erään afgaanin hoitoa

koiran

eräällä ihmisellä on 2v afgaani uros.
asunto on yllensä tällä ihmisellä kuin hävityksen kauhistus, koira repii roskikset pitkin asuntoa ja omistaja ei edes kerää niitä pois vaan koira syö jatkuvasti kaikenmaailman makkarapaketin jätöksiä, vessapaperi rullia,kanasta jäänyttä jätöksiä jotka on olleet roskiksessa varmaan jo viikon,kuivuneita kurkun palasia ym ym mitä roskiksesta vaan löytyy

hiekkaa ja "villakoiria" pitkin nurkkia, pahvin palasia jotka koira on silponut,koiralle jopa annetaan erinlaisia pahveva tuhottavaksi.

asia mikä minua huolestuttaa eniten on että koiran kanssa kun on pidemmällä hihna lenkillä 1-1½ tuntia niin loppumatkasta koira on ihan puhki. se käy maate yhtäkkiä koska ei jaksa enää kävellä ja loput matkasta sitä saa vetää perässä kun ei koira jaksa enää

onko tämä oikeanlaista turkkikoiran hoitoa!!

6

1434

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eipä tuo kuulosta olevan oikeanlaista hoitoa millekkään eläimelle...
      Voisi kiinostaa eläinvalvojaa.............

    • muualle aiemmin

      miksi nyt uudelleen.

      • sheela

        Onko tietoa mistä kennelistä koira on? jos ei niin pelkkkä kutsumanimikin riittää...


      • temmattu
        sheela kirjoitti:

        Onko tietoa mistä kennelistä koira on? jos ei niin pelkkkä kutsumanimikin riittää...

        Näyttäisi olevan provo, koska ei vaivaudu vastailemaan.

        Eiköhän havainnon tekijä todellakin ottaisi yhteyttä eläinsuojeluvalvojaan tms. sen sijaan että kirjoittelisi nimettömänä keskustelupalstoille....


    • mikä ongelma

      niin että mikä ongelma tuossa on? monet antaa pahvia leluiksi koirille ja makaamaan laittaminen on mielenosoitus. hiekkaa on tietysti lattialla koska sitä tulee koiran karvoissa sisälle.

      ja mites se turkki tuohon juttuun edes liittyy?

      • Borzoifani

        Juu, meillä ainakin annetaan wc-rullat pojun leikittäväksi. Kun se menee tv:n eteen (jota harvoin ehdin katsomaan) wc-rullaan namia sisään ja koira pääsee puuhaamaan.
        Jotkut vinttarit on hillittömiä varkaita, mutta ehkä nyt vähän kattosin mitä löytöjä tekee.
        Stoppi lenkillä voi olla mielenosoitusta, kävelylenkithän on tosi tylsiä. Vapaana pitää saada juosta ja sitä nää rakastaa.
        Voit tietty olla kipeekin, mutta lähtiskö lainkaan lenkille. Jos asia oikeesti huolettaa, ni käänny eläinsuojelun puoleen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      76
      979
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      727
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      725
    4. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      724
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      42
      691
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      100
      637
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      563
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      42
      539
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      488
    Aihe