Minkälainen on Musta Raamattu

xxx

Huomasin että tällä palstalla tuntuu olevan jonkinlaita kiinnostusta Mustaa Raamattua kohtaan..Mullahan on ollut tuo kyseinen kirja, harmi vaan että se meni häviämään joku viisvuotta sitten.

Mutta niin asiaan, Musta Raamattuhan sisältää nuo Mooseksen 6 ja 7 kirjan. Teksti oli muuten aika vaikeaa mun versiossa, kun se oli kirjoitettu sillä vanhalla Agricola tyyppisellä fontilla, mutta kyllä siittä selvää sai. Olen myös sitä mieltä että kirja liittyy enemmän juutalais-kristilliseen mystiikkaan, kuin mihinkään saatananpalvontaan.

Katsoin tuossa äkkiä noita wikipedian linkkejä ja huomasin että ei niissä tuntunut olevan koko Mustaa Raamattua. Kaikista tärkeinhän sisältö ja joidenkin mielestä kiehtovin on varmaan loitsut mitä kirjasta löytyy. Mustan Raamatun mukaan jokainen psalmi on itseasiassa loitsu, joka tietyllä tavalla luettuna saa tietyn vaikutuksen aikaiseksi. Mustassa Raamatussa on joka psalmin kohdalla aina eri "taikasana" joka ns. tarvitaan loitsun aktivoimiseen. Musta Raamattu selittää aika tarkasti eri psalmi-loitsujen vaikutuksen. Kirjassa löytyy kyllä sitten niitä loitsuja joka tilanteeseen ja lähtöön.

Itse en ikinä kokeillut niita loitsuja, ei ole tarvetta tai kiinnostusta sellaiseen. Vaikka mielenkiintoa löytyy kaikkea yliluonnollisesta ja mystistä kohtaan, niin se on vaarallista upota niihin. Tutkiva ja avoin suhtautuminen on parasta ainakin omalla kohdalla. Vaikka en suoranaisesti usko mihinkään hömpötyksiin, niin aina kannattaa pitää ovet kiinni, ikinä ei tiedä mitä niistä voi tulla.

On väitetty että jo pelkän Mustan Raamatun lukeminen voi aiheuttaa erilaisia yliluonnollisia ilmiötä. Me omistettiin se kirja kaverin kanssa puoliksi. Viikko kerallaan pidettiin sitä kotona. Kun oli joku pari kuukautta mennyt, niin kaverini sanoin ettei se enää pystynyt pitään sitä kirjaa. Se oli kuulema toistuvasti alkanut näkemään painajaisia, jossa kirja itsestään lähti piirongin kaapista liikkeelle. Näin ollen se jäi minulle. Itse en havainnut kirjan omistuksen aikana mitään sen kummempia ilmiöitä.

Vieläkin harmittaa se että menin hävittään sen. Aika kiva ja harvinainen opus se olisi ollut tuolla kirjahyllyssä..

7

1312

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuiva kuin

      sahara, ja ei toimi...

      saahan sen luettua netin sivuilta...

      huuhaata niinkuin koko saatanismi hhuuhaa, mut psykopaatithan voi oikeuttaa moisella omia pervessioitaan ja rikoksiaan

      • joku boo

        Musta raamattu ei liity satanismiin eikä saatanan palvontaan mitenkään. Siellähän pyydetään Jumalalta ja muilta apua, ei saatanalta.


    • raamatustakin

      LaVeyn satanic raamatustakin puolen on magiaa ja mystiikkaa yms. aikanansa ihmisiä kiehtonutta taikuutta. Eikö se riitä vai tarvitko demonejen manaamiseen lisää ohjeita?

      Onko kukaan satanisti saanut muuten manattua jotain demoneja tai saanut suggeroitua itseänsä veriuhreilla tai vastaavalla energisemmäksi?
      varmaan aika tunnelmaa täynnä olevia tapahtumia kuten nokia missionin kaateluillat.

    • Meilaa [email protected]

      Lapsellista loitsutteluahan tuo kirja on ja jokainen normaaliälyinen huomaa aika äkkiä, että täyttä fuulaa.

      Anyway, minulta sen saa.

    • tvdebug.log

      ensimmäiseksi pesen käteni kyseisestä kirjoituksesta jonka olen itse kirjoittanut. (piste)

      kyseessä on enemmän tai vähemmän tunnettuja enkeleitä/paholaisia mutta kuitenkin henkimaailman olentoja. olennot edustavat loitsijan jotain tunnetilaa tai konkretiaa joka on tässä fyysisessä paikassa. helppona esimerkkinä EMMANUEL on erotiikkaa. huomaa että useampikin nimi päättyy EL.

      vaikka et uskoisikaan tai tietäisikään kyseiseisestä juttusta niin se vaikuttaa sinuuun tavalla tai toisella mutta yleensä kuitenkin negatiiviseti koska kyseessä ovat voimakkaat oliot/henget ja niiden nimet jotka on joskus laitettu energiana (meemeinä) kiertämään....

      jokainen löytäköön polkunsa itse.

      salomonin avain.



      jos

    • Tomppa

      Tuo kirja on, kun kaviot hakkaavat vimmatusti maahan, tyky tyky tyky tyky tyrrrr! En suosittele tuota kirjaa kenellekkään. Tuo kirja on syvältä.

    • psilocybe777

      se oli pekka siitoin (kotkan natsijohtaja&jonkinlainen okkultisti) joka tuonkin urbaanin legendan loi. mullakin oli musta raamattu joskus 80-luvulla,jamuistan kyllä hurjat jutut mitä siihen liitettiin.kirjahan oli kabbalamainen ja loitsut oli huuhaa-osastoa. esim joihinkin loitsuihin tarvittiin kuningattaren kyyneleitä jne että löydettäisiin aarteita maasta. olin lapsi 80-luvulla mutta sen verran fiksu etten moista hölynpölyä sulattanut vaan myin kirjan kaverilleni joka himoitsi em opusta.sainpahan tuplahinnan kun laitoin vahingon kiertämään.eli ajanhukkaa koko opus, lue mieluummin nietzscheä sehän on "todellista" satanismia.- "todellisesta" satanismistakin voisi väitellä maailman tappiin kun on niin paljon eri koulukuntia nykyään...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      5
      2125
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      269
      1831
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      296
      1791
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      70
      1790
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      109
      1625
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      30
      1473
    7. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      56
      1342
    8. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      293
      1254
    9. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      159
      1244
    10. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1223
    Aihe