ostin uuden kypärän, ja kauppias antoi huurteenestopinnan mukaan, mutta en uskalla irrottaa visiiriä laittaakseni pinnan paikoilleen, koska en ollenkaan tiedä mihin päin pitää kääntää tai vääntää.
visiirin ja kypärän liitoskohdan päällä on musta muovinen levy, enkä enempää tiedä rakenteesta. estopinnan mukana tulleissa ohjeissa on selvä kuva irrotetust visiiristä, muttei muuta tietoa, joten jos joku täällä osaisi neuvoa, miten visiiri oikeaoppisesti irrotetaan kypärästä. olisi myös aikas kiiru...
mites saan visiirin
3
910
Vastaukset
- Juissi
Mokomat huurteenesto kalvot.ei ne toimi.
Helpompi tapa.
Pese visiiri huolella.
Pari tippaa fairya visiirin sisäpinnalle.
Levitä kostealla kankaalla.
Anna kuivua harmaaksi.
Kiillota huolella puhtaalla,pehmeällä kankaalla.
Ja kas..visiiri ei huurru ja on halpaa.
Tossa sun tapauksessa sanoisin et kun kertois kypärän merkin ja mallin niin varmasti tulisi neuvoa mitenkä visiirin saa irti.Ehjänä..- irti kypärästä
malli on edge mds e2205 multi, jos helpottais
fairyä vois tosiaan kokeilla, mun takii tätä keskusteluu ei tarvii enää jatkaa
Niit on kuule yhtä monta tapaa irrottaa visiiri kun on kypärämerkkiäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679- 851212
- 1101113
- 66880
- 102861
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56808- 47721
- 36712
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47661- 33643