Niin onko paljonkin eroja eri merkkisissä kalvoissa ?
eroa eri tummennus kalvoissa ?
4
1561
Vastaukset
esim. bilteman tummin kalvo, ei nää läpi kumpaankaan suuntaan, => M3 tummin kalvo sisään autoon ei nää, ulos näkee, pimeälläkin.
Huhuja liikkuu myös joistain kalvoista, joista pestessä lähtee se tummennus aine pois hiljakseen, eli kun muutaman kerran peset ikkunat ni ne on "tummaraidoitetut". =) en muista minkä merkkiset nuo kalvot oli, ja toisaalta se saattaa olla vaan p**kapuhetta.- Tummennettu on
Ota muutama mäyris, neljä kaveria ja helvetisti röökiä! Siinä kun illan ja yön pämppäätte ja tupruttelette porukalla autossas räppänät kiinni niin on jo nätti tasainen tummennus mittaritauluakin myöden aamutuimaan. Kannattaa yhdistää hyöty ja huvi.
- Nimetön
hirvee ero laaduissa.esim jotain cd cardikin ja muut halppiskalvot naarmuuntuu tosi helposti jo asennettaessa,eikä niistä nää pimeällä yhtään ulos.eli laatukalvot vaan esim sunguard tai 3m on hyviä,helpompi laittaa paikalleen ja pysyy naarmuuntumattomina tosi pitkään.itellä 3m eikä yhtään naarmua vuoden aikana,näkee kans pimeällä ulos.
- kalvoja
aitoo sävylasia sen olla pitää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1537164
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1505986- 1435229
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.484727Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?554068- 713264
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.633229Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m252972- 472467
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢182369