Yhteensattuma

James_Sunderland

Tällaista juttua olen jo jonkin aikaa setvinyt, että Suuren Seikkailun 2003:n Taika-Kukka Närhellä ja tämän "Tomb Raider"- palstan sheriffillä Adviksella on hyvin paljon yhtäläisyyksiä keskenään.

Tomb Raider tietenkin on molempien harrastus ja laulaja Tori Amos vilahtaa molempien lempilaulajana.

Ulkonäkö on huomattavin yhtäläisyys. Tuntuvat näyttävän niin samanlaisilta.

Minä. Entinen Tomb Raiderien pelaaja, joka omistaa kaikki TR:t aina ensimmäisestä seitsemänteen osaan. Innostus tähän pelisarjaan on hiipunut ja minut onkin käännytetty Silent Hill- pelisarjan puoleen. Sitten olikin pakko ostaa kaikki Silent Hillit (1-4). Olen nyt yhtä heikkona tähän sarjaan, kun olin silloin joskus Tomb Raidereihinkin.

Ja muuten, Taika-Kukka oli iki-ihana siinä Suuressa Seikkailussa 2003. Aivan vastustamaton pirteä tyttö.

Toivottovasti ei ole vaivaa kenellekään tästä viestistä. :(

8

812

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainen on kyseessä.

      • James_Sunderland

        Samako? Ei voi olla totta mitenkään. Tai no jos sinuun on uskomista. Miten, miten...?


    • advis

      Et päätellyt vikaan.^^ Kiitos, kiitos!

      Tomb Raiderit ja raidaaminen ovat sen verran iso uskonto meikäläiselle etten tule niitä koskaan hylkäämään. Samaten rakkaus Lara Croftiin on ikuisempaa kuin peilikirkkaan metsälammen pinnasta heijastuva äärettömyys.

      Silent Hilliä olisi tosin kyllä hauska kokeilla, olen kuullut niistä paljon hyvää. Samaten Resident Eviliä tekisi mieli pelata joskus. :) *kauhun ystävä*

      • James_Sunderland

        Kannattaa ihmeessä tutustua Silent Hilleihin, sillä niihin jää koukkuun. Ehdottomasti paras Silent Hill on Silent Hill 2 sen juonen ja tunnelman vuoksi. Nikkinikin tulee SH2:n päähenkilön nimestä. Heh. Paljon olisi kerrottavaa tästä pelisarjasta, mutta pistän nyt kuitenkin ihan näin lyhyesti.

        Mutta kuitenkin; todella tutustumisen arvoinen pelisarja, hakkaa jopa Resident Evilit minun mielestäni. Soundtrack on aivan täydellistä jokaisessa Silent Hillissä ja paras soundtrack onkin edelleenkin Silent Hill 2:ssa. Akira Yamaoka on säveltänyt Kaikkien Silent Hillien OST:t (Original Soundtrack).

        Niin. Tästä yhtäläisyys- jutusta: Kolme vuotta sitten jäit mieleeni tuosta SS 2003:sta ja jossain vaiheessa en enää sinua muistanutkaan. Kolme vuotta myöhemmin löysin jonkun lehtiartikkelin, jossa oli kuva sinusta, niin päätin ottaa sinusta selvää enemmän. Täällä Suomi24:ssa oli juttua jotain tähän malliin, että "julkkisten kuvia IRC:ssä". Joku otti puheenaiheeksi Taika-Kukan eli sinut Advis ja kertoi nikkisi olevan IRC:ssä "Advis". Minulle tulikin mieleen, että täällä Suomi24:ssa oli myös advis- nikki ja ajattelin lopulta kysyä tätä itse sinulta.
        Ja ihan oikeasti luulin, että en ole sinusta kolmeen vuoteen kuullut. Asiahan on aivan päinvastoin: Olen käynyt useasti Tomb Raider Atlantiksessa ja lukenut viestejäsi, eli ihan nenäni edessähän sinä olet ollut, eikä tietoakaan siitä, että olet juuri Taika-Kukka.
        Tällainen sekaannus vain. :) Tulipas tästä nyt pitkä...

        Ja sitäpaitsi hienoa että et ole kadonnut silmistäni mihinkään.

        Olen samaa mieltä tuon Desert Eagle- aseen kanssa. Potkua riittää. Varsinkin Max Payneissä, kun joutuu kahta kättä käyttämään ammuttaessa, kun ysimillinen ei vaadi kuin yhden. Olipas turha kommentti.

        Eipä tässä mitään muuta sitten.


      • advis
        James_Sunderland kirjoitti:

        Kannattaa ihmeessä tutustua Silent Hilleihin, sillä niihin jää koukkuun. Ehdottomasti paras Silent Hill on Silent Hill 2 sen juonen ja tunnelman vuoksi. Nikkinikin tulee SH2:n päähenkilön nimestä. Heh. Paljon olisi kerrottavaa tästä pelisarjasta, mutta pistän nyt kuitenkin ihan näin lyhyesti.

        Mutta kuitenkin; todella tutustumisen arvoinen pelisarja, hakkaa jopa Resident Evilit minun mielestäni. Soundtrack on aivan täydellistä jokaisessa Silent Hillissä ja paras soundtrack onkin edelleenkin Silent Hill 2:ssa. Akira Yamaoka on säveltänyt Kaikkien Silent Hillien OST:t (Original Soundtrack).

        Niin. Tästä yhtäläisyys- jutusta: Kolme vuotta sitten jäit mieleeni tuosta SS 2003:sta ja jossain vaiheessa en enää sinua muistanutkaan. Kolme vuotta myöhemmin löysin jonkun lehtiartikkelin, jossa oli kuva sinusta, niin päätin ottaa sinusta selvää enemmän. Täällä Suomi24:ssa oli juttua jotain tähän malliin, että "julkkisten kuvia IRC:ssä". Joku otti puheenaiheeksi Taika-Kukan eli sinut Advis ja kertoi nikkisi olevan IRC:ssä "Advis". Minulle tulikin mieleen, että täällä Suomi24:ssa oli myös advis- nikki ja ajattelin lopulta kysyä tätä itse sinulta.
        Ja ihan oikeasti luulin, että en ole sinusta kolmeen vuoteen kuullut. Asiahan on aivan päinvastoin: Olen käynyt useasti Tomb Raider Atlantiksessa ja lukenut viestejäsi, eli ihan nenäni edessähän sinä olet ollut, eikä tietoakaan siitä, että olet juuri Taika-Kukka.
        Tällainen sekaannus vain. :) Tulipas tästä nyt pitkä...

        Ja sitäpaitsi hienoa että et ole kadonnut silmistäni mihinkään.

        Olen samaa mieltä tuon Desert Eagle- aseen kanssa. Potkua riittää. Varsinkin Max Payneissä, kun joutuu kahta kättä käyttämään ammuttaessa, kun ysimillinen ei vaadi kuin yhden. Olipas turha kommentti.

        Eipä tässä mitään muuta sitten.

        Silent Hill 2:sta onkin kehuttu eniten. Ehkäpä aloitan siitä sitten joskus. :)

        Ja OST-musiikkia on hauska kerätä, ainakin oma musiikkimakuni kallistuu niin pitkälti kaikenlaisen alternativen kannalle että kaikki uusi on tervetullutta. Nyt pitäisikin imaista Legendin OST-musiikkia trchroniclesista.

        Juuh, missä on Tomb Raider, siellä on Advis! Luonnonlaki.^^


      • James_Sunderland
        advis kirjoitti:

        Silent Hill 2:sta onkin kehuttu eniten. Ehkäpä aloitan siitä sitten joskus. :)

        Ja OST-musiikkia on hauska kerätä, ainakin oma musiikkimakuni kallistuu niin pitkälti kaikenlaisen alternativen kannalle että kaikki uusi on tervetullutta. Nyt pitäisikin imaista Legendin OST-musiikkia trchroniclesista.

        Juuh, missä on Tomb Raider, siellä on Advis! Luonnonlaki.^^

        21 tai 27.4.2006 julkaistaan The Silent Hill Collection, joka sisältää Silent Hill 2:sen, 3:sen ja 4 The Room:in.
        Tämä on tavallaan niitä varten, jotka eivät halua ostaa näitä pelejä erikseen. Ja muutenkin näitä on hankalaa enää löytää erillisinä osina mistään.

        Tässä näytekappaleena yksi parhaimmista Silent Hill 2:sen OST:sta:

        Silent Hill 2 - Promise: http://descargas.silenceisbroken.com/silenthill2/30_Promise.zip

        Se on pakattu joten se täytyy purkaa.


      • advis
        James_Sunderland kirjoitti:

        21 tai 27.4.2006 julkaistaan The Silent Hill Collection, joka sisältää Silent Hill 2:sen, 3:sen ja 4 The Room:in.
        Tämä on tavallaan niitä varten, jotka eivät halua ostaa näitä pelejä erikseen. Ja muutenkin näitä on hankalaa enää löytää erillisinä osina mistään.

        Tässä näytekappaleena yksi parhaimmista Silent Hill 2:sen OST:sta:

        Silent Hill 2 - Promise: http://descargas.silenceisbroken.com/silenthill2/30_Promise.zip

        Se on pakattu joten se täytyy purkaa.

        Tuostahan on leffakin tulossa. Toivottavasti tekee oikeutta Silent Hill-sarjalle.^^

        Jostain syystä tuo lataus ei onnistunut, täytyy koittaa uudelleen.

        Se on kyllä kumma jollei klassikkopelejä löydy mistään. Joillekin kun varmasti löytyisi aina jonkin verran kysyntää. Niin kuin Disneyn piirretyille. :D Aihepiiri vaan lievästi sanottuna eri.


      • James_Sunderland
        advis kirjoitti:

        Tuostahan on leffakin tulossa. Toivottavasti tekee oikeutta Silent Hill-sarjalle.^^

        Jostain syystä tuo lataus ei onnistunut, täytyy koittaa uudelleen.

        Se on kyllä kumma jollei klassikkopelejä löydy mistään. Joillekin kun varmasti löytyisi aina jonkin verran kysyntää. Niin kuin Disneyn piirretyille. :D Aihepiiri vaan lievästi sanottuna eri.

        Linkki ei jostain syystä toimi, vaan hyppää suoraan sivun etusivulle.

        Tästä on parempi ladata, kun se on Mp3:na ja sitä ei tarvitse purkaa. Ole hyvä:

        Silent Hill 2 - Promise: http://www.evilunleashed.net/music/Silent Hill 2 OST/30 - Promise.mp3


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      63
      1809
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      79
      1187
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      73
      1083
    4. 45
      1075
    5. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      949
    6. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      939
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      880
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      833
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      818
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      35
      779
    Aihe