärsimään.Sydän siinä alkaa reistailla ja saat aikamoisen tressin päällesi.Ei saa noin vakavasti ottaa näitä viestejä,kyllä ne herjaamiset on nyt jo ohitettu mitä oli ennen sinua.Ja itsekukin meistä kyllä pystyy pyytämään viestin poiston kun siltä tuntuu,ota lomaa ja anna kaikkien kukkien kukkia rikkaruohoja myöten.
- BilMan
Kuten jo edellä vastasin, kaikki "kukkii".
Osa vain kukkii toisaalla.
Minä kannan oman taakkani, en kenenkään syntejä!
Jokainen pitäköön huolta itsestään.
Vaikka minuun sattuu, niin voimissani olen!
Kirjoittelemisiin.
- uzma-m
ole yhtaan solvaajaa liikkeella mutta tallainen niista alituisesti jauhaaminen tuo niita esiin.
Minuakin loukkasi ja sattui kun viestini siirrettiin sexi palstalle,kun yli 20 asiallista viestia poistetttiin,kun kysyy sinulta niin vastausta ei saa.En enaa viitsi kirjoitella taalta juuri mitaan vaikka niin on toivottukin,poistetaan ne kuitenkin.
Tama ei ole solvaus vaan valitus epaoikeuden mukaisuudesta,sinulla on oma sisapiirisi jotka mairittelevat ja kehuvat etka poista heidan viestejaan.- BilMan
Totuus ei pala tulessakaan.
Missä meidän totuutemme sitten lieneekään! - osuit
"naulankantaan" viestisi sanomassa, varsinkin viimeisen lauseen kertoma pitää melko pitkälti paikkansa.
- mummi
Kyllä pärstäkerroin täällä vaikuttaa sillä toisten viestejä poistetaan ja toisten ei.
Itse olen pari kertaa heittänyt tutulle nikille leikkimielisesti hänen valituksiinsa, että käännä
sivua ja unohda menneet ja heti on viestini poistettu. Tiedän tasan varmasti, että tuttava
ei suuttuisi, jos tuon hänelle kerron henkilökohtaisesti.
Jotkut luettelevat TOISTEN pahoja tekoja vuodesta toiseen ja pitävät arkistoa muitten kirjoittelusta
ja nikeistä ja voittajan elein julkituovat näitä
ns todistuskappaleita.
Sitten kiitellään sheriffiä ja kieriskellään
omassa tyytyväisyydessä vaikka ilkeys loistaa kauas.
Voisin mainita monta nikkiä, jotka ovat vuosien
varrella loukanneet toisia ja sitten taas mielistelevät puhtaan kaulan kanssa.
Minusta nämä vuosikertomukset vuosien takaa ovat
juuri poistettavia, jos kerran jotain pitää sensuroida.
Jotkut ovat pyytäneet jopa anteeksi hieman härskejä kommenttejaan tai poistaneet itse viestejään ja haluavat näin edelleen osallistua
palstalla.
Jokaisella pitäisi olla oikeus kirjoitteluun eikä
ketään pitäisi kutsua viemärirotaksi tms.
Joillakin sana on paremmin hallussa ja joku on ehkä rohkeampi ilmaisemaan itseään, mutta se ei saisi olla esteenä kirjoitteluun.
Sanotaan ihmisen tulevan lapseksi jälleen vanhana
ja luultavasti joidenkin kohdalla innokas ja jatkuva osallistuminen kaikkeen nurjamieliseen moittimiseen on osoitus siitä.
Eräs ystävä, joka täällä kirjoitti vuosia
sitten ja ryhtyi sitten pelkäksi palstan lukijaksi on lopettenut myös lukemisen.
Muistelen häntä. - kdp
mummi kirjoitti:
Kyllä pärstäkerroin täällä vaikuttaa sillä toisten viestejä poistetaan ja toisten ei.
Itse olen pari kertaa heittänyt tutulle nikille leikkimielisesti hänen valituksiinsa, että käännä
sivua ja unohda menneet ja heti on viestini poistettu. Tiedän tasan varmasti, että tuttava
Jotkut luettelevat TOISTEN pahoja tekoja vuodesta toiseen ja pitävät arkistoa muitten kirjoittelusta
ns todistuskappaleita.
Jotkut ovat pyytäneet jopa anteeksi hieman härskejä kommenttejaan tai poistaneet itse viestejään ja haluavat näin edelleen osallistua
palstalla.
Joillakin sana on paremmin hallussa ja joku on ehkä rohkeampi ilmaisemaan itseään, mutta se ei saisi olla esteenä kirjoitteluun.
ja luultavasti joidenkin kohdalla innokas ja jatkuva osallistuminen kaikkeen nurjamieliseen moittimiseen on osoitus siitä.
sitten ja ryhtyi sitten pelkäksi palstan lukijaksi on lopettenut myös lukemisen.
Muistelen häntä.Olen yrittänyt monin tavoin saada yhteyttä sheriffiin.Turhaan.
Monet kertovat meilaten samaa.
Viestit poistuvat minun ainakin oitis.
Monet kertovat, että kirjoittaessaan positiivista "häiriköstä" niin ne poistetaan heti. - huoneentaulu
mummi kirjoitti:
ns todistuskappaleita.
palstalla.
Muistelen häntä.seriffille ja monelle muullekkin.
- fiiuliN
Olen lukenut mielekiinnolla kertomuksia sieltä "pahasta maailmasta", Älä missään nimessä lopeta juttujasi.
Ja uskon ettei bilMan:illa ole ketään erikoisempaa kenen viestejä hän poistelisi, tai jättäisi poistamatta.
Hän on vain huomannut ketkä kirjoittavat ilman vastaanpanematta missään asiassa ja niitä tietenkin suvaitaan.
Minä olen joskus hyvinkin kärkäs puuttumaan asioihin jotka mielestäni eivät ole sillätavoin kuin itse ajattelen, siksi minukin viestini lentävät useasti taivaan tuuliin. Ensin loukkaannuin, mutta kun olen sellainen lyhytvihainen niin en enää tunne loukkaukseksi sitä jos viestini katoaa.
Täällä on paljon kirjoitettu asioista joista olen taysin erimieltä , ja vaikka kuinka mieleni olisi tehnyt esittää oma mielipiteeni, olen sen jättänyt tekemättä, ja syystä, kun en ole oikein suosiossa mielipiteineni.
Samoin on kotioloissanikin, olen hiljaksiin kun tiedän ettei minun mielipiteilleni anneta mitään arvoa.
Ja kaikki tuollainen satuttaa, ja kovasti satuttaakin. - tosi on
n.k.serifin poistamat häirikkö kirjoitukset eivät tietysti tule tyhjästä. Kaikki ovat nähdäkseni tulleet vastikkeina suosikkeiden ilkeilyihin. Turhaa on on puhua moinikossa. Seurasin palstaa pari päivää tiivisti. Häiriköinnin kohteeksi joutui tasan kolme todellista häirikköä. Olivatkin antamassa turpaan ja kyykyttämässä. Tulivatkin sitten itse kyykytetyiksi. Ei täällä olekkaan kysymys häirikkö viestien poistosta, paremmin ehkä parin kolmen henkilön jahtaamisesta olipahan heidän viestinsä kuinka kilttiä tahansa niin ne poistetaan.
- BilMan
Ei nuo viestit edelleenkään imartele minua.
Osa viestien lähettäjistä jopa on huolisaan minun hyvinvoinnistani!
Voin kaikille kuitenkin kertoa, että olen normaalissa sielun ja ruumiin toiminnallisessa toiminnassa mukana.
Toistaiseksi kukaan ei ole kyseenalaistanut olemustani.
Joten se siintä!
Toivotan kaikille Hyvää Pääsiäistä.
Valoa ja iloa elämään.
BilManilkeä viesti, mutta kasvattaa itsehillintää.
Olen hyvilläni joka kerta, kun maltan olla vastaamatta ilkeyksiin, ilkeydellä.
Se on vaikeaa, sillä kyllä jokainen viestin ilkeyden tajuaa, piilotetunkin, mutta saada itsensä olemaan yhtymättä,se on voitto.
Olet joutunut ryöpytyksen kohteeksi, vaikka tarkoitusperäsi ovat meidän kaikkien hyväksi,
sillä vaikka kuinka vanhaksi ihminen tulee, aina vain ilkeillä jaksetaan.
Vanha sanonta,niin metsä vastaa, miten sinne huudetaan, pitää paikkansa.
Asiallisuus ja erimieltäkin oleminen on toki aivan oikein, mutta miten se tuodaan esiin, siinä voimme paljon tehdä itsekukin.
Oikein hyvää Pääsiäisviikkoa kaikille, ja sheriffille kiitos palstan siistinä pitämisestä.- merimona1
SkillaN kirjoitti:
ilkeä viesti, mutta kasvattaa itsehillintää.
Olen hyvilläni joka kerta, kun maltan olla vastaamatta ilkeyksiin, ilkeydellä.
Se on vaikeaa, sillä kyllä jokainen viestin ilkeyden tajuaa, piilotetunkin, mutta saada itsensä olemaan yhtymättä,se on voitto.
Olet joutunut ryöpytyksen kohteeksi, vaikka tarkoitusperäsi ovat meidän kaikkien hyväksi,
sillä vaikka kuinka vanhaksi ihminen tulee, aina vain ilkeillä jaksetaan.
Vanha sanonta,niin metsä vastaa, miten sinne huudetaan, pitää paikkansa.
Asiallisuus ja erimieltäkin oleminen on toki aivan oikein, mutta miten se tuodaan esiin, siinä voimme paljon tehdä itsekukin.
Oikein hyvää Pääsiäisviikkoa kaikille, ja sheriffille kiitos palstan siistinä pitämisestä.sheriffille palstan siivoamisesta!
Hyvää työtä olet tehnyt. Luulen, että ne jotka moittivat ja arvostelevat tekisivät sitä joka tapauksessa, toimisi sheriffi miten ja millä lailla tahansa. Joillakin kun nyt vain on sellainen tapa. - sattuu
Kuuleppas nyt aikuinen mies, lakkaappas nyt vouhottelemasta että sattuu ja sattuu jne.
Tähän ketjuun tällä hetkellä kirjoittamasi kommenttisi on melkolailla "sekavia" sisällöltään,koetappa nyt ryhdistäytyä ja ole kuin miehet.
Sallinet epäillä että oletko edes tosissaan mitä kirjoittelet, ethän pidä meitä palstalaisi pilkkanasi. - fiiuliN
Kuka onkaan huolissaan sinun hyvivoinnistasi.
Luin kaikki viestit enkä sellaista huomannut kenenkään kirjoittaneen.
Nyt ajattelenkin ettet ymmärrä viestiemme sanomaa, siksi poistelet viestejä ajattelemattomasti.
Samanlaisista "sattumisista" kärsii täällä monikin.
Ja kuka olikaan kirjoittaja joka mainitsi sinun
kirjoittaneen sekaisesti, oikeassa oli. sattuu kirjoitti:
Kuuleppas nyt aikuinen mies, lakkaappas nyt vouhottelemasta että sattuu ja sattuu jne.
Tähän ketjuun tällä hetkellä kirjoittamasi kommenttisi on melkolailla "sekavia" sisällöltään,koetappa nyt ryhdistäytyä ja ole kuin miehet.
Sallinet epäillä että oletko edes tosissaan mitä kirjoittelet, ethän pidä meitä palstalaisi pilkkanasi.mies ja sellainen mies, joka on saanut opit, mies ei itke, miehen tulee olla kova.
Ok, sinä voit olla ja toimia niinkuin sinä tunnet, mutta miksi mies ei voisi olla surullinen, myöntää olevansa ihminen, johon pahat sanat sattuvat, itkeäkkin jos siihen tarvis tulee.
En puolusta ketään, mutta minulla on herkkä poika, joka taistelee liikutustaan vastaan ja olen yrittänyt sanoa, anna tulla, se helpottaa.
Hän on kyllä mies, sanan täydessä merkityksessä,perheen tuki ja turva.
Minun kuva miehestä on, että hän on rehellinen, luotettava, pystyy tukemaan tarvittaessa ja osaa näyttää tunteitaan.
Voisiko olla, että miehissäkin on monenlaisia ja suomalainen mies on kautta aikojen opetettu olemaan "kuin mies".
Pehmeämpikin mies on mies, ja yli kaiken ihminen.
Ei pahalla, vain mielipiteenä;))fiiuliN kirjoitti:
Nyt ajattelenkin ettet ymmärrä viestiemme sanomaa, siksi poistelet viestejä ajattelemattomasti.
kirjoittaneen sekaisesti, oikeassa oli.on panna ihmiset purkamaan nekatiiviset tunteet.En ole täysin kummankaan puolella.
Minäkin koen että on joku ihmeen sisäpiiri joka pyörii omalla pianollaan.En halua kuulua sellaiseen koska se rajoittaisi minun kirjoittelua.Eikä kukaan sinne haluakkaan.
Koen sen kuitenkin olevan palstalla turvallisuutta ja koossapitämistä.
Että joku pitää koossa tätä kun paimen laumaa.Onko se sitten hyvä tai huono paimen.
Siltä osin hyvä ettei viitsisi kirjoittaa jos täällä olisi yhtä typerät kirjoitukset kun huonosti valvotuilla palstoilla.
Siltä osin huono kun toisilla menee kirjoitushalut ja siellä yksinäisyydesssä kärsivät.niillä jos kenellä sattuu.
Eikö ole tasan pisteet.
Onhan vielä yksi syy silloin kun ei muut aiheet kiinnosta niin jokakinen hypää tähän kun kärpänen tervaan.
Hyvää Pitkääperjantaita.Mnekää itseenne ja kärsikää nyt on sen aika.Harmi kun ei ole hymiötä.Laittaisin sen kaiken rumimman.- BilMan
fiiuliN kirjoitti:
kirjoittaneen sekaisesti, oikeassa oli.Sen pitää nähdä, tai lukea.
Kaikkia viestejä ei nyt voi lukea, koska osa on joutunut roskikseen!
Miksiköhän? - Uusisuvi
sattuu kirjoitti:
Sallinet epäillä että oletko edes tosissaan mitä kirjoittelet, ethän pidä meitä palstalaisi pilkkanasi.millainen miehen tulee olla? Tuskin tuollainenkaan on oikean miehen puhetta, jota suollat.
Kunpa useampi mies olisi saman lainen kuin BilMan. - Hintriika
fiiuliN kirjoitti:
kirjoittaneen sekaisesti, oikeassa oli.Minustakin arvoitukselliset metaforat ovat lyriikan kieltä. Jos kirjoittaa proosaa, niin sen pitäisi olla ymmärrettävää - en tarkoita arvostella mitään kielioppi- tai kirjoitusvirheitä. Minä en Bilmanin tekstejä (niiden sanomaa) ymmärrä.
Tuntuu kuin sheriffi yrittäisi olla hienompi kuin me tavalliset pulliaiset. Ja hienompana hänkään ei ilmeisesti meidän pulliaisten tekstejä ymmärrä, vaan poistelee luullen niitä loukkaaviksi tai muuten epäkelvoiksi. - en ilmeiseti ole
SkillaN kirjoitti:
mies ja sellainen mies, joka on saanut opit, mies ei itke, miehen tulee olla kova.
Ok, sinä voit olla ja toimia niinkuin sinä tunnet, mutta miksi mies ei voisi olla surullinen, myöntää olevansa ihminen, johon pahat sanat sattuvat, itkeäkkin jos siihen tarvis tulee.
En puolusta ketään, mutta minulla on herkkä poika, joka taistelee liikutustaan vastaan ja olen yrittänyt sanoa, anna tulla, se helpottaa.
Hän on kyllä mies, sanan täydessä merkityksessä,perheen tuki ja turva.
Minun kuva miehestä on, että hän on rehellinen, luotettava, pystyy tukemaan tarvittaessa ja osaa näyttää tunteitaan.
Voisiko olla, että miehissäkin on monenlaisia ja suomalainen mies on kautta aikojen opetettu olemaan "kuin mies".
Pehmeämpikin mies on mies, ja yli kaiken ihminen.
Ei pahalla, vain mielipiteenä;))ole sellainen mies,kyllä osaan itkeä enkä häpeä sitä, mutta kun tuota sefun "itku kirjoittelua" analysoi tarkemmin,siitä on pohja pois täysin ei anna aihetta itkuun, kohtuus kerjätessäkin.
- BilMan
Hintriika kirjoitti:
Minustakin arvoitukselliset metaforat ovat lyriikan kieltä. Jos kirjoittaa proosaa, niin sen pitäisi olla ymmärrettävää - en tarkoita arvostella mitään kielioppi- tai kirjoitusvirheitä. Minä en Bilmanin tekstejä (niiden sanomaa) ymmärrä.
Tuntuu kuin sheriffi yrittäisi olla hienompi kuin me tavalliset pulliaiset. Ja hienompana hänkään ei ilmeisesti meidän pulliaisten tekstejä ymmärrä, vaan poistelee luullen niitä loukkaaviksi tai muuten epäkelvoiksi.Jokainen meistä tulkitsee itseään kohdistuvat kirjoitelmat omalla tavallaan.
Se mitä tulee ymmärtämykseen on taas luojan antama lahja.
Siihen meillä ei ole osaa eikä arpaa. - poistele
BilMan kirjoitti:
Sen pitää nähdä, tai lukea.
Kaikkia viestejä ei nyt voi lukea, koska osa on joutunut roskikseen!
Miksiköhän?ainakaan tämän keskusteluaiheen viestejä, kun oot aloittanut sopan keiton niin keitetään se kypsäksi.
- uzma-m
BilMan kirjoitti:
Jokainen meistä tulkitsee itseään kohdistuvat kirjoitelmat omalla tavallaan.
Siihen meillä ei ole osaa eikä arpaa.aly ala jata,kylla ymmarrysta voi kehittaa.
- Kiitos
BilMan kirjoitti:
Jokainen meistä tulkitsee itseään kohdistuvat kirjoitelmat omalla tavallaan.
Siihen meillä ei ole osaa eikä arpaa.Rohkeudesta ja päättäväisyydestä.
- yhtyä
merimona1 kirjoitti:
sheriffille palstan siivoamisesta!
Hyvää työtä olet tehnyt. Luulen, että ne jotka moittivat ja arvostelevat tekisivät sitä joka tapauksessa, toimisi sheriffi miten ja millä lailla tahansa. Joillakin kun nyt vain on sellainen tapa.jos meinaat pysyä samoissa porukoissa.
aikaan en vaihtaisi.
Vuosi takaperin, kirjoittipa mitä tahansa, tuli loukkaava viesti perään.
Oli tyhmä, vailla ymmärrystä, lukutaidoton, nämä nyt siitä siistimmästä päästä.
Edelleen niitä tökeröitä,pahansuopia viestejä tulee, niinkuin tässäkin ketjussa on huomattu, esim, millä oikeudella kukaan voi sanoa, että tuo tai tuo on tyhmä,kehotetaan apua hakemaan, eikö ne loukkaa.
Nyt on toivossa että nämä viestit poistuvat, ehkä siinä menee muitakin, niinkuin on selitetty.
Silloin kun en oikein ymmärrä viestiä kysyn ja toiseksi ajattelen, etten yllä kirjoittajan ajatusmaailman tasolle ja jätän sikseen.
Netti kirjoitteluun on ohjeet ja me jokainen osaamme ne lukea, miksi emme toimi ohjeiden mukaisesti.
Minä en jaksa uskoa, että sheriffi tahallaan poistaa viestejä, joku syy täytyy olla.- lueskeleva
oikein sen enempää sanoa itsestään, "tämä on vain tällaisen tyhmän mielipide"? Näin ollen jokainen senkin suuntainen viesti pitäisi poistaa, eikö niin?
Kuten joku sanoi, rajansa se on kerjäämiselläkin. lueskeleva kirjoitti:
oikein sen enempää sanoa itsestään, "tämä on vain tällaisen tyhmän mielipide"? Näin ollen jokainen senkin suuntainen viesti pitäisi poistaa, eikö niin?
Kuten joku sanoi, rajansa se on kerjäämiselläkin.on sitä mieltä, ok.
- ii-li
Eilen satuin selailemaan muita sivustoja. Monella sivustolla oli myös käynnissä keskustelu sheriffin kelvottomuudesta.
Kyllä on koiran virka, sanon minä, oli sheriffi kuka tahansa.
Viime vuonna katselin aina joskus hetken Nelosen deittiä aamuisin. Siellä oli ilmeisesti tapana läväyttää ruutuun aina sama litania kirjoitussäännöistä, jos jokin viesti poistettiin. - Täällä sentään saa vängätä ilmaiseksi valvojan kanssa, mutta siellä kaikesta, myös vänkäämisestä, joutui maksamaan. (Minulla on kännykässäni sellainen esto, etten edes voisi soitella tai tekstailla mihinkään TV-kummajaisiin.) - katriina64
ii-li kirjoitti:
Eilen satuin selailemaan muita sivustoja. Monella sivustolla oli myös käynnissä keskustelu sheriffin kelvottomuudesta.
Viime vuonna katselin aina joskus hetken Nelosen deittiä aamuisin. Siellä oli ilmeisesti tapana läväyttää ruutuun aina sama litania kirjoitussäännöistä, jos jokin viesti poistettiin. - Täällä sentään saa vängätä ilmaiseksi valvojan kanssa, mutta siellä kaikesta, myös vänkäämisestä, joutui maksamaan. (Minulla on kännykässäni sellainen esto, etten edes voisi soitella tai tekstailla mihinkään TV-kummajaisiin.)säännöistä kaikkea, tai sitten en ymmärrä niitä, mutta minä sain s-postiini viestin, etten saisi käyttää nikkiä kaarina. Nyt olen sitten katriina, mutta se sama ihminen, joka aloitin jo pari ketjuakin kaarina nikillä.
Profiilissani on kuitenkin samat "tuntomerkit"
kuin ollessani mukamas "suojattu nimi" - kaarina.
Noista säännöistä vain tuli mieleeni, että eikö nimensä perässä olevat numerot jo erota kahta saman nimistä toisistaan, ja voiko joku komennella, ettei saa käyttää jotain määrättyä nimimerkiä? - LÄHDEN
katriina64 kirjoitti:
säännöistä kaikkea, tai sitten en ymmärrä niitä, mutta minä sain s-postiini viestin, etten saisi käyttää nikkiä kaarina. Nyt olen sitten katriina, mutta se sama ihminen, joka aloitin jo pari ketjuakin kaarina nikillä.
Noista säännöistä vain tuli mieleeni, että eikö nimensä perässä olevat numerot jo erota kahta saman nimistä toisistaan, ja voiko joku komennella, ettei saa käyttää jotain määrättyä nimimerkiä?kuten moni muukin, en kestä tuollaista hölmöläisukkoa.
- ii-li ek
katriina64 kirjoitti:
säännöistä kaikkea, tai sitten en ymmärrä niitä, mutta minä sain s-postiini viestin, etten saisi käyttää nikkiä kaarina. Nyt olen sitten katriina, mutta se sama ihminen, joka aloitin jo pari ketjuakin kaarina nikillä.
Noista säännöistä vain tuli mieleeni, että eikö nimensä perässä olevat numerot jo erota kahta saman nimistä toisistaan, ja voiko joku komennella, ettei saa käyttää jotain määrättyä nimimerkiä?Minä kokeilin ainakin kymmentä eri vaihtoehtoa, ennen kuin sain rekisteröidyksi omani. Ohjelmassa on monia rajoituksia, mutta se ei anna esimerkiksi listaa muista lähes samanlaisista nikeistä, jotta voisi keksiä erilaisen helpommin. - Täällä on monta muuta kirjoittajaa, jotka ovat valittaneet samasta asiasta.
- haeskelin
katriina64 kirjoitti:
Noista säännöistä vain tuli mieleeni, että eikö nimensä perässä olevat numerot jo erota kahta saman nimistä toisistaan, ja voiko joku komennella, ettei saa käyttää jotain määrättyä nimimerkiä?..kirjoittanut nuo yli 3700 viestiä, jotka nimimerkki Kaarinalta löytyvät ja nyt et sitten voinut sitä rekisteröidä?
Tuon hakutoiminnon ansioita on mm. juuri mahdollisuus katsoa etukäteen, millä nikillä kannattaa yrittää rekisteröityä. - Katleija-T
ii-li kirjoitti:
Viime vuonna katselin aina joskus hetken Nelosen deittiä aamuisin. Siellä oli ilmeisesti tapana läväyttää ruutuun aina sama litania kirjoitussäännöistä, jos jokin viesti poistettiin. - Täällä sentään saa vängätä ilmaiseksi valvojan kanssa, mutta siellä kaikesta, myös vänkäämisestä, joutui maksamaan. (Minulla on kännykässäni sellainen esto, etten edes voisi soitella tai tekstailla mihinkään TV-kummajaisiin.)En ihmettelemästä laara voi. Kestoaihe, käsitelty käsittelemästä päästyä. Loppua ei näy horisontissa. Itse olen niin dementti, etten muista kirjoituksia jälkeenpäin, enkä muistele. En huomaa poistoja. Uusia juttuja tulee koko ajan.
Myttynä mattona
hyttynä hattuna
kommervenkkaa
vemmerkonkkaa
hetulan petulan peis
tepulan retulan SEIS! - ii-li
Katleija-T kirjoitti:
En ihmettelemästä laara voi. Kestoaihe, käsitelty käsittelemästä päästyä. Loppua ei näy horisontissa. Itse olen niin dementti, etten muista kirjoituksia jälkeenpäin, enkä muistele. En huomaa poistoja. Uusia juttuja tulee koko ajan.
Myttynä mattona
hyttynä hattuna
kommervenkkaa
vemmerkonkkaa
hetulan petulan peis
tepulan retulan SEIS!...ellei omani satu olemaan joukossa. Enkä aina silloinkaan. En minä läheskään aina muista, mihin ketjuun olen kirjoittanut edellisenä, tai edes samana päivänä. - Minusta se ei ole dementikon merkki, vaan sitä, että ei ota kaikkea niin kuolemanvakavasti. - Huvikseenhan suurin osa täällä viipyilee.
Olen kyllä samaa mieltä eräiden toisten kirjoittajien kanssa siitä, että, jos kirjoitus siirretään toiselle palstalle, niin sellaisesta pitäisi ilmoittaa. - Sen voisi ilmoittaa aloittajalle sähköpostilla ja antaa aloittajan kertoa siitä täällä, jos hän katsoo tarpeelliseksi. Tai sen voisi ilmoittaa julkisesti täällä. Ilmoittaminen on tietysti riski, koska siitä nousee kumminkin iso poru, ja se taas vie huomiota muilta aiheilta. Ilmoittamatta jättäminen koetaan helposti alentavaksi tai loukkaavaksi. Molempi pahempi. - Katleija-T
ii-li kirjoitti:
...ellei omani satu olemaan joukossa. Enkä aina silloinkaan. En minä läheskään aina muista, mihin ketjuun olen kirjoittanut edellisenä, tai edes samana päivänä. - Minusta se ei ole dementikon merkki, vaan sitä, että ei ota kaikkea niin kuolemanvakavasti. - Huvikseenhan suurin osa täällä viipyilee.
Olen kyllä samaa mieltä eräiden toisten kirjoittajien kanssa siitä, että, jos kirjoitus siirretään toiselle palstalle, niin sellaisesta pitäisi ilmoittaa. - Sen voisi ilmoittaa aloittajalle sähköpostilla ja antaa aloittajan kertoa siitä täällä, jos hän katsoo tarpeelliseksi. Tai sen voisi ilmoittaa julkisesti täällä. Ilmoittaminen on tietysti riski, koska siitä nousee kumminkin iso poru, ja se taas vie huomiota muilta aiheilta. Ilmoittamatta jättäminen koetaan helposti alentavaksi tai loukkaavaksi. Molempi pahempi.Nyt minulla onkin tilaisuus mainita siitä Punainen lanka ohjelma- aloituksestani. Toivottavasti katsoit ohjelman. Poistin sen aloituksen, vaikka siinä oli kolmen kirjoitus. Anteeksi. Oikeastaan laitoin sen vaan ilmoitukseksi, että huomion arvoinen haastateltava on Tastulalla.
Luulisi, että jos siirto on tapahtunut toiseelle palstalle siitä voisi ilmoittaa sp:lla asianomaiselle. Muutenhan asianomainen luulee, että viesti on poistettu. - uzma-m
Katleija-T kirjoitti:
Nyt minulla onkin tilaisuus mainita siitä Punainen lanka ohjelma- aloituksestani. Toivottavasti katsoit ohjelman. Poistin sen aloituksen, vaikka siinä oli kolmen kirjoitus. Anteeksi. Oikeastaan laitoin sen vaan ilmoitukseksi, että huomion arvoinen haastateltava on Tastulalla.
Luulisi, että jos siirto on tapahtunut toiseelle palstalle siitä voisi ilmoittaa sp:lla asianomaiselle. Muutenhan asianomainen luulee, että viesti on poistettu.Olemme aikuisia ihmisia paljon koettu ja luettu joten kylla pitaa kysya ennenkuin viesti siirretaan.
Viesti haara joka oli poistettu,minulta oli keselty asoiita,kuten maan sijaint,ilmastto,uskonnosta ja kulttuurista,olin nahnyt vaivaa vastakseni kyselioille ja tunsin itseni aika holmoksi kun ne oli poistettu,jos peraan oli tullut pari asiatonta,kylla me ne kestetaan.
En koskaan ryhdy mihinkaan yhden ihmisen ajojahtiin,ei ole ollut syytakaan,ei puskasta huutelijoille ole pakko vastata ja kun ei huomioida ne ihan itsestaan hiljenevat. - fiilia1
uzma-m kirjoitti:
Olemme aikuisia ihmisia paljon koettu ja luettu joten kylla pitaa kysya ennenkuin viesti siirretaan.
Viesti haara joka oli poistettu,minulta oli keselty asoiita,kuten maan sijaint,ilmastto,uskonnosta ja kulttuurista,olin nahnyt vaivaa vastakseni kyselioille ja tunsin itseni aika holmoksi kun ne oli poistettu,jos peraan oli tullut pari asiatonta,kylla me ne kestetaan.
En koskaan ryhdy mihinkaan yhden ihmisen ajojahtiin,ei ole ollut syytakaan,ei puskasta huutelijoille ole pakko vastata ja kun ei huomioida ne ihan itsestaan hiljenevat.mones samanlainen kirjoitus tuo oli, keksi jo muuta, niinkuin tuon räkälän perustajakin teki, kaappaa toisen aihe!
- mummi
uzma-m kirjoitti:
Olemme aikuisia ihmisia paljon koettu ja luettu joten kylla pitaa kysya ennenkuin viesti siirretaan.
En koskaan ryhdy mihinkaan yhden ihmisen ajojahtiin,ei ole ollut syytakaan,ei puskasta huutelijoille ole pakko vastata ja kun ei huomioida ne ihan itsestaan hiljenevat.Kuka on mielestäsi puskasta huutelija?
Minusta olemme kaikki samanarvoisia, Luojamme
lapsia.
Tämä ei ollut provoksi tarkoitettu, vaikka
todennäköisesti poistetaan. - mirjamarja
uzma-m kirjoitti:
En koskaan ryhdy mihinkaan yhden ihmisen ajojahtiin,ei ole ollut syytakaan,ei puskasta huutelijoille ole pakko vastata ja kun ei huomioida ne ihan itsestaan hiljenevat.Etsiskelin sitä jonkin aikaa ja ajattelin, että olen unohtanut, millä palstalla olet enimmäkseen mukana, koska minua olisi kovin kiinnostanut tietää, millainen on maailmasi niin kaukana kotoa.
Usein minulle käy niin, että en löydä enää jotakin mielenkiintoista ketjua, ja syytän siitä itseäni, kun en pane tarkalleen muistiin ketjun sijaintia.
Ilmeisesti kaipaamistani monet tosiaan onkin sitten kokonaan poistettu.
Aika keljua. - ii-li
uzma-m kirjoitti:
En koskaan ryhdy mihinkaan yhden ihmisen ajojahtiin,ei ole ollut syytakaan,ei puskasta huutelijoille ole pakko vastata ja kun ei huomioida ne ihan itsestaan hiljenevat.Olet maininnut, että viestiketjusi siirrttiin seksipalstalle. Se on kyllä sellainen juttu, josta olisi pitänyt ilmoittaa vapaaehtoisesti.
Sinulta kysellään paljon. Niin minäkin olen tehnyt aivan vaivaksi asti. Olet niitä kaikkein eniten uteliaisuutta herättäviä kirjoittajia täällä sen vuoksi, että asut niin erilaisissa olosuhteissa kuin me muut.
Täällä on usein neuvottu aloittamaan uusi haara, kun oikein näkee vaivaa kirjoittamisensa eteen, silloin haara ei häivy jonkin häirikön vuoksi. Mutta kuka sitä jaksaa aina muistaa? Mehän vastailemme spontaanisti tiettyyn kirjoitukseen. - fiiuliN
fiilia1 kirjoitti:
mones samanlainen kirjoitus tuo oli, keksi jo muuta, niinkuin tuon räkälän perustajakin teki, kaappaa toisen aihe!
Oli ilkeästi kirjoitettu, miksi nälvit?
Uzma kirjoittaa asiaa, mitä tuo sinun kirjoittamasi oikeastaan on? - ,,,
fiilia1 kirjoitti:
mones samanlainen kirjoitus tuo oli, keksi jo muuta, niinkuin tuon räkälän perustajakin teki, kaappaa toisen aihe!
,,,
- KELJU
,,, kirjoitti:
,,,
Fiilia on omaittensä, puhui asiaa.
- uzma-m
mummi kirjoitti:
Kuka on mielestäsi puskasta huutelija?
Minusta olemme kaikki samanarvoisia, Luojamme
lapsia.
Tämä ei ollut provoksi tarkoitettu, vaikka
todennäköisesti poistetaan.nimea on kai ymmartaakseni kaytetty henkiloista joitten nikki on osa viestia,ei esm mummeli,uzma tai muu.No minua he eivat hairitse,olen saanut nauraa makeasti juuri heidan naseville viesteilleen,ei vain saisi menna henkilo kohtaisuuksiin ja nimittelyhin,voisin ehka itsekin huudella puskasta vaan minut on niin helppo tunnistaa.
- Ii-li ek
Katleija-T kirjoitti:
Nyt minulla onkin tilaisuus mainita siitä Punainen lanka ohjelma- aloituksestani. Toivottavasti katsoit ohjelman. Poistin sen aloituksen, vaikka siinä oli kolmen kirjoitus. Anteeksi. Oikeastaan laitoin sen vaan ilmoitukseksi, että huomion arvoinen haastateltava on Tastulalla.
Luulisi, että jos siirto on tapahtunut toiseelle palstalle siitä voisi ilmoittaa sp:lla asianomaiselle. Muutenhan asianomainen luulee, että viesti on poistettu.Tuli jotakin muuta eteen. Oliko ohjelma hyvä?
- uzma-m
mirjamarja kirjoitti:
Etsiskelin sitä jonkin aikaa ja ajattelin, että olen unohtanut, millä palstalla olet enimmäkseen mukana, koska minua olisi kovin kiinnostanut tietää, millainen on maailmasi niin kaukana kotoa.
Usein minulle käy niin, että en löydä enää jotakin mielenkiintoista ketjua, ja syytän siitä itseäni, kun en pane tarkalleen muistiin ketjun sijaintia.
Ilmeisesti kaipaamistani monet tosiaan onkin sitten kokonaan poistettu.
Aika keljua.milla palstoilla olen liikkunut,usein ehka tuolla kansanradiossa,katleijalle ja Iilille on helppo kirjoittaa en ole tullut vaarin ymmaretyksi,minusta on mukavaa keskustella kenen kanssa tahansa,itsekin kyselen,vastaan kysymyksiin en vasy niihin,yhteydet vain toisinaan ovat niin huonot etten aina paase linjoille samana paivana.
,,, kirjoitti:
,,,
mielesi, mutta olet väärässä, SkillaN kirjoittaa vain yhdellä nikillä ja ei huuda puskasta.
Se uskotko tai et, on oma asiasi.- uzma-m
uzma-m kirjoitti:
milla palstoilla olen liikkunut,usein ehka tuolla kansanradiossa,katleijalle ja Iilille on helppo kirjoittaa en ole tullut vaarin ymmaretyksi,minusta on mukavaa keskustella kenen kanssa tahansa,itsekin kyselen,vastaan kysymyksiin en vasy niihin,yhteydet vain toisinaan ovat niin huonot etten aina paase linjoille samana paivana.
noita kirjoitus virheita,en ole sekopaa yritin nopeasti kirjoittaa ennenkuin yhteys katkesi ja niin siina kavikin,ei tullut tarkastettua vaan se karkasi kadesta.heimen=hei en itsekaan
- Merimona ek
Ii-li ek kirjoitti:
Tuli jotakin muuta eteen. Oliko ohjelma hyvä?
sinulta, että oletkohan se sama Ii-li, joka voitti kerran ensimmäisen palkinnon valokuvauskilpailussa. Monet kuvat olivat todella upeita - suihkulähteitä kuvaavia sykähdyttäviä taideteoksia.
Sain ilokseni tutustua joihinkin niistä.
Niitä kuvia voi hyvällä syyllä sanoa taiteeksi.
Tämä valokuvataiteilija oli muistaakseni vielä aika nuori - alle 30 v - ii-li
Merimona ek kirjoitti:
sinulta, että oletkohan se sama Ii-li, joka voitti kerran ensimmäisen palkinnon valokuvauskilpailussa. Monet kuvat olivat todella upeita - suihkulähteitä kuvaavia sykähdyttäviä taideteoksia.
Sain ilokseni tutustua joihinkin niistä.
Niitä kuvia voi hyvällä syyllä sanoa taiteeksi.
Tämä valokuvataiteilija oli muistaakseni vielä aika nuori - alle 30 vEn ole koskaan harrastanut valokuvausta. Minulla on digikamera, jolla olen ottanut kaiken kaikkiaan noin 10 kuvaa. (Kolmen vuoden aikana.) En milloinkaan muista ottaa kameraa mukaani mihinkään tilanteeseen.
- merimona1
ii-li kirjoitti:
En ole koskaan harrastanut valokuvausta. Minulla on digikamera, jolla olen ottanut kaiken kaikkiaan noin 10 kuvaa. (Kolmen vuoden aikana.) En milloinkaan muista ottaa kameraa mukaani mihinkään tilanteeseen.
olemaan sama.
Hän oli erikoistunut juuri noihin luonnon ilmiöiden, tai kaiken aidon ja alkukantaisen kuvamiseen. Eräänlainen primitiivisyys oli myöskin hänen innoituksensa lähde. Siis luonto runsaudessaan ja hedelmällisyydessään.
Tästä on jo aikaa kun hänellä oli näyttelykin.
Sain ostaa erään hyvin upean kuvan, joka on makuuhuoneemme seinällä. - Katleija-T
Ii-li ek kirjoitti:
Tuli jotakin muuta eteen. Oliko ohjelma hyvä?
Huomenna on sen Punaisen langan uusinta TV2:ssa klo 16.45. Ajasta videosi. Minä olen niin laiska kirjoittamaan referaatteja ja yleensäkään pitkiä kirjoituksia.
- ii-li
merimona1 kirjoitti:
olemaan sama.
Hän oli erikoistunut juuri noihin luonnon ilmiöiden, tai kaiken aidon ja alkukantaisen kuvamiseen. Eräänlainen primitiivisyys oli myöskin hänen innoituksensa lähde. Siis luonto runsaudessaan ja hedelmällisyydessään.
Tästä on jo aikaa kun hänellä oli näyttelykin.
Sain ostaa erään hyvin upean kuvan, joka on makuuhuoneemme seinällä....pitkän väännön jälkeen. Tämä nykyinen oli ainoa versio, joka kelpasi ohjelmalle. Hyvä niin. Kirjoitin ennen rekisteröintiä Iili-nimimerkillä tänne (ja vain tänne), mutta monet lukivat nimimerkin Lili.
Haluan tässä nyt kertoa vielä kerran, että ii-li esiintyy vain 60 ja 70 -palstoilla. Kaikki muut ii-lit tai iilit ovat toisia kirjoittajia. (Voi olla, että 80 -palstalla olen myös kirjoittanut. En enää muista. Minun on vaikea muistaa, mitä olen kirjoittanut edes täällä.)
En jurikaan käy muilla sivuilla. 70 -palsta on minusta kaikkein paras. Itse asiassa kuuluisin vielä tuonne 60 -palstalle, mutta tämä palsta on aktiivisempi kuin se., vaikka kyllä sekin on viime aikoina piristynyt. - ei siihen
muu auta,huomiotasihan hän sillä hakee,jos vastaat ja suutut niin vain innostuu!
- innostunut sonni
ei siihen kirjoitti:
muu auta,huomiotasihan hän sillä hakee,jos vastaat ja suutut niin vain innostuu!
Eihän tässä innostu muut kuin
innostunutsonni. Lue miten haluat, alusta loppuun tai lopusta alkuun.
- Positiivari
Ei ole yllättävää, että seriffin päähän sattuu.
Kun on paavillisempi, kuin paavi itse, niin se tuottaa tuskaa ja ahdistusta.
Olisikohan siitä lääkkeeksi seriffin vaivaan, että hän lukisi näitä juttuja vähän avarakatseisemmin, eikä puuttuisi kaikkiin pieniin, ns. lillukan varsiin.
Mörköjä ei ole kaikkialla, vaikka siltä joskus tuntuisi.- Liian herkkänahkainen
Seriffiksi.Mitä olen muilla palstoilla liikkunut,siellä Seriffit toimii,eivätkä selittele.
Olen muutaman haistatteluviestin pyytänyt itsekin poistamaan.
Tämähän on keskustelupalsta:siis kaikki mielipiteet ovat sallittuja,jotka eivät riko julkaisulakia.
Eihän tämä mielipiteiden esilletuominen ole "haudanvakava"juttu.Huumorinkukka saisi enemmän kukkia,näin Pääsiäisen aikaankin. - Hän ei halua
Liian herkkänahkainen kirjoitti:
Seriffiksi.Mitä olen muilla palstoilla liikkunut,siellä Seriffit toimii,eivätkä selittele.
Olen muutaman haistatteluviestin pyytänyt itsekin poistamaan.
Tämähän on keskustelupalsta:siis kaikki mielipiteet ovat sallittuja,jotka eivät riko julkaisulakia.
Eihän tämä mielipiteiden esilletuominen ole "haudanvakava"juttu.Huumorinkukka saisi enemmän kukkia,näin Pääsiäisen aikaankin.nähdä sitä, että on ensin verisesti loukannut muita. Reaktio on sitten sen mukainen.
Sitä saa, mitä tilaa. - BilMan
Hän ei halua kirjoitti:
nähdä sitä, että on ensin verisesti loukannut muita. Reaktio on sitten sen mukainen.
Sitä saa, mitä tilaa.Minuun kohdistuvat herjat ei minua satuta. Ne poistuvat palstoilta sinne minne ne kuuluvatkin.
Minuun sattuu herjat joita muutamat heittelee täysin aiheettomasti toisten kirjoittajien päälle.
Se minuun sattuu. Sitä en voi ymmärtää.
Jos itse voi huonosti niin myrkyttämällä ilmapiirin ystävien ympäriltä tilanne ei ainakaan kehity suotuisempaan suuntaan.
Kirjoittelemisiin. - täällä kirjoittelijat
BilMan kirjoitti:
Minuun kohdistuvat herjat ei minua satuta. Ne poistuvat palstoilta sinne minne ne kuuluvatkin.
Minuun sattuu herjat joita muutamat heittelee täysin aiheettomasti toisten kirjoittajien päälle.
Jos itse voi huonosti niin myrkyttämällä ilmapiirin ystävien ympäriltä tilanne ei ainakaan kehity suotuisempaan suuntaan.
Kirjoittelemisiin.ottavat kauheen vakasti herjanheittoja puolelta toiselle taitaapi olla kahden käden sormilla laskettavissa.
Voithan sinä poistaa nekin herjat joita muutamat heittelee jos ne kerran sattuu sinuun, mitäpä niitten kanssa enempää tuskailet sittepä lakkaa sattumasta. - fiiuliN
BilMan kirjoitti:
Minuun kohdistuvat herjat ei minua satuta. Ne poistuvat palstoilta sinne minne ne kuuluvatkin.
Kirjoittelemisiin.Miksi vain vihjailet "muutamista herjan heittäjistä", kerroppa suoraan ketä ne ovat.
Jokainen voisi yrittää ottaa siitä opikseen ja yrittää olla herjaamatta.
Nuo sinun vihjailusi ovat myös jonkilaista herjaa.
Sanotaan että se koira älähtää...jne, minustakin alkaa tuntumaan että heittelen herjoja koska sanon suoraan mitä milloinkin ajattelen.
Ovatko ne herjoja--- en tiedä, kerro sinä. - Katleija-T
fiiuliN kirjoitti:
Miksi vain vihjailet "muutamista herjan heittäjistä", kerroppa suoraan ketä ne ovat.
Jokainen voisi yrittää ottaa siitä opikseen ja yrittää olla herjaamatta.
Nuo sinun vihjailusi ovat myös jonkilaista herjaa.
Sanotaan että se koira älähtää...jne, minustakin alkaa tuntumaan että heittelen herjoja koska sanon suoraan mitä milloinkin ajattelen.
Ovatko ne herjoja--- en tiedä, kerro sinä.Tästä on myös hävinnyt aika monta kirjoitusta. Sinä FiiuliN, Skillan ja minäkin olimme kirjoitelleet ja vielä jotkut muutkin. Tuliko siihen joku häirintäkirjoitus vai mikä lie syynä?
- Katleija-T
Katleija-T kirjoitti:
Tästä on myös hävinnyt aika monta kirjoitusta. Sinä FiiuliN, Skillan ja minäkin olimme kirjoitelleet ja vielä jotkut muutkin. Tuliko siihen joku häirintäkirjoitus vai mikä lie syynä?
Antakee anteeks. Eihä täst oo mihikää mittää hävint. Tuolha ne jutut ol Kansanratios, mitä mie kaipasin. Sanoinha mie Ii-li siul et tementti mie jo oon. Ei minun kannata noista poistoista sanoa halattua sanaa enää.
- fiiuliN
Katleija-T kirjoitti:
Antakee anteeks. Eihä täst oo mihikää mittää hävint. Tuolha ne jutut ol Kansanratios, mitä mie kaipasin. Sanoinha mie Ii-li siul et tementti mie jo oon. Ei minun kannata noista poistoista sanoa halattua sanaa enää.
Kyllä siitä oli yksi viesti poistettu, mutta ei tosiaankaan noita kaipaamisiasi.
- reagoida=
BilMan kirjoitti:
Kirjoittelemisiin.vastata,provoilija hakee huomiota ja vain innostuu suuttumisista,valituksista ja poistoista!
- neuvot on
reagoida= kirjoitti:
vastata,provoilija hakee huomiota ja vain innostuu suuttumisista,valituksista ja poistoista!
Miten neuvoton voi neuvoa toisia
kun on itse neuvoton?
- fariseukset on
pahimpia.
- kun ne
mielistelöö, jotta voip sitte ite kirjutella mitä vaan, kunhan vaa laittaa lippunikin. Eikös sisältö oo pääasia.
- yx sefu
eikä ole helppo sefun osa missään. Mistä tietää kuka heittää huulta, kuka piikin. Kuka ilkeilee, kuka sanoo huumorilla. Pitää tuntea mettänsä puut. Ja aina joku rutisee. Ottaako tiukan linjan. Ottaako löysemmän että kaikki häiriköt pääsee hillumaan. Annat yhelle pikkusormen, menee koko käsi. Kuuluuko se tai tämä aihe tänne tai tuonne. Sallit tämän, salli tuo toinenkin. Salli yksi kirosana, salli kaksi, kolme, kymmenen. Poista yksi, poista kaikki muutkin. Aina nitistään. Ei hyvä niin eikä näin, ei kohen koskaan.
- Noidan keinot
Kyllä se sattuminen alkaa helpottaa, taion sinulle kaksi maximunaa virpomispalkkana, ketä lie olet virponut, munien lisänä seuraa 2 x 50vrk mittainen ilon, onnen ja kaunattomuuden kausi. Jopas on ihme jollei auta sattuminen.
"Virvon varvon vitsaksella,
tuoreeks terveeks,
rikkaaks, rakkaaks, rauhalliseks.
Sefulle pidempää pinnaa, sussulle perä levee,
muille lähijoukoille punaset posket!" - BilMan
Yhteispelillä se sujuu:
Vanha hyvä sanonta. Tänäkin päivänä yhteispeli on varteenotettava asia, varsinkin täällä palstakeskusteluissa.
Enemmistön mielipide muokkaa kokonaisuudessaan toimintaa täällä palstoilla.
Viestintä, silloin kun se on tarkoituksella luotu asiakokonaisuuden jatkeeksi,- lisäykseksi on kaiken kirjoittelun energian lähde.
Palstoille kirjoittajien kiinnostus ja viestien kirjoittaminen vastauksineen on kaikessaan runsauden sarvi, joka pitää yllä kiinnostusta näille sivuille.
Edelleen mielenilmaisuja, näkemyksiä ja elämän kokemuksista palstoille voi viestittää.
Osaltani kiinnitän otsikkoon "Mennään kohti seesteisempiä aikoja" huomiota.
Kirjoittelemisiin.- merimona1
puuttui Ajomiehen loukkauksiin ja herjaamisiin, mutta nyt tuntuisi pikkuisen siltä, että kunnon virkamiehemme on joutunut jonkunlaisen vauhtisokeuden valtaan.
Tämä oli mielipide, tai mielen ilmaisu mitä sanontaa arvoisa sheriffimme itse käyttää ja mihin on lupa, niinkuin hän armollisesti sallii.
Meillä on maassamme mahdollisuus ja oikeus arvostella jopa ministereitä, eli maamme hallitusta. Kuinka ei keskustelupalstan valvoja voi sietää edes pientä itseensä kohdistuvaa kritiikkiä.
Itse en ole ollut pahimpia arvostelijoita, jos arvostelija ollenkaan - päinvastoin, olin niin väsynyt Ajomiehen loukkauksiin, että jopa kehuin seriffiä hänen toiminnastaan, mitä tulee juuri Ajomiehen ilkeilyijen estämiseen ja poistamiseen
ketjuista.
Nyt en enää ymmärrä mitään. Olisiko mahdollista, että moinenkin virka nousee jollekin päään ja tuo vallan himoa - halua näyttää, että olemme tavallaan hänen armoillaan.
Tai onko sitten pääsky mennyt poistamaan kirjoituksensa, jonka mukana sen alla olevatkin lähtivät.
En pidä omaa sanomaani mitenkään kovin tärkeänä, mutta tahtoisin tietää mikä siinä kolahti, jos sheriffi poisti sen.
- hilma-tantti
jos kaikki pitää tapahtua sefun omilla ehdoilla,onhan palstalla tietenkin säännöt mutta kaikki sefut eivät ota kirjoituksia henkilökohtaisesti:))
- tri-apu
enemmän kuin muihin.
- merimona evk
tri-apu kirjoitti:
enemmän kuin muihin.
Enemmänkin ihmetyttää miksi tämä ketju on näin lyhyt, vaikka on ollut esillä jo 12 päivää!
Jatkuu kuitenkin, vaikka etenee todella hitaasti. - hitaasti
merimona evk kirjoitti:
Enemmänkin ihmetyttää miksi tämä ketju on näin lyhyt, vaikka on ollut esillä jo 12 päivää!
Jatkuu kuitenkin, vaikka etenee todella hitaasti.En yhtään ihmettele vaikka eteeneekin hitaasti, kun yks vain jauhaa sattumista jne., ja jos läheskään kaikki viestit mitä on tänne on kirjoitettu olisivat näkyvillä niin olihan niitä pitkä litania hyviäkin kommentteja luettavaksi, mutta kun ne ei vaan enää näy on lentäneet taivaantuuliin.
ei muutakun kirjoittelemisiin !!
Älä välitä valitusvirsistä "viestini on poistettu"!
Olet poistanut monta minunkin viesteistäni, enkä usko kirjoittaneeni niin kuolemattomia lauseita, että viitsisin ja jaksaisin tasaisin väliajoin jurnuttaa täällä palstoilla noista poistoista.
Sanottakoon mitä tahansa, niin kirjoitusrauha on ollut aivan toista luokkaa seriffin tultua palstoille verrattuna takavuosiin. Kuka meistä haluaisi ne ajat takaisin? Mie kysyn vaan...- fiiuliN
Ihmettelen kovasti kun aina vaan jaksat puolustella sheriiffin toimenpiteitä.
En kiellä ettei nikkeihin kohdistuneet herjat olisi vähentyneet, mutta mitä muuta hyvää puolta hänen tekemisistään löydät.
Et ole paljon näkynyt kirjoittelemassa, vai
ovatko kaikki kirjoittamasi viestit joutuneet poiston kohteeksi?
Ihmettelen puolusteluasi "postoista" siksi,
koska olen aina liittänyt sinut niitten järkevimpien kirjoittajien listaan.
Eikö järkevyys ja asiallisuus olekaan aina sama asia!!! fiiuliN kirjoitti:
Ihmettelen kovasti kun aina vaan jaksat puolustella sheriiffin toimenpiteitä.
En kiellä ettei nikkeihin kohdistuneet herjat olisi vähentyneet, mutta mitä muuta hyvää puolta hänen tekemisistään löydät.
Et ole paljon näkynyt kirjoittelemassa, vai
ovatko kaikki kirjoittamasi viestit joutuneet poiston kohteeksi?
Ihmettelen puolusteluasi "postoista" siksi,
koska olen aina liittänyt sinut niitten järkevimpien kirjoittajien listaan.
Eikö järkevyys ja asiallisuus olekaan aina sama asia!!!Miksi halusimme seriffin alkujaan tänne palstoille? Eikö tarkoitus ollut juuri häiriköinnin ja palstalaisten herjaamisen loppuminen kertakaikkiaan?
Minulle ainakin riittää jos seriffi tämän puolen asiasta hoitaa.
Jos hän sitten poistaa muita kuin selviä häirikköviestejä, ei minua häiritse vähääkään.
Sivut vaihtuvat nopeasti eikä minun eikä sinunkaan "kuolemattomia ajatuksia" kelata luettavaksi kun viestit ovat siirtyneet seuraavalle sivulle.
Miksi odotat minun huutavan punaisena poistoista, vaikka olisinkin ns. "järkevä kirjoittaja"? :-) Ehkä en näe mitään järkeä tai asiallisuutta sellaisessa...- fiiuliN
MdK-MdK kirjoitti:
Miksi halusimme seriffin alkujaan tänne palstoille? Eikö tarkoitus ollut juuri häiriköinnin ja palstalaisten herjaamisen loppuminen kertakaikkiaan?
Minulle ainakin riittää jos seriffi tämän puolen asiasta hoitaa.
Jos hän sitten poistaa muita kuin selviä häirikköviestejä, ei minua häiritse vähääkään.
Sivut vaihtuvat nopeasti eikä minun eikä sinunkaan "kuolemattomia ajatuksia" kelata luettavaksi kun viestit ovat siirtyneet seuraavalle sivulle.
Miksi odotat minun huutavan punaisena poistoista, vaikka olisinkin ns. "järkevä kirjoittaja"? :-) Ehkä en näe mitään järkeä tai asiallisuutta sellaisessa...Kai sen noinkin voi ottaa.
Minä en muistaakseni kyllä koskaan toivonut sheriffiä näille pastoille.
Olet oikeassa että viestejä ei kukaan lue kun ne siirtyvät seuraavalle sivulle.
Samoinhan kävisi häirikköviestienkin kanssa, nekin siirtyisivät samalla tavoin, miksi niitä sitten poistamaan.
Mutta juuri silloin, kun haluaisimme asiamme esittää jollekulle odottaen siihen toistenkin mielipiteitä, silloin se on todellakin törkeää kun ne poistetaan ennenkuin kukaan ehtii edes kantaa ottamaan.
Tuollaisella ajatustavalla ettei niitä kukaan lue seuraavalle sivulle siirtyessään, (runoketju, kahvipirtti, kansanradio..... )kaikki voitaisiin huolettomasti poistaa, ei ainoastaan yksityishenkilön kirjoituksia.
Kummankohan ajatukset ovat ristiriitaiset. fiiuliN kirjoitti:
Kai sen noinkin voi ottaa.
Minä en muistaakseni kyllä koskaan toivonut sheriffiä näille pastoille.
Olet oikeassa että viestejä ei kukaan lue kun ne siirtyvät seuraavalle sivulle.
Samoinhan kävisi häirikköviestienkin kanssa, nekin siirtyisivät samalla tavoin, miksi niitä sitten poistamaan.
Mutta juuri silloin, kun haluaisimme asiamme esittää jollekulle odottaen siihen toistenkin mielipiteitä, silloin se on todellakin törkeää kun ne poistetaan ennenkuin kukaan ehtii edes kantaa ottamaan.
Tuollaisella ajatustavalla ettei niitä kukaan lue seuraavalle sivulle siirtyessään, (runoketju, kahvipirtti, kansanradio..... )kaikki voitaisiin huolettomasti poistaa, ei ainoastaan yksityishenkilön kirjoituksia.
Kummankohan ajatukset ovat ristiriitaiset."asioitten tärkeydellä" :-)
Et paljon kirjoittele, mutta seriffin arvostelussa ja muussa "nokkapaistissa" olet hyvin kärkkäästi esittämässä mielipiteitäsi ja valittamassa loukkaantuneena jos joku viestiparka on häipynyt cyberavaruuteen jostakin käsittämättömästä syystä.
Itse kirjoittelen melkein mistä aiheesta vaan ja pidän mielessä että viesti saattaa hävitä hyvin äkkiä. Enkä aio päätäni vaivata mikä oli poiston syynä. Yritän uudestaan, ehkä paremmalla onnella seuraavalla kerralla. - Moi!- fiiuliN
MdK-MdK kirjoitti:
"asioitten tärkeydellä" :-)
Et paljon kirjoittele, mutta seriffin arvostelussa ja muussa "nokkapaistissa" olet hyvin kärkkäästi esittämässä mielipiteitäsi ja valittamassa loukkaantuneena jos joku viestiparka on häipynyt cyberavaruuteen jostakin käsittämättömästä syystä.
Itse kirjoittelen melkein mistä aiheesta vaan ja pidän mielessä että viesti saattaa hävitä hyvin äkkiä. Enkä aio päätäni vaivata mikä oli poiston syynä. Yritän uudestaan, ehkä paremmalla onnella seuraavalla kerralla. - Moi!Kuka liioitteleekaan asioitten tärkeydellä, en ole huomannut.
Se että olen mainitsemissasi asioissa "hyvin kärkkäänä", luultavasti johtuu siitä kun useimmat eivät rohkene eriäviä mielipiteitään julkituoda siinä pelossa että saavat "riitaisan" julkisuuskuvan.
En itke enää sitä jos minut sellaiseksi leimataankin, haluaisin vain kirjoittavan siitä mikä minua kiinnostaa.
Kaikki sellainen on tällä palstalla kuitenkin estetty, ja sen vuoksi olen pysytellyt syrjässä.
En aina osaakkaan mitään kirjoittaa enkä halua ollakkaan sen fiksumpi kuin mitä olen. - M75*
Kiva kun tulit. Oikein jo kaipasin.
M75* kirjoitti:
Kiva kun tulit. Oikein jo kaipasin.
On ollut tässä välillä "muuta puuhoo", sitä paitsi olen vaihtamassa laajakaistayhteyttä ja tuhrailen tavallisen modeemin avulla joka ei houkuttele viipymään netillä pitempiä hetkiä.
Kun tässä vielä pistäydyn Suomessa vapun aikaan niin eiköhän laajakaistalinjatkin ole pyhien jälkeen taas auki!
Kirjoitellaan ;-)
Olen minäkin pienessä pääsäni miettinyt, noiden poistojen aiheuttamaa mielipahaa.
Itse kirjoittelen mitä milloinkin ja aina en tule katsoneeksi kenen perään kirjoitus menee ja poistoon joutuu, toisten mukana.
Mutta en todella mitään maailmaa mullistavaa osaa kirjoittaa, joten menköön menojaan.
Olen toivonut rauhaa häiriköiltä ja toivoin järjestyksen pitäjää, sheriffi on tehnyt hyvää työtä, kirjoittelu on mukavampaa, joskin vieläkin noita ilkeyksiä jaellaan.
Olen yrittänyt pohtia myös sitä miksi kirjoittelen ja miksi pitäisi miellyttää, tai loukata, omia juttujamme kaikki,ovat sitten mitä ovat.
Jokainen kirjoittaa omalla tyylillään, mutta arvostelu ei tänne kuulu.
Kysymyksiä, vastauksia ja oikaisuja sovinnollisesti, sitä täällä soisi tapahtuvan.
Vanha viisausniin metsä vastaa,kuin sinne huudetaan, pitää paikkansa.- mirjamarja
Aikuinen ihminen mouruaa, että arvostelu sattuu.
Poistaminen sattuu.
Kaikki sattuu.
Ja samanmielisiä riittää!
Sattumien summa.- Objektiivinen
Jos BussiMiestä puolustelee, silloin ei ole seurannut palstoja. FiiuliN ja Mirjamaija ovat oikeassa, he ovat myöskin olleet palstoilla ja he tietävät, minkälaisesta väärinpelaajasta nyt puhutaan. Kyllä muutos on saatava aikaan. Oikeamieliset, tulkaa esiin!
- Jermu
Objektiivinen kirjoitti:
Jos BussiMiestä puolustelee, silloin ei ole seurannut palstoja. FiiuliN ja Mirjamaija ovat oikeassa, he ovat myöskin olleet palstoilla ja he tietävät, minkälaisesta väärinpelaajasta nyt puhutaan. Kyllä muutos on saatava aikaan. Oikeamieliset, tulkaa esiin!
Manasit pirua, niin tässä sitä nyt ollaan? Mikäs olis homman nimi?
Objektiivinen kirjoitti:
Olen ollut näillä palstoilla kohta viisi vuotta ja taatusti seurannut mitä täällä on tapahtunut ja tapahtuu.
Niinkauan kuin tämä täti on mukana, tulen taistelemaan kynsin hampain kirjoittelurauhan puolesta.
Mitä edustavat "oikeamieliset"?
Palstalla on säännöt, noudattakaa niitä! Siinä se on.- fiiuliN
MdK-MdK kirjoitti:
Olen ollut näillä palstoilla kohta viisi vuotta ja taatusti seurannut mitä täällä on tapahtunut ja tapahtuu.
Niinkauan kuin tämä täti on mukana, tulen taistelemaan kynsin hampain kirjoittelurauhan puolesta.
Mitä edustavat "oikeamieliset"?
Palstalla on säännöt, noudattakaa niitä! Siinä se on.Oikein hyvä jos saat rauhan näille palstoille, mutta näillä eväillä se ei synny.
Toivotan sinulle kuitenkin onnistumista rankassa tehtävässäsi.
Etkö muuten ole vielä kauempaa ollut palstoilla, vain vuosi kauemmin kuin minä? fiiuliN kirjoitti:
Oikein hyvä jos saat rauhan näille palstoille, mutta näillä eväillä se ei synny.
Toivotan sinulle kuitenkin onnistumista rankassa tehtävässäsi.
Etkö muuten ole vielä kauempaa ollut palstoilla, vain vuosi kauemmin kuin minä?Palstojen kirjoitusrauhan turvaaminen ei ole minun elämäntehtäväni :-)
Mainitsemaasi rankkaan tehtävään tarvitaan kaikkien palstalaisten yhteistoimintaa ja parhaiten se onnistuu jos sinäkin lakkaat narisemasta jatkuvasti ja muutat asenteesi positiivisemmaksi, etkä aina valita... Usko pois, sellainen alkaa vuosien mittaan tympäistä ja vie mielialan matalaksi.
Seriffi on palstoilla järjestystä pitämässä ja me palstalaiset voimme auttaa häntä siinä puuhassa.
Sinä olet ilmoittanut, että näillä eväillä ei rauha synny. Miksi siis ihmettelet jos valitusvirsiäsi häviää, jos voit hakea syytä omasta itsestäsi?- fiiuliN
MdK-MdK kirjoitti:
Palstojen kirjoitusrauhan turvaaminen ei ole minun elämäntehtäväni :-)
Mainitsemaasi rankkaan tehtävään tarvitaan kaikkien palstalaisten yhteistoimintaa ja parhaiten se onnistuu jos sinäkin lakkaat narisemasta jatkuvasti ja muutat asenteesi positiivisemmaksi, etkä aina valita... Usko pois, sellainen alkaa vuosien mittaan tympäistä ja vie mielialan matalaksi.
Seriffi on palstoilla järjestystä pitämässä ja me palstalaiset voimme auttaa häntä siinä puuhassa.
Sinä olet ilmoittanut, että näillä eväillä ei rauha synny. Miksi siis ihmettelet jos valitusvirsiäsi häviää, jos voit hakea syytä omasta itsestäsi?Olen koko ajan yrittänyt kirjoittaa positiivisesti, meillä on vain eri kirjoitustyyli, ja taidat reagoida minuun niin kuin olisin vihollisesi.
Kirjoitan totuudenmukaisesti niinkuin ajattelen,
mutta mahdatkohan sinä ajatella että minun olisi ajateltava niin kuin sinä.
Jos yhteistuumin yritämme sopua, silloin täytyy ottaa toistenkin mielipide huomioon ja ajatella "jos vaikka hän olisikin oikeassa".
Myönnän että teen usein virheitä ja yritän korjata niitä, myönnätkö sinäkin joskus olevasi väärässä? - SkillaN*
fiiuliN kirjoitti:
Olen koko ajan yrittänyt kirjoittaa positiivisesti, meillä on vain eri kirjoitustyyli, ja taidat reagoida minuun niin kuin olisin vihollisesi.
Kirjoitan totuudenmukaisesti niinkuin ajattelen,
mutta mahdatkohan sinä ajatella että minun olisi ajateltava niin kuin sinä.
Jos yhteistuumin yritämme sopua, silloin täytyy ottaa toistenkin mielipide huomioon ja ajatella "jos vaikka hän olisikin oikeassa".
Myönnän että teen usein virheitä ja yritän korjata niitä, myönnätkö sinäkin joskus olevasi väärässä?tuppaudun.
Minusta täällä kirjoittelussa ei tarvitse kenenkään mieliksi olla, jokainen vastaa omista puheistaan.
Myöskään ei tarvitse olla oikeassa ei väärässä, mielipiteensä vain kertoa.
Jos asiat vaativat intämistä, aina löytyy joku, taho mistä faktaa löytyy.
Emme kilpaile,ja minusta on monta asiaa selventynyt, kun täällä tietävät ja osaavat kertovat. Jokainen kai jotakin osaa, tai on kokemuksen ääni mukana.
Tuo että jostakin sanotaan, että on "kiltti tai herttainen" eikös se voi jäädä siihen se on toteavan mielipide, miksi jättää kertomatta.
Minun ymmärtääkseni lista missä nimet olivat oli toteamus lukijamäärien luvuista, miks ei ketjujen aloittajatkin voineet tulla esiin,olihan se kaikkien tiedossa aiemmin palstalla.
Rauhaa palstalle toivottiin ja minä en ainakaan ole kaivannut kyseistä "häirikköä" en ketään muutakaan, tuskin hänkään minua, annetaan jo asian olla. - merimona1
Objektiivinen kirjoitti:
Tule sinäkin esiin sieltä puskastasi!:DDDD
- merimona1
Jermu kirjoitti:
Manasit pirua, niin tässä sitä nyt ollaan? Mikäs olis homman nimi?
henkariin ja farkut taas jalkaan.
Kääräisehän hihat ja näytä taitosi!:D - Jermu
merimona1 kirjoitti:
henkariin ja farkut taas jalkaan.
Kääräisehän hihat ja näytä taitosi!:Drauhallistahan täällä on...Toi yksi on sellainen tuulikannel vaan..kilinä ja helinä kuuluu ja sama tarina sillä on aina tuutista ulos..."Sefu on ilkeä ja se kiusaa...nyyh nyyh". Taitaa senkin tuulikanteleen käyttövoimana olla hernekeitto ja ruisleipä-kaasut. Sen verta on käynyttä tuon tyypin tarinankerronta.
- fiiuliN
Jermu kirjoitti:
rauhallistahan täällä on...Toi yksi on sellainen tuulikannel vaan..kilinä ja helinä kuuluu ja sama tarina sillä on aina tuutista ulos..."Sefu on ilkeä ja se kiusaa...nyyh nyyh". Taitaa senkin tuulikanteleen käyttövoimana olla hernekeitto ja ruisleipä-kaasut. Sen verta on käynyttä tuon tyypin tarinankerronta.
Sehän on hyvää, myös ruisleipä.
Jos ne aiheuttavat ptrut, ptrut:tia niin luulisi sen olevan ainakin tehokasta, ja vaikka isompaakin kannelta käyttämään.DDD - fiiuliN
Objektiivinen kirjoitti:
Kaksiko vain hangoittelee tutkainta vastaan???
Taitaa olla parasta kääntää tämän puujalaksisen kelkan ajosuuntaa. - merimona1
Jermu kirjoitti:
rauhallistahan täällä on...Toi yksi on sellainen tuulikannel vaan..kilinä ja helinä kuuluu ja sama tarina sillä on aina tuutista ulos..."Sefu on ilkeä ja se kiusaa...nyyh nyyh". Taitaa senkin tuulikanteleen käyttövoimana olla hernekeitto ja ruisleipä-kaasut. Sen verta on käynyttä tuon tyypin tarinankerronta.
Vähän "käynyttä" jengiä. Naputetaan kuin rikkinäinen kuulalaakeri.
Sinun Porscesi nopeusmittari heilahtaa helposti 180 - 210 väliä ja vauhdissa on vaihtelua.
Minun ensimmäisellä ukollani oli sellainen vauhtihirmu. Liikkeellekin lähdettiin kuudentuhannen kierroksen voimalla.
Nyt vaan melkein kuin Ladalla köröttelisi - vauhdin puolesta. Mennään ja naputellaan :))) - fiiuliN
SkillaN* kirjoitti:
tuppaudun.
Minusta täällä kirjoittelussa ei tarvitse kenenkään mieliksi olla, jokainen vastaa omista puheistaan.
Myöskään ei tarvitse olla oikeassa ei väärässä, mielipiteensä vain kertoa.
Jos asiat vaativat intämistä, aina löytyy joku, taho mistä faktaa löytyy.
Emme kilpaile,ja minusta on monta asiaa selventynyt, kun täällä tietävät ja osaavat kertovat. Jokainen kai jotakin osaa, tai on kokemuksen ääni mukana.
Tuo että jostakin sanotaan, että on "kiltti tai herttainen" eikös se voi jäädä siihen se on toteavan mielipide, miksi jättää kertomatta.
Minun ymmärtääkseni lista missä nimet olivat oli toteamus lukijamäärien luvuista, miks ei ketjujen aloittajatkin voineet tulla esiin,olihan se kaikkien tiedossa aiemmin palstalla.
Rauhaa palstalle toivottiin ja minä en ainakaan ole kaivannut kyseistä "häirikköä" en ketään muutakaan, tuskin hänkään minua, annetaan jo asian olla.Taas tein emämokan kun yritin puolustella kirjoituksiani.
Joskus olet kertonut olevasi niinkuin politiikastakin kiinnostunut.
Olisikohan siitä sielläkin enemmän hyötyä jos ei kukaan valittaisi mistään, jokainen menisi lauman mukana.
Taitaisivat asiat hoitua nykyistä paremmin.
Pitäisiköhän tehdä ehdotus päättäjien päämajaan.DDDD - Jermu
fiiuliN kirjoitti:
Sehän on hyvää, myös ruisleipä.
Jos ne aiheuttavat ptrut, ptrut:tia niin luulisi sen olevan ainakin tehokasta, ja vaikka isompaakin kannelta käyttämään.DDDse täytyy myöntää, mutta tuo tyyppi on tuottaa sillä tavoin käyttövoimansa koko tarinalleen. Ei se muuten mua haittais hetkeekään, mutta sama tyyppi kiertää pitkin palstoja sitä vinkumassa. Siksi mä alunperin tulinkin kurkistaan, että mikä on meininki. Hyvä palstahan teillä on ja mukavaa aktiivista porukkaa.
- Jermu
merimona1 kirjoitti:
Vähän "käynyttä" jengiä. Naputetaan kuin rikkinäinen kuulalaakeri.
Sinun Porscesi nopeusmittari heilahtaa helposti 180 - 210 väliä ja vauhdissa on vaihtelua.
Minun ensimmäisellä ukollani oli sellainen vauhtihirmu. Liikkeellekin lähdettiin kuudentuhannen kierroksen voimalla.
Nyt vaan melkein kuin Ladalla köröttelisi - vauhdin puolesta. Mennään ja naputellaan :)))En mäkään aina kovaa aja...Joskus Saksan teillä elvistelen..Mutta teillähän on täällä hyvä palsta ja kivaa porukkaa täynnä tupa.
Ottakaa vinkkinä nyt ammattitappelijan sana:
Älkää kirjoitelko koko ajan siitä, miten joku toinen kirjoittaa ja saako sanoa noin tai näin.(Silleen saa äkkiä tappelukset kehiin, se on kokeiltu monta kertaa, heh!) Tänne mahtuu kaikenlaista ja välillä ihan mahdotonkin. Jos on aiheet joskus lopussa, niin ei ne pakolla tule esiin. Pistää koneen kiinni ja palaa sitten joskus uudelleen tilanteeseen. Reilu meininki. - merimona1
Jermu kirjoitti:
En mäkään aina kovaa aja...Joskus Saksan teillä elvistelen..Mutta teillähän on täällä hyvä palsta ja kivaa porukkaa täynnä tupa.
Ottakaa vinkkinä nyt ammattitappelijan sana:
Älkää kirjoitelko koko ajan siitä, miten joku toinen kirjoittaa ja saako sanoa noin tai näin.(Silleen saa äkkiä tappelukset kehiin, se on kokeiltu monta kertaa, heh!) Tänne mahtuu kaikenlaista ja välillä ihan mahdotonkin. Jos on aiheet joskus lopussa, niin ei ne pakolla tule esiin. Pistää koneen kiinni ja palaa sitten joskus uudelleen tilanteeseen. Reilu meininki.Ajattelin viimeksi tänään kun liikuin tuolla ulkoilmassa, että "pitäisi" kirjoittaa keskustelupalstallekin jotain. Sitten huomasin tuon "PITÄISI".
Eikä pitäisi, jos ei ole mitään sanottavaa. Jollain muulla saattaakin olla juuri silloin inspis ja ne suoltaa juttua tulemaan.
Sinä viiskymppisten teinityttöjen idoli olet ikäiseksei aika fiksu kundi:) - Jermu
merimona1 kirjoitti:
Ajattelin viimeksi tänään kun liikuin tuolla ulkoilmassa, että "pitäisi" kirjoittaa keskustelupalstallekin jotain. Sitten huomasin tuon "PITÄISI".
Eikä pitäisi, jos ei ole mitään sanottavaa. Jollain muulla saattaakin olla juuri silloin inspis ja ne suoltaa juttua tulemaan.
Sinä viiskymppisten teinityttöjen idoli olet ikäiseksei aika fiksu kundi:)Kun ei ole koskaan pakko.
Joku kysyi multa kerran, että miksi mä täällä niin paljon seilaan, siis täällä palstoilla. No mun työ on usein sellaista, että mä joudun odotteleen valmista näitten tietokoneitten vierellä, kun ne muutenkin rumpsuttaa siinä. Jos ajattelet henkilöä, joka joutuu joka tapauksessa istumaan siinä, niin mä ainakin käyn täällä läppää heittään. Luen paljon kirjoja (Ja katson joskus telkkua..hys hys, siitä ei puhuta sitten ääneen..hah!)
Jos nää palstat menis jumiin, niin eipä tuo meikäläistä haittais mitenkään. Kirja käteen ja siinä se. Usein näkee tuolla palstojen avauksissa kaikenlaisia valituksia, kun netti ei toimi, sätti ei toimi, mese ei toimi...Paaaaaskat sanon minä. Silloin pitää toimia itse! - merimona1
Jermu kirjoitti:
Kun ei ole koskaan pakko.
Joku kysyi multa kerran, että miksi mä täällä niin paljon seilaan, siis täällä palstoilla. No mun työ on usein sellaista, että mä joudun odotteleen valmista näitten tietokoneitten vierellä, kun ne muutenkin rumpsuttaa siinä. Jos ajattelet henkilöä, joka joutuu joka tapauksessa istumaan siinä, niin mä ainakin käyn täällä läppää heittään. Luen paljon kirjoja (Ja katson joskus telkkua..hys hys, siitä ei puhuta sitten ääneen..hah!)
Jos nää palstat menis jumiin, niin eipä tuo meikäläistä haittais mitenkään. Kirja käteen ja siinä se. Usein näkee tuolla palstojen avauksissa kaikenlaisia valituksia, kun netti ei toimi, sätti ei toimi, mese ei toimi...Paaaaaskat sanon minä. Silloin pitää toimia itse!kuin minä, joka tässä kirja kädessäni vahtaan
tietokonetta, että milloin viestini lentävät.
Nyt on pysynyt tuo alimmainen "hävytön" jo kaksi tuntia 15 minsaa.
Luen Reijo Mäen "Sukksnauhakäärme" nimistä kirjaa. Se on jännäri. - merimona1
merimona1 kirjoitti:
kuin minä, joka tässä kirja kädessäni vahtaan
tietokonetta, että milloin viestini lentävät.
Nyt on pysynyt tuo alimmainen "hävytön" jo kaksi tuntia 15 minsaa.
Luen Reijo Mäen "Sukksnauhakäärme" nimistä kirjaa. Se on jännäri.En näköjään pysty keskittymään kahteen asiaan yht'aikaa, sillä kirjoitin "Suksnauhakäärme", vaikka piti olla Sukkanauhakäärme.
Päivystäminen vaatisi parempaa keskittymistä:) fiiuliN kirjoitti:
Taas tein emämokan kun yritin puolustella kirjoituksiani.
Joskus olet kertonut olevasi niinkuin politiikastakin kiinnostunut.
Olisikohan siitä sielläkin enemmän hyötyä jos ei kukaan valittaisi mistään, jokainen menisi lauman mukana.
Taitaisivat asiat hoitua nykyistä paremmin.
Pitäisiköhän tehdä ehdotus päättäjien päämajaan.DDDDon eroa politiikalla ja "lepposalla " keskustelulla.
Täällä emme maata kääntäviä päätöksiä tee, rauhaisaa rupattelua ja viihtymistä ja ehkä joillekin tuomme ajankuluakin yksinäisyyteen.
Luulen että sheriffilläkin on tarkoitus saada palsta kirjoitteluun, ei kinasteluun, joten lopetan minäkin.- häirikkönä
Objektiivinen kirjoitti:
Fiiulin on häirikkö pahimmasta päästä yhdessä tänä multinikkeilijä MdK:n kanssaBussikuski oli väärä valinta ja ihmettelen, että saa jatkaa vieläpä kolmen palstan sefuna.
Jokin mättää ylläpidossakin pahasti. - Jermu
häirikkönä kirjoitti:
Fiiulin on häirikkö pahimmasta päästä yhdessä tänä multinikkeilijä MdK:n kanssaBussikuski oli väärä valinta ja ihmettelen, että saa jatkaa vieläpä kolmen palstan sefuna.
Jokin mättää ylläpidossakin pahasti.Alkaakos oma vakkarinikkisi A:lla. huahahahahahahahahaaaaa!
- Jermu
merimona1 kirjoitti:
En näköjään pysty keskittymään kahteen asiaan yht'aikaa, sillä kirjoitin "Suksnauhakäärme", vaikka piti olla Sukkanauhakäärme.
Päivystäminen vaatisi parempaa keskittymistä:)Nyt mä pistelen hommat läjään ja lähden pitsalle. Se on Morjentes!
Ilmoitan vaan, jos ihmettelette kun täältä minun koneelta lentää viestejä tähän ketjuun, että minuun ei ainakaan nuo valitusvirret satu yhtään muuten, ottaa vaan kupoliin! Että tästä aiheesta jaksetaan jauhaa...
Olen nyt hyvin levännyt pääsiäispesässäni, uhkun voimaa ja taistelutahtoakin ja puolustan seriffiä, siitä huolimatta, että hän on poistanut monta minun aloittamistani ketjuista, jopa meidän kaikkien mieliaiheesta, seksistä, tehdyn aloituksen ;-)) No, aina roiskuu, kun rapataan!
Hyvä, kun tuo Jermukin on tullut meitä vanhoja auttamaan sanan säilän käyttelyssä! :-)
Hymyä huuleen, kaikki hapannaamat!- merimona1
kunnon sotaratsu!:)
Minuun ei kyllä myöskään satu vaikka kaikki viestini lentäisivät taivaan tuuliin.
Ei se viestien poistaminen satu, mutta sellainen puolueellisuus mitä olen ollut huomaavinani keljutti. Hämmennystä, melkein nolostumista aiheuttaa kun sheriffi nimeää palstalla jokun kirjoittajan, tyyliin : "Sinä olet kiva...tai herttainen ihminen." Aikaisemmin talvella taas ketjun avaajat asetettiin prenikkariviin, mainiten nimeltä muutama armoitettu.
Tulee mieleen hajoita ja hallitse mentaliteetti BilMannin taholta.
Hyvää työtä hän on tehnyt häirikön, tai häiriköiden hillitsemisekei ja ajattelinkin, että ehkä tämä kritiikki kannattaisi lopettaa.
Ainakin silloin kannattaisi, jos olisimme demokraattisilla vaaleilla valinneet sheriffin palstoille.
Ihan tähän loppuun kyllä vielä sanoisin, että en usko Bilmanniin sattuvan, kun joutuu poistamaan viestejä. Kunhan puhuu. - ii-li
merimona1 kirjoitti:
Minuun ei kyllä myöskään satu vaikka kaikki viestini lentäisivät taivaan tuuliin.
Ei se viestien poistaminen satu, mutta sellainen puolueellisuus mitä olen ollut huomaavinani keljutti. Hämmennystä, melkein nolostumista aiheuttaa kun sheriffi nimeää palstalla jokun kirjoittajan, tyyliin : "Sinä olet kiva...tai herttainen ihminen." Aikaisemmin talvella taas ketjun avaajat asetettiin prenikkariviin, mainiten nimeltä muutama armoitettu.
Hyvää työtä hän on tehnyt häirikön, tai häiriköiden hillitsemisekei ja ajattelinkin, että ehkä tämä kritiikki kannattaisi lopettaa.
Ainakin silloin kannattaisi, jos olisimme demokraattisilla vaaleilla valinneet sheriffin palstoille.
Ihan tähän loppuun kyllä vielä sanoisin, että en usko Bilmanniin sattuvan, kun joutuu poistamaan viestejä. Kunhan puhuu.On kuitenkin kysymys siitä, että monet ihmiset pahoittavat mielensä paljon enemmän ilkeilevistä vastauksista kuin poistoista. - Joskus poistot ovat yliregointeja, joskus taas hyvää palvelua muille kirjoittajille. Minä viis veisaan poistoista. En koskaan kirjoita mitään niin tärkeää, että maailma menettäisi jotakin, jos viestini poistuu.
Jokaisella palstalla haukutaan sen palstan sheriffiä.
Tämän palstan sheriffi voi hyvinkin regoida liian jyrkästi esim. tuotenimiä sisältäviin viesteihin. Toisaalla, esim. tietotekniikan palstoilla niitä esiintyy lähes jokaisessa viestissä.
Suomi24 on kuitenkin siinä suhteessa erilainen, että tänne voi kirjoittaa rekisteröitymättömänä. Se ei ole kovin yleistä. Monilla muilla palstoilla voi lukea viestejä, mutta vastaamiseen tarvitaan joko rekisteröinti tai toimituksen hyväksyntä.
Toinen minulle tärkeä syy viipyillä täällä on palstojen selkeys. Näkee koko ketjun, erottaa tekstit helposti, on vuorottelevat siniset ja valkoiset rivit. (Siksi en käytä Mozillaa, koska siinä eivät näy ketjun rivien värit kuten ne Explorerilla näkyvät.)
En kertakaikkiaan pidä siitä, että tässäkin ketjussa leimataan sheriffin mielistelijöiksi kaikki, jotka eivät morkkaa häntä. Eikö ole olemassa mitään siltä väliltä? - Täällä on paljon hyviä kirjoittajia, jotka ovat kokeneet jossakin vaiheessa sheriffin toimet aiheettomiksi. Minun on vaikea ottaa siihen kantaa, koska itse totean sitten vain: "Ai, se onkin poistettu". - Toisille palstoille siirtämisestä pitää kyllä ilmoittaa. Siinä olen muiden kanssa ihan samaa mieltä. - merimona1
ii-li kirjoitti:
On kuitenkin kysymys siitä, että monet ihmiset pahoittavat mielensä paljon enemmän ilkeilevistä vastauksista kuin poistoista. - Joskus poistot ovat yliregointeja, joskus taas hyvää palvelua muille kirjoittajille. Minä viis veisaan poistoista. En koskaan kirjoita mitään niin tärkeää, että maailma menettäisi jotakin, jos viestini poistuu.
Tämän palstan sheriffi voi hyvinkin regoida liian jyrkästi esim. tuotenimiä sisältäviin viesteihin. Toisaalla, esim. tietotekniikan palstoilla niitä esiintyy lähes jokaisessa viestissä.
Suomi24 on kuitenkin siinä suhteessa erilainen, että tänne voi kirjoittaa rekisteröitymättömänä. Se ei ole kovin yleistä. Monilla muilla palstoilla voi lukea viestejä, mutta vastaamiseen tarvitaan joko rekisteröinti tai toimituksen hyväksyntä.
Toinen minulle tärkeä syy viipyillä täällä on palstojen selkeys. Näkee koko ketjun, erottaa tekstit helposti, on vuorottelevat siniset ja valkoiset rivit. (Siksi en käytä Mozillaa, koska siinä eivät näy ketjun rivien värit kuten ne Explorerilla näkyvät.)
En kertakaikkiaan pidä siitä, että tässäkin ketjussa leimataan sheriffin mielistelijöiksi kaikki, jotka eivät morkkaa häntä. Eikö ole olemassa mitään siltä väliltä? - Täällä on paljon hyviä kirjoittajia, jotka ovat kokeneet jossakin vaiheessa sheriffin toimet aiheettomiksi. Minun on vaikea ottaa siihen kantaa, koska itse totean sitten vain: "Ai, se onkin poistettu". - Toisille palstoille siirtämisestä pitää kyllä ilmoittaa. Siinä olen muiden kanssa ihan samaa mieltä.Enkä minäkään ole sheriffiä moittinut - pahemmin.
Päinvastoin, hyppäsin ilosta kattoon kun palstoille tuli valvoja, joka lopetti ...sen minkä lopetti.
Sanoinkin jo, etten piittaa poistoista, minua on välillä vaan rassannut enemmän joku muu. Ehkä oman käsityskykyni rajallisuus, sillä en ole millään miettimisellä aina ymmärtänyt mitä BilMan tarkoittaa joillakin kirjoituksillaan.
Ne vaikuttavat kuitenkin vakavasti otettaviksi tarkoitetuilta, esm. tämäkin ketju muut painiketjut ja presidentin ennakkovaalit ja juuri tuo joittekin kehuskelu ynm.
Tämä on viimeinen kerta kun puhun koko sefusta ja poistan tämän kohta itse, niin ettei sefun syyksi tarvitse mennä. Koskaan aikaisemmin en ole poistanut itse, enkä pyytänyt poistamaan. - fiiuliN
ii-li kirjoitti:
On kuitenkin kysymys siitä, että monet ihmiset pahoittavat mielensä paljon enemmän ilkeilevistä vastauksista kuin poistoista. - Joskus poistot ovat yliregointeja, joskus taas hyvää palvelua muille kirjoittajille. Minä viis veisaan poistoista. En koskaan kirjoita mitään niin tärkeää, että maailma menettäisi jotakin, jos viestini poistuu.
En kertakaikkiaan pidä siitä, että tässäkin ketjussa leimataan sheriffin mielistelijöiksi kaikki, jotka eivät morkkaa häntä. Eikö ole olemassa mitään siltä väliltä? - Täällä on paljon hyviä kirjoittajia, jotka ovat kokeneet jossakin vaiheessa sheriffin toimet aiheettomiksi. Minun on vaikea ottaa siihen kantaa, koska itse totean sitten vain: "Ai, se onkin poistettu". - Toisille palstoille siirtämisestä pitää kyllä ilmoittaa. Siinä olen muiden kanssa ihan samaa mieltä.Minä ainakin pahoitan mieleni liiankin herkästi.
Mutta tällä palstalla näitten lähes neljän vuoden aikana minut on kovetettu, en ole enää oma itseni.
Siksi monasti olen saanut kelvottomia nimityksiä että se kovettaa väkisinkin.
Alkuvuosina oli mieleni pahana useastikin monen kirjoittajan takia. Silloin en edes aavistanut että sama henkilö saattaa kirjoittaa useammallakin nikillä, siksi niitä pahanmielen tuottajia tuntui olevan useammalla taholla.
Sisukkaana kirjoittajana pysyin palstalla, mutta ikävä kyllä, kirjoitukseni muuttuivat palstan hengen mukaisiksi.
Haluaisin joka tapauksessa kirjoittaa vapaasti ja odottaisin saavani vastauksenkin ennenkuin se kylmästi heitetään pois lukietäisyydeltä. Siis vapaasti, sulkeutumatta mihinkään kopperoon.
En osaa sanoa ovatko sheriffin puolustajat mielistelijöitä, mutta oma mielipiteeni tästä nykyisestä sheriffistä on kaikkea muuta kuin mielistelevä. - merimona1
merimona1 kirjoitti:
Enkä minäkään ole sheriffiä moittinut - pahemmin.
Päinvastoin, hyppäsin ilosta kattoon kun palstoille tuli valvoja, joka lopetti ...sen minkä lopetti.
Sanoinkin jo, etten piittaa poistoista, minua on välillä vaan rassannut enemmän joku muu. Ehkä oman käsityskykyni rajallisuus, sillä en ole millään miettimisellä aina ymmärtänyt mitä BilMan tarkoittaa joillakin kirjoituksillaan.
Ne vaikuttavat kuitenkin vakavasti otettaviksi tarkoitetuilta, esm. tämäkin ketju muut painiketjut ja presidentin ennakkovaalit ja juuri tuo joittekin kehuskelu ynm.
Tämä on viimeinen kerta kun puhun koko sefusta ja poistan tämän kohta itse, niin ettei sefun syyksi tarvitse mennä. Koskaan aikaisemmin en ole poistanut itse, enkä pyytänyt poistamaan.jos pyyhkäisen pöydän puhtaaksi tuolta "heps kukkuusta" asti?
Siinä lähtisi sinunkin kirjoituksesi ja siksi kysyn. - Simpatti
fiiuliN kirjoitti:
Minä ainakin pahoitan mieleni liiankin herkästi.
Mutta tällä palstalla näitten lähes neljän vuoden aikana minut on kovetettu, en ole enää oma itseni.
Alkuvuosina oli mieleni pahana useastikin monen kirjoittajan takia. Silloin en edes aavistanut että sama henkilö saattaa kirjoittaa useammallakin nikillä, siksi niitä pahanmielen tuottajia tuntui olevan useammalla taholla.
Sisukkaana kirjoittajana pysyin palstalla, mutta ikävä kyllä, kirjoitukseni muuttuivat palstan hengen mukaisiksi.
Haluaisin joka tapauksessa kirjoittaa vapaasti ja odottaisin saavani vastauksenkin ennenkuin se kylmästi heitetään pois lukietäisyydeltä. Siis vapaasti, sulkeutumatta mihinkään kopperoon.
En osaa sanoa ovatko sheriffin puolustajat mielistelijöitä, mutta oma mielipiteeni tästä nykyisestä sheriffistä on kaikkea muuta kuin mielistelevä.jotain sellaista tehdä, että se huomataan. Ja tottahan toki poistot huomaa ne, jotka palstoilla eniten viihtyvät. Itse lueskelen näitä niin vähän, etten varmaan edes omiani kaipailisi, ja miksi kaipailisin.))))
Semmoinen mua kuitenkin kummastuttaa, kun joku kirjoittaa pitkän sepustuksen tänne, ja samalla ilmoittaa pian poistavansa sen itse. Se on minun mielestäni miltei järjen köyhyyttä ja lukijoiden kiusaamista; kirjoitan, mutta kohta poistan, ähäkuti.... - ii-li
merimona1 kirjoitti:
jos pyyhkäisen pöydän puhtaaksi tuolta "heps kukkuusta" asti?
Siinä lähtisi sinunkin kirjoituksesi ja siksi kysyn.Niin mikäs siinä. Minusta tässä haarassa nyt ei olisi mitään poistettavaa.
- ii-li
fiiuliN kirjoitti:
Minä ainakin pahoitan mieleni liiankin herkästi.
En osaa sanoa ovatko sheriffin puolustajat mielistelijöitä, mutta oma mielipiteeni tästä nykyisestä sheriffistä on kaikkea muuta kuin mielistelevä.Minulla ei ole mitään erityistä hämpaankolossa sheriffiä vastaan.
Tosin hän voisi kirjoittaa selkeämmällä tavalla. Joskus tuntuu, ettei oikein ymmärrä, mitä hän sanoo.
Hän on joka tapauksessa aina vastannut sähköposteihini ja käyttäytynyt aivan korrektisti.
Kun täällä joku on valittanut, ettei sähköposteihin ollenkaan vastata, niin pakostakin alkaa ajatella, minkälainen sisältö niissä on mahtanut olla.
Sähköposti on myös vaikea ilmaisutapa: Se on lyhytttä, asiaan menevää, ja helposti vaikuttaa aggressiiviselta, ellei noudata joitakin yleisesti suositeltuja kohteliasuussääntöjä.
Minulla on tästä erittäin hyvä esimerkki ihan viime päiviltä. Eräs (viimeisiä) asiakkaitani lähettelee sähköposteja, joista saa sen kuvan, että hän on raivon vallassa. Mutta mitä vielä! Soitan hänhelle heti saatuani sähköpostin, eikä hän ole mitenkään huonolla tuulella. Hänen ilmaisutapansa on vain liian suoraviivainen. (Työtoverini, jolle hän aina lähettää kopion viesteitä vihaa häntä jo valmiiksi, vaikka ei ole koskaan edes tavannut häntä.) - ii-li
ii-li kirjoitti:
Minulla ei ole mitään erityistä hämpaankolossa sheriffiä vastaan.
Tosin hän voisi kirjoittaa selkeämmällä tavalla. Joskus tuntuu, ettei oikein ymmärrä, mitä hän sanoo.
Hän on joka tapauksessa aina vastannut sähköposteihini ja käyttäytynyt aivan korrektisti.
Kun täällä joku on valittanut, ettei sähköposteihin ollenkaan vastata, niin pakostakin alkaa ajatella, minkälainen sisältö niissä on mahtanut olla.
Sähköposti on myös vaikea ilmaisutapa: Se on lyhytttä, asiaan menevää, ja helposti vaikuttaa aggressiiviselta, ellei noudata joitakin yleisesti suositeltuja kohteliasuussääntöjä.
Minulla on tästä erittäin hyvä esimerkki ihan viime päiviltä. Eräs (viimeisiä) asiakkaitani lähettelee sähköposteja, joista saa sen kuvan, että hän on raivon vallassa. Mutta mitä vielä! Soitan hänhelle heti saatuani sähköpostin, eikä hän ole mitenkään huonolla tuulella. Hänen ilmaisutapansa on vain liian suoraviivainen. (Työtoverini, jolle hän aina lähettää kopion viesteitä vihaa häntä jo valmiiksi, vaikka ei ole koskaan edes tavannut häntä.)Koska en enää ole oikeasti työssä, niin yritän siirtää tätä asiakasta sille työtoverilleni. Tuntuu aika vaikealta, kun työtoverini on muodostanut kuvan asiakkaasta liian suoraviivaisten sähköpostien perusteella.
merimona1 kirjoitti:
Ihan tähän loppuun kyllä vielä sanoisin, että en usko Bilmanniin sattuvan, kun joutuu poistamaan viestejä. Kunhan puhuu.Täältä sotaratsu on lähdössä sinne Härmään virittäytymään oikeaan härmäläiseen tunnelmaan, että on oikeat otteet jos on pakko aseita kalistella täällä palstoilla ;-)
Ei muuta kuin "glada vappen"!- fiiuliN
MdK-MdK kirjoitti:
Täältä sotaratsu on lähdössä sinne Härmään virittäytymään oikeaan härmäläiseen tunnelmaan, että on oikeat otteet jos on pakko aseita kalistella täällä palstoilla ;-)
Ei muuta kuin "glada vappen"!Mitä jos poikkeaisit matkallasi täällä Turun puolessa, juotaisiin sovintokahvit?
- merimona1
ii-li kirjoitti:
Niin mikäs siinä. Minusta tässä haarassa nyt ei olisi mitään poistettavaa.
poistaa. On nukuttu yön yli - kohta toisenkin ;)ja asiat näyttävät menevän hyvään suuntaan.
- merimona1
fiiuliN kirjoitti:
Mitä jos poikkeaisit matkallasi täällä Turun puolessa, juotaisiin sovintokahvit?
Meillä täällä Suomessahan toivotellaan :"Klara Vappen!"
Siis tämä MDK-MDK:lle ja sinulle, kuten kaikille!
Onhan tässä vielä simatkin tekemättä ja tarkoitus valmistaa isolle joukolle tippaleipiä sun muuta. - Suomen p-reikä
fiiuliN kirjoitti:
Mitä jos poikkeaisit matkallasi täällä Turun puolessa, juotaisiin sovintokahvit?
ja sivistyksen kehto, valitettavasti on myöskin jäännyt kehtoasteelle.
- fiiuliN
ii-li kirjoitti:
Minulla ei ole mitään erityistä hämpaankolossa sheriffiä vastaan.
Minulla on tästä erittäin hyvä esimerkki ihan viime päiviltä. Eräs (viimeisiä) asiakkaitani lähettelee sähköposteja, joista saa sen kuvan, että hän on raivon vallassa. Mutta mitä vielä! Soitan hänhelle heti saatuani sähköpostin, eikä hän ole mitenkään huonolla tuulella. Hänen ilmaisutapansa on vain liian suoraviivainen. (Työtoverini, jolle hän aina lähettää kopion viesteitä vihaa häntä jo valmiiksi, vaikka ei ole koskaan edes tavannut häntä.)Luulen että olen samanlainen kirjoituksissani kun tuo sinun asiakkaasi.
Ja senkin myönnän että kohteliaisuudesta en tiedä yhtikäs mitään. Tai oikeammin sanottuna en koskaan ajattele "mitä ihmisetkin sanovat"-periaatteella.
Kyllähän sheriffi on minunkin SP:ni vastannut, mutta kun Ylläpidolle lähettää palautetta niin sieltä tulee automaattinen vastaus :ei ehditä.
Kerran silloin alkuvuosina sain ihmisen kirjoittaman selvän vastauksen Ylläpidolta mutta kun nyt hiljattain lähetin palautetta niin automaattinen vastaus tuli. - merimona1
Suomen p-reikä kirjoitti:
ja sivistyksen kehto, valitettavasti on myöskin jäännyt kehtoasteelle.
Terveisiä vaan sinne Tampereelle:)))
- ii-li
fiiuliN kirjoitti:
Luulen että olen samanlainen kirjoituksissani kun tuo sinun asiakkaasi.
Ja senkin myönnän että kohteliaisuudesta en tiedä yhtikäs mitään. Tai oikeammin sanottuna en koskaan ajattele "mitä ihmisetkin sanovat"-periaatteella.
Kyllähän sheriffi on minunkin SP:ni vastannut, mutta kun Ylläpidolle lähettää palautetta niin sieltä tulee automaattinen vastaus :ei ehditä.
Kerran silloin alkuvuosina sain ihmisen kirjoittaman selvän vastauksen Ylläpidolta mutta kun nyt hiljattain lähetin palautetta niin automaattinen vastaus tuli.Asiakkaani kirjoittaa aina kamalassa kiireessä kovin töksähtävällä tavalla. Ethän sinä sillä tavalla kirjoita.
Asiakas ei vain muista, että sähköposti on eri väline kuin puhuminen. Hän ei milloinkaan puhu töykeällä tavalla, vaan on aina hyväntuulinen ja iloinen. - Minä ymmärrän asian, mutta se työtoverini, jolle pyrin asiakkaan siirtämään ei ymmärrä. Epäilen koko siirron onnistumista. - No hällä väliä. Olen kohta lopullisesti eläkkeellä, eikä minun tarvitse miettiä asiaa sen enempää. :)
Trallallaa, ei enää myynti- ja laskutusvaatimuksia! Ei tarvitse pokkuroida asiakkiden edessä. Saa vapaasti unohtaa asioita ilman että se kaatuu seuraavana päivänä niskaan täydellisenä katastrofina. Ei enää stressiä, ei kohtuuttomia vaatimuksia, ei ylitöitä, ei pitkiä ajomatkoja, eikä minuuttiaikatauluja, ei mitään. Kiehukoot siellä omissa liemissään.
Halitulijallaa,
kun tämä poika rallaa
rämäkällä polokan tahilla! - fiiuliN
ii-li kirjoitti:
Asiakkaani kirjoittaa aina kamalassa kiireessä kovin töksähtävällä tavalla. Ethän sinä sillä tavalla kirjoita.
Asiakas ei vain muista, että sähköposti on eri väline kuin puhuminen. Hän ei milloinkaan puhu töykeällä tavalla, vaan on aina hyväntuulinen ja iloinen. - Minä ymmärrän asian, mutta se työtoverini, jolle pyrin asiakkaan siirtämään ei ymmärrä. Epäilen koko siirron onnistumista. - No hällä väliä. Olen kohta lopullisesti eläkkeellä, eikä minun tarvitse miettiä asiaa sen enempää. :)
Trallallaa, ei enää myynti- ja laskutusvaatimuksia! Ei tarvitse pokkuroida asiakkiden edessä. Saa vapaasti unohtaa asioita ilman että se kaatuu seuraavana päivänä niskaan täydellisenä katastrofina. Ei enää stressiä, ei kohtuuttomia vaatimuksia, ei ylitöitä, ei pitkiä ajomatkoja, eikä minuuttiaikatauluja, ei mitään. Kiehukoot siellä omissa liemissään.
Halitulijallaa,
kun tämä poika rallaa
rämäkällä polokan tahilla!Kiitos sinulle mukavista sanoistasi, jospa kuulisi tuollaia useammin.
Ei moitteita, ei syyttelyä, vaan hienotunteista lohdutusta.
Olet aarre näillä palstoilla... Kiitos. fiiuliN kirjoitti:
minut sinne Turun puoleen! Juodaan virtuaalikoffeet siinä ohimennessä ;-)
Hymyillään kun tavataan!merimona1 kirjoitti:
Meillä täällä Suomessahan toivotellaan :"Klara Vappen!"
Siis tämä MDK-MDK:lle ja sinulle, kuten kaikille!
Onhan tässä vielä simatkin tekemättä ja tarkoitus valmistaa isolle joukolle tippaleipiä sun muuta.Eilen tuli Suomi24:ltä vappumainosta, missä mainittiin mm. perinteinen kossualadoobi :D
Varmaankin kuuluu nauttia tippaleipien kanssa?ii-li kirjoitti:
Asiakkaani kirjoittaa aina kamalassa kiireessä kovin töksähtävällä tavalla. Ethän sinä sillä tavalla kirjoita.
Halitulijallaa,
kun tämä poika rallaa
rämäkällä polokan tahilla!Tuosta riemunkiljahduksesta tuli mieleen täkäläinen lottovoittomainos, missä työntekijä on voittanut suuren summan rahaa ja irvistelee pomolle kauhean näköisenä. :-)
Pomo kysyy ärtyneenä: - Mikä sinua vaivaa?
Mies irvistelee edelleen ja matkii: - Mikä sinua vaivaa!
Eli nyt hänellä on varaa tehdä mitä haluaa, eikä tarvitse pokkuroida pomolle.
Kyllä eläkkeellä olo elämän parasta aikaa! Minä olen jopa hävittänyt kellot näköpiiristä, niitten viisarit eivät enää jahtaa minua.- samantien junaan
MdK-MdK kirjoitti:
minut sinne Turun puoleen! Juodaan virtuaalikoffeet siinä ohimennessä ;-)
Hymyillään kun tavataan!ja tuu tampeeereelle nääs, älä jää mihinkään käpykylään luuhaamaan.
- Jermu.
No ihan varmasti heräsit
Ihmettelin ensin, että mikä se siellä tankin telaketjun alla vinkuu, vai onko peräti laakerivika, mutta huomattuani sinut koinsyömän rotannahkan pilkistävän esiin sieltä telaketjun välistä------->Painoinkin reilusti kaasua, ettei sinusta erittyvät myrkylliset huurut vahingoita herkkää tankin teräspintaa...Kjäh! - Jermu
Jermu. kirjoitti:
No ihan varmasti heräsit
Ihmettelin ensin, että mikä se siellä tankin telaketjun alla vinkuu, vai onko peräti laakerivika, mutta huomattuani sinut koinsyömän rotannahkan pilkistävän esiin sieltä telaketjun välistä------->Painoinkin reilusti kaasua, ettei sinusta erittyvät myrkylliset huurut vahingoita herkkää tankin teräspintaa...Kjäh!Onpas feikkarilla ollut hakusessa teksti...Huuhaalta haettua tekstiä ja pikkuisen sitten muuteltu ja laitettu toista herjaamaan..Onpas onpas..Olet kuules feikkari astunut nyt niin isoihin saappaisiin, että suattaapi jalkas hieman hiertyä.....
- Jermu
Se on tuo Feikkari käväissyt huuhaalta tekstiä ja siirtänyt meikäläsen nimissä tänne. Helppo sinun on feikkari tunnistaa, koska eipä olis mistään syystä tullut tarpeen teikäläistä herjata. Reilu meininki...Pitäisköhän tuota feikkiä hieman retuuttaa tulevan vapun kunniaksi. Siitä sais vaikka sellaisen vesi-ilmapallon tyyppisen jätepallin. Heliumia koko ukko täyteen ja lasketaan se resupekka lentoon. Eihän se pitkälle tietty lennä, mutta jos edes sinne tavalliselle paikalleen rähmälleen rapaojaan...Huahahahahahhahaaaaa!
- ii-li
MdK-MdK kirjoitti:
Tuosta riemunkiljahduksesta tuli mieleen täkäläinen lottovoittomainos, missä työntekijä on voittanut suuren summan rahaa ja irvistelee pomolle kauhean näköisenä. :-)
Pomo kysyy ärtyneenä: - Mikä sinua vaivaa?
Mies irvistelee edelleen ja matkii: - Mikä sinua vaivaa!
Eli nyt hänellä on varaa tehdä mitä haluaa, eikä tarvitse pokkuroida pomolle.
Kyllä eläkkeellä olo elämän parasta aikaa! Minä olen jopa hävittänyt kellot näköpiiristä, niitten viisarit eivät enää jahtaa minua.Haluan poistua paikalta tyylikkäästi.
Työlleni ei vieläkään ole löytynyt jatkajaa, joten minua on pyydetty jo nyt takaisin pitämään tiettyjä sisäisiä koulutuksia. - Aion RAHASTAA niillä, jos ne toteutuvat! Sen verran kostonhimoinen kyllä olen. Jermu kirjoitti:
Se on tuo Feikkari käväissyt huuhaalta tekstiä ja siirtänyt meikäläsen nimissä tänne. Helppo sinun on feikkari tunnistaa, koska eipä olis mistään syystä tullut tarpeen teikäläistä herjata. Reilu meininki...Pitäisköhän tuota feikkiä hieman retuuttaa tulevan vapun kunniaksi. Siitä sais vaikka sellaisen vesi-ilmapallon tyyppisen jätepallin. Heliumia koko ukko täyteen ja lasketaan se resupekka lentoon. Eihän se pitkälle tietty lennä, mutta jos edes sinne tavalliselle paikalleen rähmälleen rapaojaan...Huahahahahahhahaaaaa!
Päässäni on muutakin kuin sahajauhoja ja näin kyllä heti että viesti oli feikki.
Saat vapaat kädet ja jalat keksiä sopivaa ajanvietettä feikkarin taltuttamiseksi. ;-)
- sattuu oikein
kunnolla, ollaampa kuulolla mistä ja miten sattuu.
- tuonelan viikate
on ollut niittohommissa, taas asiallisia viestejä poistettu, voi pyhäjyssäys ei tämmösellä tohuilulla saada kunnon keskustelua aikaiseksi, kyllä norm.ihmisen pitää myöskin kritiikkiä sietää eikä vain heitellä taivaantuliin asiallisia viestejä, koetappas nyt ryhdistäytyä.
- mirjamarja
Aamusella tänään pyysin BilMania tällä palstalla, että poistaisi yhden todella vastenmielisen inhokkiviestin, joka oli aamuyöllä ilmestynyt.
Sanoin muistaakseni, että minuun ei satu vaan yököttää koko teksti.
Joku kerkisi lisätä viestiini oman huomionsa.
BilMan toimi ripeästi, joten turhia mutinoita välttääkseni poistin oman viestini. Siinä sitten samalla katosi se jatkoksi kirjoittanutkin.
Jos sitä parin viestin pituista ketjua nyt tarkoitat, niin ei siinä ollut minkäänlaista kritiikkiä ainakaan sheriffiä kohtaan.
Kiitollisena pitää olla, että hän poisti pyytämäni oitis.
Terveisin mirjamarja - kuin myös
tästä se viessti,missä ASIALLISESTI kysyin,mitä epäasiallista oli ursulan viestissä?Luulisin,että on yhtä asiallista muistaa ja kiittää veteraaneja kuin pesstä ikkunoita,laulaa kuorossa ja raapia nurmikoita.Mitenkähän on aletaanko kysllä tuota Jermua seriffiksi.
Kai kysymykseen pitäisi saada jonkinmoineen vastaus..Kirjoitan niminerkittä siksi,että muuten näistäkin sanoista saa kuulla haamaan tulevaisuuteen,ja yleisen kirjoitus rauhan kannalta näin on parempi.Siis vastaus,miksi ursulan viesti on poistettu tai poistatettu? - kummakin
mirjamarja kirjoitti:
Aamusella tänään pyysin BilMania tällä palstalla, että poistaisi yhden todella vastenmielisen inhokkiviestin, joka oli aamuyöllä ilmestynyt.
BilMan toimi ripeästi, joten turhia mutinoita välttääkseni poistin oman viestini. Siinä sitten samalla katosi se jatkoksi kirjoittanutkin.
Jos sitä parin viestin pituista ketjua nyt tarkoitat, niin ei siinä ollut minkäänlaista kritiikkiä ainakaan sheriffiä kohtaan.
Terveisin mirjamarjaMitähän olet taas poistattanut ? Poistaisit itsesi jonnekkin lasten osastolle. Ei kait tämä mikään lasten osasto ole. Kyllä yli 18 v kärsivät lukea ´tukevampaakin tavaraa.
- ollut
mirjamarja kirjoitti:
Terveisin mirjamarjaursulan viesti rivo,vaan liittyi veteraani päivään ja oli aivan asiallinen
- myätä tuulta
kuin myös kirjoitti:
tästä se viessti,missä ASIALLISESTI kysyin,mitä epäasiallista oli ursulan viestissä?Luulisin,että on yhtä asiallista muistaa ja kiittää veteraaneja kuin pesstä ikkunoita,laulaa kuorossa ja raapia nurmikoita.Mitenkähän on aletaanko kysllä tuota Jermua seriffiksi.
Kai kysymykseen pitäisi saada jonkinmoineen vastaus..Kirjoitan niminerkittä siksi,että muuten näistäkin sanoista saa kuulla haamaan tulevaisuuteen,ja yleisen kirjoitus rauhan kannalta näin on parempi.Siis vastaus,miksi ursulan viesti on poistettu tai poistatettu?Kyllä nykyinen sefu on aivan ok. Jotkut vaan käyvät tässä ketjussa paskalla ! Sefu korjaa paskan pois ja pyyhkii vielä perseen.
- on sitten
myätä tuulta kirjoitti:
Kyllä nykyinen sefu on aivan ok. Jotkut vaan käyvät tässä ketjussa paskalla ! Sefu korjaa paskan pois ja pyyhkii vielä perseen.
Tähän ketjuun on lähetetty n. 700 viestiä. Yli viisisataa on poistettu !
- BilMan
kuin myös kirjoitti:
Kai kysymykseen pitäisi saada jonkinmoineen vastaus..Kirjoitan niminerkittä siksi,että muuten näistäkin sanoista saa kuulla haamaan tulevaisuuteen,ja yleisen kirjoitus rauhan kannalta näin on parempi.Siis vastaus,miksi ursulan viesti on poistettu tai poistatettu?Vastasin jo aiemmin, mutta joku toinen kirjoittaja poisti oman viestinsä ja samalla katosi samaan ketjuun muut jälkeenkirjoitetut.
Tässä selitys ko. poistolle.
"Huomaa myös että saman viestin massapostittaminen monelle eri palstalle on kielletty. Massapostitukset poistetaan." - kiitos
BilMan kirjoitti:
Vastasin jo aiemmin, mutta joku toinen kirjoittaja poisti oman viestinsä ja samalla katosi samaan ketjuun muut jälkeenkirjoitetut.
"Huomaa myös että saman viestin massapostittaminen monelle eri palstalle on kielletty. Massapostitukset poistetaan."vastauksesta.Kai tämmöisen päivän kunniaksi ne olis voinut olla molemmilla palstoilla.kiitos
- mirjamarja
ollut kirjoitti:
ursulan viesti rivo,vaan liittyi veteraani päivään ja oli aivan asiallinen
...ollut kysymys sotaveteraaneista siinä inhokista, josta minä puhun.
Poistamassani omassa viestissä ei ollut jatkona kuin yksi nikitön viesti. - mirjamarja
kummakin kirjoitti:
Mitähän olet taas poistattanut ? Poistaisit itsesi jonnekkin lasten osastolle. Ei kait tämä mikään lasten osasto ole. Kyllä yli 18 v kärsivät lukea ´tukevampaakin tavaraa.
Nimi alle, lapsikulta.
- ur-sula
BilMan kirjoitti:
Vastasin jo aiemmin, mutta joku toinen kirjoittaja poisti oman viestinsä ja samalla katosi samaan ketjuun muut jälkeenkirjoitetut.
"Huomaa myös että saman viestin massapostittaminen monelle eri palstalle on kielletty. Massapostitukset poistetaan."Mie oon oikee pahhoillain,ko Sie oot joutunt miu takkii tullinjal,mie seliti tuol murreketjus,mite siin käi.anteeks.
- mirjamarja ek
kummakin kirjoitti:
Mitähän olet taas poistattanut ? Poistaisit itsesi jonnekkin lasten osastolle. Ei kait tämä mikään lasten osasto ole. Kyllä yli 18 v kärsivät lukea ´tukevampaakin tavaraa.
Sananvapaus on tallessa. Voit tallentaa muistojesi aarteisiin poistamani viestin, sillä inhokki on kirjoitettu uudelleen tänään iltapäivällä.
Sananvapaus on taattu. En esitä enää sitä poistettavaksi, ettei minua pidetä tiukkapipoisempana kuin olen. - ii-li
mirjamarja kirjoitti:
...ollut kysymys sotaveteraaneista siinä inhokista, josta minä puhun.
Poistamassani omassa viestissä ei ollut jatkona kuin yksi nikitön viesti.Inhottavan vastauksen voi poistaa myös näin:
Kopioi oma viestisi esim. Wordiin.
Palaa Suomi24:ään ja klikkaa kohtaan "Poista oma viesti". Silloin omasi ja inhottava vastaus häviävät.
Tee uusi vastaus. Kopioi tekstisi takaisin siihen, ja muuta otsikkoa hiukan. (Otsikkoa täytyy hiukan muuttaa, muuten ohjelma sanoo: "Olet jo lähettänyt samansisältöisen viestin")
Sen jälkeen oma viestisi on tallella, mutta häirikköviesti on poissa. Kaiken muun huvin lisäksi olet vielä pannut tulisia hiiliä häirikön pään päälle. - Sitten vain muutaman tunnin kuluttua palaat asiaan ja katsot, onko häirikkö tohtinut kirjoittaa uuden hävyttömyyden. Hävyttömyyksiin ei kannata koskaan vastata, vaikka joskus houkutus on suuri. - ihmettelöväine
ii-li kirjoitti:
Inhottavan vastauksen voi poistaa myös näin:
Kopioi oma viestisi esim. Wordiin.
Palaa Suomi24:ään ja klikkaa kohtaan "Poista oma viesti". Silloin omasi ja inhottava vastaus häviävät.
Tee uusi vastaus. Kopioi tekstisi takaisin siihen, ja muuta otsikkoa hiukan. (Otsikkoa täytyy hiukan muuttaa, muuten ohjelma sanoo: "Olet jo lähettänyt samansisältöisen viestin")
Sen jälkeen oma viestisi on tallella, mutta häirikköviesti on poissa. Kaiken muun huvin lisäksi olet vielä pannut tulisia hiiliä häirikön pään päälle. - Sitten vain muutaman tunnin kuluttua palaat asiaan ja katsot, onko häirikkö tohtinut kirjoittaa uuden hävyttömyyden. Hävyttömyyksiin ei kannata koskaan vastata, vaikka joskus houkutus on suuri.Tässäkin ketjussa on puhuttu häiriköstä satoja puheenvuoroja. Näin on ollut jo vuosia.
Kysyisin; missä ovat ne häiriköt? - ii-li
ihmettelöväine kirjoitti:
Tässäkin ketjussa on puhuttu häiriköstä satoja puheenvuoroja. Näin on ollut jo vuosia.
Kysyisin; missä ovat ne häiriköt?...runsaasti tästä ketjusta. Minä puolestani vastasin kirjoittajalle, joka kertoi hävittäneensä oman ja häirikköviestin.
Ilmeisesti tässä ketjussa ei enää ole jäljellä häirikköviestejä.
Niiden torjuminen on nykyisin helpompaa, kun voi poistaa oman viestinsä. Sen vuoksi ne varmaan ovatkin vähentyneet. - 162 muuta
ii-li kirjoitti:
...runsaasti tästä ketjusta. Minä puolestani vastasin kirjoittajalle, joka kertoi hävittäneensä oman ja häirikköviestin.
Ilmeisesti tässä ketjussa ei enää ole jäljellä häirikköviestejä.
Niiden torjuminen on nykyisin helpompaa, kun voi poistaa oman viestinsä. Sen vuoksi ne varmaan ovatkin vähentyneet.Onhan tässä ketjussa nytkin 162 ja sinunkin useita.
- Pulinat pois
ihmettelöväine kirjoitti:
Tässäkin ketjussa on puhuttu häiriköstä satoja puheenvuoroja. Näin on ollut jo vuosia.
Kysyisin; missä ovat ne häiriköt?Älä kysele! Itsekin saat turpiin heti kun tulet häirikköviesteinesi palstoilel!
- myös
miksi eet voi vastataaa,kun asiaallisesti jaaa nöyrimmin kysyn,miksi ursulan veteraaneja kiittävä viesti aamulla piti poistaa?Jos vaivaudut tämän poistamaan niin varmaan myös ensin tämän luet
Ketjusta on poistettu 104 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei205323- 501381
- 11807
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58778- 47769
- 46762
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,52757Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle49746Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!
JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille8734Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom132725