Käväisinpä koirapalstalla, ja kyllä täytyy sanoa, että meillä kissaihmisillä on täällä palstallamme todella viihtyisää. Hirveät riidat, kiroilua, uhkauksia ym. ym. oli koirapalstalla! Ei todellakaan kivaa luettavaa, ihmettelen, miksi joku siellä viihtyy.
Täällä on monet hyvät vinkit saanut, neuvoja vaikka mihinkä, nauraakin saa välillä kissojen toilailuille! Halusinkin sanoa teille kanssakissahulluille, että kiitos siitä, millaiseksi olette tämän palstan yhdessä jokainen tehneet! Pidetään jatkossakin palsta siistinä, riidattomana ja mukavana. Kiitos myös seriffille, varmaan sinulla on iso osuutesi asiaan!
Kiitos kaikille
4
499
Vastaukset
- mieltä
Itsekkin molemmilla palstoilla vierailleena, kyllä huomaa ison eron. Aloitankin aina täältä kissapuolelta lukemisen, luen koirat jos jaksan...
Täällä on juu, fiksumpia ihmisiä =) >Kiitos myös seriffille, varmaan sinulla on iso osuutesi asiaan!<
- älähän nyt - olen vain yrittänyt pitää palstaa mahd. puhtaana, eikä se ole yksi minun "ansiotani", vaan teidän kaikkien, jotka olette poistopyyntöjen kautta helpottaneet tätä touhua.
Terveisin, MM & kissat.- Antero..
Tällä palstalla ja ihmisten mielissä on kissa aina erikoisasemassa itsenäisenä ja itsepäisenä lemmikkinä, joka ei jätä ketään kylmäksi. Tänään kuten vuoden jokaisena päivänä kissat ihastuttavat ja vihastuttavat, mutta ovat niin suloisia ja söpöjä. Yhdessä myös muut huomioiden teemme tästäkin päivästä itsellemme hyvän päivän. Kaikkea hyvää kaikille je etenkin meille.
- Kissan emäntä
Kiitos kaikille. Olen saanut monia vastauksia kun olen täällä käynyt muutaman kerran. Minulla on kissa monien vuosien tauon jälkeen ja ihmettelen miten olen voinut olla ilman kissaa monta vuotta!
Nämä pääsiäispyhät olen viettänyt missukan kanssa ja harmittaa kun huomenna täytyy lähteä taas töihin. Kisun kanssa kotona olisi niin ihanaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas nuoren kuolema
Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭1987956Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät
Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa973788"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin1323674Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma892971Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni1442575Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa
Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.472486- 1402077
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.41578- 671551
Miksi suorittamisesta tulee
Miksi suorittamisesta tulee hyvä fiilis? Mitä sillä paikataan? Jollekinhan se voi olla jopa terapeuttista, mutta itse a641415