Vehnissekoituksen äitylinä olisi kiva päästä jutustelemaan kanssanne. Olenkin seuraillut palstaa aika pitkään ja kenties nyt sitten rohkaistuisin itsekkin mukaan.
mahtuuko mukaan?
11
569
Vastaukset
- tahmatassun
aina mukaan mahtuu:)
Mukaan mahtuu, tervetuloa.
- paivansadeko
ja teretulemast :)
tilaa on ja paikkoja piisaa,älä kuitenkaan jää heti ekalla pysäkillä pois jos ei matka aina valitettavasti olekkaan niin mukava tässä bussissa,yleensä kyllä on =)
- netta-81
Mä en onneksi ihan herkkänahkaisimpia ole!! Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos tarpeen tullessa...
netta-81 kirjoitti:
Mä en onneksi ihan herkkänahkaisimpia ole!! Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos tarpeen tullessa...
on täällä joskus hyötyä =)
- nappi06
tervetuloa myös minunkin puolesta! saakos kysyä minkälaisia haukkuja sieltä sinulta löytyy?
Terve vaan!
Täällä toinen Netta, tosin nelijalkainen, vuosimallia -99. Belggari rodultaan.
Harrastatko mitään koiran kaa?
Hyvää kevättä, t: Neeta- netta-81
Minun Nettani on myöskin nelijalkainen,nimimerkkinä tuntui niin turvalliselta myös (;
Netta koiruli on sekoitus Tallinnasta.Eli emo ja isä ovat löytötarhalta varjupaakesta.Ulkoisesti (ja sisäisestikin)ihan vehnis,ainoastaan mustat kynnet erottuvat.Ikää 4-vuotta ja laumaan minun ja avokin lisäksi kuuluvat myös kaksi löytökissaa.Olen siis haalinut nämä kullannuput kylmästä maailmasta (8
Netan kanssa harrastellaan,ei kilpailla,agilitya ja tottelevaisuutta. Itsekseen sitten treenaillaan sen kanssa hakua ja kaiken maailman "yleishyödyllisiä" tapoja,kuten ostosten kantamista kaupasta jne.
Koira on mun suurin rakkaus,jopa mies jää jälkeen.Koiran kanssa kuitenkin pidempi historia ihan sieltä pienestä nyrkin kokoisesta tuhisevasta nyytistä saakka.
saada lisää porukkaa tänne. Tervetuloa:)
- koirax2
Vaikka itse kiireiltäni aika harvoin olen paikalla... :-) Tervetuloa silti!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2667766Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1624114Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas1402335Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy261867- 471570
- 391471
Minneapolisin tapauksesta hyvä video
Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh3421254- 1451073
Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.1471073Tiesitkö? Uusi Bachelor on raivannut tietään määrätietoisesti somessa, myös Böckermanin ex-rakas!
Arttu Kilpeläinen tuli julkisuuteen Pernilla Böckermanin rakkaana. Pariskunta päätyi eroon v. 2024. Ex-poliisi Kilpelä91022